Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos Pairi voittaa vikat ottelunsa saan veriviholliseni Raimon vastaan.
Olikos mun jäljellä olevat pelit dibitassua vastaan? Eka peli siitä pelattu joskus viikko kaks sitten päätty 3-1. Dibitassuakaan ei hirveästi enää kiinnosta tämä turnee, jos oikein olen ymmärtänyt.
Käy paremmin kuin hyvin mulle Hextonin kaa ollu hyviä vääntöjä. Onko ne pleijarit paras 3:sta,5:stä vai 7:stä?
Ps. Litkikää pää täyteen sitä viinaa munkin puolesta tänään vappuna, on niin mukava työnantaja että mätkäs mulle iltavuoron vapuks fuuuk
Mulla palyoffien avauskirros pro_goalie96:ta vastaa??
Eikös nyt voitas tehtä sillain jo että: annetaan nyt ne voitot Jormalle ja Pairille niin saadaan ne playoffit käyntiin. Kun kaikki kerkeis tänään varmaan pelaileen kun on vapaapäivä?
Ja mihin aikaan Hexton kerkeis ottaan matsia?
Ei oikeen näytä täs turnauksesta noi pelit etenevän kauheen ripeeseen tahtiin , et voipi käydä niin etten itte kerkee paljon pelailee tän viikon jälkeen kun alkaa toi mökki kausi . vai saisko sitä deadlinee venytettyy tonne elokuulle kun kerran alettii venyttelee
Meikä menee vissiin suoraan jatkoon? Koitetaanhan pojat pelailla tämäkin turnee alta pois.
Meikä menee vissiin suoraan jatkoon? Koitetaanhan pojat pelailla tämäkin turnee alta pois.
Jorma 6 - 1 Makke
Makke 0 - 5 Jorma (keskeytys)
Aika suvereenia oli, sain pelin aikana sain viestiä siitä, miten olen hacksannut Moulsonin pysymään pystymään yms. Toisen pelin kolmannen erän alussa Makke loikkasi pois pelistä.