Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kenzy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Miksi vanhoille glitcheille pitää keksiä joka vuosi uusi nimi? Tuohan on jo 09:stä tuttu curve shot. Kuten jo mainitsin tuolla ihan alussa, täysin samat glitchit tässä menee, kuin aiemmissakin painoksissa. NHL10:stähän curve oli pois, mutta 11:een se tuli taas hienosti takaisin. Joka vuosihan EA pyrkii lisäämään "uusia" ominaisuuksia, kuten kypärien tippumiset muistaakseni NHL '06:sta jne, kyllähän glitchitkin tulee kierrättää. Kaikki vatipäät noita glitchejä käyttää tiimistä riippumatta, mekin ollaan asia otettu puheeksi porukan sisällä, ja ainakin katsotaan pahalla silmällä niitä käyttäjiä. Kannustan kuitenkin porukkaa käyttämään ihmismaalivahteja, se kun ei vaikeaa ole, minäkin siinä jopa pärjään jollakin tavalla.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

typerä kysymys, mutta kuitenkin. Miksi esim pelaaja esittelyssä näkyy vain kerho pelien tehot, eikä kerho pelien ja otp:n tehot? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

typerä kysymys, mutta kuitenkin. Miksi esim pelaaja esittelyssä näkyy vain kerho pelien tehot, eikä kerho pelien ja otp:n tehot? :rolleyes:

Muuttu täksi vuodeksi. Hyvä uudistus sillä otp:ssä saatuja tehoja ei voi mitenkää verrata eashl:ää
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

nordic nightmare, virrat ja tenava. eka bugiranne ja heti maalin jälkeen looppi perää. aika säälittävää. että jos että pelleilyy haluu nähdä niin eipä kannata lähtee..sit kaverit laittaa viestii että itte ette vaa osaa startti glitchii.voi voi

Oikeesti jos oot ite tollanen ämmä ni mitä ihmettä itket täällä? 40min pelattu nyt peliä ja teiltä ei oo tullu toistaseks mitään muuta kun bugirannariii.. voi jeesus
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Oikeesti jos oot ite tollanen ämmä ni mitä ihmettä itket täällä? 40min pelattu nyt peliä ja teiltä ei oo tullu toistaseks mitään muuta kun bugirannariii.. voi jeesus

Se on hienoo ku peli toimii ja saa palautetta. Ganiye kysyppäs jengiltäs mitä ne teki meitä vastaan edellisessä pelissä, et itse ollut pelaamassa:) Sitten tarkennetaan vielä viestiäsi. tehtiin neljä maalia. 2 lämärillä,yksi one timer, ja yksi ranneveto. Joten älä jaksa liioitella. Meidän uusi pelaaja laukoi HUOM! YHDEN ainoan kerran ns. "toe drag glitchillä" koko pelin aikana ja se ei edes uponnut ja sinä olet kirjoittanut että toistaiseksi ei ole muuta tullut kun bugia, nyt poika peilin eteen vaan. Itselläni henkilökohtaisesti oli 0 laukausta kyseisessä pelissä.
Me ollaan teitä vastaan pelattu lähemmäksi 10 peliä ja hävitty joka peli rehellisesti, koska parempia olette kuin me. Nyt kun kerran voitetaan niin sitten sinä tulet jauhamaan tänne kakkendaalia. Vilkaise pari viestiä ylempää toi kiikkikonnan laittama video niin erotat bugiranteen lämäristä.

Hyvä peli oli kaikesta huolimatta.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Se on hienoo ku peli toimii ja saa palautetta. Ganiye kysyppäs jengiltäs mitä ne teki meitä vastaan edellisessä pelissä, et itse ollut pelaamassa:) Sitten tarkennetaan vielä viestiäsi. tehtiin neljä maalia. 2 lämärillä,yksi one timer, ja yksi ranneveto. Joten älä jaksa liioitella. Meidän uusi pelaaja laukoi HUOM! YHDEN ainoan kerran ns. "toe drag glitchillä" koko pelin aikana ja se ei edes uponnut ja sinä olet kirjoittanut että toistaiseksi ei ole muuta tullut kun bugia, nyt poika peilin eteen vaan. Itselläni henkilökohtaisesti oli 0 laukausta kyseisessä pelissä.
Me ollaan teitä vastaan pelattu lähemmäksi 10 peliä ja hävitty joka peli rehellisesti, koska parempia olette kuin me. Nyt kun kerran voitetaan niin sitten sinä tulet jauhamaan tänne kakkendaalia. Vilkaise pari viestiä ylempää toi kiikkikonnan laittama video niin erotat bugiranteen lämäristä.

