Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pääseekö tuohon sparri peliin mitenkään kavereiden kanssa ? Olemme sen verran alottelijoita, että kun menee pelaamaan omalla joukkueella peliä niin tulee aika kylmää kyytiä kokoajan kun vastusta pelannut 1000 ottelua ja me 10. Tai onko tässä jotenki mahdollista hakea peliä heikompia joukkueita vastaan ?

ymmärräsinkö oikein, että tuo oma pro saa ainoastaa kokemuspisteitä kun uusi kortti aukeaa. Eli perjaattessa aivan sama monta maalia teet jos häviätteö, kun siihen seuraavaan korttiin/tasoon kumminkin tarvitsee aina pelatut ottelut, voitot ja yleisarvosana.

Sitten vielä sellainen hommeli..Pelaan sentteria ja oon aivan susi aloituksissa, niin johtuuko siitä, että joukkuepeli on aina keskitasoa arvosanalla :S?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pääseekö tuohon sparri peliin mitenkään kavereiden kanssa ? Olemme sen verran alottelijoita, että kun menee pelaamaan omalla joukkueella peliä niin tulee aika kylmää kyytiä kokoajan kun vastusta pelannut 1000 ottelua ja me 10. Tai onko tässä jotenki mahdollista hakea peliä heikompia joukkueita vastaan ?

Säkällä pääsee samaan sparriin, toinen vaihtoehto on mennä OTP-aulojen kautta samaan huoneeseen ja samalle puolelle. Omalla joukkueella pelinhaussa kannattaa lopettaa haku kesken jos se venyy ja venyy, hakumoottori laajentaa hakua mitä kauemmin se on päällä, joten niitä jenkkejä ja Eliitti-joukkueita tulee helpommin vastaan mitä kauemmin haku on kestänyt.

ymmärräsinkö oikein, että tuo oma pro saa ainoastaa kokemuspisteitä kun uusi kortti aukeaa. Eli perjaattessa aivan sama monta maalia teet jos häviätteö, kun siihen seuraavaan korttiin/tasoon kumminkin tarvitsee aina pelatut ottelut, voitot ja yleisarvosana.

Kyllä ymmärsit.

Sitten vielä sellainen hommeli..Pelaan sentteria ja oon aivan susi aloituksissa, niin johtuuko siitä, että joukkuepeli on aina keskitasoa arvosanalla :S?

Kyllä aloituksetkin joukkuepeliin vaikuttaa, enemmän vielä kiekonmenetykset. Eli kannattaa syöttää ajoissa kiekko pois, ja vielä omille kaiken lisäksi :)

Jos Lontoo taipuu niin tuossa on hyvä perusopas aloituksille:

NHL 11 Faceoff Guide - Strategy Guide - Operation Sports
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pääseekö tuohon sparri peliin mitenkään kavereiden kanssa ?

Tehkää vaikka chat huone ja hakekaa peliä samaan aikaan, vielä kolmen kanssa se onnistuu tosi hyvin. Enempi jos hakee samaan sparriin (eikös sitten voi jo kerhoakin),
niin kannattaa jo mennä aulan kautta.

Sitten vielä sellainen hommeli..Pelaan sentteria ja oon aivan susi aloituksissa, niin johtuuko siitä, että joukkuepeli on aina keskitasoa arvosanalla :S?

Tee hiukan isompi ukko millä sitten jakelet hirmuisia pommeja, ja varot kiekonmenetyksiä henkesi uhalla.. niin aloitusten onnistumisesta huolimatta pitäisi joukkuepeli olla ihan ok.
Toinen vaihtoehto on tietysti opetella aloittamaan, mikä itseltänikin on vielä "kovasti" työn alla, ollut jo pari vuotta.
:)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Nyt on lähtenyt aika hyvin käyntiin tuo EASHL. Tällä hetkellä vain olen jumittunut veteraani johonkin kun ensaa tuota yleisarvosaana B:eelle vaikka pelaisin pari matsia niin, että tulee A,A,A. Sitten menee joku matsi aivan perseellee ja tiputaan takas sinne B-.

