NHL12 EASHL-keskustelu

MrPunkle

New Member
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pystyykö tässä Drop-In peleissä nakkeleen porukkaa pihalle joukkueesta? Ainakin välillä tuntuu näin käyvän. Joku pistää pausea ja kummasti pausen jälkeen se
perseilevä maalivahti on pois pelistä. Vai onko näin että tämä perseilevä kaveri ymmärtää itse lähtä poies?

b3organ

New Member

Pystyykö tässä Drop-In peleissä nakkeleen porukkaa pihalle joukkueesta? Ainakin välillä tuntuu näin käyvän. Joku pistää pausea ja kummasti pausen jälkeen se
perseilevä maalivahti on pois pelistä. Vai onko näin että tämä perseilevä kaveri ymmärtää itse lähtä poies?
Ei pysty eli aina lähdetään omasta tai EA:n tahdosta ("uloslento", jäätyminen, tms.).

basbar89

New Member

RvH lyhenteellä liikkuvaa ruotsalaista seuraa kehotan välttämään. Toisella erätauolla 1-1 tilanteessa kuului rätinä ( luultavasti loop ) mikrofoneista ja yhteydet putosi dramaattisesti meidän tiimillä. 2 ekaa erää loistava yhteys vaikka oltii vierasjoukkueena. Pistin viestiä pelin jälkee ( hävittii 2-1 tai 3-2 en muista ) että "Cant play without loop" niin vastaukseksi tuli "Cant score without clitch?". Olettaisin tuon olevan varmistus vielä epäilyille että looppiahan siellä käytettiin. Niin tosiaa, hetikun kolmas erä alkoi niin ennen ekaa aloitusta pojat painoivat starttia jonka jälkeen tuli se rätinä-ääni kajareista.

EDIT: lisätään listaa vielä PHT niminen suomalainen joukkue. Kolmella äijällä hypitää veskaria päin jokakerta kun siihen mahdollisuus ja hyök.alueella ei osata muutakuin kaarrella b-pisteen kaarella ja koittaa rannaria etukulmasta. 7-2 helppo voitto meille täysin paskoja vihuja vastaan mutta säälittävää tuo mokkea päi hyppiminen.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kenzy

New Member

Ei niitä ruotsalaisia tarvitse eritellä, ne on kaikki samanlaisia. Tätä peliä pelatessa ei kannata stressata, sillä vaihtoehtoja on vain kaksi - joko pelaat tätä ja siedät kaiken, mitä vastaan tulee, tai jätät kokonaan pelaamatta. Valikoimalla vastustajia löydät itsesi kopista kyhjöttämästä hakien sitä täydellistä vastustajaa.

Neprayev

New Member

Face Wash Hockey avasi uudet nettisivut! käykääpäs tutustumassa :) Face Wash Hockey -
Tyylikkäät sivut! Hyvällä maulla yksinkertaiset, ei ole ylimääräistä sälää joka paikassa.

Mistä moinen pröystäily :)
Oman joukkueesi sivut sitten "coolimmat" tjsp?
Melkein jokaiseen NHL 12-aiheiseen viestiin täytyy sinun olla kommentoimassa. Ihailtavaa palsta-aktiivisuutta!

Kiviä taskuun. hymiö.

vilzu

New Member

Kertokaas että miten tässä saa tarkalla laukojalla joukkuepelin A. Vaikka mitä teen niin silti komistaa b tai b+ tilastoja.

Jaahas

New Member

Kertokaas että miten tässä saa tarkalla laukojalla joukkuepelin A. Vaikka mitä teen niin silti komistaa b tai b+ tilastoja.
Blokkaamalla laukauksia, voittamalla aloituksia, tekemällä maaleja, syöttelemällä ja taklaamalla. Etkä tee virheitä.

JRantajoki

Active Member

Ja kyllähän tuolla taklaakin, kun sopiva uhri sattuu eteen. :)

EDIT:eek:ho olikin jo mainittu. :)

Jaahas

New Member

Suomalainen Armless Armada:kin siirtynyt bugiranteita käyttävien hienoon joukkoon. 6-2 tappiotilanteessa, kun eivät pärjänneet, he siirtyivät voiman pimeälle puolelle.

En suosittele pelaamaan kyseistä joukkuetta vastaan.

