Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

peli on kaikille sama ja alkaa tilanteesta 0-0 kaikki noi yleiset "bugimaalit" on estettävissä hyvällä puolustamisella. paitsi tossa joku päivä sitten kyllä huomasin että jotkut jengit on alkanut tekeen sellaista että heitettyään kiekon vastustajan mokelle , porukka syöksyy perään ja vispaa sitä mailaa maassa, jolloin mokke jostain syystä menettää kiekon ja sit heitetään tyhjiin... aluksi olin vähä että semmonen maali !!! mut sitte heittivät 2 samanlaista perään niin rupes vähä mietityttämään ???
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Onko mitään eroo aikaisempaan?

Ei ole samanlainen kuin ennen patchia. Sanoisin, että aikalaila samanmoinen kuin NHL 11.

Musta tuntuu, että se on vielä enemmän rikki kuin alkuperäisessä retail versiossa. Eilen EASHL peleissä tuli pari kertaa ihan vahingossa pyllistettyä, ja kaverit metrin säteellä lähtivät maata kiertävälle radalle. Toisessa tilanteessa sain 5 min LAITATAKLAUKSESTA (itse olin jotakuinkin laidassa kiinni ja kaksi vastustajaa hyökkäsi avoimelta jäältä mua kohti kamppailemaan irtokiekosta ja molemmat lensivät komeassa kaaressa), ja toisessa 2 min estämisestä, vaikka tuossa tilantessa kaveri tosiaan oli about metrin päässä eikä tilanteessa ollut minkäänlaista kontaktia. Että hemmetin hyvin toimii... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hienoo saarioisten savikiekko hienoo, ***** että ootte pelkkää bugia! Antana ougadougau varsinkin. Joo joo, puolustakaa pois bottipakeilla..lässynlässyn..:cool:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hienoo saarioisten savikiekko hienoo, ***** että ootte pelkkää bugia! Antana ougadougau varsinkin. Joo joo, puolustakaa pois bottipakeilla..lässynlässyn..:cool:

Älä itke. Tästä asiasta oon jauhanu vaikka kuinka foorumilla. Lopetin jauhamisen ku ei jaksa enää taistella bugeista,ei kukaan kuitenkaan ymmärrä:) Joten itse olemme sen jälkeen käyttäneet tyhjän paikan tullen rannetta. Sanotaan nyt niinkuin muut. Opetelkaa puollustamaan, eihän tässä pelissä bugeja ole:)

Tiedän ehkä mistä pelistä puhut.Johdettiin 5-0 ennen ku te luuserit hyppäsitte veke. Sanot että ollaan pelkkää bugia? 5-0 .Kolme maalia kuitenkin onetimer lämyllä. Mitä me voidaan asialle että teidän puollustus vuotaa ku seula.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Älä itke. Tästä asiasta oon jauhanu vaikka kuinka foorumilla. Lopetin jauhamisen ku ei jaksa enää taistella bugeista,ei kukaan kuitenkaan ymmärrä:) Joten itse olemme sen jälkeen käyttäneet tyhjän paikan tullen rannetta. Sanotaan nyt niinkuin muut. Opetelkaa puollustamaan, eihän tässä pelissä bugeja ole:)

Tiedän ehkä mistä pelistä puhut.Johdettiin 5-0 ennen ku te luuserit hyppäsitte veke. Sanot että ollaan pelkkää bugia? 5-0 .Kolme maalia kuitenkin onetimer lämyllä. Mitä me voidaan asialle että teidän puollustus vuotaa ku seula.

Meikäläinen varmaan voi puhua jo muiden puolestakin tästä: henkilökohtaisesti kiinnostaa niin helvetisti kuinka joku ''nakki84'' tekee jotain bugimaaleja. Tehkää takaisin jos taidot riittää, älkääkä tulko jälkikäteen asiasta ruikuttamaan. Ei me fooruminkirjoittajat- /lukijat sitä tulosta voida perua, EA ehkä jos se ei ole yhtä kiinnostunut tapauksesta. Eiköhän kaikki suomalaiset pelaajat jo ole tietoisia millaista peliä ketkäkin pelaa; rehellistä vai oikeasti pelkkää bugihunttaamista.

