Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga: Hakemukset

Jaahas

New Member
NHL12 Suomen Mestaruus Liiga


Perinteinen 'KonsoliFIN -liiga' kuoli viime kaudella. Kyseistä liigaa oli tahkottu jo NHL 10:stä lähtien ja mukana olivat aina olleet Suomen kovimmat virtuaalilätkän pelaajat PS3 puolelta, sekä muut manageripitoista liigakokemusta haluavat kaiken tasoiset samanhenkistä porukkaa hakevat pelaajat. Nyt aloitetaan uusi ajanjakso, joka tulee tarjoamaan kovimman liigan mitä on Suomen PS3 puolella nähty.

Liigan idea?


Liigaan kerätään 30 Suomen kovinta NHL12 pelaajaa ja lykätään nämä samaan liigaan. Tavoitteena on ratkaista Suomen kovimman nettipelaajan titteli pitkässä, raastavassa ja tasaisessa liigassa, jossa ei armoa anneta. Voittaja on totisesti SM-Mestarin nimityksen ansainnut (PS3 puolella). Tästä jatkamme NHL13 versiossa, jota tulemme laajentamaan hyvin todennäköisesti.

Liigaan hakeminen ja pääseminen?

Liiga on täynnä ja hakuaika ummessa.

Topicia on tärkeä lukea säännöllisesti, jotta ollaan selvillä tapahtumista ja säännöistä.

Aikataulu?

Pelaaminen aloitetaan alustavasti 1.4.2012. Pelaajat hereillä!

Palkinnot?

Äärimmäisen varmasti tulemme jakamaan. Tästä syystä myös jonkinlaista rahoitusta pitää kenties miettiä palkintoja varten, sillä itse en rupea törsäämään kaikki rahojani, vaikka tulenkin tukemaan :) Myös palkintotyypeistä on hyvä keskustella alhaalla.




Säännöt:
tulossa

Osallistujat:
Youngbloo_d (PSN: Youngbloo__d)
gendlik (PSN: gendlik)
drygin (PSN: hooneli)
Jaahas (PSN: FINSeRe)
Miksa81 (PSN: Miksa81)
agduri (PSN: agduri)
juuti_ (PSN: juuti_)
wekinho (PSN: wekinho)
Jamppe93 (PSN: Jamppe93)
Porsse (PSN: Porsse)
bahraini (PSN: bahrain12345)
Naikou88 (PSN: Naikou88)
Vilbertto (PSN: VilberttoCarlos)
Jageksi (PSN: Jageksi)
Pair4You (PSN: Pair4You)
azllu (PSN: azllu)
Temetor (PSN: Temetor)
Mr. (PSN: Trikolori77)
stenis19 (PSN: stenis19)
Peteq (PSN: Pete_Q)
J T S (PSN: J_T_S_81)
yrjoo (PSN: yrjoo)
Raimo41 (PSN: Raimo41)
baritoni (PSN: baritoni)
alskade (PSN: akseli90)
Mokkajay (PSN: nispekt)
N@M85 (PSN: naqitetmuussi85)
hitmäni (PSN: hitmaaan420)
Marelli83 (PSN: Marelli83)
jaketti (PSN: jaketti88)

Hunt for the Best
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Keskustelua sarjaan:

-Pelaajavaihdot?
-Kaksinkertainen sarja?
-Paras 7 sarja Play-Offseissa?
-Joukkuevaraus?
-Palkinnot?
-Aikataulut liigalle?
-Kotisivu kiinnostusta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

UUSI DEADLINE HAKEMUKSILLE TIISTAINA 27.3 KELLO 24!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

On myös syytä aloittaa keskusteleminen sääntötoiveista ja kaikesta muustakin, jotka vaikuttavat liigan tulevaisuuteen.


