Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Perstaklaus kyllä toimi vielä eilen illalla.
Oli mulla asiaakin, olipa taas hanurista, kun pelattiin EASHL playoffeja, niin aivan hillitön diashow oli, kun vastassa oli joku jenkkien 2-man team.
Eihän siitä syöttelystä sitte mitään tullu ja pudottiin (ei niin) kunniakkaasti.Kiitos EA, kiitos jenkit.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Perstaklauksen kyllä voi vielä tehdä, mutta eipä siitä minkäännäköistä hyötyä ole.

Itse olin huomaavinani että kun ajoitus olisi oikea niin silloin pelaaja ei menisi pyllistämään ollenkaan vaikka painas R3. Ainoastaan silloin kun ketään ei ole mailla halmeilla.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Olipas erittäin mukava ja viihdyttävä matsi eilen kisaveikkoja vastaan... vai ketä ikinä olikaan, joka jatkoajalla muistaakseni hävittiin. :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Olipas erittäin mukava ja viihdyttävä matsi eilen kisaveikkoja vastaan... vai ketä ikinä olikaan, joka jatkoajalla muistaakseni hävittiin. :D

Teitä vastaan taas oli kaikkea muuta kuin viihdyttävää kun kaverit eivät rämpyttäny muutakuin kolmioo koko pelin ajan eikä edes yrittäny pelata kiekkoa kuin tapella vaan:rolleyes:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Teitä vastaan taas oli kaikkea muuta kuin viihdyttävää kun kaverit eivät rämpyttäny muutakuin kolmioo koko pelin ajan eikä edes yrittäny pelata kiekkoa kuin tapella vaan:rolleyes:

No kai sitä katkoilla saa "momentumia" hakea omalle joukkueelle? :p :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Oee, eka nollapeli EASHL:ssä kun oma joukkue voitti SAMMUG84:n TIMin 16-0, pelattiin 6v6 <3
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Oee, eka nollapeli EASHL:ssä kun oma joukkue voitti SAMMUG84:n TIMin 16-0, pelattiin 6v6 <3

Hieno homma. Teidän pelaajahakuilmoituksen mukaan teillä on top10 pakki ja top100 hyökkääjiä ja tavoitteenanne on nousta aivan tuonne terävimpään kärkeen. Mitäpä jos pelaisitte välillä meitä vastaan, ettekä juoksisi esim 5v6 tilanteessa kopissa karkuun, niin tuo tavoite voisi täyttyä paremmin.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joo, voittamaton joukkue, kuten IIONEII:kin. Tietty, kun tarpeeksi valikoi vastustajia, niin on helppo vetää tappioton putki päälle... millos me ollaan viimeks onea vastaan pelattu, taisi olla julkaisuviikon perjantai tai lauantai :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joo, voittamaton joukkue, kuten IIONEII:kin. Tietty, kun tarpeeksi valikoi vastustajia, niin on helppo vetää tappioton putki päälle... millos me ollaan viimeks onea vastaan pelattu, taisi olla julkaisuviikon perjantai tai lauantai :)

Tuli otettua videokin kun nuo hyppivät pois tuossa männä viikolla, about kymmenes kerta putkeen kun oli muutenkin kellonaika sellainen ettei peliä meinannut löytää kiristi hermoa sopivasti. Ei des kotijoukkueena maistunut:confused:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Juu ei paljoo kannata vihuja valikoida ku on muutenkin niin vaikeeta saada pelii. Välillä tulee lähettyy vieraissa jenkkejäkin vastaan.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

No tosiaan tuo one ei mikään kummonen jengi ole. Pelattiin niitä vastaan. tappio kylläkin 3-2 mutta käytännössä me hallittiin koko peli. Noi taitaa olla ruottalaisia, heathenS ja Tbauer toisilla nikeillä ainakin siinä jengissä. Tuo jengin valikoiminen on minusta oikeutettua jenkkejä vastaan näillä tämän hetken aivan paskoilla yhteyksillä. Toki suomalaisii vastaan ollaan aina lähdetty vasemmalla. Mutta jenkkejä vastaan itse en pelaamaan lähde vasemmalla. Tahtoo olla diashowta tuo pelaaminen. Yöllä edelleenkin yhteydet toimii ok.

