Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Eipä ollut Raipella aikaa tänäänkään, joten menee ensi viikkoon, ehkä jopa viikonloppuun...
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Eipä ollut Raipella aikaa tänäänkään, joten menee ensi viikkoon, ehkä jopa viikonloppuun...
Juu, eikä tule olemaan arkipäivinä ennen tuota klo 20(suunnilleen), jonka jälkeen et vissiin enään pelaile? Tai ainakin näin oli tänään ja eilen.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Juu, eikä tule olemaan arkipäivinä ennen tuota klo 20(suunnilleen), jonka jälkeen et vissiin enään pelaile? Tai ainakin näin oli tänään ja eilen.

Pelaan ja pelasin eilenkin. Tänään tuskin ehtii, kun pitää kattoa kun Suomi ottaa nuppiin Kazakeilta (;)).
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Meinataanko täällä pelata se finaali vai jaammeko kaikille pucksit takaisin?

Näistä puckseista ei oo ollu mitään muuta kuin haittaa. Epäonnea on näistä enimmäkseen koitunut. :D
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Meinataanko täällä pelata se finaali vai jaammeko kaikille pucksit takaisin?

Näistä puckseista ei oo ollu mitään muuta kuin haittaa. Epäonnea on näistä enimmäkseen koitunut. :D

Ei oikeen osu aikataulut yksiin.

Monesti ollaan kuiteskin alkuillasta oltu samaan aikaan pelaamassa, mutta silloin ei Raimolla jostain syystä ole ollut aikaa, vaikka hän on pelannut FIFAa.
Itelläni ei ole hirveesti aikaa pelailla myöhäisillasta, jolloin Raimolla kuulemma olisi aikaa.

Mutta joo, yritys on kova!
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Hmm... venyy luultavasti ens viikonlopulle matsi, tänään ei löydy kuntoo pelata (lue=suomen peli), huomenna sama syy, sitten ma-pe oon klo 22 asti töissä, että jos Jormalla ei löydy aikaa ens viikolla pelata klo 12-13.30 tai 22.45 eteenpäin niin sitten täytyy siirtää ens vkloppuun
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Hmm... venyy luultavasti ens viikonlopulle matsi, tänään ei löydy kuntoo pelata (lue=suomen peli), huomenna sama syy, sitten ma-pe oon klo 22 asti töissä, että jos Jormalla ei löydy aikaa ens viikolla pelata klo 12-13.30 tai 22.45 eteenpäin niin sitten täytyy siirtää ens vkloppuun

Vaikeaksi menee. :(

Mutta mä yritän päästä tossa 22 jälkeen joku päivä pleikkarille.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Jorma 4 - Raimo 1
Raimo 3 - Jorma 5

Oli kyllä momentumi mun puolella, Lehtonen koppas paljon paremmin, mutta nyt on kuiteskin viimein turnaus päätöksessään.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Juuh itte olin hiukan sekasin tosta tsydeemistä, luulin että sarja on paras 5:stä ja pelattiinkin Jorman kanssa 3 peliä joista voitot 2-1 Jormalle. Sitten kolmannen pelin jälkeen laitto viestiä että kiitos peleistä ja ilmottaa tulokset tänne. Mulle jäi ny vähän epäselväks että miks me sitten edes pelattiin tuo kolmas? Mua ois voinu infota jo tokan jälkeen että kiitos sarja oli tässä :D Ite olin ihan toivoissa jospa vielä olis voinu noista 3-2 voitoilla mestariks, mutta eipä tuo noin sit mennykkään. Jokatapauksessa kiitos peleistä
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Juuh itte olin hiukan sekasin tosta tsydeemistä, luulin että sarja on paras 5:stä ja pelattiinkin Jorman kanssa 3 peliä joista voitot 2-1 Jormalle. Sitten kolmannen pelin jälkeen laitto viestiä että kiitos peleistä ja ilmottaa tulokset tänne. Mulle jäi ny vähän epäselväks että miks me sitten edes pelattiin tuo kolmas? Mua ois voinu infota jo tokan jälkeen että kiitos sarja oli tässä :D Ite olin ihan toivoissa jospa vielä olis voinu noista 3-2 voitoilla mestariks, mutta eipä tuo noin sit mennykkään. Jokatapauksessa kiitos peleistä

Luulin että haluat pelata "Haista ***** Momentum, nyt Raipe antaa piiskaa" - pelin, jotenka lähin sitten pelaamaan. :D
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Nonniin! Vihdoin saimme turnauksen päätökseen ja pääsen eroon näistä kirotuista puckseista.

Elikkä:

1. Jorma - 22,500
2. Raimo - 7,500
3. OBI-WAN - 2,500

+ hextonille (minulle) 2,500.

Ja arpakone (random.org, 13 numeroa ja kaikilla omansa) arpoo TOTY Karlssonin voittajan..... m... markkeli14 lottonumerolla 2 voitti kyseisen kortin.

Nyt jos siis voitit jotain, pistä YV:tä mulle ja kortti myyntiin niin käyn antamassa palkintosi.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Jorma on ainoa joka on saanut palkintonsa jo, muista ei ole kuulunut vielä mitään. Joten markkeli, obi-wan & Raimo ottakaa yhteyttä.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Piti pitkän tauon jälkeen tulla kattomaan mitä turnaukselle kuuluu. Voittajatkin näköjään selvinny - vihdoin. Onnittelut!

Mutta kestääkö nää turneet aina näin pitkään? Tosi kiva pelata mutta aika kauan näytti kestävän ja porukka ehkä vähän kyllästyikin kun pelejä saa odottaa viikotolkulla. Mutta jos uutta järkkäätte niin lähden mielelläni mukaan lahjoittamaan rahaa paremmille pelaajille.

Ja Hexton: voin lunastaa muiden voitot jos niistä ei kuulu mitään :D
 
Ylös Bottom