Var så god >>>
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Jos vaan pääsee messiin..
Mukana ollut konsolifin liigassa alusta asti..
Joku 2500 peliä Nhl 09 alkaen pelailtu..
Ranking 2200 tai jtn..
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

En kyllä nyt tiedä mitä mahdollisuuksia minulla on päästä tähän liigaan jos valikoit pelaajat sen perusteella mitä saavuttanut jossain KFIN-liigoissa sillä itsellä ei mitään semmoista kokemusta kyllä ole koska en kauheasti ole ennen täällä pyörinyt mutta jos nyt mitään mahdollisuuksia tänne edes olisi niin tietenkin pyörisin täällä enemmän että kaikki tiedot olisi päässä kun tämä liiga starttaa ja tietenkin läpiliigan.

-Ikää löytyy kylläkin vasta 14 mutta ihan asiallinen kaverihan mä olen.
-Aktiivisuus foorumilla on kyllä nykyään aika hyvä taino seuraan aika paljon täällä nykyään juttuja ja varmasti jos nyt liigaan pääsisin niin seuraisin tätä topicia jatkuvasti.
-IRC mahdollisuus on mahdollisuus tulla irc-galleriaankin kuvien kera juttelemaan. noo ei vaiskaan vaan siis ihan tuon ircin puolelle minne varmastikkin itse meinasit niin mahdollisuus on pyöriä sielläkin.
-Yleiset sosiaaliset taidot (Keskustelun ja muun sosiaalisen kanssa käymisen olisi oltava helppoa) Olen kyllä aika asiallinen kaveri ja muutenkin tulen ihmisten kanssa varmasti toimeen joten tämänkään kanssa ei pitäisi tulla mitään ongelmia.
-Saavutukset (KFIN -liigoissa, VS -peleistä yms. kaikesta, jotka voivat edesauttaa pääsyäsi liigaan) Niinkuin sanoin ei pahemmin mitään tälläisiä kokemuksia ole muitakun että olen takonut änäriä oiskohan tosta 05pelistä asti aika rutkastikkin joten taitoa kylläkin löytyy vaikka nyt itse sanonkin mutta siis varmasti aika paljon että pystyisin haastamaan näitä jotka on käynyt viemässä nuita KFIN-liigoja.

Koltta kiittää ja kuittaa jaa toivoo että pääsisi tämmöiseen mukaan pyörittelemään vastustajiaan.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

En kyllä nyt tiedä mitä mahdollisuuksia minulla on päästä tähän liigaan jos valikoit pelaajat sen perusteella mitä saavuttanut jossain KFIN-liigoissa sillä itsellä ei mitään semmoista kokemusta kyllä ole koska en kauheasti ole ennen täällä pyörinyt mutta jos nyt mitään mahdollisuuksia tänne edes olisi niin tietenkin pyörisin täällä enemmän että kaikki tiedot olisi päässä kun tämä liiga starttaa ja tietenkin läpiliigan.

Siis se ei tosiaan ole ainoa kriteeri. Tavoite on tosiaan pyöräyttää kovatasoinen liiga ja se ei ole mahdollista jos otan vain KFIN-liigan pelaajia. KFIN-liigan pelaajat ovat tosin siitä hyvässä asemassa kun olen pystynyt seuraamaan kyseisiä henkilöitä läheltä ja myöskin nähnyt heidän asiallisuustasonsa yleisesti.

VS-pelit ja muut vaikuttavat myös paljon.

