Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Bugittakaapas kätöseen taas välillä. Mites tuo alotuskikka, jossa sena lähtee eteenpäin tehdään?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joga bonitos on suomen paras juokkue olen sitä mieltä aivan loistavaa pyöristystä eikä käytä bugi rannetta
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kyllähän me bugiranneviritelmä olis puolustettu pois, jos oltas sitä osattu odottaa. Luomut ei vaan oo ennen koittanutkaan (sillon kun minä olen ollut paikalla) tehdä tollasia maaleja.

Bugirannetta en puolusta. Matsissa en pelannut, joten sen syvempää tietoa mulla ei matsista ole. Sen verran kuitenkin tiedän, että kundit teki vielä yhden teidän päätyyn ja te ette enään yhtään kaappia tehnyt. Toisin sanoen te ette nyt tuohon ripuliranteeseen kaatunut. Kostakaa ensi kerralla, toimii se bugiranne toisessakin päässä.

Lainausta haluaisin vain kommentoida sen verran, että mielenkiintoinen on asenteenne puolustamiseen, "Oltais joo puolustettu pois, jos oltaisiin osattu odottaa." Melko pätevä vastaus lähes aina kun omissa kolahtaa...

Melkomoinen poru yhdestä loppupeleissä täysin merkityksettömästä skodesta. Matsit meni nyt tällä kertaa näin, ensi kerralla menee sitten miten menee.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hieno oppikirjamaali, mikäs siinä. Puolustajat antavat hyökkääjän valua b-pisteiden väliin ihan rauhassa ja toinen pakeista tekee vielä hienosti maskia. Alivoimakaan ei toiminut parhaalla mahdollisella tavalla, kun omiin tulee puhdas 3vs2-hyökkäys. Kyllä minä tuon maalin jälkeen antaisin palautetta ihan jollekin muulle kuin vastustajalle.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Empä nyt tiiä, se oli vain yksi maali jolla ei nyt ollut merkitystä pelin lopputulokseen. Tosiaan pakit anto mukavasti tilaa, syöttölinja peitetty ja oli kyllä ihan mukava maskikin.
Tulihan tuota itekkin yllätyttyä tuosta jugin ratkasusta mutta mitäpä sitä enää spekuloimaan, 3 matsia puukäsiä vastaan ja kaikista voitto. Mutta niinkun Selarit sano, hän vain antoi videomatskua.
Mukavasti saa aina eloon tätä EASHL liittyvää keskustelua kun linkittää pari videota, tulee huutelemista puolin kuin toisin :D

Eilen hyvät EHL matsit FwH vastaan, pystyttiin vääntämään tärkeet pinnat kummastakin pelistä meille.

Raimo kuittaa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mutta niinkun Selarit sano, hän vain antoi videomatskua.
Mukavasti saa aina eloon tätä EASHL liittyvää keskustelua kun linkittää pari videota, tulee huutelemista puolin kuin toisin :D

VIHDOIN!! VIHDOIN!! Ensimmäinen kuka ymmärtää, tai no ymmärsi täällä joku muukin mun viestin pointin, mikä ei ollut itkeä ranteesta, vaan napauttaa vähän basbarin sormille kun tuli paikka :)

Eiköhän tää ole jo taputeltu.. Nähään kentällä! :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

niin se vaan on joga bonitos on kova mitä mieltä olette ?
Ei ole kyseinen jengi tullut kertaakaan vastaan, enkä ole kuullut koko jengistä, enkä tiedä ketä siellä edes pelaa. Joten ei, en voi vannoa kovaksi jengiksi omakohtaisten kokemuksien puuttumisen johdosta.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pakko nyt vähän elvistellä mutta tuntuu kyllä hyvältä kun nakkaa 4 viime peliin 32 pistettä:)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tuon verran pisteitä sparris ja muut pelurit ei ole sinusta tykänny.. suurimmaksi osaksi varmasti ollu omahyvänen mulkku joka jakanu raukkarannetta tai sooloillu yksin.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tuon verran pisteitä sparris ja muut pelurit ei ole sinusta tykänny.. suurimmaksi osaksi varmasti ollu omahyvänen mulkku joka jakanu raukkarannetta tai sooloillu yksin.

Joudut pettymään mutta asia ei ole näin. Kyllähän nuo näytösti tykkäävän kun pistivät aina hyökkäyksiinlähdöissä kiekkoa minulle, kahdessa pelissä en ollut edes se joka teki eniten pisteitä. Valikoimiini ei kuulu säbäranteet eikä kyllä kovinkaan usein sooloilukaan.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tuon verran pisteitä sparris ja muut pelurit ei ole sinusta tykänny.. suurimmaksi osaksi varmasti ollu omahyvänen mulkku joka jakanu raukkarannetta tai sooloillu yksin.

Kyllähän sparreissa pojoja saa aina paljon helposti jos kaverin kanssa pelaamaan menee. Eikö se kuitenkin ole aika kova pelaaja joka sooloilemalla pystyy tekemään 8 pojoo per peli, mielestäni ainakin?. Mutta joo eipä noilla sparripisteillä hirveesti kehumista ole. Jokainen joka tätä peliä osaa pelaa, pystyy sparrissa tekemään yli 5 pistettä per peli, mikäli osaava kaveri vierellä.

Kerhossa 6vs6 peleissä mitataan todellinen osaaminen. Kovissa väännöissä ei paljon maaleja yleensä synny ja siellä näkee ne pelaajat jotka pystyvät ratkomaan pelejä ja tekemään pisteitä.

Nuo kerhon pistepörssi tilastotkin antavat todella väärän kuvan siitä kuka osaa pelaa ja kuka ei. Kärjessä olevat hakkaavat 2vs2 ja 3vs3 pelejä, suurimmassa osassa näistä peleistä vastassa on aivan heittopussi jengejä.
 
Ylös Bottom