Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Eli muistutetaas vielä..

Minnesota kauppaa seuraavia pelaajia!


Horcoff 84 (KH)

- Yksi aliarvostetuimmista senttereistä.. Kun katsoo miehen arvoja, niin olisi loistava vahvistus jonkin joukkueen 2 tai 3 sentteriksi.

Horcoff kyllä mielestäni loistava 1. Sentteri kuten myöskin kakkoseen loistavasti soveltuva. Ollut kahdesti keskellä ykkösessä, ensimmäisellä kerralla NHL 11 versiossa, jossa menin finaaliin vain hävitäkseni juhis99:lle kombinaatiolla Kovalchuk - Horcoff - Comrie ja viime kaudella, jossa tipuin nolosti heti poffien alettua, vaikka materiaali oli aivan käsittämätön Jumalilta lahjaksi saatu voittajajoukkue maalivahtia lukuunottamatta (Paska-Hiller) johon kaikki lopulta kaatui. Ykkösen hyökkäys: Kovalchuk - Horcoff - St. Louis. Pidä Horcoff ja laita se keskelle laidasta ;) Suosittelen :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Horcoff kyllä mielestäni loistava 1. Sentteri kuten myöskin kakkoseen loistavasti soveltuva. Ollut kahdesti keskellä ykkösessä, ensimmäisellä kerralla NHL 11 versiossa, jossa menin finaaliin vain hävitäkseni juhis99:lle kombinaatiolla Kovalchuk - Horcoff - Comrie ja viime kaudella, jossa tipuin nolosti heti poffien alettua, vaikka materiaali oli aivan käsittämätön Jumalilta lahjaksi saatu voittajajoukkue maalivahtia lukuunottamatta (Paska-Hiller) johon kaikki lopulta kaatui. Ykkösen hyökkäys: Kovalchuk - Horcoff - St. Louis. Pidä Horcoff ja laita se keskelle laidasta ;) Suosittelen :)

Mut kun se pelaa perkeleen hyvin laidassa nakuttaen kovia tehoja :)

Pidän ainakin Vielä Cullenin keskellä, se voi heikompana kiekollisena pelaajana pelata sitten vähän alaspäin ja antaa Horcoffin & Hall kaksikon tehä tulosta.. Mut tiedän et Horcoff on keskellä kova, ollu muutamalla kaudella meikäläisen rosterissa ja siks sen ihan ensimmäisenä nyt hankinkin.. Senttereitä on koivu, dubinsky, cullen ja horcoff et valinnanvaraa on..

Nyt testataan kuitenkin kolmosen keskellä Mcdonaldia.. Nopee ja taitava kaveri mut pikkasen pehmo, et ny selvitellään onko se "aliarvostettu" vai turisti.. Oon vaan aiempina vuosina tykänny siitä näissä änäripeleissä.. Edellisellä omistajalla tehny 20peliin vain 5pojoo et saa nähä..


Mut thanks for the tip.. Hyvä et joku muukin huomannu kaverin "vaarallisuuden" :)

Ja taidettiin viime kaudellakin markkinoilla samoista ukoista tapella =)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mutta nyt oikeata asiaa.



Mitä tapahtui?

Eli aikaisemmin kysyttiin liigani jatkosta. Tämä liiga lienee vastaus kyseiseen. Kiitän kaikkia asiallisesti viime kaudella pelanneita, mutta ikävä kyllä muutama ongelmapelaaja pilasi koko liigan usuttaen KFIN-adminit meikäläisen perääni aloittaen ajojahdin, joka huipentui banneihini, jotka ''olivat kaikessa hiljaisuudessa annetut, hiljaiset, ilman syytä annetut'', jotka osoitettu sulkeissa (http://www.konsolifin.net/bbs/konso...t-jaahyt-saantotiedotteet-keskustelua-22.html). Tästä syystä en voinut kommunikoida täällä lainkaan enkä täten informoida ketään.

Tästä syystä hermoloma oli tarpeen. Opinpahan läksyni, että pitää läiskäistä ''K-18'' lätkä liigalle tai muuten ottaa vain asiallisia pelaajia liigaan ja jättää kiukuttelijat pois (erityiskiitos naur1s nimimerkille, sinulla loppuelämän pituiset bannit meikäläisen liigoihin). Muutenkin on syytä pitää KFIN kaukana kun he säätelevät jopa liigasta potkimisia ja mustia listoja sekä varoituksia. Kotiläksyt on tehty.

Jatkosuunnitelmat?

Osmose pitää liigaperintöä yllä, joskin on sääli nähdä, että liiga on joutunut ottamaan ''tuntemattomia'' pelaajia, joiden asiallisuus ja aktiivisuus on vielä kysymysmerkki. Hieno esimerkki tuo ''toniegyptistä'' mikälie, joka erosi ennenkuin koko homma ehti edes kunnolla alkaa. Muutenkin koko liigaperintö kuoli vähän kun saimme foorumeille oman draamakomedian, jossa osallisena olivat KFIN-adminit, naur1s sekä minä ja neljäs tärkeä joukkio oli te muut, jotka huutelivat myötätunteisia kommentteja ''katsojan roolista'', ja saitte siten edes liigan jotenkin säälittävällä tavalla loppuun joskin kuitenkin loppuun joka oli kyseisessä tärkeintä. Ikävä kyllä liiga kuoli pala palalta silti draaman edetessä.

Vahingosta viisastuneena olen päättänyt luoda kahden kuukauden sisään kutsuturnauksen, jonka pyrin nimeämään seraavaan muotoon ''PS3 NHL12 SM-Nettiliiga''.

PS3 NHL12 SM-Nettiliiga?

