Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Itsestään selvyys, mutta varmaan hyvä tarkennus sääntöihin ettei paikkalukitus ole sallittua..?
Sitä nimittäin näkee joidenkin viljelevän.

Joo mutta se toimii vaan silloin kun waree 4 leffaa tms. Mutta laitetaan vaan, ettei kukaan edes yritä sellaista.

PSN: Dibitassu
Rank: taitaa olla jotain 10 000 :D
Aktiivisuus: Päivittäin käyn, aina en keskustele mutta päivittäin tulee luettua viestit :)
ja oonhan mä ihan kivaki :o

Lähdetään myös turneeseen mukaan jos vielä ei oo kaikki paikat myyty:

PSN: LingLen
Rank: Jotain 900 huitteilla. Saavutuksia ei ole kun turnauksia en ole pelannut mutta olen kuitenkin voitot napannu parista tähän turnaukseen osallistuvasta... toki turpaan on voinu tulla montaakin teitä vastaan, en vaan oo tunnistanu.
Aktiivisuus: Melkein päivittäin.
Viestejä HUT -keskustelussa: En oo muualla keskustellut täällä saitilla ja aika aktiivista ollut.

Ja tosiaan erilaisia sääntöjutuista on ollut puhetta ja oma toiveeni oli että kaikki ei menis pleijareihin vaan että jäis alkusarjallekin isompi vaikutus. Tyyliin jos 16 mukana niin 8 pleijareihin. Tämä saattoi olla jo jossain, pahoittelut toistosta. Hextonille kiitos jo etukäteen organisoinnista.

Alkaa olemaan jo hakioita n. 18 kpl:tta ja 16 on tilaa (15 minähän pelaan automaattisesti :D). Elkää ihmetelkö jos nimenne katoaa listasta koska nyt aletaan jo pudottelemaan pelaajia pois, tämä ei ollut nopeus kisa. Tarkoitus on selvittää HUT -keskustelun paras pelaaja, eli siellä suuta soittaneet ja mahtailleet (minä mukaanlukien) pääsevät nyt tositoimiin ja katsomme kuka on se ykkönen sieltä.

Nyt paikkoja on vaihettu ja pahoittelen KeXaa90, vaikka miten konkari olisitte HUT:issa niin tällä kertaa joudut tyytymään ensimmäiseen varasijaan.

Ja tosiaan erilaisia sääntöjutuista on ollut puhetta ja oma toiveeni oli että kaikki ei menis pleijareihin vaan että jäis alkusarjallekin isompi vaikutus. Tyyliin jos 16 mukana niin 8 pleijareihin. Tämä saattoi olla jo jossain, pahoittelut toistosta. Hextonille kiitos jo etukäteen organisoinnista.

16 pelaajalla pudotamme 8 pois playoffeista, 8 pääsevät jatkoon eli alkusarjalla on todellakin nyt merkitystä ja siitä oli puhetta tuolla HUT -keskustelussa.

mää voin tulla kans varalle..
psn:nispekt
sijotus: osiko joku 400 nyt, alltimessä varmaan korkeemmalla, pari kautta käyny nyt vaan elitet voittamassa ja pari peliä kuukaudessa vetämässä;D
ööh jottai vissiin piti vielä laittaa, editoijaan jos tähdellsitä.

eli edit: edellisessä hutissa olin yks eniten pelanneita pelaajia koko paskassa.nyt tullut enemmän vejeltyä klubia ja oon paras niin tulee uhoamista ennen tuhoamista!!

Oho, joo olen unohtanut tietenkin julkaista sen. Odottakaas

Toimiiko nyt?:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArZRwfqo5X2VdE9xdFZ0bVRVcHhSaDFXUDNKZC1HR0E

Toimii. Kannattaa varmaan lisätä selkeyden vuoksi myös tappiosarake niin näkee paljon pelejä pelattu eri pelaajien osalta. Miten muuten tätä taulukkoa ylläpidetään? Sulle ilmoitellaan tuloksia vai miten? Ja pelataan ilmeisesti NHL-pisteillä eli voitosta 2p?

Mites tasapisteissä? ratkaiseeko maaliero? keskinäisten pelien maaliero? vai Hextonin armoton tuomio?

Mielellään mukaan jos mahtuu rank 70-80 ja aktiivisuus vaihtelee. Joukkue on
maajoukkue. Veteraani olen jo ja nälkä ainakin tässä kasvaa syödessä. NHL 11 lopu rank 25- jne.:D

Toimii. Kannattaa varmaan lisätä selkeyden vuoksi myös tappiosarake niin näkee paljon pelejä pelattu eri pelaajien osalta. Miten muuten tätä taulukkoa ylläpidetään? Sulle ilmoitellaan tuloksia vai miten? Ja pelataan ilmeisesti NHL-pisteillä eli voitosta 2p?

Mites tasapisteissä? ratkaiseeko maaliero? keskinäisten pelien maaliero? vai Hextonin armoton tuomio?

Mulle pelien lopputulokset niin lisään niitä tuloksia tohon. Nojoo sinäänsä tuohon kannattais laittaa ne tappiotkin. "Tasapiste säännöt" pitäis lukea tuolla säännöissä tai "Runkosarja ja playoffit" osiossa, mielestäni laitoin voi olla että unohdinkin. 2p voitosta, 1p JA häviöstä.

---

Otetaan vielä ehdotuksia Divisioona -jaosta, laitetaanko jokaiseen eri rankkisiä?

Mulle pelien lopputulokset niin lisään niitä tuloksia tohon. Nojoo sinäänsä tuohon kannattais laittaa ne tappiotkin. "Tasapiste säännöt" pitäis lukea tuolla säännöissä tai "Runkosarja ja playoffit" osiossa, mielestäni laitoin voi olla että unohdinkin. 2p voitosta, 1p JA häviöstä.

---

Otetaan vielä ehdotuksia Divisioona -jaosta, laitetaanko jokaiseen eri rankkisiä?

Mielestäni arvonta olis sopiva :) niinhän ne arvotaan jalkapaalon EM-karsinotihinki?

Mielestäni arvonta olis sopiva :) niinhän ne arvotaan jalkapaalon EM-karsinotihinki?

Mutta arvonnassa on se että ne voi mennä ihan miten vaan. Voi olla että joku top 30 pelaaja joutuu top 5000 kanssa samaan syssyyn ja siitä voi kaikki päätellä kuka on divisioonan ykkönen. Vaikka voihan pienempi rankkinen yllättää.

Otetaan lisää mielipiteitä vastaan.

Mitä tarkoitat? Pelistä clippejä omaan EA profiiliin? Editoit clipin pelissä ja lähetät sen EA sivullesi, siten saat sen sinne ja muille nähtäväksi.
Meneeekö se sitte ku pistää et "Siirrä EA Sports -World sivustolle"?

Ylös Bottom