Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Hockey Ultimate Team: Turnaus

Koeviikko alkamassa, mulla on nyt vaikee ajottaa kaikki. Viimeistään ensi viikolla tulee infoa.

Nonniin, piakkoin (tänään tai huomenna) laitan kaikille viestin YV:llä että miten sisäänpääsy maksu maksetaan ja mikä kortti teidän tulee ostaa. Käyn piakkoin pleikkarilla, teen listan korteista ja kun näen niitä katoilevan, niin värinne vaihtuu listassa.

Kun kaikki ovat maksaneet maksunsa, voidaan turnaus laittaa käyntiin. Suoritan piakkoin myös arvonnan joka jakaa meidät divisiooniin. Se ilmestyy sitten tuohon kaavioon.

//EDIT

Arvonta suoritettu, valittamiseen ei ole aihetta, kaikilla oli oma numero ja elektroninen noppani valitsi silmäluvullaan teidät paikkoihinne.

Prkl taitaa olla 20pucksia tällä hetkellä, noh äkkiähän nuo hommaa. :D

edit. Mites nyt nuo joukkueiden arvot? Itse suosisin jotain 90-90-99 rajaa.
Ettei tarvi millään Peltosilla pelailla.

Prkl taitaa olla 20pucksia tällä hetkellä, noh äkkiähän nuo hommaa. :D

edit. Mites nyt nuo joukkueiden arvot? Itse suosisin jotain 90-90-99 rajaa.
Ettei tarvi millään Peltosilla pelailla.

Voidaan mahdollisesti nostaa ainakin 87-87-99 rajoihin jos ihmiset haluavat niin, mutta 90 menee jo niihin rajoihin että boostattuja pelaajia tulee enemmän ja sitä en tavallaan halua. Itse kokeilessani kenttiä, sain Ryan-Getzlaf-Perry kentän ja boostatut Abdelkader-Filppula-Eavesin rajoihin 87-89. Ja 3:ssa Bostonin rouhijoita + Suter-Weber ja muita pakkeja.

Jos stattien nostoja kannatetaan täällä, niin hyvä on vaihetaan. Olen valmis vaihtamaan sen korkeintaan 90-90-99 rajoihin, muitakin rajoja saa ehdotella. Itse suosin ehkä 88-88-99.

Nyt pitäis olla kaikille osanottajille viesti lokerossa. Ilmottakaa jos ei ole, katso listasta onko nimesi edes siinä ennen kuin sanot ettei viestiä ole tullut ;).

Yhdelle ei pystynyt lähettämään YV:tä ja tämä herra on b3lowski. Lisää mut PSN: hexton13 niin saat maksettua maksusi.

85-85-xx olis käyny ihan hyvin vaikka kieltämättä aika vaikea minkäänlaisia pelimiehiä tohon saada, mutta jos pitää nostaa niin 87-88 ok. Vaikka ei tuo 90 nyt ihan mahdoton oo.

ts. oikeestaan ihan sama kun ei mene minnekään 95-95-tasolla :D

paras ois enintään 88-88-99. ei tuu kellekkään niitä "huippu" pelaajia

Eli kaikille käy jos nostamme team statit: 88-88-99 rajoihin?

Kaippa tuo on ok mutta mulle käy 85-88 kaikki mitä haluatte. Varmaan tyhmä kysymys, mutta miks veskareille ei oo rajaa? Pitäisköhän äkkiä kehittää Price 99:iin ;) Tosin eipä nää kehityksen paljoo tunnu veskareihin vaikuttavan. Ja jos raja ois niin sen pitäis varmaan olla jotai 75 luokkaa niin ei vois ihan 99 ykkösveskaa olla kun kakkosena on joku 60-hörhö.

Mites tässä nyt pitäis toimia? Pyytää oman lohkon tyypit kavereiks ja alkaa pelaan frendipelejä? Mut löytää siis nimellä LingLen tuolta. Saa ottaa myös harkkapelejä kun noita etukulmaglitchaajat rupee vatuttaan. Ei haittaa jos suoraan syötöstä laittelee mulle maaleja, ne on aina virheitä...

Kaippa tuo on ok mutta mulle käy 85-88 kaikki mitä haluatte. Varmaan tyhmä kysymys, mutta miks veskareille ei oo rajaa? Pitäisköhän äkkiä kehittää Price 99:iin ;) Tosin eipä nää kehityksen paljoo tunnu veskareihin vaikuttavan. Ja jos raja ois niin sen pitäis varmaan olla jotai 75 luokkaa niin ei vois ihan 99 ykkösveskaa olla kun kakkosena on joku 60-hörhö.

