Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta saa siis kertoa miten näissä pitäisi toimia koska en halua että pidetään glitchaajana. Ainakin baritoni muistaakseni veteli mua vastaan näitä (puolittaisia läpiajoja ja kulmanousuja) ja ei mitään sitä vastaan kun omaa mokaa että päästää nousemaan ja estin tosiaan itsekin poikittaissyöttöjä joten jäi ainoaksi järkeväksi vaihtoehdoksi. Tämä siis vaan kyselynä että onko tuohon joku laillisempi keino tuossa tilanteessa jotten saa kuittia muiltakin?
Turpaan tuli taas: MAkke46-Linglen 4-1 viereissa. Pelaan kotipelin myöhemmin.
Sain kuitenkin kuittia avausmaalistani: Ryan yksin läpi oikeasta laidasta harhautuksen jälkeen, pakki aika lähellä keskellä ja heittäytyy joten en voi syöttää poikittain tyhjään maaliin kaverille niinpä pikkuveivi ja etukulmasta sisään. Onko tämä nyt glitchmaali? Ja kertokaa mitä pitäis tehä tässä tilanteessa että voisi laillisesti yrittää maalia ens kerralla Oli toinen samanlainen tilanne, yritin sitten syöttää kun etukulmasta ei saanu vetää ja siihen pakkiihan se osu. Ei sillä, ei se tästä jääny kiinni.
Tässä yks komeimmista 5-8 voittopelin maaleista ------------------------>Krejci vs Rinne | EA SPORTSgretski999-karjis- 4-5ja.
karjis--gretski999 5-8
Multa on jääny joku peli pistämättä ku oon pelaanu parillisen määrän pelejä...Se on hyvä kun kerrankin ois ollu puoltoist tuntii aikaa pelata parit ottelut niin kukaan ei ole online.. Noh ehkä viikonloppuna saan pelattua parit pelit. :/
Multa on jääny joku peli pistämättä ku oon pelaanu parillisen määrän pelejä...
Herra hexton vois kirjata tulokset ylös:
makke46 5 - linglen 1 eli voitto minulle
makke46 6 - baritoni 1 voitto minulle
täytyy sanoa, että datsjuk, gagne, st louis toiminu jäätävä hyvi samoin raymond, horton akseli. Aattelin kun ovat kiitäjiä ilman boostausta D
Herra hexton vois kirjata tulokset ylös:
makke46 5 - linglen 1 eli voitto minulle
makke46 6 - baritoni 1 voitto minulle
En kirjaa ennen kuin lausut Datsyukin nimen oikein, okei tuo on se miten lehdissä sun muissa se kirjotetaan. Vitsi vitsi, ei tarvitse se sanoa että kirjaa, koska teen sen muutenkin.
Pelasit vain siis yhden pelin kumpaakin vastaan?
Annoin jo nämä tulokset yllä. Oli tosin 4-1 voitto sulle, ei 5-1 (tsekkasin tuolta friendhistoriasta). Ei sillä tosin isoa merkitystä. Ja toinen keskenäinen on vielä pelaamatta... Hextonille siis tiedoksi.
Joo sellaset pelit. Täytyy sanoa etten tiedä missä mättää, kaikki toimi taas tyyliin 1s viiveellä ja makke vaan käveli kaikkien pelaajien keskeltä läpi. Kun yritti riistää niin naps -> viive -> huitaisu -> jäähy. Nelosketjun kok.60 tyypit oli yhtä nopeita kuin vanekit ja pominvillet ja tekikin ainoan maalin Pitkin iltaa yrittäny säätää omaa nettiä mutta joskus toimi ja joskus ei, ei oo mitään vaikutusta. Enemmän tuntuu siltä että joitain vastustajia vastaan ei vaan pelaa... Kaverin kanssa pelattiin niin että sen netti oli kännykän kautta jossain Pohjois-Suomessa (ei missään) ja toimi ihan täydellisesti. Nyt kotimatsissa oli ihan yhtä jähmeää tai jopa jähmeämpää kuin vierasmatsissa. Kaiken maailman nettitestit näyttää viivettömiä huippulukemia, mutta tää änäri ei vaan toimi. Ärsyttävää.
Sitten taas muutama peli ennen näitä toimi kuitenkin ihan kohtuullisesti ja yksi jopa ihan hyvin. Ei ymmärrä. Tuskin makken vika, kunhan yleisesti purnaan kun ottaa aivoon
Pieni pelitauko paikallaan. Mänöö hermot.
Voi olla joku ongelma friend pelien yhteyksissä, en tiiä mutta muuallakin on ollut tälläsiä ongelmia. En tiiä mikä avuks. :/