Sen verran kuitenkin sanon, että aika tyhmää kommentoida ''opetelkaa puolustamaan'' jos puolustajina toimii botit ja muutenkin kirjoitusasu voisi olla aikuismaisempi kun kirjoitetaan ''vähän henkisesti kehittyneempien foorumille''. Ja tuohon voin vielä sanoa, että voidaan ottaa oppitunti bugimaaleista versus-online pelissä jos oikeasti haluat niitä nähdä.

-SeRe
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Meikäläinen varmaan voi puhua jo muiden puolestakin tästä: henkilökohtaisesti kiinnostaa niin helvetisti kuinka joku ''nakki84'' tekee jotain bugimaaleja. Tehkää takaisin jos taidot riittää, älkääkä tulko jälkikäteen asiasta ruikuttamaan. Ei me fooruminkirjoittajat- /lukijat sitä tulosta voida perua, EA ehkä jos se ei ole yhtä kiinnostunut tapauksesta. Eiköhän kaikki suomalaiset pelaajat jo ole tietoisia millaista peliä ketkäkin pelaa; rehellistä vai oikeasti pelkkää bugihunttaamista.

Sen verran kuitenkin sanon, että aika tyhmää kommentoida ''opetelkaa puolustamaan'' jos puolustajina toimii botit ja muutenkin kirjoitusasu voisi olla aikuismaisempi kun kirjoitetaan ''vähän henkisesti kehittyneempien foorumille''. Ja tuohon voin vielä sanoa, että voidaan ottaa oppitunti bugimaaleista versus-online pelissä jos oikeasti haluat niitä nähdä.

-SeRe

Se on kato tää nakki84 viha niin suuri:)

Sitten asiaakin. Onko tuota kerhopelien pelinopeutta laskettu?tietoo kellään?. Syötöt, laukaukset kyllä lähtee hyvin mutta pelaajalla tuntuu olevan 50kg betonii jaloissa? Jotenkin tuntuu siltä että pelinopeutta on tiputettu paljon. Ei tuo lagiltakaan vaikuta mielestäni.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Se on kato tää nakki84 viha niin suuri:)

Sitten asiaakin. Onko tuota kerhopelien pelinopeutta laskettu?tietoo kellään?. Syötöt, laukaukset kyllä lähtee hyvin mutta pelaajalla tuntuu olevan 50kg betonii jaloissa? Jotenkin tuntuu siltä että pelinopeutta on tiputettu paljon. Ei tuo lagiltakaan vaikuta mielestäni.

Itse mietin ihan samaa, kun ukko tuntu niin kankeelta.. :confused:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Itse en kyllä tuollaista ole huomannut ollenkaan. Tuntuu edelleen siltä, kuin ukko melkein lentäisi, kunhan vaan nopeutta on vähintään 87-90 (pelaajatyypistä riippuen). Lisäksi suosittelen laittamaan mielellään vähintään 84-85 pojoa kiihtyvyyteen sekä ketteryyteen. Ja samalla on syytä muistaa, että kuntoakin on hyvä olla mieluummin lähempänä 90, jotta nopeusarvosta on sinänsä hyötyä pidempäänkin luistellessa. Eli mikäli sinulla on vaikkapa nopeus 95 ja kunto vaikkapa vain 80, tarkoittaa se sitä, että ukkosi jaksaa yhtäjaksoisesti luistella tuolla 95 nopeudella vain pienen hetken, koska kunto on heikko. Sitten, kun tuosta täydestä luistelusta on pieni tauko, tai ukko on jopa hetken paikoillaan (tai tulee katko), niin silloin ukon kunto alkaa palautua, mutta tuonkin palautumisen nopeus ja taso riippuu siitä, paljonko kuntoon on sijoitettu pojoja.

