Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos Pairi voittaa vikat ottelunsa saan veriviholliseni Raimon vastaan.![]()
Olikos mun jäljellä olevat pelit dibitassua vastaan? Eka peli siitä pelattu joskus viikko kaks sitten päätty 3-1. Dibitassuakaan ei hirveästi enää kiinnosta tämä turnee, jos oikein olen ymmärtänyt.
Käy paremmin kuin hyvin mulleHextonin kaa ollu hyviä vääntöjä. Onko ne pleijarit paras 3:sta,5:stä vai 7:stä?
Ps. Litkikää pää täyteen sitä viinaa munkin puolesta tänään vappuna, on niin mukava työnantaja että mätkäs mulle iltavuoron vapuksfuuuk
Mulla palyoffien avauskirros pro_goalie96:ta vastaa??![]()
Eikös nyt voitas tehtä sillain jo että: annetaan nyt ne voitot Jormalle ja Pairille niin saadaan ne playoffit käyntiin. Kun kaikki kerkeis tänään varmaan pelaileen kun on vapaapäivä?
Ja mihin aikaan Hexton kerkeis ottaan matsia?![]()
Ei oikeen näytä täs turnauksesta noi pelit etenevän kauheen ripeeseen tahtiin, et voipi käydä niin etten itte kerkee paljon pelailee tän viikon jälkeen kun alkaa toi mökki kausi
. vai saisko sitä deadlinee venytettyy tonne elokuulle kun kerran alettii venyttelee
![]()
Meikä menee vissiin suoraan jatkoon? Koitetaanhan pojat pelailla tämäkin turnee alta pois.
Meikä menee vissiin suoraan jatkoon? Koitetaanhan pojat pelailla tämäkin turnee alta pois.
Jorma 6 - 1 Makke
Makke 0 - 5 Jorma (keskeytys)
Aika suvereenia oli, sain pelin aikana sain viestiä siitä, miten olen hacksannut Moulsonin pysymään pystymään yms. Toisen pelin kolmannen erän alussa Makke loikkasi pois pelistä.![]()