Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Gretskiä vastaan pelit pelattu mulle 5-4 ja 4-3 ja.

Pyöritin molempia, varsinkin toista peliä, mutta kiekko ei oikeen löytänyt tietään rysään. Bishoppi oli kuin muuri ajoittain, tosin omatkin pelaajat heittelivät läpäreistä yli ja ohi. Hyvät pelit kuiteskin.

Gretskiä vastaan pelit pelattu mulle 5-4 ja 4-3 ja.

Pyöritin molempia, varsinkin toista peliä, mutta kiekko ei oikeen löytänyt tietään rysään. Bishoppi oli kuin muuri ajoittain, tosin omatkin pelaajat heittelivät läpäreistä yli ja ohi. Hyvät pelit kuiteskin.

Entäs sisäänpääsy maksusi? Ei ole näkynyt? Enkö sanonut jo että niitä vastaan saa pelata jotka ovat maksaneet?

Tämän kerran annetaan mennä läpi jos maksat nyt heti, muuten tälläisestä ja jatkossa seuraa pelien hylkääminen.

Entäs sisäänpääsy maksusi? Ei ole näkynyt? Enkö sanonut jo että niitä vastaan saa pelata jotka ovat maksaneet?

Tämän kerran annetaan mennä läpi jos maksat nyt heti, muuten tälläisestä ja jatkossa seuraa pelien hylkääminen.
Juu näköjää...nyt ärsyttää :) nuohan voisi vaikka nollata ;)

Juu näköjää...nyt ärsyttää :) nuohan voisi vaikka nollata ;)

Sinä olit sinäänsä vastuussa siitä että pelaat vain niitä vastaan jotka ovat maksunsa maksaneet, siksi en aijo tällä kertaa nollata niitä. Ottakaa opiksi, Jormasaurus ei sitten pelaa yhtäkään peliä ennen kuin on maksanut. :)

Seuraava kaveri joka pelaa maksutta, niin pelit tullaan nollaamaan.

Sinä olit sinäänsä vastuussa siitä että pelaat vain niitä vastaan jotka ovat maksunsa maksaneet, siksi en aijo tällä kertaa nollata niitä. Ottakaa opiksi, Jormasaurus ei sitten pelaa yhtäkään peliä ennen kuin on maksanut. :)

No joo molemmathan siinä vastuussa periaatteessa olivat ja läpällä sanoin että "vois vaikka nollata ;) "

Voisko joku jolla on lähellä noita rajotuksia laittaa kokoonpanonsa ihan pelaajien kokonaisuuksien kera. Itsellä pahasti joukkueenrakennus kesken ja niistä olisi paljon apua.

edit. Pystyykö pelaajilla joilla ura loppunut pelaamaan näitä friend matseja?

Voisko joku jolla on lähellä noita rajotuksia laittaa kokoonpanonsa ihan pelaajien kokonaisuuksien kera. Itsellä pahasti joukkueenrakennus kesken ja niistä olisi paljon apua.

edit. Pystyykö pelaajilla joilla ura loppunut pelaamaan näitä friend matseja?

88-86-84

Ryan (89) - Getzlaf (89) - Perry (90)
Havlat (87) - Koivu (88) - Setoguchi (84)
Lucic (87) - Bergeron (87) - Horton (85)
Hester (57) - Brandl (56) - Quevellion (56)

Suter (87) - Weber (89)
Lydman (81) - Lilja (79)
Methot (80) - 'random' (79)

Rinne (90)

Kaikki on oikeestaan pelaajien tyylistä kiinni, kannattaa heittää 3. hyökkäysketjuun just joku tommonen "mörssäri" puolustava kenttä niin 2 ekaa voi olla maalinteko kenttiä. Tärkeintä on käyttää koskemattomia pelaajia, yliboostatut nostaa statteja liikaa. Myös heikko 4. kenttä laskee statteja mukavasti. ;)

Kyllä voi käyttää uransa loppuun asti pelanneita pelaajia friend peleissä.

Nyt on 2300 pucksia, pelaan yhden niin saat maksusi. Miguel ehdotti peliä joten pelasin.