Mutta mutta vieläkin kyselisin hieman, että onko noissa rooleissa paljon eroja? Pelaan sentteriä ja tällä hetkellä olen pelinrakentaja koska pääsääntöisesti syöttelen todella paljon, mutta ongelmaksi on tullut pelaajan taklaaminen ai saata... mikä hiiri tämä on..aikasemmin kun pelasi voimahyökkääjällä niin kyllä oli porukka aivan nipussa nyt tuskin edes heilahtaa..

Sitten vähän tuosta karvauksesta, että ongelma on se kun vastusta pääsee pyörimään todella vapaasti ja saa aina karvattua kiekon todella helposti pois! Itse kun käyttää sitä R1 niin useimmin sillä jäähyn saa kun kiekonriiston.


Lisätään nyt vielä sen verran, että pelailen tällä hetkellä tuolla gretzky paketilla kun meni pata niin jumiin tuohon kokonausiis 75..niin olisiko jtn malleja miten kannattaisi alkaa rakentamaan pelaajaa?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Nyt on lähtenyt aika hyvin käyntiin tuo EASHL. Tällä hetkellä vain olen jumittunut veteraani johonkin kun ensaa tuota yleisarvosaana B:eelle vaikka pelaisin pari matsia niin, että tulee A,A,A. Sitten menee joku matsi aivan perseellee ja tiputaan takas sinne B-.

Mutta mutta vieläkin kyselisin hieman, että onko noissa rooleissa paljon eroja? Pelaan sentteriä ja tällä hetkellä olen pelinrakentaja koska pääsääntöisesti syöttelen todella paljon, mutta ongelmaksi on tullut pelaajan taklaaminen ai saata... mikä hiiri tämä on..aikasemmin kun pelasi voimahyökkääjällä niin kyllä oli porukka aivan nipussa nyt tuskin edes heilahtaa..

Sitten vähän tuosta karvauksesta, että ongelma on se kun vastusta pääsee pyörimään todella vapaasti ja saa aina karvattua kiekon todella helposti pois! Itse kun käyttää sitä R1 niin useimmin sillä jäähyn saa kun kiekonriiston.


Lisätään nyt vielä sen verran, että pelailen tällä hetkellä tuolla gretzky paketilla kun meni pata niin jumiin tuohon kokonausiis 75..niin olisiko jtn malleja miten kannattaisi alkaa rakentamaan pelaajaa?

Täällä joskus ollut jo aiemmin puhetta tuosta arvosanan nostamisesta. Oliko muistaakseni viimeisen 10 pelin yhteisarvosana, mikä vaikutti siihen kokonaisarvosanaan.

Sentterinä pelatessa suosittelisin työmyyrää. Huomattavasti paremmat puolustusarvot saat sillä kun pelinrakentajalla, mutta kyllä niistä hyökkäysarvoistakin sen verran "hyvät" saa, ettei tuota ongelmia saada pistettä tai paria per ottelu. Lisäksi vältä tosiaan niitä harhasyöttöjä ja kiekonmenetyksiä, ettei ainakaan joukkuepelin arvosana laske. Lisäksi kun työmyyrällä pari tööttiä annat ottelussa ja muutaman kiekonriiston saat tehtyä, niin ei tuota vaikeuksia pitää sitä joukkuepeliä A+:ssa.

Ja tuosta boost pack:sta. Oman käsitykseni mukaan, ei ole mitään vaikutusta miten siellä oman pelaajan ominaisuus valikossa pisteet käytät, vaan ne arvot on käytössä, jotka boost pack antaa.

Varmaksi en näitä väitä, korjatkaa joku jos olen väärässä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Okei, Oliko se nyt niin, että jos vaihdan tuon pelinrakentajan työmyyräksi niin kokemuspisteet säilyvät ihan normaalisti! :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Okei, Oliko se nyt niin, että jos vaihdan tuon pelinrakentajan työmyyräksi niin kokemuspisteet säilyvät ihan normaalisti! :D

Kyllä säilyvät, mutta tuo Gretzki boostpack menee hukkaan tällöin.

Ja boostpackin päälle ei voi tosiaan ynnätä omia kokemuspisteitä, joten sinun on tehtävä valinta boostpackin ja kokemuspisteiden välillä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joo näinhän se oli.