Tulevat hakijat:

Laittakaa VS-pelitilastoja (esim. 60-10-3) ja sijoituksia niin VS puolelta kuin liigojen puolelta. Pyrkikää tekemään mahdollisimman houkutteleva hakemus niin sisällöltä kuin kieliasulta.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Ihana laittaa tällänen treffihaku ilmoitus :D

- Ikä: 25
- Aktiivisuus foorumilla: Aikapaljon tulee kirjoteltua, varsinkin kaikkee turhaa =)
- IRC-mahdollisuus: Joo ehkä sitä nettiversiota vois pyörittää, mutta en ny hirveen innoissani ircistä ole
- Yleiset sosiaaliset taidot: Varmaan ihan riittävällä tasolla
- Saavutukset: NHL 10:ssä normi 1vs1 online matseissa pitkälle kesään asti tilastoissa #1, NHL 11 lähes puolet vuodesta HUT:in tilastoissa sijalla 1, NHL 12 normi nettipelit vähentyneet sen johdosta, että oon mukana parissakin eri liigassa mut nyt 1vs1 nettipelisaldo joku 100-7..
Muuten sit muutamia kfinin liigan voittoa jne.. Eiköhän me jo toisemme tiedetä.

Mut in the end.. Mielelläni olen mukana liigassa, varsinkin jos sinne parhaat sällit saadaan mukaan!
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Tottakai osallistutaan jos vain onni potkaisee!

Ikä: 25
Aktiivisuus foorumilla: Päivittäin mikäli olen jossain liigassa osallisena
IRC mahdollisuus: On
Yleiset sosiaaliset taidot: Löytyy
Saavutukset: Liigoissa yleensä ihan hyvin pärjäillyt, en kyllä muista olenko kertaakaan voittanut mutta 2 olen päässyt.
Ja ehkä kovin saavutukseni josta voin olla ylpeä, että olen voittanut youngbloodin 2 kertaa repäskääpä siitä huumoria :cool: ekalla kerralla se oli jurrissa ja toisella kertaa rapulassa :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Pistetään ilmmoitus sisään.

Ikä: 23
Aktiivisuus foorumilla: Joka päivä tulee käytyä jos ei mitään polttavaa asiaa ole niin ainaki lueskelemassa mitä muut ovat tarinoineet.
IRC mahdollissus: Joo kyllä jos pakottava tarve tämän liigaan osallistumisen takia.
Yleiset sosiaaliset taidot: Varmasti ihan riittävät :)
Saavutukset: Tuossa viime kfin liigassa ekaa kertaa mukana ikinä missään liigassa ja liiga karsintoihin olisin jatkodivarista päässyt mutta niitä ei sitten lopulta pelattu. NHL 11 Hutin puolla sijoitus joku 60-70. NHL 12 Hutis tilastot noin suurinpiirtein 500-60 ja sijoitus taitaapi olla siellä 30-40 välissä. Normi online puolella ei oo tullu hirveesti pelailtua ehkä joku 20 peliä ja 1 tappio.

Siinäpä ne tärkeemmät tiedot varmaan sitten olikin. Tuosta palkinto hommasta sen verran että itse ainaki olen valmis laittamaan vaikka jonkun osallistumis maksun kehiin (jos nyt pääsen ees mukaan) se ei varmasti tarvi olla mikään mahdoton koska kyllä jätkät näitä liigoja jaksaa hakata ilman palkintojakin ihan hyvällä tahdilla.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Hei!

Olen kokenut konkari nhl-pelisarjassa. Olin mukana KFIN-liigoissa jo NHL10:n alusta lähtien. Menestykseni näissä liigoissa oli vaihtelevaa; pudotuspeleihin tuli selvittyä joka kaudella, mutta ainoastaan kerran pääsin 4-parhaan joukkoon. Toimin tuolloin myös jonkinlaisena "liigan adminina", toimenkuvani oli uusien pelaajien rekrytointi liigoihin. NHL11 aikana innostus liigoihin lopahti. Olin mukana ainoastaan ensimmäisessä sekä viimeisessä liigassa, jotka vietiin loppuun NHL11:ta.

NHL12:ta olen keskittynyt lähinnä eashl:n pelaamiseen. Eashl joukkueeni on Jatkis (Yleinen sijoitus: 50).

