Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Prkl taitaa olla 20pucksia tällä hetkellä, noh äkkiähän nuo hommaa.
edit. Mites nyt nuo joukkueiden arvot? Itse suosisin jotain 90-90-99 rajaa.
Ettei tarvi millään Peltosilla pelailla.
Eli kaikille käy jos nostamme team statit: 88-88-99 rajoihin?
Kaippa tuo on ok mutta mulle käy 85-88 kaikki mitä haluatte. Varmaan tyhmä kysymys, mutta miks veskareille ei oo rajaa? Pitäisköhän äkkiä kehittää Price 99:iin Tosin eipä nää kehityksen paljoo tunnu veskareihin vaikuttavan. Ja jos raja ois niin sen pitäis varmaan olla jotai 75 luokkaa niin ei vois ihan 99 ykkösveskaa olla kun kakkosena on joku 60-hörhö.
Mites tässä nyt pitäis toimia? Pyytää oman lohkon tyypit kavereiks ja alkaa pelaan frendipelejä? Mut löytää siis nimellä LingLen tuolta. Saa ottaa myös harkkapelejä kun noita etukulmaglitchaajat rupee vatuttaan. Ei haittaa jos suoraan syötöstä laittelee mulle maaleja, ne on aina virheitä...
Voiko aloittaa turnausta pelaamalla niitä vastaan ketä maksunsa ovat maksaneet? PS tänä iltana olen paikalla ehkä klo11 ja psn on sitte toi Gretski999 harj.ottekuita voin kans ottaa
Voiko aloittaa turnausta pelaamalla niitä vastaan ketä maksunsa ovat maksaneet? PS tänä iltana olen paikalla ehkä klo11 ja psn on sitte toi Gretski999 harj.ottekuita voin kans ottaa
Divisioonat yms pitäisi ainakin olla selvillä ennen sitä...
88-88-xx tuntuu testin mukaan ihan hyvältä.
Ne on jo jaettu tai noppa ne arpo. En minä muuten olisi perinnyt maksuja vielä.
Mites aattelit että miten noi jaetaan sitte lopuks 1-3 sijoillle? Jos nekin saadaan hyvin järjestettyä ni miksipäs ei.Jos vielä palkintorahoja ei ole tarkasti päätetty, nii ehottaisin tällästä: divisioonien runkosarjavoittajat sais 2500 pucksia, eli omansa takaisin. Näin saisi jo hyvin pelatulla runkosarjalla rahansa takaisin. Siitä sitten voisi playoffeihin lähteä kasvattamaan pottia.
Miltäs kuulostaa?
Jos vielä palkintorahoja ei ole tarkasti päätetty, nii ehottaisin tällästä: divisioonien runkosarjavoittajat sais 2500 pucksia, eli omansa takaisin. Näin saisi jo hyvin pelatulla runkosarjalla rahansa takaisin. Siitä sitten voisi playoffeihin lähteä kasvattamaan pottia.
Miltäs kuulostaa?
No tiesin kyllä sen, että saa helpommat vastaan, mutta sitte jos pleijareissa yhtäkkiä homma kusee, nii saa edes jotain hyvitystä muuten hyvin pelanneesta kaudesta. Ja nuo palkintorahajaot on mielestäni hyvätHyvä idea, mutta sinäänsä hyvin pelanneet palkitaan "helpoilla" vastuksilla playoffien aikana.
Voimmehan toki laittaa palkinnot näin:
1. 22,500
2. 10,000
3. 2,500
ja molempien divisioonien parhaille 2,500. Kannatusta kun tulee niin muutetaan.