Itse epäilen, että patchin myötä on korostettu noiden luisteluarvojen merkitystä. Joten, jos et ole satsannut luisteluarvoihin toistaiseksi kovin paljoa, niin nyt tuo kostautuisi sitten siksi, että arvojen skaalaus olisikin laajempi. Tämä on vain arvuuttelua, mutta onko jollakin fatkatietoa?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

En tiedä mitä on tapahtunut, mutta patchin jälkeen mun pelit onlinessa on alkanut nykimään. Huom! Ei viivettä, mutta tasaisesti pätkii/nykii, n. 2sek välein pieniä nykäyksiä. Melko mystistä kun ei viivettä kuitenkaan ole. Ja kyllä, olen yrittänyt jo kaikkea mikä on ennen auttanut, tämä on nyt ilmeisesti jäämässä vieraaksi :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Älä itke. Tästä asiasta oon jauhanu vaikka kuinka foorumilla. Lopetin jauhamisen ku ei jaksa enää taistella bugeista,ei kukaan kuitenkaan ymmärrä:) Joten itse olemme sen jälkeen käyttäneet tyhjän paikan tullen rannetta. Sanotaan nyt niinkuin muut. Opetelkaa puollustamaan, eihän tässä pelissä bugeja ole:)

Tiedän ehkä mistä pelistä puhut.Johdettiin 5-0 ennen ku te luuserit hyppäsitte veke. Sanot että ollaan pelkkää bugia? 5-0 .Kolme maalia kuitenkin onetimer lämyllä. Mitä me voidaan asialle että teidän puollustus vuotaa ku seula.

Eikö edes näin suomalaisten kesken voisi pitää sellaista herrasmiessääntöä, että bugiranteita ei käytetä? Tosiaan bottipuolustajilla sitä on aika vaikea puolustaa poiskaan, ja 3 vs 3 hyökkääjillä voisi kuitenkin pelata viihdyttävää hokia rehdillä pelillä ja tuleehan niitä maaleja muillakin tavoilla jos vaan osaa pelata. Jos se menee kilpailuksi kumpi ehtii upottamaan enemmän bugiranteita niin pelistä menee kyllä totaalisesti maku. Tietysti jos vastassa on jotain 12v jenkkikakaroita niin niiltä nyt onkin turha odottaakaan rehtiä peliä herrasmiessäännöillä, joten siinä tapauksessa joo, samaa lääkettä voi syöttää, mutta muuten... :mad:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Eikö edes näin suomalaisten kesken voisi pitää sellaista herrasmiessääntöä, että bugiranteita ei käytetä? Tosiaan bottipuolustajilla sitä on aika vaikea puolustaa poiskaan, ja 3 vs 3 hyökkääjillä voisi kuitenkin pelata viihdyttävää hokia rehdillä pelillä ja tuleehan niitä maaleja muillakin tavoilla jos vaan osaa pelata. Jos se menee kilpailuksi kumpi ehtii upottamaan enemmän bugiranteita niin pelistä menee kyllä totaalisesti maku. Tietysti jos vastassa on jotain 12v jenkkikakaroita niin niiltä nyt onkin turha odottaakaan rehtiä peliä herrasmiessäännöillä, joten siinä tapauksessa joo, samaa lääkettä voi syöttää, mutta muuten... :mad:


Ei tässä pelissä ole mitään bugiranteita. Uskokaa nyt hyvät ihmiset. Kyseessä on konsolipeli. Siinä on aina paikkoja josta vedot uppoavat keskimäärin hieman helpommin. Niin se vain on oikeassa lätkässäkin. Tottakai konsolipelissä ei voi olla kaikkia tosielämän muuttujia ja vivahteita, mutta kyllä tämä änäripeli vaan minun mielestäni jo tosi hyvin oikeaa lätkää simuloi. Kova ranneveto se vaan on oikeassakin lätkässä se paras tapa tehdä maaleja. Ja kun se vieläpä tehdään pienestäkin maskista, niin on veskat usein kusessa IRL-lätkässäkin...

Todellakin pystyy myös bottipakeilla puolustamaan noita rannevetoja. Ei muuta ku sentteri aktiivisesti blokkimaan vetoja, laittaa boteille maalin suojelu-taktiikan ja laiturit sitten omalta osaltaan hoitavat oman puolensa pakkien puolustamisen ja mahdollisuuksien mukaan osallistuvat myös vähän kauempaa tulevien ranariyritysten härintään tai estämiseen pokettamalla tai blokkaamalla.

Edelleen korostan, että en puolustele mitään maalintekotapaa reilumpana tai parempana, kuin mitään toistakaan tapaa. Kaikki maalit lasketaan, ja se joka osaa niitä parhaiten tehdä on paras ja voittaa yleensä, kunhan osaa vastaavasti puolustaa monipuolisesti mahdollisimman erilaisia maalintekotapoja vastaan.