Ottelu tilastot NHL12:ta:
-1vs1: 53-20-4
-HUT: 68-15-2
-Kavereiden keskeisissä väännöissä en ole hävinnyt kertaakaan :rolleyes:

Ikää löytyy nykyään 18-vuotta, seuraan KFIN:n Turnaukset- ja peliseura osiota päivittäin vaikken pitkään aikaan mitään ole kirjoittanut. Koneellani on IRC, jonka olen ladannut aikoinaan KFIN-liigoja varten. En omista skypeä, mutta IRC:ssä voin hengailla kun kone on päällä.

That is all.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Täällä taitaa olla miesten haku? Toivottavasti seuraa löytyy ;)

- Ikä: 20
- Aktiivisuus foorumilla: Päivittäin tulee käytyä ja luettua uusimmat jutut. Kirjottelut onkin sitte sitä katkeraa tilitystä jatkoaikatappioista.
- IRC-mahdollisuus: Onnistuu ircin käyttö.
- Yleiset sosiaaliset taidot: Eihän täällä tarvi kenellekään silleen oikeasti puhua, pliis? No ei vaiskaan, kommunikointi onnistuu enkä kitise turhista.
- Saavutukset: Hyvin mitäänsanomattomat, mutta siitähän se lähtee. NHL 12:sta takana useita satoja pelejä, joista reilu sata on versuspelejä (statsit ei kovin erikoiset, n. 50/50). Miksan liigassa olen pari kautta pelaillut ja keskikastissa siellä vääntänyt. Huippupelaajiakin pystyn kuitenki haastamaan.

Mutta tästä aasinsiltana voiski kysyä, että kumpi on parempi; yyber-statsit omaava mulkero, joka aukoo heti privalla päätään jos häviää "huonommalle" (näitäkin varmasti löytyy), vai rehti pelimies, joka pelaa pelinsä ajallaan ja nauttii itse lätkästä.

Omasta mielestä olis erittäin hienoa lähteä haastaa valtakunnan kovimpia pelimiehiä selkeenä mustana hevosena ja tätä kautta tutkia ja parantaa omaa tasoa!


P.S: Ja tokihan sitte myös NHL13 - liigassa olisin myös mukana.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Tuosta palkinto hommasta sen verran että itse ainaki olen valmis laittamaan vaikka jonkun osallistumis maksun kehiin (jos nyt pääsen ees mukaan) se ei varmasti tarvi olla mikään mahdoton koska kyllä jätkät näitä liigoja jaksaa hakata ilman palkintojakin ihan hyvällä tahdilla.

Juu no palkinnot on mukana kun ''SM-Turnaus'' sentään kyseessä. Kyllä sitä vähän pitää arvottaa ;)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Ikä: 30v
Aktiivisuus: Kfiniä käytän useasti joka päivä (melkein toinen koti :p) joten yhteydet saa minuun takuuvarmasti. Pelaan lähes joka ikinen päivä änäriä ja useimmiten useita tunteja kerrallaan.

IRC: Irc-fani en tosiaan ole, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole ollut ongelma. Varaustilaisuudet voin siellä tarvittaessa hoitaa, mutta tuskin muuten roikun tuntitolkulla :)

Sosiaaliset taidot: Eipä ole ollut ongelmia minun kanssa sopia pelejä tai heittää herjaa pelien jälkilöylyissä. Jos joku on eri mieltä niin kerro toki miksi :D

Saavutukset ja pelihistoria lyhyesti: ea:n tekeleitä pelannut segalle tehdystä ea hockeystä lähtien :D. Plegellä nhl09:stä saakka pelannut karkeasti 500-1000 vs-peliä/vuosi ja useat liigat siihen päälle. Kfinliigassa pelannut samasta vuodesta ku youngi, eli kakkosdirrestä noustu liigaan pitkän kaavan kautta. Meriitit tän vuoden pelistä sellaset, että kfinliigan 1. kaudella olin 7:s, tokalla jäin niukkaakin niukemmin nispektiä vastaan puolivälieriin. Ranking jossain 400-500 tietämissä (taso 59, statsit suunnilleen 250-130-20 ja ei ole hankittu pelaamalla 10 leveleitä vastaan ) kun viimeksi katoin, syksymmällä olin 100 parhaan joukossa kun enempi pelasin arvopelejä.