Nyt on 2300 pucksia, pelaan yhden niin saat maksusi. Miguel ehdotti peliä joten pelasin.

3h päästä sulkeutuu maksu kortit, sen jälkeen ne tulee ylös vasta huomenna yhdeksi päiväksi ja ne joista ei ole kuulunut mitään tullaan poistamaan ja varasijat tulee käyttöön. ;)

Jeps tuli muutama matsi pelattua pois. Uusi kokoonpano tuntui hyvältä viimeistä matsia lukuunottamatta. Hienosti toimi pelit ja kaikki, mutta viimeisessä tuli kaikista pelaajista yhtäkkiä jotain mestis-miehiä jotka tarpoi suossa ja vastasivat kaikkeen toimintaan älyttömällä viiveellä ja toimi tästä syystä pujottelukeppeinä. Siis kotimatsissa. Ihan hirveetä. On tää kummallinen tää EA, samaa ollu joskus muulloinkin. Mut muuten kivat pelit oli. :)

Tässä vielä tulokset:

linglen - baritoni 0-4
baritoni - linglen 4-1
hei56543 - baritoni 1-2
baritoni - hei56543 0-5

Gretski 6- Dibitassu 2 :) vähän oli kyllä mun pyöritystä...toka pelataa heti ku kerkiän

karjis- 2-1 dibitassu, dibitassu 1-2 ja. karjis-

Eli kummastaki mulle voitto. ekassa pelissä laukaukset mulle jotain 32-15 mut ei vaan mene sisälle raski pelas hyvi. toinen peli meni hyvin ennenku menin mokella syöttämään suoraan dibitassun lapaa ja siks meni jatkoajalle.

karjis- 2-1 dibitassu, dibitassu 1-2 ja. karjis-

Eli kummastaki mulle voitto. ekassa pelissä laukaukset mulle jotain 32-15 mut ei vaan mene sisälle raski pelas hyvi. toinen peli meni hyvin ennenku menin mokella syöttämään suoraan dibitassun lapaa ja siks meni jatkoajalle.

Totta on kyllä et jos mulla ei ois ollu maalivahti peli kunnossa ni tulokset ois ollu helvetin paljon rumemmat :D
Toinen peli oli kyllä jo vähän tiukempi :) hyviä matseja vaikka kuokkaan sainki. Täytyy tehä vähän muutoksia kokoonpanoo
et sais parempia pakkeja

Parit pelit pelattu. Baritoni laittoikin meidän tulokset ja voin kertoa että täällä tätä mestistahmailua ollut koko päivä. Sentään yks voittokin tuli:

LingLen - ObiWan 5-4
ObiWan - LingLen 4-1

Voittopelissäkin oli hirveetä pelaamista. En tiiä johtuuko siitä että normaalisti joukkue on tyylin hyö 90-92 ja puo 89-91 ja nyt kun pudotti pari pykälää niin tuntuu hitaalta vai onko jotai ea:n tahmailuja. Suoraan syötöstä pelaajat vetelee ohi kiekosta ja syötöt ihan missä sattuu... pitänee opetella pelaan uudella kokoonpanolla (tai vaihtaa sitä) kun väärissä paikoissa tuntuvat pyörivän väärään aikaan.

Tulkaas nyt onlinee, niin pelaillaan pelit pois. Baritonia vastaan pelit pelattu jo.

Karjista vastaan pelattu kaks peliä, turpaan tuli että tukka lähti :D

Karjis - eikka_y 2-1

Karjis hallitsi suvereenisti, Rinteeni piti pystyssä, oikea mies voitti

eikka_y - Karjis 1-8 :D

Tässä olin kenttätapahtumiin nähden omasta mielestä paremmin mukana, mutta karjis mätti maaleja urakalla ja hallitsi peliä. Rinne päätti sitten myös hieman nostaa päästettyjen maalien keskiarvoa :D

Montaa yhtä hyvää puolustajaa ei oo vastaan asettunu. Rispektit Karjikselle :)

Ylös Bottom