Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Ei oikeen näytä täs turnauksesta noi pelit etenevän kauheen ripeeseen tahtiin :( , et voipi käydä niin etten itte kerkee paljon pelailee tän viikon jälkeen kun alkaa toi mökki kausi :D . vai saisko sitä deadlinee venytettyy tonne elokuulle kun kerran alettii venyttelee :rolleyes:

Mulla ei ole enää kuin yksi vastustaja jäljellä (baritoni), muuten melkein koko 2. divisioona on pelannut pelinsä. Tuo 1. divarin homma näyttää aika huonolta. :D

Kait se on pakko venyttää tätä runkosarjan deadlinea vielä viikon verran.. Muuten sijoitukset menevät tämän hetkisen pistemäärän mukaan ja se on voi voi jos pisteet ei riitä poffeihin, vaikka esim. 4 peliä olisi vielä jäljellä.

Mulla pelit enää Jormasaurusta vastaan, mut ei olla taidettu kertaakaan olla samaan aikaan linjoilla. Itselläni on kuitenkin ihan sama jos ei keretäkkään, voin siinä tapauksessa antaa molemmista 3-0 voitot hänelle, sillä omat playoff-haaveet ovat menneet.

Ei mulla muuta :)

Mulla ei ole enää kuin yksi vastustaja jäljellä (baritoni), muuten melkein koko 2. divisioona on pelannut pelinsä. Tuo 1. divarin homma näyttää aika huonolta. :D

Kait se on pakko venyttää tätä runkosarjan deadlinea vielä viikon verran.. Muuten sijoitukset menevät tämän hetkisen pistemäärän mukaan ja se on voi voi jos pisteet ei riitä poffeihin, vaikka esim. 4 peliä olisi vielä jäljellä.

Kun vaan joskus edes osuttais plegelle samaan aikaan. :D Yleensä sun kohdalla lukee mun kirjautuessa "Uloskirjautunut 3 minuuttia sitten" tai jotain vastaavaa. :D
Nooh... eiköhän me 1. divarin aikatauluihin ehditä noi pelit pelaamaan.

Mulla pelit enää Jormasaurusta vastaan, mut ei olla taidettu kertaakaan olla samaan aikaan linjoilla. Itselläni on kuitenkin ihan sama jos ei keretäkkään, voin siinä tapauksessa antaa molemmista 3-0 voitot hänelle, sillä omat playoff-haaveet ovat menneet.

Kyllä ollaan oltu, mutta oot pelaillu FIFAa yleensä silloin ja ite EASHL:ää. Pairia vastaan pitäs kans ottaa toinen peli, joka on vaikeaa nyt, kun olen kuumeessa.

Huomasin myös muuten, että meidän lohkon jatkoonmenijät ovat jo varmistuneet.
Pairi saa tohon kahdeksaan pisteeseensä kaksi lisää, kun voitti mut kerran, ja ohittaa maalierolla karjiksen.

Jos jormalle "annat" voitot niin oletan, että minunkin tappioni sinua vastaan lähtee pois.

nimimerkillä maistuis tuo lohkon voittopotti. :)

Mulla on pelit enää jormasaurusta vastaan jäljellä, jjjaaa oisko pair4youta vastaan vielä yks peli.
On vaan jotenki kauheen vaikeeta löytyää inspiraatiota ku pelit meni ihan perseellee :D

Pair4You 2 - 1 Jormasaurus
Jormasaurus (4-2?) En ole ihan varma lopputuloksesta, voitin kuitenkin. Pairi vois kertoa täydellisen lopputuloksen jos muistaa. :o

Edit: Ja lisää tuloksia

Jorma 5 - 2 Dibitassu
Dibi 3 - 8 Jorma

Viimeksi muokannut moderaattori:

baritoni 5 - hexton 6 ~JA
hexton 5 - baritoni 2

Aivan huikeat pelit oli, etenkin tuo eka. Koko ajan maali toisensa jälkeen ja melkein aina peli tasoissa. Jatkoaikaa ei ehtiny mennä kauaan kun Getzlaf-Perry back-to-back ja ripulirysty 3 tolpan kautta maaliin. Toisessa pelissä sain pari räkäriä, mutta unohdetaan ne. + Rinne pelasti tasoituksen aivan upealla seivillä kun peli oli 3-2 vikassa erässä.

Hyvät pelit oli, nyt lasketaan kumpi voittaa sarjan pro_goalie. ;)

//E

+/- mukaan minä olisin parempi, pisteitähän on saman verran. :)

Oli kyllä tosissaan hyvät pelit. Ekassa päästin heti kahden ekan hyökkäyksen jälkeen 2-0 karkuun mutta tulin ohi 2-3, siitä sitten teit taas pari jne jatkettiin 5-5 tilanteesta jatkoajalle. Just sellasta meininkiä mitä näiden pelien pitäisikin olla!

Toisessa ei sitten meinannut maalille asti päästä vaikka hyrränä toisessa päädyssä välillä pyörittiinkin, aina joku pakki edessä tai esim. Kovalev veti kahden metrin onetimerin kovaa, mutta kaksi metriä ohi. Kai tuo Rinteen torjunta oli käännekohta ja sitten 3-2 tilanteessa kolahtikin äkkiä vielä kaksi omiin niin se oli siinä. Ihan ansaittu voitto paikkojen perusteella mielestäni kyllä kuitenkin, vaikka kuin räkämaaleiksi kutsuisit. :)

Hemmetti. Lisää näitä pelejä!

Jorma 3 - Eikka 2

Eli täten on sarjavoitto plakkarissa, vaikka viimeinen matsi Eikkaa vastaan on vielä pelaamatta.

Herätys!

Deadline on huomenna klo 23:59, mutta otan vielä vastaan yöllä pelatut pelit. Ei enää montaa peliä ole jäljellä mutta jos oma playoff paikkanne on voitosta kiinni niin suosittelen pelaamaan pelinne.

Herätys!

Deadline on huomenna klo 23:59, mutta otan vielä vastaan yöllä pelatut pelit. Ei enää montaa peliä ole jäljellä mutta jos oma playoff paikkanne on voitosta kiinni niin suosittelen pelaamaan pelinne.

No voit sitten mulle merkata yhden voiton Eikasta, koska veikkaan ettei saada tuota toista peliä pelattua.

No voit sitten mulle merkata yhden voiton Eikasta, koska veikkaan ettei saada tuota toista peliä pelattua.

Joo merkkaa vain Jormikselle voitto. Itellä on ollut häikkää pleikkarin netissä nyt pari päivää: lagia paljon ja netti katkeilee siitä vähän väliä. Nyt ei pääse edes kirjautuu. Ja eipä sillä oo väliä vaikka ei merkittäis peliä ollenkaan kun ei vaikuta mihinkään.

Oma runkosarja paketissa:

Raimo-Pair4You 5-4
Pair4You-Raimo 3-2 RL

Ylös Bottom