Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Hextoniii, miten on mahollista että mul on 14 pojoo vaik on 7 voittoo ja 2 JA- tappioo? :)

Hextoniii, miten on mahollista että mul on 14 pojoo vaik on 7 voittoo ja 2 JA- tappioo? :)

No varmaan siksi että unohdin pisteet lisätä, kun laitoin noita tuloksia. Se on se yleisin virhe, mutta se huomataan helposti eikä sillä mitään hirveää merkitystä ole ainakaan nyt, vasta sitten kun kaikki pelit on pelattu.

Raimo - eikka 6-3
eikka - Raimo 5-4

Eka peli oli täysin Raimon hallintaa. Alussa oli hirveää lagia, en tiiä miks mutta loppu ekan maalin jälkeen.

Toinen peli alkoi hyvin iteltä, sain rankkarin josta tein maalin ja alussa määräsin tahdin, pitkälti myös Raimon jäähyjen takia. Viimeiseen erään lähdin 4-2 johdossa, mutta Raimo laittoi kaiken peliin ja painoi pelin tasoihin. Minuutti ennen päättymistä Brown katkaisee hyökkäyssinisellä ja laittaa Richardsin läpiajoon joka tekee 5-4. Loppuminuutti hurjaa puolustamista kun otin jäähynkin loppuun ja Raimo myllytti kuudella neljää vastaan, mutta tällä kertaa kello oli suotuinen.

Kaks peliä jälellä, Jormaa vastaan ja pudotuspeleihin pääseminen taitaa olla käytännössä mennyttä. Noh, eipä tänne tultukaan veren maussa taistelemaan palkinnoista vaan pelailee hyviä pelejä :)

Tuli pelattuu markkelin kanssa 5-2 mulle kun vikaa erää alle 8 min pelaamatta niin sillä katkas. Omasta mielestä voitto selvästi mulle + st louis toinen runkosarjan hattrickki + rinteen 2 imurointii. Pelataan toista niin editoin sen tähän.

edit: tilanne ekassa erässä 1- 1 ja pätkäs. Tosiaan pelattiin 2 ja puol erää lisäks ja päästiin tulokseen 8 - 2. Ei jäänyt arvuuttelua, että kumpi vei :). PS. datsjuk 4 maalia ;). Pistähän hexton pelit ylös täältä tuli playoff pelaaja linglenin tilalle XD

Viimeksi muokannut moderaattori:

markkelille maistuu mw3, kun ei ehi pelailemaan (tais kyllä olla kans frendi kylässä hänellä). Tätä menoa tarvitsen lisäaikaa kun vklp:na minulla on turnaus irl. Baritoni ei edes vastannut viesteihin, markkeli vastasi mutta mw3:sta se siinä tykitti puoltoist tuntii.

+ vielä hylätty numero ruotsista niin joudun siihenkin lukemaan vklp:na, että ois ihan kiva pelata nää pelit pois! :O

Joo makelle ja sen kavereille maistuu mw3 :D noh voitaisko sanoo et oon vähä niinku meiä lohko Espanaja 0 Voittoo vielläki kyllä se sielt tulee!!!
Ja mä voin hextonia vastaan hävitä vaikka heti mut huomen ehin 20:00 jälkeen?

Joo makelle ja sen kavereille maistuu mw3 :D noh voitaisko sanoo et oon vähä niinku meiä lohko Espanaja 0 Voittoo vielläki kyllä se sielt tulee!!!
Ja mä voin hextonia vastaan hävitä vaikka heti mut huomen ehin 20:00 jälkeen?

Tulen reeneistä juuri tuohon aikaan ja uskon etten pysty pelaamaan silloin. :/

Noh katotaan miten nähään päivisin, muuten otamme lisäaikaa ainakin ensi viikon tiistaihin.

Jorma 1 - Pairi 2

Ihan ok peli, vähän oli jähmeää, kun ei oo tullu muuta kuin EASHL:ää pelattua mutta niin varmaan Pairillakin. Ei kuulemma ehtinyt toista ottaa, joten kokeillaan viim. viikonloppuna.

Tulen reeneistä juuri tuohon aikaan ja uskon etten pysty pelaamaan silloin. :/

Noh katotaan miten nähään päivisin, muuten otamme lisäaikaa ainakin ensi viikon tiistaihin.

Meilläkään ei oikein aikataulut osu yhteen. Eilenkin oli kyllä ps päällä iltasella mutta telkkarista katsoin JYP-Pelicans -matsia. Sitten kun mulla on yleensä aikaa pelata (esim. klo 21.00 ->) niin sä et oo enää online. En tiedä osuisko viikonloppuna sitten, vaikka ensi viikonloppukin on kyllä melkoisen kiireinen. :( Viikolla käytännössä mahdollista melkein joka päivä ihan myöhäisillasta pelailla.