Lopettakaa nyt hitto soikoon tuo bugi-itkentä ja opetelkaa nyt vaan yksinkertaisesti pelaamaan paremmin... :p
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Siis iha oikeesti, jos vedät ranteella ni se on aina bugi jonku mielestä. Oikeessa lätkässähä tulee ihan samallailla tommosia ranteita esim. Dany Heatley rips top-shelf goal 10/29/11 - YouTube Alex Ovechkin game-tying goal 3/8/10 - YouTube
oooo bugibugi! tottakai ne ranteet menee ku hyvästä paikasta pääsee pistää niinku oikeestikki et eiköhä oo aika lopettaa ja keskittyy pelaamaan.

Jos tollaset ranteet uppoaisivat tässä pelissäkin niin olisi kyllä loistojuttu. Tosi hieno ranne Heateyltä. :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ei tässä pelissä ole mitään bugiranteita. Uskokaa nyt hyvät ihmiset. Kyseessä on konsolipeli. Siinä on aina paikkoja josta vedot uppoavat keskimäärin hieman helpommin. Niin se vain on oikeassa lätkässäkin. Tottakai konsolipelissä ei voi olla kaikkia tosielämän muuttujia ja vivahteita, mutta kyllä tämä änäripeli vaan minun mielestäni jo tosi hyvin oikeaa lätkää simuloi. Kova ranneveto se vaan on oikeassakin lätkässä se paras tapa tehdä maaleja. Ja kun se vieläpä tehdään pienestäkin maskista, niin on veskat usein kusessa IRL-lätkässäkin...

Todellakin pystyy myös bottipakeilla puolustamaan noita rannevetoja. Ei muuta ku sentteri aktiivisesti blokkimaan vetoja, laittaa boteille maalin suojelu-taktiikan ja laiturit sitten omalta osaltaan hoitavat oman puolensa pakkien puolustamisen ja mahdollisuuksien mukaan osallistuvat myös vähän kauempaa tulevien ranariyritysten härintään tai estämiseen pokettamalla tai blokkaamalla.

Edelleen korostan, että en puolustele mitään maalintekotapaa reilumpana tai parempana, kuin mitään toistakaan tapaa. Kaikki maalit lasketaan, ja se joka osaa niitä parhaiten tehdä on paras ja voittaa yleensä, kunhan osaa vastaavasti puolustaa monipuolisesti mahdollisimman erilaisia maalintekotapoja vastaan.

Lopettakaa nyt hitto soikoon tuo bugi-itkentä ja opetelkaa nyt vaan yksinkertaisesti pelaamaan paremmin... :p

Siis iha oikeesti, jos vedät ranteella ni se on aina bugi jonku mielestä. Oikeessa lätkässähä tulee ihan samallailla tommosia ranteita esim. Dany Heatley rips top-shelf goal 10/29/11 - YouTube Alex Ovechkin game-tying goal 3/8/10 - YouTube
oooo bugibugi! tottakai ne ranteet menee ku hyvästä paikasta pääsee pistää niinku oikeestikki et eiköhä oo aika lopettaa ja keskittyy pelaamaan.

Itse en ole keskusteluun aiemmin osallistunut kun sille ei ole ollut tarvetta, kun joukkueemme osaa puolustaa kyseisiä vastaan ja emme noita kyseisiä ''bugiranteita'' käytä ja muutenkin hyviä pelejä olemme suurimmaksi osaksi pelanneet.


NHL:n uuden sukupolven pelejä olen pelannut jo 08 versiosta lähtien ja siitä asti NHL:ää on pelattu paljon. Jos joku sanoo, etteikö NHL olisi sarjana täyttä bugia, mielestäni tämä on huono valehtelija, tai yrittää oikeuttaa tällä oman maalintekotavan helppouden. Kysynkin nyt:

-Oliko 09 versiossa maalinkierto ja laukaus etualakulmaan bugimaali? Jos ei niin miksi sillä iskettiin puolentusinaa maalia pelissä? Ja sitä ennenhän ne maalit iskettiin aika kovalla prosenttia kiertämällä maali ja tähtäämällä etuylkulmaan.

