Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Saanen muistuttaa, että joku kestämisraja mullakin on jos ei vaan pääse hyök. alueelle. Muistutus, että annoin voiton ja kerroin sinulle selvästi "onnittelut voitosta" tms. jälkimmäisessä pelissä, joten ei luulis olevan mikään ongelma...
Sitten tosta moulssonista, niiin pelin aikana oli enemmänkin "heitto", mutta tuli kuittailua sun puolelta niin yltyi sanasodaksi. :eek:

Oli kyllä aika yksipuolinen sanasota. :D
Mutta joo, turnauksen säännöissä edelleenkin lukee, että pelistä ei lähdetä vaikka olisi kuinka kova persraiskaus tulossa.
Yleensäkkään tässä mitään ongelmaa ole, olisi kuitenkin ollut kiva hakata sut vielä kovemmilla numeroilla. :p
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Oli kyllä aika yksipuolinen sanasota. :D
Mutta joo, turnauksen säännöissä edelleenkin lukee, että pelistä ei lähdetä vaikka olisi kuinka kova persraiskaus tulossa.
Yleensäkkään tässä mitään ongelmaa ole, olisi kuitenkin ollut kiva hakata sut vielä kovemmilla numeroilla. :p

Playoffeissa ei sinäänsä ole tuolla lähtemisellä enää niinkään väliä, siinä vain päästää nopeasti toisen eteenpäin, mutta en ymmärrä että miksi liittyy jos ei kestä pelata pelejänsä loppuun. Varmasti olisin poistunut ragena Raimoa vastaan kun maalilla hävisin (on muuten vittumaisin häviö), mutta yllättävän hyvin kestin ne, tais olla vaan niin hyvät pelit.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Pair-Obi 4-3 ja
Obi-Pair 5-2
Pair-Obi 3-5

Eli meitsi jatkaa... Oon tol raimolle pistänyt frendi kutsun jo 3 huhtikuuta mut ei oo jostain syystä hyväksynyt joten taidan päästä suoraan loppuotteluun :rolleyes:

Mut jos jostain syystä raimo hyväksyy mut frendiks niin täytyy yrittää katsoa koska olis aikaa pelailla... Saattaa olla et oon koneella viel illal. Riippuu vähän tosta vaimosta :D muuten menee varmaan loppuviikkoon
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

pro_goalie 1 - Jorma 4
Jorma 5 - 1 pro_goalie (Keskeytys)

Eli finaalissa ollaan. Toisen pelin viimesillä sekunneilla tais kaverilla palaa käämit, kun ragequittasi suoraan offlineen. :D
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Joo nyt loppu mun hutin ja samalla koko änärin pelaaminen. Pronssipelin palkinnon voi luovuttaa sille joka sinne nyt tippuu.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Joo nyt loppu mun hutin ja samalla koko änärin pelaaminen. Pronssipelin palkinnon voi luovuttaa sille joka sinne nyt tippuu.

Hei älä nyt viiti, Jorma on varmaankin ihan huippu ja niin olet sinäkin.. Olisin kyllä halunnut pelaa jormaa vastaan, mutta kun anti-hexton Raimo pudotti minut. :)
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Hei älä nyt viiti, Jorma on varmaankin ihan huippu ja niin olet sinäkin.. Olisin kyllä halunnut pelaa jormaa vastaan, mutta kun anti-hexton Raimo pudotti minut. :)