Hyvä peli oli kaikesta huolimatta.

Olin pelaamassa edellisessä pelissä teitä vastaan ja taidettiin voittaa jotain 6-0 ja ei yhtään maalia rannarilla joten kertoisitko mitä me tehtiin väärin siinä pelissä? Maalinteko kai nyt viel on ainakin sallittua?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Olisi mukava välillä lukea sellaisia GG-postauksia.

Hatunnosto teille jotka tappionkin osuessa kohdalle jaksatte laittaa gg-viestejä vastustajalle, poikii usein rematchin ja nautinnollista hokkia lisää :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Olisi mukava välillä lukea sellaisia GG-postauksia.

Hatunnosto teille jotka tappionkin osuessa kohdalle jaksatte laittaa gg-viestejä vastustajalle, poikii usein rematchin ja nautinnollista hokkia lisää :)

Joo, positiivisella palautteella pääsee pitkälle. Itse olin pieni hymy päällä lähes koko loppukauden, kun kerran sain NHL11:ssä vastustajalta viestin "true 1st star" - olin ollut maalilla ja päästänyt pari kolme, niin EA ei tähtiä silloin jaa. :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Olin pelaamassa edellisessä pelissä teitä vastaan ja taidettiin voittaa jotain 6-0 ja ei yhtään maalia rannarilla joten kertoisitko mitä me tehtiin väärin siinä pelissä? Maalinteko kai nyt viel on ainakin sallittua?

Juu hienoja maaleja teitte kyllä, ei niissä mitään vikaa 6-1 voititte, ei paljon mahiksii ollu meillä. 3-1 johtoasemassa yllättäen pause ja mikäs rätinä se pausen jälkeen tulikaan. Looppihan se sieltä....En syytä, voihan se kai sitten vahingossakin lipsahtaa:)? Ja nyt seuraavaksi tulee varmaankin viesti että mekin teimme sen joten vastaan suoraan että todellakin teimme heti teidän loopin jälkeen.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Lähinnä ihmetyttää kun sä Nakki jaksat nähdä kaikista muista aina vaivaa. Mulle on ihan sama jos vihu tekee pelkkää bugia :) lähinnä ärsyttää vaan se että en todellakaan osannu odottaa et teiltä tulee sitä. Ja kyllä se teidän yks heppu veti 2 lämäri maalia mikä on kyllä kans pommin varma bugi sen lisäks että rannari viuhu koko pelin.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Lähinnä ihmetyttää kun sä Nakki jaksat nähdä kaikista muista aina vaivaa. Mulle on ihan sama jos vihu tekee pelkkää bugia :) lähinnä ärsyttää vaan se että en todellakaan osannu odottaa et teiltä tulee sitä. Ja kyllä se teidän yks heppu veti 2 lämäri maalia mikä on kyllä kans pommin varma bugi sen lisäks että rannari viuhu koko pelin.

Jep olen bugittaja sitten. Hyvii pelejä vaan. Kohdataan taas pelien merkeissä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Jos tässä alkaa lämärit ja ranteet olemaan "bugi" maaleja, niin voiko tässä tehdä enää mitään ilman että joku vetää siitä tamppoonit per*eeseen ja rupeaa täällä angstaamaan? Jos oikeasti noin paljon tuottaa kyynelten vuodatusta, niin olisiko syytä lopettaa vaikka pelaaminen?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Meitä vastaan saa tehdä vaikka mahallaan maalinsa, ketään ei kiinnosta. Kunhan vaan joku suomalaisjengi pelaisi meitä vastaan, kaikki kun luikkivat kopissa karkuun. Glitchit on sallittuja, ei tarvitse pelätä. Voitatte varmasti, kun vaan glitchaatte.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Juu hienoja maaleja teitte kyllä, ei niissä mitään vikaa 6-1 voititte, ei paljon mahiksii ollu meillä. 3-1 johtoasemassa yllättäen pause ja mikäs rätinä se pausen jälkeen tulikaan. Looppihan se sieltä....En syytä, voihan se kai sitten vahingossakin lipsahtaa:)? Ja nyt seuraavaksi tulee varmaankin viesti että mekin teimme sen joten vastaan suoraan että todellakin teimme heti teidän loopin jälkeen.

Nyt en kyl ymmärrä yhtään et mikä ihmeen looppi ja mikä rätinä! Sori nyt vaan. :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mikä ***** Bobby Orr pitää olla, että saa edes yhden (1) (onetimer)syötön viivalle publalla? Ihmettelen vaan, kun itse hyökkäillessä tykkään syötellä pakeille tasosta riippumatta. :mad:
 
Ylös Bottom