-Oliko 10 version kiertorannari bugi? Siis ei? En katsos ole nähnyt edes Ovien laukovan kiekkoa siten, että kiekko kiertää selän takaa lavassa 180 astetta ja vieläpä laukaus on aivan ylänurkassa. Salibandyssa tuota näkee, mutta oikeassa elämässä jopa jäätä pitkin tuollainen laukominen on äärimmäisen haastavaa.

-11 versiossa sain vastaani etuyläkulmasankarit. Kuitenkin bugittomin kokemus NHL-sarjasta 08:n kanssa.


Entä 12? Itse en ole huomannut pelistä ehdottomia bugeja, ja tuo bugirannekkin on mielestä realistinen liike. Kyseinen bugi on kuitenkin ilmiselvä bugi, koska se:

A. Hyödyntää pelin puutteita, eli tässä tapauksessa mailan liike on liian nopea maalivahdin reagoitavaksi ja kiekon lähtökulma muuttuu siten, että laukaus saa mennä aika vapaasti ammottavaan aukkoon.
B. On täysin staattinen. On selvää, että maaleja tehdään kuten taidetaan, mutta mikäli pelitapa perustuu jonkin tietyn varmaksi koetun hakemiseen koko 60 minuuttisen ajan on kyseinen bugin hakemista.


Itse kannatan kyseistä bugimaalin käyttöä kun pelaaja on oikeasti siinä tilanteessa, että se on se paras ratkaisu; syöttötilaa ei ole ja normaali laukaus ei kyseisestä paikasta onnistu. Kuitenkin tuomitsen mikäli kyseistä haetaan järjestelmällisesti. Kuitenkaan en ole ikinä kyseisestä päreitä polttanut, koska sen pois puolustaminen kyllä onnistuu mikäli pelaajien henkilökohtainen taito riittää. Ne joilla ei riitä, tulevat tänne avautumaan.

PS: Ja jokainen joka alkaisi avautumaan tekstistäni; Kirjoitukseni ottaa kantaa toedrag-rannelaukaukseen, jossa kiekko kierretään pelaajan takaa eteen, jolloin kiekon kulma muuttuu. Tavalliset ranteet EIVÄT ole bugeja, EIVÄTKÄ ranteet jotka lähtevät selän takaa. Ainoastaan ja VAIN JA AINOASTAAN: NHL 12 Goal tutorial on Glitch shots rannelaukaus, joka tulee ensimmäisenä. Uskon huippupelaajien ymmärtävän mitä tarkoitan.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Itse en ole keskusteluun aiemmin osallistunut kun sille ei ole ollut tarvetta, kun joukkueemme osaa puolustaa kyseisiä vastaan ja emme noita kyseisiä ''bugiranteita'' käytä ja muutenkin hyviä pelejä olemme suurimmaksi osaksi pelanneet.


NHL:n uuden sukupolven pelejä olen pelannut jo 08 versiosta lähtien ja siitä asti NHL:ää on pelattu paljon. Jos joku sanoo, etteikö NHL olisi sarjana täyttä bugia, mielestäni tämä on huono valehtelija, tai yrittää oikeuttaa tällä oman maalintekotavan helppouden. Kysynkin nyt:

-Oliko 09 versiossa maalinkierto ja laukaus etualakulmaan bugimaali? Jos ei niin miksi sillä iskettiin puolentusinaa maalia pelissä? Ja sitä ennenhän ne maalit iskettiin aika kovalla prosenttia kiertämällä maali ja tähtäämällä etuylkulmaan.

-Oliko 10 version kiertorannari bugi? Siis ei? En katsos ole nähnyt edes Ovien laukovan kiekkoa siten, että kiekko kiertää selän takaa lavassa 180 astetta ja vieläpä laukaus on aivan ylänurkassa. Salibandyssa tuota näkee, mutta oikeassa elämässä jopa jäätä pitkin tuollainen laukominen on äärimmäisen haastavaa.

-11 versiossa sain vastaani etuyläkulmasankarit. Kuitenkin bugittomin kokemus NHL-sarjasta 08:n kanssa.


