Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Pair4You 3-2 RL Raimo41

Todella tarkkaa puolustuspeliä ja hyvää maalivahtipeliä. Ratkaisija oli RL kisassa neloskentän 56 ovr CAMPAGNA.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Playoff paikat näyttävät jo selviltä, ei ainakaan näytä siltä että kukaan pystyy enää nousemaan sinne. Paitsi Pairi kahdella voitolla ohittaisi luultavasti Gretskin jos maaliero on suotuisa, mutta sillä ei ole kuin sijoittumis vaikutuksia.

Joten Jorma ei tavallaan tarvitse edes sitä voittoa eikasta, koska on varmistanut jo lohkovoiton.

Jos Pairi voittaa vikat ottelunsa saan veriviholliseni Raimon vastaan. :D
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Jos Pairi voittaa vikat ottelunsa saan veriviholliseni Raimon vastaan. :D

Olikos mun jäljellä olevat pelit dibitassua vastaan? Eka peli siitä pelattu joskus viikko kaks sitten päätty 3-1. Dibitassuakaan ei hirveästi enää kiinnosta tämä turnee, jos oikein olen ymmärtänyt.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Olikos mun jäljellä olevat pelit dibitassua vastaan? Eka peli siitä pelattu joskus viikko kaks sitten päätty 3-1. Dibitassuakaan ei hirveästi enää kiinnosta tämä turnee, jos oikein olen ymmärtänyt.

Varmaan, no jos sitä peliä ei pelata niin pitää siitä antaa sulle ne 2 voittoa, koska olet ainoa joka pystyy nostamaan sijoitustaan kahdella voitolla ja sillä nousisit lohkon toiseksi. Jospa sitten lisäämme voitot niille jotka ovat aktiivisia ja automaattiset häviöt niille joista ei kuulu mitään.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Käy paremmin kuin hyvin mulle :D Hextonin kaa ollu hyviä vääntöjä. Onko ne pleijarit paras 3:sta,5:stä vai 7:stä?

Ps. Litkikää pää täyteen sitä viinaa munkin puolesta tänään vappuna, on niin mukava työnantaja että mätkäs mulle iltavuoron vapuks :) fuuuk
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Käy paremmin kuin hyvin mulle :D Hextonin kaa ollu hyviä vääntöjä. Onko ne pleijarit paras 3:sta,5:stä vai 7:stä?

Ps. Litkikää pää täyteen sitä viinaa munkin puolesta tänään vappuna, on niin mukava työnantaja että mätkäs mulle iltavuoron vapuks :) fuuuk

Paras kolmesta, se lukee tuolla etusivulla. V'tutus iski kun huomasin että Raimohan on seuraava vastustajani todennäköisesti. Noh yritetään nyt edes, ei väliä sinäänsä voitanko vai enkö. Olen onneksi finaalissa tuolla EA:n foorumin turnauksessa, vois voittaa niin sais Malkinin. :D

Haha, aika paska mäihä.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Mulla palyoffien avauskirros pro_goalie96:ta vastaa?? :)

Niin tulee olemaan jollei Dibi voita Pairia. Mutta Dibitassu on ties missä joten veikkaan että saat pro_goalien vastaan.

//EDIT

Tehdään tämä nyt reiluksi kaikille. Poistetaan ne 3 sotw:ia palkinnoista ja pidämme turnauksen jälkeen arvonnan TOTY Karlssonista (pelattu 1 peli). Minä maksan eli kun tämä minun viime viikkoinen Karlssoni ei myy nyt niin pistän sen turvaan ja arvon sen. Varalla on SOTW Letang. Menen mikä lie "random" sivulle ja laitan numerot 1-13 (itse en siis voi voittaa) ja se arpoo numeron siltä väliltä.

Nyt on siis jo 2 palkintoa selvillä lohkon voittamisen ansiosta (minä & jorma), jaetaan kaikki sitten kun turnaus on ohi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Eikös nyt voitas tehtä sillain jo että: annetaan nyt ne voitot Jormalle ja Pairille niin saadaan ne playoffit käyntiin. Kun kaikki kerkeis tänään varmaan pelaileen kun on vapaapäivä?

Ja mihin aikaan Hexton kerkeis ottaan matsia? :)
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Eikös nyt voitas tehtä sillain jo että: annetaan nyt ne voitot Jormalle ja Pairille niin saadaan ne playoffit käyntiin. Kun kaikki kerkeis tänään varmaan pelaileen kun on vapaapäivä?

Ja mihin aikaan Hexton kerkeis ottaan matsia? :)

Joo eiköhän vaan anneta.

En tiiä, mutta voidaan ehkä joskus iltapäivällä jos kerkiin.

Eli siis playoffit ovat nyt alkaneet, pelit ovat paras 3:sta ja vastustajanne löydät kaaviosta. Ilmoittakaa tulokset niin saadaan turnaus lopetettua.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Nyt on eka playoff kierros mun osalta pelattu.

gretski999 1-2 pro_goalie96
pro_goalie96 6-2 gretski999


Hyvät pelit ja varsinkin eka oli todella tiukka. Ihan pelin lopussa pääsin alivoimalla iskemään maalin Rinteen kainalosta.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Olin jotenki jo siinä käsityksessä ettei mun pelillä oo enää merkitystä jatkoon :eek: mutta joo ihan hyvä että pairille voitto siitä viimisestä pelistä, koska 95% todennäkösyydellä se ois niin päättynytkin :D
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Ei oikeen näytä täs turnauksesta noi pelit etenevän kauheen ripeeseen tahtiin :( , et voipi käydä niin etten itte kerkee paljon pelailee tän viikon jälkeen kun alkaa toi mökki kausi :D . vai saisko sitä deadlinee venytettyy tonne elokuulle kun kerran alettii venyttelee :rolleyes:

Meikä menee vissiin suoraan jatkoon? Koitetaanhan pojat pelailla tämäkin turnee alta pois.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Meikä menee vissiin suoraan jatkoon? Koitetaanhan pojat pelailla tämäkin turnee alta pois.