Omassa liigassa joka kausi kirkkaasti mennyt poffeihin (4. kausi menossa) ja ekalla kaudella hävisin konf. finaalin 3-2 otteluvoitoin jatkoajalla, auts. Kolmoskaudella selviydyin myös konf. finaaliin jossa Youngi sitten mut tiputti. Tällä kaudella poffit vielä pelaamatta. Viime kuukaudet kuluneet useammassa liigassa pelaillen. Luotettavuudesta sen verran että toiminut viime ja tämän vuoden oman liigan tj:nä kfinissä & futisfoorumissa ja hommat jatkuu edelleen eikä kukaan ole liigoistani poistunut tietääkseni TJ:n vuoksi (TJ:n potkaisemana tai omasta tahdosta kylläkin). Liekkö se jostain luotettavuudesta ja johdonmukaisuudesta kertoo. Omasta mielestäni olen erittäin luotettavasti pelannut jokaista liigaa johon osallistunut, top 3:ssa nopeimmin runkkarin pelanneista muistaakseni joka liigassa ;). Esim. nyt tossa kfin-verkkoliigassa viikon pelaamisen jälkeen pelattuna 25/26 matsista. Ehkäpä siis jo yliaktiivisuuden puolelle lipsahtanut... anyway henkeen ja vereen änärimies nyt ja tästä eteenpäin! Ja jos tähän liigaan portit aukenee niin kunnianhimoa ei tule puuttumaan, sen verran on potentiaalia vielä ulosmittaamatta koneesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Juu no palkinnot on mukana kun ''SM-Turnaus'' sentään kyseessä. Kyllä sitä vähän pitää arvottaa ;)

Joo tottakai. Lähinnä sitä tarkoitin että ei tarvi mitään 100€ maksaa:D, pahoittelen huonoa ulosantia. Se niistä sosiaalisista taidoista :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

-Ikä: 27 vuotta
-Aktiivisuus foorumilla: Käyn päivittäin useamman kerran.
-IRC mahdollisuus: Ei ongelma ja osaan käyttää tarvittaessa
-Yleiset sosiaaliset taidot: Mielestäni riittävät :)

-Saavutukset: No saavutuksistani nyt en hirveesti tiedä, kun nhl 12 painoksessa on tullut aktiivisesti vasta näitä nettiliigoja alettua pelaamaan,toki 1vs1 matseja sitäkin enempi. Konsolifin liigassa aloitin divarista mistä sitten nousin toiseksi kaudeksi liigaan missä pärjäsinkin kohtuu hyvin siitä pleijari paikka irtosi. Nyt pelailen Miksan vetämää liigaa missä olen aivan kärkikahinoissa mukana, kun runkosarja loppumaisillaan. 1vs1 Online tilastot näyttää tältä: 66-9-4. Ensimmäinen jääkiekko peli oli jo segalla Elitserien 95 :D Siitä vuodesta eteenpäin joka ikisen vuoden painosta on tullut pelattua aktiivisesti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

-Ikä: 25
-Aktiivisuus foorumilla: päivittäin pari kolme kertaa, jos on jotain sanottavaa, sanon.
-IRC mahdollisuus: on mulla se ämIRC
-Yleiset sosiaaliset taidot: loistavat!
-Saavutukset: Olen päässyt sisään näihin liigahommiin vasta viime änärissä mutta pelejä on kertynyt
uskomaton määrä. HUT:ssa lähinnä tullu pelattuu netissä ja online tilastot taitaa olla jotain 25-100-15.mut vaan koska mulla on niin
huono joukkoe! oikeesti oon hyvä! :)

pitää siel yks liiga jumboki olla :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom