Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse välttelisin jatkossa sellaista ruotsalaispoppoota kuin Hall of Fame Magic 1337. Heillä on sitten aivan kaikki keinot käytössä, eli veskareiden päälle hypitään jatkuvasti, bottipakin puolelta haetaan ties mimmosta ranneveiviä jne jne. Ei jatkoon.
Itse välttelisin jatkossa sellaista ruotsalaispoppoota kuin Hall of Fame Magic 1337. Heillä on sitten aivan kaikki keinot käytössä, eli veskareiden päälle hypitään jatkuvasti, bottipakin puolelta haetaan ties mimmosta ranneveiviä jne jne. Ei jatkoon.
Ironista sinällään; se ei ole bugimaali. Isommat prosentit kyseisessä maalintekotavassa johtuu pidemmästä saatosta, jolla saadaan enemmän voimaa ja vauhtia laukaukseen. Kyseisessä laukauksessa maalivahti on täysin mukana aina, mutta refleksit eivät riitä torjumaan laukausta.
NHL 12 BAP Beautiful Wrist Shot goal - Portland Winterhawks #91 - YouTube Tuo laukaus taas, kuten näet, jättää maalivahdin keskelle maalia joilloin etukulma jää tyhjäksi. Laukauksen voimalla ei ole kyseisessä mitään väliä, vaan mailan liikkeessä, jonka vuoksi maalivahti ei pysty reagoimaan laukaukseen, joka tapahtuu liian nopeasti.
Onko muilla ollut tänään ihan pelikelvoton viive peleissä? Arviolta jopa yhden sekunnin luokkaa... Ihan sama onko koti- vai vieraspeli. Ei oikein voi omasta netistäkään johtua, kun yksi viiveetön peli oli välissä.
Sunnutait ovat edelleen EA:n servereiden huoltopäiviä, jonka takia lagia sunnuntaisin yleensä esiintyy.
Tänäänkö on sitten maanantai, kuten aina, kun eipä oo lagannu pitkiin aikoihin...?
Kunhan tajuaa ennen pelaamaan lähtöä buutata modeemin.![]()
Tänäänkö on sitten maanantai, kuten aina, kun eipä oo lagannu pitkiin aikoihin...?
Kunhan tajuaa ennen pelaamaan lähtöä buutata modeemin.
Mut onko muilla kerhopelit menny huonommin heti ku on legendan saanu suurin osa kerholaisista auki?
Huonommin? Pelillisesti huonommin vai? Jos noin on niin eiköhän se ole itse pelaajista kiinni.![]()
Face Wash Hockey avasi uudet nettisivut! käykääpäs tutustumassaFace Wash Hockey -
Face Wash Hockey avasi uudet nettisivut! käykääpäs tutustumassaFace Wash Hockey -
aha...Mistä moinen pröystäily![]()
Pystyykö tässä Drop-In peleissä nakkeleen porukkaa pihalle joukkueesta? Ainakin välillä tuntuu näin käyvän. Joku pistää pausea ja kummasti pausen jälkeen se
perseilevä maalivahti on pois pelistä. Vai onko näin että tämä perseilevä kaveri ymmärtää itse lähtä poies?