Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

joo oli menny sekasin jossain, nyt pitäis olla oikeet määrät voittoja ja tappioita?

Hävisit jormalle 2, karjikselle 1, eikalle 1.

Voitit raimon 2, eikan 1 ja karjiksen.

Noin se on. ja pelejäkin on väärä määrä, sitä se teettää kun vaihteleen näitä. Odotas.
Entä noi Dibitassun kaa pelatut pelit, ooks niitä pistäny? (Molemmat voitin 6-2 ja 7-4)

joo oli menny sekasin jossain, nyt pitäis olla oikeet määrät voittoja ja tappioita?

Hävisit jormalle 2, karjikselle 1, eikalle 1.

Voitit raimon 2, eikan 1 ja karjiksen.

Noin se on. ja pelejäkin on väärä määrä, sitä se teettää kun vaihteleen näitä. Odotas.
Vielä Dibitassun kaa pelatut pelit pitäs lisätä, ainaki mulle (entiiä onko dibitassulle niitä vielä lisätty) eli voitin ne 6-2 ja 7-4

Vielä Dibitassun kaa pelatut pelit pitäs lisätä, ainaki mulle (entiiä onko dibitassulle niitä vielä lisätty) eli voitin ne 6-2 ja 7-4

Jep. Pahoittelen kun menee sekasin välillä.

Maalit olin lisännyt, en voittoja.

Nonniin pääsinhän minäkin pelailemaan vähän pelejä, makke46:sta vastaan pelasin pelini:

makke46 4 - hexton13 5 ~JA
hexton13 4 - makke46 3

Erittäin tiukat pelit oli ja nehän huomaakin tuloksista.

Kuumotusta oli kun peli oli tasoissa koko ajan. Ekassa pelissä makke:n peli kaatui 3:een perättäiseen jäähyyn ja sain 1:41 minuuttia 5v3 ylivoimaa, tein 2 maalia näistä. Makke pääsi tasoihin mutta Perry päätti jatkoajalla yllätys yllätys YV:llä kiertää maalin ja heittää takakulmaan, siitä sitten voittomaali.

Tokassa pelissä tein nopeasti 2-0 tilanteen itselleni, mutta lepsuilun jälkeen makke pääsi jo 2-3 johtoon rankkarilla jonka bottini anto. Pääsin tasoihin ja lopulta Havlat-Setoguchi tic-tac-toe:lla maaliin ja siitä voitto, makke otti jäähyn vikalle minuutille niin oli helppo sinetöidä voitto, vaikka kävi jo lähellä että Datsyuk olis päässy läpiajoon.

Loisto pelit!

saanen muistuttaa rinteen parista hölmöilyistä ja ehdestä omasta maalista ;D

saanen muistuttaa rinteen parista hölmöilyistä ja ehdestä omasta maalista ;D

Joo Rinne tosiaan pudotti kiekon längeihin ja Koivu sai tökättyä kiekon sisään. Joo ja se sun oma maalis, syötit suoraan omaan maaliin ja annoit Koivulle hat trickin. :D Oma Rinteeni 2:n väsymyksellä sai kyllä ihan hyvin kaikki vedot kiinni. Rankkari oli kans aika outo, luulin että tuollasesta asennosta ei voi vetää kämmenellä ja luulin myös että olisin torjunut sen, mutta wat ever. :D

Kaikille lohkolaisille lähetetty kaverikutsut nyt.

Hexton viitsitkö noiden sarjataulukoiden linkin muokata tuohon alotuspostiin?

