Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Wekinho, MatrimC ja akseli teitää vastaan mulla olis vielä pelit pelaamatta ilmoltelkaa vaikka tänne koska kerkiäisitte pelaa. Itel ainaki nyt tämä koko viikonloppu aikaa pelata ihan mihin aikaa vaa.

Hei,

Ne keitä vastaan en ole vielä palannut lisätkää kaveriksi psn:llä. Niin hoidetaan pois alta. Montaa peliä ei pitäis olla jäljellä kun kärki on jo hoidettu ja kohdattu. Itse olen sitä vastaan et jos jatkuvasti porukkaa lähtee ja tulee uusia tulee sisään niin on se aika surkeeta. Olen sitä mieltä että niitä ei täytettäisiin muilla pelaajilla. On muutenkin aika kortilla noiden kun yrittää jouhevasti hoitaa kauden pois alta. En tiedä mitä mieltä muut on mutta minun mielipide on tämä. :confused:

GM wekinho pahoittelee epäaktiivisuutta liigassa. Tällä viikolla kiireet helpottaa jo vähän ja ens viikolla onkin sitten varattu kunnolla peliaikaa joka päivälle.

Toronto sai kautensa päätökseen, ja poffien ulkopuolelle jäätiin selvästi ellei nyt puolta liigaa irtisanota :D. Pakko kyllä sanoa (ja nyt varmaan ajatellaan että katkeran miehen puhetta) että se kiima mikä tähän sarjaan lähdettäessä oli päällä väljähti kyllä aika totaalisesti. Tässä sarjassa kokonaisuutena kyllä paras taso mitä olen plegen puolella kokenut, mutta muuten "liigan henki" on aika olematon. Itse olisin kaivannut pelaamisen lisäksi enemmän hyvää läpänheittoa ketjussa joka on mun mielestä pitkässä juoksussa liigojen suola. Hyviä matseja kuitenkin oli monia ja niistä kiitokset kaikille erikseen ketään mainitsematta.

Onnea kaikille poffeihin selviäville, toivottavasti liiga saadaan kunnialla pelattua loppuun ja mestari selville! Nyt tämä herra siirtyy taas tuttuakin tutumpaan SC-liigan pariin jauhamaan schaissea ja ottamaan mittaa vanhoista kunnon taistelupareista derbyhengessä ;). Miksa kiittää ja kuittaa!

Mult puuttuu enää yks peli ja se on akseli90 vastaa. Aika montaa kertaa koitettu pelata, mutta aina tulee '' Tämä peli-istunto on päättynyt''. Tulee molempien haastaessa ja boottaaminenkaa ei auta. Kellää mitää neuvoja millä saa pelittää?

Mult puuttuu enää yks peli ja se on akseli90 vastaa. Aika montaa kertaa koitettu pelata, mutta aina tulee '' Tämä peli-istunto on päättynyt''. Tulee molempien haastaessa ja boottaaminenkaa ei auta. Kellää mitää neuvoja millä saa pelittää?

Sama homma mullakin. Sit on kans pelaamatta pari kaveria, joitten nimeä en nyt en nyt saa mieleeni, mutta kertaakaan en ole tainnut nähdä heitä onlinessa:(

Homma on mulla vissiin paketissa jos oikein päättelin. Viimeisestä matsista voitto ja kokonaisuudessa näitä jäi sitten 5 kpl. Ei kovin kummoinen saldo, mutta mitä sitä enää selittelemään. Viimeiset 8 peliä kuitenkin "ihan ok" 3-3-2... herätti toivoa meikäläisenkin onnistumisista vielä jonain päivänä.
Ja näiden tilastojen lisäksi ainakin kolme voittoa lähti potkittujen ja karkuun lähteneiden mukana. Katsotaan nyt jäädäänkö peräpään pitäjäksi, karkuun en lähde. :D

Miksan kaltaisesti vähän kaipaisin lisää tunnetta liigaan, mutta se selittynee että pelaajat on tällä kertaa kerätty aika nopeasti kasaan sieltä mistä on kiinnostusta pelaamiselle ollut.

Hoitakaahan pelit loppuun niin jään sivusta seurailemaan ehdottomasti mielenkiintoisia playoffeja! :)

Itse sain just runkosarjan nippuun..

Täytyy olla tyytyväinen kun näköjään saan näillä yhteyksillä pleijaripaikan räävittyä kun nyt sijoitus 8 ja playoff viivaan matkaa 10p..
Silti oli kyllä hieno pelailla kovia ukkoja vastaan ja nähdä vähän miten uudet miehet kiekkoo pelailevat..

Runkosarjan yks ehdoton helmi oli juuri Baritonia vastaan..

Ei mitään jakoa pelissä.. laukaukset tais olla 3-20 kaverin hyväksi mutta voitin pelin 3-2 :D

Taitaa hetki mennä kun poffit alkaa ellei miehiä aleta potkiin pois.. Toivottavasti nyt toukokuun aikana saatais tämä kausi valmiiksi..

