Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Pelasimme Obi-wan-kenobin kanssa pelimme:

Obiwan 3 - hexton 4 ~ Jatkoaika
hexton 6 - Obiwan 4

Hyvät pelit oli, erittäin tiukat. Tiukemmaksi olisi mennyt jos pelaajat olisivat olleet samantasoisia, Obiwanin paras kokonaisuudeltaa oli jtn. 83. Mulla 90 Perry, joten se selittää tämän.

Ryan - Getzlaf - Perry
Havlat - Koivu - Setoguchi
Lucic - Bergeron - Horton

Suter - Weber
Lydman - Lilja
Methot - 'random'

Rinne

Tälläsestä sain 88-86-84 eli juuri rajoilleen.

Pelasimme Obi-wan-kenobin kanssa pelimme:

Obiwan 3 - hexton 4 ~ Jatkoaika
hexton 6 - Obiwan 4

Hyvät pelit oli, erittäin tiukat. Tiukemmaksi olisi mennyt jos pelaajat olisivat olleet samantasoisia, Obiwanin paras kokonaisuudeltaa oli jtn. 83. Mulla 90 Perry, joten se selittää tämän.

Ryan - Getzlaf - Perry
Havlat - Koivu - Setoguchi
Lucic - Bergeron - Horton

Suter - Weber
Lydman - Lilja
Methot - 'random'

Rinne

Tälläsestä sain 88-86-84 eli juuri rajoilleen.

Jep hyvät oli pelit Hextonin kans joten kiitokset niistä. taidan kans pistää porukan tähän millä olis tarkotus vetää turnaus läpi.
Ei mitään kauheita huippu jätkii ole mut porukka toimii yhdessä hyvin joten näillä mennään

Raymond - Malhotra - Hansen
Hudler - Filppula - Eaves
Pääjärvi - Horcoff - Jones

Hainsey - Byfuglien
Gleason - Corvo
Whitney - Gilbert

Raycroft/80

86 - 85 - 70

Molarii saatan kyl vaihdella, ei nimittäin ihan vakuuttanut näis kahdes ekas pelis mut katsotaan reservis olis Bishop/77 tai Rynnäs/81
Ukoillekin täytyy varmaa antaa jokunen kehitys kortti ettei tuu annettuu liikaa tasotusta ;)
Eli illalla varmaa olen taas koneella jos jotai kiinnostaa ottaa matseja

Tuli pelattua Gretskin kanssa kaksi erikoista peliä

eikka_y - Gretski999 7-0

Numerot eivät todellakaan kerro ottelun kulkua: laukaukset mulle 24-22, Gretskilla parempi syöttöprosentti ja suurempi hyökkäysaika. Kerrottakoon, että iskin 6 maalia 10 minuutissa vikassa erässä.

Gretski999 - eikka_y 1-0

Tässä sitten Gretski taas hallitsi, mutta Rinne piti pystyssä päästäen kahdessa pelissä vain yhden maalin. Omat paikkani itellä oli, mut Bishop Gretskin maalilla otti pari gamesaveria ottelun lopussa.

Ihan hyvät pelit oli. Maalieron perusteella otin kuitenkin kokonaisvoiton, mikä voi koitua arvokkaaksi vielä jälkipeleissä

Oma kokoonpanoni vielä otteluissa

HYÖ 88- PUO 86- MV 90

Richards-Kopitar-Brown
Neal-Staal-Kovalev
Kane-Burmistrov-Little

Enström-Byfuglien
Orpik-Letang
Regehr-Myers

Rinne-Fleury

Unohdin mainita että älkää lähettäkö psn:ssä viestejä että miten pelit meni, tänne näin kaikki tulokset jotta minun on helpompaa laittaa ne ylös. Nyt ne jotka ovat lähetelleet, pyydän teitä laittamaan tuloksen tänne.

Aika kummalliset pelit oli teillä eikka ja gretski. :O

Tuli pelattua Gretskin kanssa kaksi erikoista peliä

eikka_y - Gretski999 7-0

Numerot eivät todellakaan kerro ottelun kulkua: laukaukset mulle 24-22, Gretskilla parempi syöttöprosentti ja suurempi hyökkäysaika. Kerrottakoon, että iskin 6 maalia 10 minuutissa vikassa erässä.

Gretski999 - eikka_y 1-0

Tässä sitten Gretski taas hallitsi, mutta Rinne piti pystyssä päästäen kahdessa pelissä vain yhden maalin. Omat paikkani itellä oli, mut Bishop Gretskin maalilla otti pari gamesaveria ottelun lopussa.

Ihan hyvät pelit oli. Maalieron perusteella otin kuitenkin kokonaisvoiton, mikä voi koitua arvokkaaksi vielä jälkipeleissä

Oma kokoonpanoni vielä otteluissa

HYÖ 88- PUO 86- MV 90

Richards-Kopitar-Brown
Neal-Staal-Kovalev
Kane-Burmistrov-Little

Enström-Byfuglien
Orpik-Letang
Regehr-Myers

Rinne-Fleury

Juu kyl vähä ärsytti toi eka peli (tai se 10 minuuttinen)

Tässä vielä yksi niistä tokan pelin GAME-SAVEREISTA --->the MAN of the game vs eikka | EA SPORTS

Omat kokoonpanot:

Lucic-Krejci-Perron
Vanek-Getzlaf-Kessel
Lähde-Koskela-Strömberg
Rajala-Myttynen-Kantola

Brodin(boostattu)-Komisarek
Seabrook-Leddy
Enström-Zidlicky

Bishop- Kierävä Kulkuri

Täs vielä pelit Raimo41:n kanssa:

Raimo41 (5)-Gretski999 (6)
Gretski999 (5)Raimo41 (2)

Kiitokset vielä Eikalle ja Raimolle kivasta peli-illasta :)

Juu kyl vähä ärsytti toi eka peli (tai se 10 minuuttinen)

Tässä vielä yksi niistä tokan pelin GAME-SAVEREISTA --->the MAN of the game vs eikka | EA SPORTS

Omat kokoonpanot:

Lucic-Krejci-Perron
Vanek-Getzlaf-Kessel
Lähde-Koskela-Strömberg
Rajala-Myttynen-Kantola

Brodin(boostattu)-Komisarek
Seabrook-Leddy
Enström-Zidlicky

Bishop- Kierävä Kulkuri

*edited ja kiitos tuloksesta.