Olisko kellään jotain vinkkejä miten saisi tuota yleisarvosanaa nostettua ylöspäin. Olen jumittunut veteraaniin kun joukkuepeli yleensä kusahtaa :S Niin olisiko joku teitty pelityyli millä saisi helposti nostettua tuota ja mitä sillä pelityylillä pitäisi tehdä, että joukkuepeli nousisi!
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joo näinhän se oli.

Olisko kellään jotain vinkkejä miten saisi tuota yleisarvosanaa nostettua ylöspäin. Olen jumittunut veteraaniin kun joukkuepeli yleensä kusahtaa :S Niin olisiko joku teitty pelityyli millä saisi helposti nostettua tuota ja mitä sillä pelityylillä pitäisi tehdä, että joukkuepeli nousisi!

Ensinnäkin tarkista kaikkien pelaamasi pelipaikkojen yleisarvosanat Oma Pro - Suoritusten Seuranta -valikosta. Jos sinulla on muilla paikoilla huonot yleisarvosanat (esim puolustajana, vl, ol) niin nosta ne ensin lähelle tarvittavaa arvosanaa. Siihen kenttäpelaajan yleisarvosanaan vaikuttaa kaikkien pelaamasi paikkojen arvosanat. Eli ensin heikoimmat vähintään sinne B:n hujakoille ja sitten nostamaan sentteriäsi sinne A - A+:aan.

Pakkina on helppo saada hyvät arvosanat. Antaa varmoja syöttöjä, pelaa sitä omaa paikkaansa ja antaa muutamia kunnon taklauksia (taklausarvot ja paino/pituus kohdalleen). Jos on vähämaalinen peli niin ei välttämättä tarvitse edes pisteitäkään saada, mutta ainahan se 1-2 pistettä on plussaa. Jäähyjä kannattaa myös välttää (kurinalaisuus, mailapuolustus ylös)

Kuulalta on tuossa hyviä neuvoja hyökkääjänä pelaamiseen.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joo näinhän se oli.

Olisko kellään jotain vinkkejä miten saisi tuota yleisarvosanaa nostettua ylöspäin. Olen jumittunut veteraaniin kun joukkuepeli yleensä kusahtaa :S Niin olisiko joku teitty pelityyli millä saisi helposti nostettua tuota ja mitä sillä pelityylillä pitäisi tehdä, että joukkuepeli nousisi!

Mä oon sellanen harvinaisuus tuolla kiekkokaukaloissa että pelaan centterii kovanaamalla. Mutta sillä oppinu pelaan niin sillä tulee tulosta. Ainakin on todella helppo saada ne A+ tilastot yms. Mikään rusettiluistelijahan se ukko ei ole. Eikä mikää stamkos. Mutta syötöt ku pistää lapaan, tietää pelipaikkansa. Ja muutaman hämärän rajamailla olevan niitin pistää pelissä, ni kolmen A+ suora on taattu.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Joukkuepeli nousee ja pysyy A -alkuisena kun ottaa pari kiekonriistoo / sohii kiekkoa R1 -näppäimellä vihulta pois muutaman kerran ja varoo kiekonmenetyksiä. Jos hyökkäät ja huomaat jonkun tulevan vauhdilla sua päin niin kannattaa heittää päätykiekko tai jos ei oo refleksit kunnos niin laukaset, mielluummin kun ottaa kiekonmenetyksen josta arvosana tipahtaa roimasti alaspäin..

Ja eikös EASHL:ssä olis hyvä uudistus sellanen, että sinne pystyy ottaa vara -ihmispelaajia peliin, jos joku vaikka jostain syystä tippuu niin siel on varamies penkillä?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tälleen kysymyksenä että millanen kortti pitäs olla että pärjää jotenki tuolla EASHL että kuinka paljon niitä sparreja pitää pelata että sen ammattilaisen esim saa ja pärjääkö sillä?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tälleen kysymyksenä että millanen kortti pitäs olla että pärjää jotenki tuolla EASHL että kuinka paljon niitä sparreja pitää pelata että sen ammattilaisen esim saa ja pärjääkö sillä?

Peukalotaidot merkitsevät enemmän kuin kortit, mutta kannattaa boostpack hommata alkuun kuitenkin, ettei jää ihan jalkoihin.

