Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ei niitä ruotsalaisia tarvitse eritellä, ne on kaikki samanlaisia. Tätä peliä pelatessa ei kannata stressata, sillä vaihtoehtoja on vain kaksi - joko pelaat tätä ja siedät kaiken, mitä vastaan tulee, tai jätät kokonaan pelaamatta. Valikoimalla vastustajia löydät itsesi kopista kyhjöttämästä hakien sitä täydellistä vastustajaa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Face Wash Hockey avasi uudet nettisivut! käykääpäs tutustumassa :) Face Wash Hockey -

Tyylikkäät sivut! Hyvällä maulla yksinkertaiset, ei ole ylimääräistä sälää joka paikassa.


Mistä moinen pröystäily :)

Oman joukkueesi sivut sitten "coolimmat" tjsp?
Melkein jokaiseen NHL 12-aiheiseen viestiin täytyy sinun olla kommentoimassa. Ihailtavaa palsta-aktiivisuutta!

Kiviä taskuun. hymiö.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kertokaas että miten tässä saa tarkalla laukojalla joukkuepelin A. Vaikka mitä teen niin silti komistaa b tai b+ tilastoja.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kertokaas että miten tässä saa tarkalla laukojalla joukkuepelin A. Vaikka mitä teen niin silti komistaa b tai b+ tilastoja.

Blokkaamalla laukauksia, voittamalla aloituksia, tekemällä maaleja, syöttelemällä ja taklaamalla. Etkä tee virheitä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Suomalainen Armless Armada:kin siirtynyt bugiranteita käyttävien hienoon joukkoon. 6-2 tappiotilanteessa, kun eivät pärjänneet, he siirtyivät voiman pimeälle puolelle.

En suosittele pelaamaan kyseistä joukkuetta vastaan.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Suomalainen Armless Armada:kin siirtynyt bugiranteita käyttävien hienoon joukkoon. 6-2 tappiotilanteessa, kun eivät pärjänneet, he siirtyivät voiman pimeälle puolelle.

En suosittele pelaamaan kyseistä joukkuetta vastaan.
Hmm, vositko muuten selvittää mulle mikä tässä pelissä on se bugiranne, kun ei oo tullu hakattuu niin hirveesti vielä tätä EASHL niin tietäisi, kun NHL 09:stä lähtien nää bugit on ollu tiedossa mutta tässä oon kyllä sitten missannu jotakin?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hmm, vositko muuten selvittää mulle mikä tässä pelissä on se bugiranne, kun ei oo tullu hakattuu niin hirveesti vielä tätä EASHL niin tietäisi, kun NHL 09:stä lähtien nää bugit on ollu tiedossa mutta tässä oon kyllä sitten missannu jotakin?

Ranneveto joka menee maaliin.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Eiks tää oo vähä ristiriidassa kun itsekin käytät bugirannaria seurapeleissä? Vielä mun pelatessa hockey wivesissä kun kysyin että miksi sä teet bugiranteita jos oot niin niitä vastaan ja vastaus oli : "no alko vituttaa kun noi toisetkin teki". Ja olet käyttänyt useamman kuin kerran näitä "bugiranteita" hyödyksesi joten melko tekopyhää alkaa täällä muita sättimään siitä.....

Jos vastustajan joukkue lähtee hakemaan maalivahti syöksyjä ja laukoo jatkuvasti bugiranteella, en näe mitään väärää jos lauon pari samassa pelissä vastustajan vanavedessä. Muuten en ikinä kyseisiä hae. Onko ongelma?

E: Enkä tajua mitä turhaa katkeraa paskaa koet jälleen kerran. Kuukautisten aikana voi pitää pienempää suuta, vai olenko jotenkin loukannut herraa?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kaveri yrittää mennä ovesta sisään mutta ei pääse kuin juoksemalla pää edellä siitä läpi. Itse seisot avainnippu kädessäsi toisen oven vieressä. Käytätkö avaimia vai lyötkö pääsi läpi ovesta ku kaverikin niin teki?

edit: kunnen oikeasti tiedä sun vastausta tähän kysymykseen niin lisätään nyt vielä että jos kerran niin kovasti olet bugirannaajia vastaan koska ovat "spedejä" niin miksi itse viljellä sitä eikä auttaa omalta / joukkueen osalta tekemään pelistä parempaa ja kieltäytyä tekemästä bugimaaleja?

pekka peruspakki juoksee aina pää edellä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kaveri yrittää mennä ovesta sisään mutta ei pääse kuin juoksemalla pää edellä siitä läpi. Itse seisot avainnippu kädessäsi toisen oven vieressä. Käytätkö avaimia vai lyötkö pääsi läpi ovesta ku kaverikin niin teki?

edit: kunnen oikeasti tiedä sun vastausta tähän kysymykseen niin lisätään nyt vielä että jos kerran niin kovasti olet bugirannaajia vastaan koska ovat "spedejä" niin miksi itse viljellä sitä eikä auttaa omalta / joukkueen osalta tekemään pelistä parempaa ja kieltäytyä tekemästä bugimaaleja?

