Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Rupee pikku hiljaa vituttaa toi syöksyminen :mad:. Tuntuu siltä, että mitä korkeemmalla tasolla pelataan, sitä enemmän sitä syöksymistä on.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Itse välttelisin jatkossa sellaista ruotsalaispoppoota kuin Hall of Fame Magic 1337. Heillä on sitten aivan kaikki keinot käytössä, eli veskareiden päälle hypitään jatkuvasti, bottipakin puolelta haetaan ties mimmosta ranneveiviä jne jne. Ei jatkoon.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Itse välttelisin jatkossa sellaista ruotsalaispoppoota kuin Hall of Fame Magic 1337. Heillä on sitten aivan kaikki keinot käytössä, eli veskareiden päälle hypitään jatkuvasti, bottipakin puolelta haetaan ties mimmosta ranneveiviä jne jne. Ei jatkoon.

Juu näitä vastaa eilen pelattiin, Ja kyllä ei pelissä paljoo järkee ollut. sitten alkoi ajan kulutus. viimmene erä menikin siinä kun kaverit pyöri omassa päässä. Ruottalais jengejä ollaan skippailtu juurikin näistä syistä. System OHC sai jotenkin pelin jumiin kun johdettiin 3-0. Meille tappio merkattiin 0-3. Tällä jengillä on enemmänkin noita 3-0 keskeytysvoittoja. Eli ei kannata noitakaan vastaan lähtee jos haluaa hyvää kiekkoo pelata.

Missä ne ice breakerssin pelaajat on. Odotettu teitä vastaan taas peliä, Ollut sen verran hyvää kiekkoo pari edellistä peliä:).
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Itse välttelisin jatkossa sellaista ruotsalaispoppoota kuin Hall of Fame Magic 1337. Heillä on sitten aivan kaikki keinot käytössä, eli veskareiden päälle hypitään jatkuvasti, bottipakin puolelta haetaan ties mimmosta ranneveiviä jne jne. Ei jatkoon.

Juu meillä kanssa näitä vastaan peli eilen. Ei nuo kovin taitavia ollut, vietiin ne helpohkosti, mutta aikamoista bugihakua oli ja muutenkin pelityyli oli aika ''glitchahtava''. Saatinpahan rankingit noilta kotiin, se oli tuossa matsissa tärkeintä :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ironista sinällään; se ei ole bugimaali. Isommat prosentit kyseisessä maalintekotavassa johtuu pidemmästä saatosta, jolla saadaan enemmän voimaa ja vauhtia laukaukseen. Kyseisessä laukauksessa maalivahti on täysin mukana aina, mutta refleksit eivät riitä torjumaan laukausta.

NHL 12 BAP Beautiful Wrist Shot goal - Portland Winterhawks #91 - YouTube Tuo laukaus taas, kuten näet, jättää maalivahdin keskelle maalia joilloin etukulma jää tyhjäksi. Laukauksen voimalla ei ole kyseisessä mitään väliä, vaan mailan liikkeessä, jonka vuoksi maalivahti ei pysty reagoimaan laukaukseen, joka tapahtuu liian nopeasti.

Itse en käytä "bugirannetta" eikä joukkueenikaan sitä käytä. Ja pakkina sitä kyllä aika vaikea oliskin käyttää. Tuossa videossa tilanne on melkein puhdas kaksykkönen, joten ainakin tuon tilanteen olisi aivan hyvin voinut pelata pois. Toki tulee sellaisiakin paikkoja, että niitä ei voi pelata pois, mutta suurimman osan voi.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Onko muilla ollut tänään ihan pelikelvoton viive peleissä? Arviolta jopa yhden sekunnin luokkaa... Ihan sama onko koti- vai vieraspeli. Ei oikein voi omasta netistäkään johtua, kun yksi viiveetön peli oli välissä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Onko muilla ollut tänään ihan pelikelvoton viive peleissä? Arviolta jopa yhden sekunnin luokkaa... Ihan sama onko koti- vai vieraspeli. Ei oikein voi omasta netistäkään johtua, kun yksi viiveetön peli oli välissä.

Ei tänään, mutta lähiaikoina jopa omalla hostilla ollut aivan kauheaa viivettä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Sunnutait ovat edelleen EA:n servereiden huoltopäiviä, jonka takia lagia sunnuntaisin yleensä esiintyy.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Sunnutait ovat edelleen EA:n servereiden huoltopäiviä, jonka takia lagia sunnuntaisin yleensä esiintyy.

Tänäänkö on sitten maanantai, kuten aina, kun eipä oo lagannu pitkiin aikoihin...?
Kunhan tajuaa ennen pelaamaan lähtöä buutata modeemin. :D

Mut onko muilla kerhopelit menny huonommin heti ku on legendan saanu suurin osa kerholaisista auki?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tänäänkö on sitten maanantai, kuten aina, kun eipä oo lagannu pitkiin aikoihin...?
Kunhan tajuaa ennen pelaamaan lähtöä buutata modeemin. :D

Tänään kyllä taas toimi ihan kiitettävästi pelit, mutta viimeisessä pelissä katkesi/tilttasi kummankin joukkueen pelit. :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tänäänkö on sitten maanantai, kuten aina, kun eipä oo lagannu pitkiin aikoihin...?
Kunhan tajuaa ennen pelaamaan lähtöä buutata modeemin. :D

Mut onko muilla kerhopelit menny huonommin heti ku on legendan saanu suurin osa kerholaisista auki?

Huonommin? Pelillisesti huonommin vai? Jos noin on niin eiköhän se ole itse pelaajista kiinni. ;)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Huonommin? Pelillisesti huonommin vai? Jos noin on niin eiköhän se ole itse pelaajista kiinni. ;)

No siis samalla strategialla voitetetaa yleesä kaikki ja sitte yht'äkkiä mikää ei onnistu... Ei ees tyhjiin veto. Ei, emme ole kädettömiä :p
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pystyykö tässä Drop-In peleissä nakkeleen porukkaa pihalle joukkueesta? Ainakin välillä tuntuu näin käyvän. Joku pistää pausea ja kummasti pausen jälkeen se
perseilevä maalivahti on pois pelistä. Vai onko näin että tämä perseilevä kaveri ymmärtää itse lähtä poies?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pystyykö tässä Drop-In peleissä nakkeleen porukkaa pihalle joukkueesta? Ainakin välillä tuntuu näin käyvän. Joku pistää pausea ja kummasti pausen jälkeen se
perseilevä maalivahti on pois pelistä. Vai onko näin että tämä perseilevä kaveri ymmärtää itse lähtä poies?

Ei pysty eli aina lähdetään omasta tai EA:n tahdosta ("uloslento", jäätyminen, tms.).
 
Ylös Bottom