Luulin että Suomalaisia vastaan on helppo pelata, mutta se olikin yhtä hankalaa kuin melkein Amerikkalaisia vastaan. Katsotaan, säännöissä lukee/luki viikon deadline aika joten tiistaihin mennessä jos ei ole pelattu niin toinen putoaa ja se on se epäaktiivisempi.

Raimo tänään peleille (22:45:n jälkeen tai sitten sunnuntaina, choice is yours), kolmessa turnauksessa pelaan (yhdessä enää finaalit, toinen aluillaan ja tämä) ja haluaisin nämä pof pelit pelata nopeassa tahdissa koska nuo runkosarjat pukkaa liikaa päälle. Nyt viikonloppusin on pakko pelata ainakin 3 peliä koska amerikan poikia vastaan on mahdoton pelata arkisin. Onneksi divisioonastani löytyy svenssoni ja saksalainen, joten se helpottaa ainakin 2 pelissä. :)
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Puolivälierä sarja Hextonia vastaan pelattu:

2-1 Raimo (V)
5-3 Hexton (V)
2-1 Raimo (V)

Eli meikäläinen jatkaa välieriin joko Pairia tai Obia vastaan. Oli tiukkoja matseja kaikki, sen kertoo että kaikki päättyivät maalin eroon (toisessa matsissa Hexton teki vielä yhden tyhjiin loppu sekunneilla). Saas nähä kuinka pitkälly pystyn pötkimään tässä turneessa. Kiitos vielä peleistä Hextonille!
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

^jep loisto pelit olivat, jäi kyllä nakertamaan nuo Bishopin venytykset (vaikka kyllä Rinnekkin niitä teki) ja etenkin tuon viimeisen pelin 2 maalia (kauhee sählinki :D) + vikalla 30 sekunnilla tolppaan (olin jo varma maali kun näytti menevän sisään, mutta pompahtikin kait Bishopin kautta pois). :(

Tässä Bishopin 2-0 maalin pelastus, joka ois varmaankin muuttanut pelin (näitä tuli samanlaisina, mutta rällällä koppas):

bishop | EA SPORTS

Siinä oli turnee mun osalta (toki päivittelen tuota dokumenttia ja jaan palkinnot). Tiesin että Raimosta tulee pahin vastustajani jossain vaiheessa ja valitettavasti juuri ekalla kierroksella. Et kai vaan juonitellut tätä? :D

Kiitän vielä hyvistä peleistä, jotenkin tuntuu että aina kun pelaa "paremmilla" pelaajilla kuin vastustaja menee kaikki mönkään. Pelasin matsin yhtä toista turnausta tuossa ennen näitä pelejä niin kaverilla oli 2 kokonaisuutta isommat statit ja vein ihan heittämällä 8-4 (ja ennen olen vain hävinny sille). Ehkä se on vain jotain psyykkistä ajattelua että paremmat pelaajat tuovat voiton? :D

Noh olkoon kiitos vielä kaikille, hoidetaas turnaus loppuun niin päästään arpomaan TOTY Karlssonin voittaja ja samalla koko turnauksen voittaja.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Jorma 6 - 1 Makke
Makke 0 - 5 Jorma (keskeytys)

Aika suvereenia oli, sain pelin aikana sain viestiä siitä, miten olen hacksannut Moulsonin pysymään pystymään yms. Toisen pelin kolmannen erän alussa Makke loikkasi pois pelistä. :D
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Jorma 6 - 1 Makke
Makke 0 - 5 Jorma (keskeytys)

Aika suvereenia oli, sain pelin aikana sain viestiä siitä, miten olen hacksannut Moulsonin pysymään pystymään yms. Toisen pelin kolmannen erän alussa Makke loikkasi pois pelistä. :D

Saanen muistuttaa, että joku kestämisraja mullakin on jos ei vaan pääse hyök. alueelle. Muistutus, että annoin voiton ja kerroin sinulle selvästi "onnittelut voitosta" tms. jälkimmäisessä pelissä, joten ei luulis olevan mikään ongelma...
Sitten tosta moulssonista, niiin pelin aikana oli enemmänkin "heitto", mutta tuli kuittailua sun puolelta niin yltyi sanasodaksi. :eek:
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Nonni enää yksi sarja jäljellä ekassa kierroksessa, pro_goalie ja jorma voivat jo pelata pelinsä jos haluaa, niin saadaan vauhtia peleihin. Turnaus rahat edelleen tallella, vaikka meinannu jo pari kertaa laittaa niitäkin likoon (ryöstöjen ohella). xD

Ehkä tarkoitukseni oli pudota, no sain edes yhden turnaus voiton (EA foorumilla). :)
 
Ylös Bottom