Entä 12? Itse en ole huomannut pelistä ehdottomia bugeja, ja tuo bugirannekkin on mielestä realistinen liike. Kyseinen bugi on kuitenkin ilmiselvä bugi, koska se:

A. Hyödyntää pelin puutteita, eli tässä tapauksessa mailan liike on liian nopea maalivahdin reagoitavaksi ja kiekon lähtökulma muuttuu siten, että laukaus saa mennä aika vapaasti ammottavaan aukkoon.
B. On täysin staattinen. On selvää, että maaleja tehdään kuten taidetaan, mutta mikäli pelitapa perustuu jonkin tietyn varmaksi koetun hakemiseen koko 60 minuuttisen ajan on kyseinen bugin hakemista.


Itse kannatan kyseistä bugimaalin käyttöä kun pelaaja on oikeasti siinä tilanteessa, että se on se paras ratkaisu; syöttötilaa ei ole ja normaali laukaus ei kyseisestä paikasta onnistu. Kuitenkin tuomitsen mikäli kyseistä haetaan järjestelmällisesti. Kuitenkaan en ole ikinä kyseisestä päreitä polttanut, koska sen pois puolustaminen kyllä onnistuu mikäli pelaajien henkilökohtainen taito riittää. Ne joilla ei riitä, tulevat tänne avautumaan.

PS: Ja jokainen joka alkaisi avautumaan tekstistäni; Kirjoitukseni ottaa kantaa toedrag-rannelaukaukseen, jossa kiekko kierretään pelaajan takaa eteen, jolloin kiekon kulma muuttuu. Tavalliset ranteet EIVÄT ole bugeja, EIVÄTKÄ ranteet jotka lähtevät selän takaa. Ainoastaan ja VAIN JA AINOASTAAN: NHL 12 Goal tutorial on Glitch shots rannelaukaus, joka tulee ensimmäisenä. Uskon huippupelaajien ymmärtävän mitä tarkoitan.

Ihan asiaa turiset.

Nimenomaan tuota videossa ensimmäisenä tullutta rannaria, tai ehkä vielä paremmin toiseksi viimestä rannaria, minäkin tarkoitan puhuessani bugirannarista. Tuossa kuralätty pelissä 3 maalia viidestä tuli kyseisellä tyylillä. Ensimmäinen oli bugirannari, aiheutti pientä närää joukkueemme keskuudessa. Toinen oli one-timer. Kolmas bugirannari ja silloin alkoi jo pikkuisen keittää. Neljäs one-timeri ja viimeinen niitti oli viides maali, joka tuli jälleen surullisen kuuluisalla bugirannarilla. Kaikki kolme rannaria lähtivät about metrin sisällä samoilta jalansijoilta (samasta kohdasta kuin toiseksi viimeinen maali videolla), juuri tuolla videolla esitellyllä tekniikalla. Meidän maalivahdilla ei tainnut olla yhtään torjuntaa, mistäköhän moinen voisi johtua? Joku smartass voisi todeta, että sattuhan noita huonoja iltoja oikeassakin elämässä... Tai puolustakaa pois...

Liike on kyllä sinänsä realistinen, mutta prosentit jolla se uppoaa eivät. Jos et saa puolustettua sitä pois, se on jotakuinkin satavarmasti maalissa. Oli huono ilta tai ei.

Todettakoon vielä, että pääasiassa hyviä pelejä mekin ollaan pelattu eikä tappioista ole tapana nurista. Kuralätyllä oli vaan parasta ennen päivä mennyt aikoja sitten ja muutaman puraisun jälkeen havaittiin homekasvua pinnalla -> Tuli ylös.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ihan asiaa turiset.

Nimenomaan tuota toiseksi viimestä rannaria, minäkin tarkoitan puhuessani bugirannarista.

Ironista sinällään; se ei ole bugimaali. Isommat prosentit kyseisessä maalintekotavassa johtuu pidemmästä saatosta, jolla saadaan enemmän voimaa ja vauhtia laukaukseen. Kyseisessä laukauksessa maalivahti on täysin mukana aina, mutta refleksit eivät riitä torjumaan laukausta.

NHL 12 BAP Beautiful Wrist Shot goal - Portland Winterhawks #91 - YouTube Tuo laukaus taas, kuten näet, jättää maalivahdin keskelle maalia joilloin etukulma jää tyhjäksi. Laukauksen voimalla ei ole kyseisessä mitään väliä, vaan mailan liikkeessä, jonka vuoksi maalivahti ei pysty reagoimaan laukaukseen, joka tapahtuu liian nopeasti.
 
Ylös Bottom