Voidaan ottaa joskus friend-matsia. Hyvän joukkueen oon kyllä löytänyt vaikka arvot ovatkin vain 88-84-82. Saas nähdä kuka tulee finaalissa vastaan..
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Tuus Obi tässä illan mittaan linjoille niin pelataan pelit pois. Eilen laitoin jo YV:tä mutta ei oo tullu vastausta.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Hei älä nyt viiti, Jorma on varmaankin ihan huippu ja niin olet sinäkin.. Olisin kyllä halunnut pelaa jormaa vastaan, mutta kun anti-hexton Raimo pudotti minut. :)
Lähinnä kiinnostus meni siinä ku toews + muut nimimiehet eivät osu tyhjästä maalista sisään ja lähes kaikki syötöt ohi. Mulle tuomarit tykkäs antaa molemmissa peleissä normaalia enemmän jäähyjä kaiken muun lisäksi. Onhan jormasaurus hyvä pelaamaan, ja oikeastaan ansaitsi voittonsa vaikka laukaukset ja hyökkäysalueajat olivat suht tasoissa. Ottaisko jormasaurus mua vastaa viel matsii niin katotaa jos munki pelaajat osais pelata? ;)
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Lähinnä kiinnostus meni siinä ku toews + muut nimimiehet eivät osu tyhjästä maalista sisään ja lähes kaikki syötöt ohi. Mulle tuomarit tykkäs antaa molemmissa peleissä normaalia enemmän jäähyjä kaiken muun lisäksi. Onhan jormasaurus hyvä pelaamaan, ja oikeastaan ansaitsi voittonsa vaikka laukaukset ja hyökkäysalueajat olivat suht tasoissa. Ottaisko jormasaurus mua vastaa viel matsii niin katotaa jos munki pelaajat osais pelata? ;)

No jaa, tyhjästä sisään. Ainut maalisi tokassakin pelissä tuli siitä, että heitin Lehtosella kiekon Toewsisi lapaan, vaikka olihan noita kohtia joissa Lehtonen venyi, tosin samallalailla venyivät myös sinun veskarisi ajoittain. Huomautuksensa voisin sanoa, että haet vähän liikaa takatolpalle one-timeriä, se kun on äärettömän helppo estää. Siihen vähän variaatiota niin olisi kyllä huomattavasti vaikeampaa puolustaa. Ja joo, kattellaan jos on aikaa niin voidaan pelailla. :)

Edit: Ja jos noista jäähyistä vielä puhutaan niin tais kyllä mulla olla jopa enemmän jäähyjä ensimmäisessä ottelussa.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Obi wan kenobi viimeksi täällä 3 päivää sitten... ois hyvä saada sovittua ne matsit joskus täällä kun ei jaksa pleikkarilla kytätä
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Nostetaas tämäkin ylös ja huomautetaan että deadline on tiistaina (yli viikko aikaa pelata eikä paras 3:sta sarjaa saada pelattua?), jollei siihen mennessä kuulu toisesta mitään ja toinen on kokoajan paikalla, paikalla oleva siirretään suoraan finaaliin. Kiitos ja loppu, tahdon jo antaa palkinnot. Nää pucksit alkaa olee jo tiellä kun pitää laskea aina että "mitkä on mun".
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Välieräsarja pelattu Obi wan kenobia vastaan, meikäläinen finaaleihin 2-1 voitoin. Ensimmäinen Obille 3-2, sitten mulle 3-2 ja viimeisessä jouduttiin ottamaan kokonaan uus peli kun ei jatkoaika riittänyt! Siitä sitten meikälle uudessa pelissä eka maali ja finaaliin 5-4 JA voitolla. Kiitos väännöistä Obille.

Koska Jormalla aikaa pelata?
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Välieräsarja pelattu Obi wan kenobia vastaan, meikäläinen finaaleihin 2-1 voitoin. Ensimmäinen Obille 3-2, sitten mulle 3-2 ja viimeisessä jouduttiin ottamaan kokonaan uus peli kun ei jatkoaika riittänyt! Siitä sitten meikälle uudessa pelissä eka maali ja finaaliin 5-4 JA voitolla. Kiitos väännöistä Obille.

Koska Jormalla aikaa pelata?