Superstar-kortti (ei hajuakaan suomennoksista) alkaa olemaan siinä rajoilla että boostpackin voi pudottaa pois.

Playmaker tai 2wf alemmilla korteilla kehiin(pakkina kahden suunnan sellainen), niistä saa suht tasapainoisia pienemmilläkin kokemuspisteillä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Peukalotaidot merkitsevät enemmän kuin kortit, mutta kannattaa boostpack hommata alkuun kuitenkin, ettei jää ihan jalkoihin.

Superstar-kortti (ei hajuakaan suomennoksista) alkaa olemaan siinä rajoilla että boostpackin voi pudottaa pois.

Playmaker tai 2wf alemmilla korteilla kehiin(pakkina kahden suunnan sellainen), niistä saa suht tasapainoisia pienemmilläkin kokemuspisteillä.
Entä sitten maalivahdilla millasen kortin siihen oikeastaan tarvis ja mites ne boostpackit avataan ku en oo niihin perehtyny ? ja onkos sillä väliä milläsillä näppäimillä pelaa kun ite pelailen klassisilla ohjaimilla että onko sillä eroa oletukseen ?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Entä sitten maalivahdilla millasen kortin siihen oikeastaan tarvis ja mites ne boostpackit avataan ku en oo niihin perehtyny ? ja onkos sillä väliä milläsillä näppäimillä pelaa kun ite pelailen klassisilla ohjaimilla että onko sillä eroa oletukseen ?

Minimissään legenda ja sekään ei välttämättä riitä, ellei ole buusteja avattuna. Toki huonommallakin voi pelata, mutta ei sillä saa kiinni mitään :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ihan hauskaa muuten kokeilla kuinka suureks voi eri pelityypin pelaajien overalleja saada. Ite saan aikaan 93 overallin puolustavan pakin ja 91 kokonaisuuden 2way forwardin. Toki noilla ei tee yhtään mitään, mut sillon tällön käyn sparreis piipahtamas just tollasel 93 kok. pakilla, niin saattaa muilla olla ihmettelemistä. Suurin mun näkemä overall EASHL:ssä jos mun omaa ei lasketa on 92. Omat oikeat buildit on RW & LW 84 (TL), C 86 (PR) ja P 90 (PP).
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mihin on HCK:ltakin peli-ilo kadonnut kun maalejakaan ei tuuleteta vaan tehään se idioottimainen seisoskelu"tuuletus". Hohhoijaa, latisti kyllä intoa kohtalaisesti.

Muutoin toki hyvää ja rehtiä peliä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mihin on HCK:ltakin peli-ilo kadonnut kun maalejakaan ei tuuleteta vaan tehään se idioottimainen seisoskelu"tuuletus". Hohhoijaa, latisti kyllä intoa kohtalaisesti.

Muutoin toki hyvää ja rehtiä peliä.

Tämä on kyllä paras aikoihin :D
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mihin on HCK:ltakin peli-ilo kadonnut kun maalejakaan ei tuuleteta vaan tehään se idioottimainen seisoskelu"tuuletus". Hohhoijaa, latisti kyllä intoa kohtalaisesti.

Muutoin toki hyvää ja rehtiä peliä.

:D

Tarkoitatko sitä, missä pelaaja näyttää sormella eteenpäin? Itse ainakin näytän sillä kaverille, että hyvä syöttö oli, kun pääsin takatolpalta laittamaan tyhjiin. Eli siis melkein joka kerta... :D Sitten rämpytän ristiä, ettei tarvitse katsella hidastuksia, jolloin ukko alkaa hyppimään pakoillaan tai pitkin seiniä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ensinnäkin sori ku kirjotan tähän ketjuun : D en voi alottaa uutta ketjua ku pitäs olla enemmän kommentoituja ketjuja ennenku voin sellasen tehä. mut sellasta että onko täällä tälle iltaa halukkaita pelaajia ottamaan matsia ku tosiaan ite hankin tänään pelin ja voisin vähän netissä paukuttaa että sais kokemusta. Oon kuitenkin pelannu änäriä monet vuodet että en oo kuitenkaan ihan alottelija.
 
Ylös Bottom