Pistähän hexton pelit ylös täältä tuli playoff pelaaja linglenin tilalle XD

Juu, näinhän se meni. Eikös Baritonilla ole vielä mahkut päästä sun kans tasapisteisiin jos hoitelee 2 kertaa Hextonin? Mutta hyviä pelejä oli sarjassa ja 6-6-0 tilastoon täytyy olla tyytyväinen kun pleikkakin tuli hommattua vasta viime vuoden lopulla. Kun ei osaa kikkailla niin täytyy pelata joukkuepeliä :D Pitäis kyllä opetella puolustaan paremmin kun nyt tulee erityisesti sellasia ryntäilyjaksoja ja vähänkin taitavampi kaveri painaa ohi joka puolelta. Sentään tuli voitot teistä kaikista playoffjoukkueista kertaalleen.. Toinen kysymys on että oliko ne kaikki ansaittuja ;)

Omalta osalta turnee jäi siis tähän, mutta harkkapelejä mielelläni pelailen jatkossa teitä (ja toisen lohkon hemmoja) vastaan. Kaikki oli hyviä pelejä ja kaikilla erilainen pelityyli. Tuosta pelityylistä varmaan johtuukin että pelit meni aika ristiin... itse pärjään jotain vastaan ja jotain toista vastaan ei mitään mahkuja. Samalla monesti toiseen peliin mennessä keksi jo miten se puolustus murretaan. Mutta tässä turnauksessa pelit oli hauskoja ja vaikka turpaan tulikin niin reilusti eikä mitenkään glitchaten tai muuten.

Ps. Pelasin eilen jotain 98-97-joukkuetta vastaan. Tosi hauskaa kun ei saa koskaan kiekkoa pois vaikka mitä tekee (taklaa vastapalloon niin oma kaatuu, huitomisella ei merkitystä, kaverin lämärit ilman maskia uppoaa kaukaa etunurkkaan jne). Sentään 3 maalia tein mutta omiin menikin muistaakseni jotain 10. Oishan tuossa kilpikonnalla voinut minimoida tappiot mutta ei kuulu tapoihin. Pointti siis on että tämä 88-88 raja oli varmasti aika hyvä... ei liina korkea mutta saa myös suosikkipelimiehiä kentälle.

Raimo-Dibitassu 5-0
Dibitassu-Raimo 2-3

Kiitoksia dibitassulle matseista!

Raimo-Dibitassu 5-0
Dibitassu-Raimo 2-3

Jotenki raimoo vastaa ku lähin pelaamaa ni tiesin et nyt ois pakko ruveta voittaa jos meinaa niitten 4 parhaan joukkoo päästä.
Mutta sitte ku matsit alko ni oliki jotenki takki ihan helvetin tyhjä, näytti ihan siltä etten ollu lähteny ees voittamaa niitä matseja
vaan lähinnä pelaamaa vaa sen takia et ne piti pelata vaikka mitään ei ollu vielä hävittykkä.

En saanu kummassakaan ottelussa minkäänlaista otetta pelistä ja nuo maalitkin synty sellasista irtonaisista tilanteista eikä varsinaisesti mistään rakennetuista hyökkäyksistä.

Tilanteesta kertoo sekin että molemmmissa matseissa ekan erän jälkeen raimolla 20+ vetoa ja mulla oli 3 :D

Huhhuh, pitääpä urakoida viikonloppuna. Dibiä ja Eikkaa vastaan pelit pelaamatta, sekä Pairia ja Raipea vastaan pitäs pelata yhet.

Huhhuh, pitääpä urakoida viikonloppuna. Dibiä ja Eikkaa vastaan pelit pelaamatta, sekä Pairia ja Raipea vastaan pitäs pelata yhet.

Kaikki saavat mukavat parin päivän lisäajat, kun aikataulut menee niin ristiin (eli kun mulla menee niin kaikilla menee ;D).

Paha pelata kun ajat ei kohtaa ja on kiireitä..

markkeli 1 - hexton 5
hexton 7 - markkeli 2

2. pelistä en tiiä ku toi markkeli nyt häippäs vaikka piti käydä vain syömässä. Pelataan toinen peli sitten joskus. o.O

//E

Toinen peli pelattu.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eilen pelattiin Jormasauruksen kanssa toinen matsi pois ja tulokset: (myös ensimmäinen matsi, sitä ei taida olla tuolla merkattuna vielä sarjataulukossa

Jormasaurus-Raimo 1-2 RL
Raimo-Jormasaurus 3-5

Millon Raimolla, Jormalla ja dibitassulla olisi aikaa pelata pelit pois? Itse voin tänään n.14.30-19.00 aikana pelailla jos vastustajaa löytyy.

Raimo41 - Pair4You 5-4

Huhhuh mikä matsi... Voitto tuli nöyrän taistelun kautta, ylivoima aikakin meni Pairille 7.07-0.32 mutta alivoimat selvitettiin ja napsittiin voitto kotiin Pairin hienoisesta hallinnasta huolimatta.

Koitetaann pelata toinen matsi myöhemmin illalla (jos Pairille sopii). Itsellä buukattu kalenteri täyteen ennen sitä.

Ylös Bottom