Hamsteri

New Member

Suomalainen Armless Armada:kin siirtynyt bugiranteita käyttävien hienoon joukkoon. 6-2 tappiotilanteessa, kun eivät pärjänneet, he siirtyivät voiman pimeälle puolelle.

Hmm, vositko muuten selvittää mulle mikä tässä pelissä on se bugiranne, kun ei oo tullu hakattuu niin hirveesti vielä tätä EASHL niin tietäisi, kun NHL 09:stä lähtien nää bugit on ollu tiedossa mutta tässä oon kyllä sitten missannu jotakin?

arieli

New Member

Hmm, vositko muuten selvittää mulle mikä tässä pelissä on se bugiranne, kun ei oo tullu hakattuu niin hirveesti vielä tätä EASHL niin tietäisi, kun NHL 09:stä lähtien nää bugit on ollu tiedossa mutta tässä oon kyllä sitten missannu jotakin?
Ranneveto joka menee maaliin.

basbar89

New Member

Eiks tää oo vähä ristiriidassa kun itsekin käytät bugirannaria seurapeleissä? Vielä mun pelatessa hockey wivesissä kun kysyin että miksi sä teet bugiranteita jos oot niin niitä vastaan ja vastaus oli : "no alko vituttaa kun noi toisetkin teki". Ja olet käyttänyt useamman kuin kerran näitä "bugiranteita" hyödyksesi joten melko tekopyhää alkaa täällä muita sättimään siitä.....

Jaahas

New Member

Eiks tää oo vähä ristiriidassa kun itsekin käytät bugirannaria seurapeleissä? Vielä mun pelatessa hockey wivesissä kun kysyin että miksi sä teet bugiranteita jos oot niin niitä vastaan ja vastaus oli : "no alko vituttaa kun noi toisetkin teki". Ja olet käyttänyt useamman kuin kerran näitä "bugiranteita" hyödyksesi joten melko tekopyhää alkaa täällä muita sättimään siitä.....
Jos vastustajan joukkue lähtee hakemaan maalivahti syöksyjä ja laukoo jatkuvasti bugiranteella, en näe mitään väärää jos lauon pari samassa pelissä vastustajan vanavedessä. Muuten en ikinä kyseisiä hae. Onko ongelma?

E: Enkä tajua mitä turhaa katkeraa paskaa koet jälleen kerran. Kuukautisten aikana voi pitää pienempää suuta, vai olenko jotenkin loukannut herraa?

basbar89

New Member

Jos vastustajan joukkue lähtee hakemaan maalivahti syöksyjä ja laukoo jatkuvasti bugiranteella, en näe mitään väärää jos lauon pari samassa pelissä vastustajan vanavedessä. Muuten en ikinä kyseisiä hae. Onko ongelma?

Kaveri yrittää mennä ovesta sisään mutta ei pääse kuin juoksemalla pää edellä siitä läpi. Itse seisot avainnippu kädessäsi toisen oven vieressä. Käytätkö avaimia vai lyötkö pääsi läpi ovesta ku kaverikin niin teki?

edit: kunnen oikeasti tiedä sun vastausta tähän kysymykseen niin lisätään nyt vielä että jos kerran niin kovasti olet bugirannaajia vastaan koska ovat "spedejä" niin miksi itse viljellä sitä eikä auttaa omalta / joukkueen osalta tekemään pelistä parempaa ja kieltäytyä tekemästä bugimaaleja?

Ubula

New Member

Kaveri yrittää mennä ovesta sisään mutta ei pääse kuin juoksemalla pää edellä siitä läpi. Itse seisot avainnippu kädessäsi toisen oven vieressä. Käytätkö avaimia vai lyötkö pääsi läpi ovesta ku kaverikin niin teki?

edit: kunnen oikeasti tiedä sun vastausta tähän kysymykseen niin lisätään nyt vielä että jos kerran niin kovasti olet bugirannaajia vastaan koska ovat "spedejä" niin miksi itse viljellä sitä eikä auttaa omalta / joukkueen osalta tekemään pelistä parempaa ja kieltäytyä tekemästä bugimaaleja?
pekka peruspakki juoksee aina pää edellä.

Jaahas

New Member

En ole tehnyt sinua enkä muitakaan suomalaisia joukkueita vastaan niitä. Mikä ***** on ongelmasi. Pura ongelmas muualle kiitos.

Ylös Bottom