Nonni! Pelatkaas tänään tai huomenna niin saatte palkinnot jumbo aikaan! Mutta ongelmaksi koituu se että kaikki pelit ois hyvä olla pelattu ennen kuin jaan mitään. Joten pronssi matsi voi tökkiä teijän peliä, mutta annan ne jos haluatte vaikka maanantaina (jos siis pronssia ei ole pelattu). Huomenna tulee palkintoja jos illalla tai yöllä pelaatte (pronssipeli mukaanlukien). Muuten maanantaina että jumboihin voitte lyödä.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Nonni! Pelatkaas tänään tai huomenna niin saatte palkinnot jumbo aikaan! Mutta ongelmaksi koituu se että kaikki pelit ois hyvä olla pelattu ennen kuin jaan mitään. Joten pronssi matsi voi tökkiä teijän peliä, mutta annan ne jos haluatte vaikka maanantaina (jos siis pronssia ei ole pelattu). Huomenna tulee palkintoja jos illalla tai yöllä pelaatte (pronssipeli mukaanlukien). Muuten maanantaina että jumboihin voitte lyödä.
Jos muistan aivan oikein, niin pronssipelissä oleva pro_goalie96 sanoi, että luovuttaa pronssipelin voiton sinne joutuvalle. Tässä tapauksessa se on Obi.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Jos muistan aivan oikein, niin pronssipelissä oleva pro_goalie96 sanoi, että luovuttaa pronssipelin voiton sinne joutuvalle. Tässä tapauksessa se on Obi.

No jos herra tulee vielä sen varmistamaan, en ymmärtänyt koko viestiä. HUT:in peluu piti loppua mutta siellä se aina on pelailemassa. No sitten tulee huomenna palkinnot, pitäähän se toty Karlsson vielä arpoa, noh se käy hetkessä.

Minä, Jorma ja Obi olemme sitten jo varmistaneet 2,5k:n voiton, eli vielä 27,500 kiekkoa jaossa ja ne ratkeaakin tuossa finaalissa.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Välieräsarja pelattu Obi wan kenobia vastaan, meikäläinen finaaleihin 2-1 voitoin. Ensimmäinen Obille 3-2, sitten mulle 3-2 ja viimeisessä jouduttiin ottamaan kokonaan uus peli kun ei jatkoaika riittänyt! Siitä sitten meikälle uudessa pelissä eka maali ja finaaliin 5-4 JA voitolla. Kiitos väännöistä Obille.

Koska Jormalla aikaa pelata?

Täytyy sanoo et hiukan ottaa pattiin nuo tappiot. Uskomaton momenttum sulla kahdes vikas pelis. Tokas matsis ei syötöt meinannut osuu kahdalleen millään sit kun osu niin vedot viuhui ohi. Ja tää vika matsi VOI JEESUS. tais olla 5-6 tolppaa ja uskomaton määrä ohi laukauksia. Esim jakoajalla yksin läpi, otit molarin haltuun, sain veivattua ohitse ja veto.. mihis muuallekkaan kuin tolppaan. Että näin, mut onnea finaaliin... Mut luulen et kaikki onni on nyt käytetty.

Kuis PRO on, kiinnostaako pronnssi matsi.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Nyt onkin sitten kovat piipussa. 10k jo varmasti plakkarissa, mutta jos voitto tulee niin 22,5k. Runkkarissa pelit päättyi 2-1 RL Raimolle, ja 5-3 mulle. Eli tiukat taistot tiedossa.
 
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Nyt onkin sitten kovat piipussa. 10k jo varmasti plakkarissa, mutta jos voitto tulee niin 22,5k. Runkkarissa pelit päättyi 2-1 RL Raimolle, ja 5-3 mulle. Eli tiukat taistot tiedossa.

Tais olla playoff säännöissä jotain epäselvää?

Playoffit pelataan 8 pelaajan välillä ja voittajat etenevät kaavan mukaan eteenpäin. Playoffeissa pelataan paras kolmesta -tavalla eli kahdella voitolla jatkoon. Playoffeissa jos peli on vielä tasan 5min jatkoajan jälkeen, aloitetaan uusi peli 5v5 ja ekan maalin tehnyt voittaa ottelun.
 
Ylös Bottom