Tullut huomattua että tässä pelissä nuo pelaajatyyppit on aivan sekaisin. Esim. Snipu 70 puollustustietosuudella ja 70 mailapuollustuksella saa kiekon pois paremmin kun työmyyrä 90 puollustustietosuudella ja 90 mailapuollustuksella. Tässä ei oo muutenkaa mitää logiikkaa.. Edelleen 65 nopeuden ja kiihtyvyyden omaava ukko on yhtä nopee kun 90 nopeuden omaava ukko. Testattu. En tiedä miten EA saa vuodesta toiseen kustua nämä perusasiat pelissä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Edelleen 65 nopeuden ja kiihtyvyyden omaava ukko on yhtä nopee kun 90 nopeuden omaava ukko. Testattu. En tiedä miten EA saa vuodesta toiseen kustua nämä perusasiat pelissä.

Höpö höpö. Eroa on kuin yöllä ja päivällä. Pituus ja paino vaikuttaa kiihtyvyyteen ja nopeuteen. Samoin luistimet että mikä se teoreettinen maksimikiihtyvyys tai nopeus voi pelaajalla olla, mutta kyllä ite huomaan selvän eron jo pelkästään jos kiihtyvyys tai nopeus vähänkään pienempi.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kaikista paras olis jos kaikilla pelaajilla olis samat arvot, sit vaikuttais enemmän se kuka sitä ukkoo ohjaa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hieno homma. Teidän pelaajahakuilmoituksen mukaan teillä on top10 pakki ja top100 hyökkääjiä ja tavoitteenanne on nousta aivan tuonne terävimpään kärkeen. Mitäpä jos pelaisitte välillä meitä vastaan, ettekä juoksisi esim 5v6 tilanteessa kopissa karkuun, niin tuo tavoite voisi täyttyä paremmin.

En oo ainakaan itse ollu sua vastaan edes aulassa? Tai jos oon niin ei ainakaa ole semmosia muistikuvia, voi olla että juurikin sen takia on joskus saatettu poistua että olette tulleet 5 kp:llä & kotijoukkueena, ei nimittäin ole kiva vierasjoukkueena pelailla kun mv kokonaisuus ruhtinaalliset 75 :E Mutta jos vielä himottaa jotain huudella niin huutele privaan ;)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

En oo ainakaan itse ollu sua vastaan edes aulassa? Tai jos oon niin ei ainakaa ole semmosia muistikuvia, voi olla että juurikin sen takia on joskus saatettu poistua että olette tulleet 5 kp:llä & kotijoukkueena, ei nimittäin ole kiva vierasjoukkueena pelailla kun mv kokonaisuus ruhtinaalliset 75 :E Mutta jos vielä himottaa jotain huudella niin huutele privaan ;)

Huutelen tähän:
-sinä olit mukana
-te olitte kotijoukkue

mutta ei siinä sen kummempaa, eilen pelasitte 4v5 meitä vastaan ja propsit siitä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kaikista paras olis jos kaikilla pelaajilla olis samat arvot, sit vaikuttais enemmän se kuka sitä ukkoo ohjaa.


Joo olis tosiaan kaikista paras? Se olisikin viihdyttävää kiekkoa, kun siellä kentällä samaa aikaa 10 pelaajaa kellä 99 ranteet ja jokainen hakee vuorollaan sitä "varmaa" maalia. Ja ukoilla samat nopeudet yms, 2 metrinen jääkaappipakastin olisi yhtä nopea kun 170cm suihinottokone? Loistavia ideoita, kannattaa varmaan ehdottaa EA:lle...
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joo olis tosiaan kaikista paras? Se olisikin viihdyttävää kiekkoa, kun siellä kentällä samaa aikaa 10 pelaajaa kellä 99 ranteet ja jokainen hakee vuorollaan sitä "varmaa" maalia. Ja ukoilla samat nopeudet yms, 2 metrinen jääkaappipakastin olisi yhtä nopea kun 170cm suihinottokone? Loistavia ideoita, kannattaa varmaan ehdottaa EA:lle...

Tuossahan puhuttiin arvoista. Eihän nykyisessäkään versiossa 170cm ja 2 metriä pitkät ukot ole samojen nopeusarvojen kanssa yhtä nopeita? Ja jos kaikilla olisi samat arvot, niin uskon vahvasti ettei EA laittaisi 99 ranteita ollenkaan.
Itse en kuitenkaan syty tuolle idealle, koska omasta mielestä osa EASHL:n nautintoa on rakentaa se itselleen parhaiten sopiva pelaaja.
 
Ylös Bottom