En ole tehnyt sinua enkä muitakaan suomalaisia joukkueita vastaan niitä. Mikä ***** on ongelmasi. Pura ongelmas muualle kiitos.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Et voinut vastata täysin asialliseen kysymykseeni vaan otit helpoimman tien ulospääsyyn? Tai ainakin helpoimman mihin olet verbaalisesti kykeneväinen.

Vastasin jo ylempänä. Sitä en käsitä. Olen pelannut KFIN-foorumin kautta jo vuodesta 09. NHL pelaajat tuntevat meikäläisen. Mutta sitten tulee ''basbar89'', kenties kännissä tai muuten vain katkerana. Sen verran, että en hakemalla hae bugimaaleja, en ole ikinä hakenut.

Laitoin viestini ylempänä, jossa informoin joukkueesta. Informoi joukkueestamme ole hyvä. Mikäli olet helvetin hyvä valehtelemaan, että meidän joukkueemme peeloaa ja hakee bugeja, voit jumalauta olla ylpeä itsestäsi. *****, että ihminen voi olla katkera jumalauta.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Vastasin jo ylempänä. Sitä en käsitä. Olen pelannut KFIN-foorumin kautta jo vuodesta 09. NHL pelaajat tuntevat meikäläisen. Mutta sitten tulee ''basbar89'', kenties kännissä tai muuten vain katkerana. Sen verran, että en hakemalla hae bugimaaleja, en ole ikinä hakenut.

Laitoin viestini ylempänä, jossa informoin joukkueesta. Informoi joukkueestamme ole hyvä. Mikäli olet helvetin hyvä valehtelemaan, että meidän joukkueemme peeloaa ja hakee bugeja, voit jumalauta olla ylpeä itsestäsi. *****, että ihminen voi olla katkera jumalauta.

pakko kysyä kuka oot missä pelaat? ite myös 09:stä asti eikä oo jääny kyl nimi mielee :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Et hae bugimaaleja? Juurihan myönsit että jos vihukin hakee niitä niin sinäkin siinä "vanavedessä" ? Siis tottakai saat tehdä mitä haluat videopelilläsi mutta ajattelin vaan näpäyttää hieman tuosta tekopyhyydestä :)

Jäi myös vähän epäselväksi että mistä olen katkera ja missä kohtaa olen valehdellut että Hockey Wives tekee bugimaaleja? Sinun suoritustasi vain arvioin, vai onko se kiellettyä? Tuo ylenpalttinen riehuminen, kirosanojen käyttö ja agression purkaminen negatiivisesti kommentoijaa kohtaan kielii siitä että osuin melko arkaan paikkaan :)

edit: en myöskään ole kännissä.

Uskomatonta. Käyn keskustelua henkilön kanssa, joka ei osaa lukea eikä perustella argumenttejaan. ''Et hae bugimaaleja?'' <- Missä lukee? Luetun ymmärtäminen.

Hienoa keskustelua käyn kello 3 yöllä. En tajua edes motiivia. Pitääkö sanoa jossain privaatisti kuinka huikaiseva teidän joukkueenne on? Nuolla varpaita. Kehua Jumalaksi?

Raportoin joukkueesta piste. Tarvitse alkaa kinaamaan jonkun katkeralta vaikuttavan sankarin kanssa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tämäkö oli se sun argumentaatio jota kovasti peräänkuulutit multa? hehe.

edit: 3-0

Sitä lähinnä, etten itsekään tajua motiiviasi. Ja oletan sinun olevan katkera jostain kun kiukuttelet jatkuvasti. Siksi on luontaista, että olet katkera.

Mistäköhän tämäkin keskustelu jälleen alkoi. Asia meininki.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Suomalainen Armless Armada:kin siirtynyt bugiranteita käyttävien hienoon joukkoon. 6-2 tappiotilanteessa, kun eivät pärjänneet, he siirtyivät voiman pimeälle puolelle.

En suosittele pelaamaan kyseistä joukkuetta vastaan.

Ihan hyvä peli se oli. Ei AA mun mielestä hakemalla hakenu mitään "bugiranteita" - mitä nyt viimeisen erän lopussa puolustus *köh*, vähän nukahti ja siitä rokotettiin tällä kuuluisalla "bugiranteella"...
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Puolustettevissa on joo, mutta jos on tiukka vääntö alla ja peli ratkeaa "bugirannariin", niin vituttaahan se. Itse rupeen vetään heti rannetta botti pakin jaloista ja hyppiin veskan päälle jos vastustaja tekee samoin..

***** et naurattaa miten joidenki mielestä jokanen rannelaukaus on bugi :D. Kaikki maalit pitäs onesta tehdä, tai lämärillä siniviivalta.. Eiks oneki oo bugi? Menee aika isossa prosentilla sisään ;).

Botti pakin harhauttaminenkin on nykyään "BUGI".. Näin kertoi Amerikkalainen ystäväni, kun pelasimme hänen kerhoaan vastaan.
 
Ylös Bottom