Mites tässä nyt pitäis toimia? Pyytää oman lohkon tyypit kavereiks ja alkaa pelaan frendipelejä? Mut löytää siis nimellä LingLen tuolta. Saa ottaa myös harkkapelejä kun noita etukulmaglitchaajat rupee vatuttaan. Ei haittaa jos suoraan syötöstä laittelee mulle maaleja, ne on aina virheitä...

Ihan sama käyttääkö joku 99 veskareita vai ei, mitä minä olen kokenut "HUT uran" aikana, niin veskojen kokonaisuuksilla ei ole paljoakaan väliä. Toki 99 veskari pelaa paremmin kuin 60 ovrl. veskari. Sitäpaitsi kakkosveskalle ei ole väliä, ei friend peleissä tule "väsymystä". :)

Vasta kun "annan luvan" niin pelit voidaan alottaa. Mutta joo, lisäät kaikki pelaajat kaverilistallesi ja pelaat 2 peliä heitä vastaan. En laita pelejä vielä käyntiin koska ekaksi pitää maksaa sisäänpääsy maksunsa ennen kuin pääsee pelaamaan.

Hyvin on tullut maksuja tähän mennessä (listaa päivitetty). Unohdin YV:ssäni mainita joukkueen, joten: "Salamatoooooo" on joukkue jolta kortti tulisi ostaa.

Voi olla että jotkut onnekkaat eivät ole ehtineet edes ostaa korttiaan, vaan joku random on sen ottanut. Sitten se herra random maksoi juuri teidän maksunne. ;)

Voiko aloittaa turnausta pelaamalla niitä vastaan ketä maksunsa ovat maksaneet? :) PS tänä iltana olen paikalla ehkä klo11 ja psn on sitte toi Gretski999 harj.ottekuita voin kans ottaa

Voiko aloittaa turnausta pelaamalla niitä vastaan ketä maksunsa ovat maksaneet? :) PS tänä iltana olen paikalla ehkä klo11 ja psn on sitte toi Gretski999 harj.ottekuita voin kans ottaa

Divisioonat yms pitäisi ainakin olla selvillä ennen sitä... :)

88-88-xx tuntuu testin mukaan ihan hyvältä.

Sinäänsä pelit voi jo aloittaa, mutta vain niitä vastaan jotka ovat maksunsa maksaneet. Eli katsokaa tuosta ketkä on maksanut ja sitten tarkistatte että onko kyseinen herra divisioonassanne, sitten vain pelaatte ne 2 peliä ja ilmoitatte tuloksen.

Divisioonat yms pitäisi ainakin olla selvillä ennen sitä... :)

88-88-xx tuntuu testin mukaan ihan hyvältä.

Ne on jo jaettu tai noppa ne arpo. En minä muuten olisi perinnyt maksuja vielä. :)

88-88-99 ovat rajat nyt yleisön pyynnöstä.

Jos vielä palkintorahoja ei ole tarkasti päätetty, nii ehottaisin tällästä: divisioonien runkosarjavoittajat sais 2500 pucksia, eli omansa takaisin. Näin saisi jo hyvin pelatulla runkosarjalla rahansa takaisin. Siitä sitten voisi playoffeihin lähteä kasvattamaan pottia.

Miltäs kuulostaa?

Jos vielä palkintorahoja ei ole tarkasti päätetty, nii ehottaisin tällästä: divisioonien runkosarjavoittajat sais 2500 pucksia, eli omansa takaisin. Näin saisi jo hyvin pelatulla runkosarjalla rahansa takaisin. Siitä sitten voisi playoffeihin lähteä kasvattamaan pottia.

Miltäs kuulostaa?
Mites aattelit että miten noi jaetaan sitte lopuks 1-3 sijoillle? Jos nekin saadaan hyvin järjestettyä ni miksipäs ei. :)

Miltäs kuulostaa?

Hyvä idea, mutta sinäänsä hyvin pelanneet palkitaan "helpoilla" vastuksilla playoffien aikana.

Voimmehan toki laittaa palkinnot näin:

1. 22,500
2. 10,000
3. 2,500

ja molempien divisioonien parhaille 2,500. Kannatusta kun tulee niin muutetaan. ;)

Hyvä idea, mutta sinäänsä hyvin pelanneet palkitaan "helpoilla" vastuksilla playoffien aikana.

Voimmehan toki laittaa palkinnot näin:

1. 22,500
2. 10,000
3. 2,500

ja molempien divisioonien parhaille 2,500. Kannatusta kun tulee niin muutetaan. ;)
No tiesin kyllä sen, että saa helpommat vastaan, mutta sitte jos pleijareissa yhtäkkiä homma kusee, nii saa edes jotain hyvitystä muuten hyvin pelanneesta kaudesta. Ja nuo palkintorahajaot on mielestäni hyvät

Ylös Bottom