Edmontonilla 12 min runkosarjaa jäljellä. Elikkä jäi tänää akselin kanssa tuossa päivällä peli jumiiin tilanteessa 1-0 Edmontonille 12 min peliä jäljellä ea ei merkannut peliä ja akseli ei ehtinyt ottaa matsia heti perään niin pelataan se tässä lähipäivinä loppuun.

Runkosarjan yks ehdoton helmi oli juuri Baritonia vastaan..

Ei mitään jakoa pelissä.. laukaukset tais olla 3-20 kaverin hyväksi mutta voitin pelin 3-2 :D

Heh, jotain tollasta. Kyllähän tuo kirpaisi mutta samalla jotennii nauratti myös. Pelimies tekee niistä paikoista mitä tulee. :)

Vilberttolla vielä pelejä jonkin jäljellä. Koskas sopisi niille ketä vastaan pelaamatta? Akselia vastaan oli mulla kans tuo ongelma, että peliin ei pääse.

Tervehdys,

Minnesotalla 2 peliä vaille kausi paketissa ja ei osaa sanoa ollaanko poffseissa vai ei ... Pari turhaa tappiota saatto maksaa paikan mut 2 peliä jäljellä Vilbertto ja Akseli90 kohtaamatta... Eli sovitaan että joko lisäilette mut psn kaveriksi niin saadaan pelit pois alta tai jotain muuta Akselinkaa melkeen ehittiinkin jo ottaa peli.. Muuten kausi on mennyt suht. Ok. Kovatasoinen kausi ollut ja joka pelissä joutuu taistelee ihan tosissaan. En niin tiedä miten toi läpän heitto on yleensä täällä ollut kun en täällä pahemmin päivystä mutta ihan asiallista on ollut toisaalta ja pelin henki ollut reilua.

jaketti88 voisi vaikka näin alkajaisiksi hyväksyä kaveripyynnön, jonka lähetin ehkä 4 päivää sitten. Helpompi sopia peleistä. Ja akseli90 kanssa yritetty ehkä 4-5 kertaa mutta joka kerralla katkeaa jommallakummalla yhteys ennenkuin pääsee edes peliin. Muita vastaan tälläisiä ongelmia ei ole ollut, tiedä sitten onko muilla ollut akselia vastaan tälläisiä ongelmia? Mutta siis runkosarja 2 ottelua vaille valmis, runkosarjan voitto näyttää olevan todella lähellä :o

eli runkosarja pelattu, ja paikka varmaan siinä top 3:sessa. Ihan jees meni, vaikka koko liigaan pääsy oli aluksi aika hilkulla.

3 matsia uupuis; Vilbertto, stenis ja soninho. Vilberton kanssa ei oo osuttu samaan aikaan pleikalle, stenis haastanut monta kertaa, mutta aina ollu toisen liigan poffit menossa ja soninhon oon nähny kerran onlinessa. Millos miehet teille sopii pelit. Oon koko vkl kotona, eli aikaa vaan kehiin niin eiköhän onnaa!

Nyt sai Washington taputeltua runkosarjan pakettiin. Sijoitus tällä hetkellä 6 mut sonnimiehellä mahdollisuus tulla ohi jos saa pelit pelattua. Pleijareihin lähdetään kotiedun turvin tavoitteleen paikkaa 8 joukkoon. Toivottavasti saadaan mahdollisimman pian pleijarit käyntiin niin ei tarvi kenenkään enään kesäkuussa kyttäillä pleikan ääressä millon vastustaja pääsee linjoille.. :)

Pelit jäljellä enään Sonninhoa ja Vilberttoa vastaan. Vilbertolla ollut kiireitä ja tuli nyt takaisin vapun jälkeen, mutta vielä ei olla osuttu linjoille samaan aikaan. Sonninhoa olen yrittänyt aikasemmin haastella, mutta sieltä päin ei ole tullu juuta eikä jaata..

PELIT POIS PYÖRIMÄSTÄ !!

Oisko nyt ainakin seuraavilla miehillä pelaamatta pelejä.. Nyt pelit pois et saadaan poffit käyntiin tai sitten vaan potkitaan lisää ukkoja pois..

Jageksi 1
Sonninho 6
Marelli83 1
Vilbertto 6
stenis19 2
Pair4You 1
JTS 1
wekinho 3
jebadinho 1
MatrimC_ 2
Donkameni 2

PELIT POIS PYÖRIMÄSTÄ !!

Oisko nyt ainakin seuraavilla miehillä pelaamatta pelejä.. Nyt pelit pois et saadaan poffit käyntiin tai sitten vaan potkitaan lisää ukkoja pois..

Jageksi 1
Sonninho 6
Marelli83 1
Vilbertto 6
stenis19 2
Pair4You 1
JTS 1
wekinho 3
jebadinho 1
MatrimC_ 2
Donkameni 2

Tuolta nyt paistaa silmään sonninhon ja vilbertton 6 peliä pelaamatta, muilla aika inhimillinen määrä pelejä vielä jäljellä...

Hei, eli mielellään pelattais pelit pois. Niin pääsee porukat lomille ja ehkä seuraavaan änäriin sitten... Eli mulla pelaamatta vilberto ja akseli90....

Ylös Bottom