Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Oli mielenkiintoinen jumi eilen, 2-2 tilanteessa. Näytti mulla olevan tehot 0+12 ja vissiin ainakin yksi meistä hyppäsi vastustajan puolellekkin jos lopputilastoihin oli uskominen. :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Oli mielenkiintoinen jumi eilen, 2-2 tilanteessa. Näytti mulla olevan tehot 0+12 ja vissiin ainakin yksi meistä hyppäsi vastustajan puolellekkin jos lopputilastoihin oli uskominen. :)

Todellakin, meillä näkyi vielä maalivahdin ''kehumiset'' ja ''haukut'' :D 0+12, +- +4, 3 YVM.. Ja millähän helvetin perusteella EA arpoi siitä teille voiton? :(

Oli kyllä eilen muutenkin aika jännä päivä kun kohdattiin Luomut viiteen kertaan, alkaa ns. paikalliskamppailuista menemään vähän maku kun pitää viiteen kertaan pelata vastakkain :D Ei siinä, hyvät matsit on aina olleet ja tulee olemaankin, silti vähän pyllystä aina pelata samaa poppoota vastaan.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Todellakin, meillä näkyi vielä maalivahdin ''kehumiset'' ja ''haukut'' :D 0+12, +- +4, 3 YVM.. Ja millähän helvetin perusteella EA arpoi siitä teille voiton? :(

Oli kyllä eilen muutenkin aika jännä päivä kun kohdattiin Luomut viiteen kertaan, alkaa ns. paikalliskamppailuista menemään vähän maku kun pitää viiteen kertaan pelata vastakkain :D Ei siinä, hyvät matsit on aina olleet ja tulee olemaankin, silti vähän pyllystä aina pelata samaa poppoota vastaan.

Joo oot kyl oikees ei jaksais kolmekaan kertaa luomuja vastaan tai ees yhtään jos rage raimo tai calcci on pelaamas tai sit se jugi :( No noi on vaan mun mielipiteitä mut noi on ainuut luomuist jotka on glitchannu ku oon ollu pelis etenkin häviöllä :D mut jos POIJAT ei pärjää muuten niin antaa mennä vaan...
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joo oot kyl oikees ei jaksais kolmekaan kertaa luomuja vastaan tai ees yhtään jos rage raimo tai calcci on pelaamas tai sit se jugi :( No noi on vaan mun mielipiteitä mut noi on ainuut luomuist jotka on glitchannu ku oon ollu pelis etenkin häviöllä :D mut jos POIJAT ei pärjää muuten niin antaa mennä vaan...

Tais kyllä Selarit nyt puhua siitä etteivät aina jaksaisi pelata Luomuja vastaan paikalliskamppailuja, koska ovat molemmat Jatkoaika.comin joukkueita..
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joo oot kyl oikees ei jaksais kolmekaan kertaa luomuja vastaan tai ees yhtään jos rage raimo tai calcci on pelaamas tai sit se jugi :( No noi on vaan mun mielipiteitä mut noi on ainuut luomuist jotka on glitchannu ku oon ollu pelis etenkin häviöllä :D mut jos POIJAT ei pärjää muuten niin antaa mennä vaan...

Kuka on jormateräs?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Sorry jos menee ot:ksi, mutta eilen tuli sen verran härö tilanne eashl:ssä, että piti ottaa talteen ja laittaa tänne.

Elikkä tuossa on kyseinen maali: hieno ohjaus hermanni | EA SPORTS

Maali merkattiin tilastoihin laiturille, joka seisoi parin metrin päässä maalista ja väittivät sitä ohjausmaaliksi..
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Sorry jos menee ot:ksi, mutta eilen tuli sen verran härö tilanne eashl:ssä, että piti ottaa talteen ja laittaa tänne.

Elikkä tuossa on kyseinen maali: hieno ohjaus hermanni | EA SPORTS

Maali merkattiin tilastoihin laiturille, joka seisoi parin metrin päässä maalista ja väittivät sitä ohjausmaaliksi..

Kerran merkattiin mullekin maali, jonka laituri teki maalinedestä suoralla laukauksella, kun itse seisoin siniviivalla enkä ollut koskenut kiekkoon toviin.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

no en tiiä oliko vahinko mut kummast peli tyssäs viimosee minuuttuu ko johettii 2 teamil luomui vastaaa..oisha se tietyst liia iso menetys ollu tommosellekkii teamille..ja bugeistaha ei enää puhuta,kaikki käyttää niitä :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

no en tiiä oliko vahinko mut kummast peli tyssäs viimosee minuuttuu ko johettii 2 teamil luomui vastaaa..oisha se tietyst liia iso menetys ollu tommosellekkii teamille..ja bugeistaha ei enää puhuta,kaikki käyttää niitä :D

Juu siinä olisi tainnut tulla meille maali, kun peli jäätyi. Kummallekkaan tuota peliä ei edes pelatuksi merkattu.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

no en tiiä oliko vahinko mut kummast peli tyssäs viimosee minuuttuu ko johettii 2 teamil luomui vastaaa..oisha se tietyst liia iso menetys ollu tommosellekkii teamille..ja bugeistaha ei enää puhuta,kaikki käyttää niitä :D

Joo veikkaan, että Calci teki tämän tahallaan manipuloimalla verkkoyhteyksiä! Luomuthan on tunnetusti hirveä tiimi täynnä bugipellejä! :rolleyes:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Osaisikohan joku täältä kertoa miten paljon enemmän nuo tiimipelit vaativat internet-yhteydeltä verrattuna 1vs1-peleihin?

Pelissä kun ei näy vasteaikoja tai hukkuneita paketteja niin vaikea sanoa mitään varmaksi, mutta tuntuu että omalla kohdalla yhteys heikkenee eksponentiaalisesti 3vs3 --> 6vs6 mentäessä. Itsellä on tällä hetkellä 8/1m adsl heikoilla linja-arvoilla, mutta sama ilmiö esiintyy toisella oman joukkueen pelaajalla (jolla on joku kotitv-paketti jonka yhteydestä on otettu virheenkorjaus pois päältä)...

Joskus tuli pelattua 10 peliä illassa, nyt mielenkiinto loppuu jo ensimmäisessä pelissä kun oma ukko reagoi niin hitaasti..
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Sorry jos menee ot:ksi, mutta eilen tuli sen verran härö tilanne eashl:ssä, että piti ottaa talteen ja laittaa tänne.

Elikkä tuossa on kyseinen maali: hieno ohjaus hermanni | EA SPORTS

Maali merkattiin tilastoihin laiturille, joka seisoi parin metrin päässä maalista ja väittivät sitä ohjausmaaliksi..

Kuulin vähän huhua, että tällä luontaisella maalintekotaidolla ohjauksia tulee vaikka puolesta kentästä T: natsat


Ja deuce7, itellä 100/20 ja ihan hyvin rullaa ;)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Jos kutsu uudelta jengiltä tulee ennenkuin jätät entisen seuran niin silloin ei tule 12h karenssia. Tämä ainakin mulla toiminu.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

ei mul onnistunut, vaik edellämainituin konstein olen kerran koittanu.

No ei tietenkään onnistu tuolla konstilla. Tässä ohjeet tietämättömille:

1. Sinun on oltava joukkueessa saadessasi kutsun.

2. Hyväksy toiselta joukkueelta saatu kutsu.

3. EA herjaa, ettet voi liittyä uuteen joukkueeseen ennen kuin eroat vanhasta.

4. Eroat vanhasta joukkueestasi.

5. Hyväksyt kutsun toisen kerran.

6. Olet uudessa joukkueestasi.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

No ei tietenkään onnistu tuolla konstilla. Tässä ohjeet tietämättömille:

1. Sinun on oltava joukkueessa saadessasi kutsun.

2. Hyväksy toiselta joukkueelta saatu kutsu.

3. EA herjaa, ettet voi liittyä uuteen joukkueeseen ennen kuin eroat vanhasta.

4. Eroat vanhasta joukkueestasi.

5. Hyväksyt kutsun toisen kerran.

6. Olet uudessa joukkueestasi.
minun mielest kaikkein paras ratkasu on erota vanhast kerhost ja mennä nukkuu promillet pois. aamulla sit taas uudes kerhos ku karenssikin menny ohi kuin itsestään :)
 
Ylös Bottom