Kauhea seivi! :D

Täs vielä pelit Raimo41:n kanssa:

Raimo41 (5)-Gretski999 (6)
Gretski999 (5)Raimo41 (2)
Ja ei huhhuh sitä momentumin määrää sulla tossa ekassa pelissä... tsiisus ei oo menny vähään aikaan hermot tän pelin kanssa mutta tossa pisti jo kirjaimellisesti vituttaan. n.10 läpiajoo-1 maali. gretskillä puolestaan 1-1maali. Mun pelaajilla tyhjä maali: joko maila katkeaa tai ei osu koko kiekkoon :D Ripuliranteet uppos mun Bishopille b-pisteeltä ilman maskia... Ainiin, ja potkashan se hienosti voittomaaliks jääneen osuman takaapäin tulleen kiekon omalla polkkeellaan sisään :)

Ainii toi on muuten nopeus boostattu 99:siin :D

Nojoo sekin parantaa onetimereiden torjuntamahdollisuutta. Mutta kyllä koskematonkin mulla on tollasia tehny, mitäköhän toi tekis jos heittäis 3x +5 kaikkea. Tai 2x +5 kaikkea ja +9 nopeus niin olis kaikki statit 90:ssä ja nopeus 99:ssä. Hmm... En kyllä uskalla koittaa.

Ja ei huhhuh sitä momentumin määrää sulla tossa ekassa pelissä... tsiisus ei oo menny vähään aikaan hermot tän pelin kanssa mutta tossa pisti jo kirjaimellisesti vituttaan. n.10 läpiajoo-1 maali. gretskillä puolestaan 1-1maali. Ripuliranteet uppos Bishopille b-pisteeltä ilman maskia... Ainiin, ja potkashan se hienosti voittomaaliks jääneen osuman takaapäin tulleen kiekon omalla polkkeellaan sisään :)
Jepp :D se voittomaali oli nättti <3 :D ..mut kato tota momentumi määrää tos mitä pelasin eikan kaa ;) +++ RAIMO katso 8. sääntö ;)

Jepp :D se voittomaali oli nättti <3 :D ..mut kato tota momentumi määrää tos mitä pelasin eikan kaa ;)

Ehkä Rinne oli voittamaton siinä? Ja siksikö kysyit että onko mulla Rinnettä kaupan? :D

Miettii että teidän välinen maaliero (eikka ja gretski) on 7-1, tuosta voisi päätellä että eikka voitti molemmat, mutta ei se menikin 7-0 ja 1-0, aivan ihmeelliset pelit teillä oli, tais olla veskat isossa roolissa?

Tulisiin vedettyä Baritonin kanssa matsit. Obiwan-Baritoni 5-2 eka matsi. Tiukkaa vääntöä kaks ekaa erää tilanne 2-2 kolmanteen lähdettäessä, mut siin alkoi kiekko pomppia mulle. Röpelö maalille ja filppulan hanskan kautta maaliin, parin minsan pääs taas sama mies asialla, ohjuri maskista maalin perukoille.

Toka matsi Baritoni-Obiwan 2-3. Eka erässä tarkka puolustusta molemmilta kunnes pääsin alivoimalla tökkäämään puolustajan mailasta ekan maalin. tokas eräs sain viel pari maalii eli kolme nolla johdossa viimeiseen erään. taisin alkaa varmistelee nolla peliä ylipuolustamisella ja sehän kostautui oitis eikä menny kauan kun tilanne oli jo kaks kolme mut onneks sai pidettyä numerot tossa ja kuittasin voitot molemmista peleistä mut helpolla ne tullut siitä kiitos Baritonille.

OBIWAN-BARITONI 5-3
BARITONI-OBIWAN 2-3

Ehkä Rinne oli voittamaton siinä? Ja siksikö kysyit että onko mulla Rinnettä kaupan? :D

Miettii että teidän välinen maaliero (eikka ja gretski) on 7-1, tuosta voisi päätellä että eikka voitti molemmat, mutta ei se menikin 7-0 ja 1-0, aivan ihmeelliset pelit teillä oli, tais olla veskat isossa roolissa?
Itekki mietin tuota vähän... :D ja veskat oli NÄIN isossa roolissa...ekas pelis eikan Rinne oli pelin kolmas tähti ja tokassa matsissa minun Bishoppini oli ensimmäinen tähti.Ja juuri tuon takia metsästän Rinnettä, mutta kyllä tuo Bishoppiki menetttelee ;)

Itekki mietin tuota vähän... :D ja veskat oli NÄIN isossa roolissa...ekas pelis eikan Rinne oli pelin kolmas tähti ja tokassa matsissa minun Bishoppini oli ensimmäinen tähti.Ja juuri tuon takia metsästän Rinnettä, mutta kyllä tuo Bishoppiki menetttelee ;)

2. parasta veskaria mielestäni, niitä olen käyttänyt nyt.. En ketään muuta. :)

On mullaki ylimääränen Rinne kaupan :D

Kyllä yleensä Kovalev pistää nuista paikoista häkkiin mikä videollas oli, mutta Bishop veti pidemmän korren

Ylös Bottom