Tosiaan tänään tuli urakoitua ja vielä ilmoitan pelit Obi wania vastaan:
3-4 hävio minulle
1-2 voitto minulle
tiukkaa oli omasta mielestä. Obi pelas nätisti ja pyöritteli, mutta mun tiukka puolustus mm. polvi maahan taktiikalla onetimerit ja maalin takaakierrot poies tehosivat. Sen voin sanoa, että nyt huomaa datsjukin käytettävyyden, kun useimmat pelaa UT pelaajilla niin se vetelee omiaan.
Heitänpä pallon hextonille ja kysyn, MIKSI KÄYTÄT ANAHEIMIN KAVEREITA YKKÖSESSÄ ETKÄ DATSJUK JA VAIKKA JOTAAN MUUTA KUTEN St louis? ;DD

Tosiaan tänään tuli urakoitua ja vielä ilmoitan pelit Obi wania vastaan:
3-4 hävio minulle
1-2 voitto minulle
tiukkaa oli omasta mielestä. Obi pelas nätisti ja pyöritteli, mutta mun tiukka puolustus mm. polvi maahan taktiikalla onetimerit ja maalin takaakierrot poies tehosivat. Sen voin sanoa, että nyt huomaa datsjukin käytettävyyden, kun useimmat pelaa UT pelaajilla niin se vetelee omiaan.
Heitänpä pallon hextonille ja kysyn, MIKSI KÄYTÄT ANAHEIMIN KAVEREITA YKKÖSESSÄ ETKÄ DATSJUK JA VAIKKA JOTAAN MUUTA KUTEN St louis? ;DD

Koska Datsyuk on liian iso kokonaisuudeltaan, käytän mieluummin kolmea hyvää kenttää kuin kahta. :) + Datsyuk:ini on 98 ovrl. ja toinen on allstar joten ne nostaa statteja liikaa + en käyttäisi häntä ilman Zetteriä ja Howe:a, joten siinä taas nousis statit.

Anaheimin pelaajat on kovia ja nyt kun nämä rajat pakottavat käyttämään koskemattomia pelaajia, kaverit on niin isoja ettei niitä kumoon saa niin helposti. Ja pääsee läpi niin leikiten, plussana vielä kaikkien rannelaukaus, huhhuh. ;)

Karjis 0-5 Pair4You
Pair4You 3-2 Karjis

Hyvin keräsit ittes toiseen peliin karjis GG!

Pair4You 5-3 eikka_y
eikka_y 4-3 Pair4You

Hyvät pelit oli! Ekassa pelissä pari hassua maalia: ensin Marchandis kolaa Rinteen kauas maalilta ja sitte tekee tyhjään :D Sit sun mokkes yhtäkkiä hyppää vastalahjaks maalilta pois ja pääsen naulaamaan tyhjään :D

Toisessa pelissä sain onneks Brownilla sen 4-2 maalin, ois saattanu syyä pikkasen miestä jos sun kavennus 4-3 5 sekkaa enne loppua ois ollu tasotusmaali

Nonniin, varasijalla olleet voisivat ottaa nyt kontaktia täällä tai YV:llä, kaksi herraa ei näköjään osaa lukea foorumia tai heitä ei näy missään, heidät on siis potkittu pois ja nyt ois 3 paikkaa vapaana, ei haittaa vaikka ei kaikkia saada täyteen, kunhan edes 1 että molemmissa divisioonissa on saman verran pelaajia.

Saa muutkin ilmottautua jos kiinnostaa!

Pair4you tuus pelailee ny ysiltä :) sitte tonne HUT-topicciin viestiä et voi illlmottaurua?

Tuli pelattua Makke46:sta vastaan kotipeli ja voitto tuli Grabnerin 4 maalilla.

LingLen-Makke46 7-4

(Hexton varmaan laittoin jo listaan sen mun vierastappion Makkelle?)

pair4youlta kuokkaa 3-1 vieraissa, ***** mitä paskaa
en tajuu miten saan noit pakkeja paremmiks ku aina se hyökkäys nousee yli 88 vaikka siel on jotai selännettä ja koivuu.
yritä nyt siin jollai ***** 50v latvalalla hinata marchardii nurin...hermot menee

edit: siis peli oli muuten hyvä mutta itellä meni vaan lopussa hermo kun ei onnistunu, niin käy joskus :D

Ylös Bottom