Kyseiseen tuodaan 30 pelaajaa, taitojen, käytöksen ja kaiken muunkin perusteella. Valintoihin perustuvat onlineversus statsit, maine ja menestys nettiliigoissa KFINissa (pidän silmällä nykyistäkin liigaa). Tästä liigasta jalostan NHL 13 versioon mahdollisesti tulevan ''KonsoliFIN Liiga'' aihion, jota pyrimme vaalimaan. Lienee selvää, että SM-turnauksen ringin luovat Youngbloo__dit ja gendlikit mikekeillä ja meikäläisellä höystettynä, jonka ympärille kaikki luodaan. Lienee selvää, että muutaman pelin pelanneet eivät ole tervetulleita. Tarkoitus olisi luoda turnauksesta suhteellisen kovatasoinen ja seurattu tapahtuma, joten palkintoja olisi tarkoitus kyseisessä jaella. Ja koska tämä on kaikille parhaille avoin voi voittaja hyvin mielin kutsua itseään parhaaksi nettipelaajaksi PS3 puolella. Kyseisessä liigassa myös korostuu taito kun pelit eivät ole yhdestä poikki vaan pelataan kaksinkertaista sarjaa pitkillä hermoja raastavilla poff-sarjoilla.

Miten voin hakea tuohon nettijuttuliikaan?

Luon topicin vähitellen parin päivän sisään, jossa keräillään hakemuksia, sääntöehdotuksia sun muuta sälää. Itse topiciin sitten laitan tarkempia infoja, ja mitä on syytä laittaa hakemukseen tulevaan topiciin. Turnauksesta tehdään oikea SM-turnaus netissä.

On siis pitää silmät auki kun kyseinen topic avataan. Kiire ei kuitenkaan ole, sillä kaikki tullaan valmistelemaan huolella ja viimeistellysti.

SeRe kiittää ja kuittaa kuitenkin tältä erää ja jatkaa hermolomaa :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Kiinnostaako tamban pelaajat? Vaihtaisin R.Smith (82) oikeaan tai vasempaanlaitaan.Haen fyysistä pelajaa.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Kelvollisten ensimmäisten matsien jälkeen joukkue on uponnut syvälle suohon. Oman pään kautta pelaaminen toiminut hyvin yleensä viimeiseen erään asti jossa sitten jossain vaiheessa koko homma retkahtanut (3 min ennen loppua peli 0-0 -> 3-0, ja esim. Gendlikiä vastaan kahden ensimmäisen erän jälkeen uskoa herättävä 2-1 -> 2-4.)

Eipä oo muuttunu miksikään tää trendi. Nytkin Wekinhoa vastaan viimeisessä erässä 2-1 -> 3-5 . Miten ihmeessä se pakka leviää ihan totaalisesti aina. :/


! Kostitsyn VL 83 ja Perry OL 90 vaihdetaan pariin VL/OL 85-87 !

Luulis kelpaavan jollekin. :) Eniten itseä kiinnostaisi hyvä kohtuullisen kookas vasen laituri.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Pelaamatta Miksa81, Jamsku, Osmose, Leva, Gendlik, Moiski

Onko kukaan tänään linjoilla ettei tarvitse turhaa odotella.. ?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Olisko sattumoisin stimperi ja/tai Youngi tänään päivällä pelivalmiudessa? Mulle sopis tästä hetkestä --> 15.30 asti. Plegelleä en päivystä mutta jos teille käy niin laittakaa viestiä. Nämä kaks matsia enää uupuis tästä kaikkien aikojen surkeimmasta runkosarjasta omalla kohdallani...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mitähän jos ryömisit takaisin omaan koloosi panettelemasta minua ja sotkemasta tätä liigaa?

Osmose olenko pilannut yhtään liigaa ikinä ja olenko esimerkiksi pilannut tämän liigan kun kirjoitin rehellisen sydämestä tehdyn vuodon ylemmäs, varsinkin kun ihmiset kyselivät liigan jatkosta :) Ei ole minun syyni jos pilasit liigan kymmenien muidenkin pelaajien mielestä, joten turhaa provosoit tekstilläsi, joita tosin on kiva lueskella kun ne niin muistuttavat omia ala-aste aikoja :)

Mutta asiaakin; SM-Turnauksen topic luotu. Hakemuksia ja kaikkea muuta sälää otetaan enimmässä määrin vastaan.
http://www.konsolifin.net/bbs/plays...eura/100722-nhl12-suomen-mestaruus-liiga.html
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Osmose olenko pilannut yhtään liigaa ikinä ja olenko esimerkiksi pilannut tämän liigan kun kirjoitin rehellisen sydämestä tehdyn vuodon ylemmäs, varsinkin kun ihmiset kyselivät liigan jatkosta :) Ei ole minun syyni jos pilasit liigan kymmenien muidenkin pelaajien mielestä, joten turhaa provosoit tekstilläsi, joita tosin on kiva lueskella kun ne niin muistuttavat omia ala-aste aikoja :)

Mutta asiaakin; SM-Turnauksen topic luotu. Hakemuksia ja kaikkea muuta sälää otetaan enimmässä määrin vastaan.
http://www.konsolifin.net/bbs/plays...eura/100722-nhl12-suomen-mestaruus-liiga.html

Ei ongelmaa, mutta turhaan jatkatte tuota vanhaa kinaa asiasta. MOLEMMAT. ;)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Ei ongelmaa, mutta turhaan jatkatte tuota vanhaa kinaa asiasta. MOLEMMAT. ;)

Juu my bad, soori :D Olen hyvin usein hyvin aggressiivinen kuten on saattanut tulla selväksi kun aletaan jauhamaan paskaa tai pilaamaan toisten vaivalla tehtyjä juttuja, mutta tosi on, keskityn nyt tuon epävirallisen SM-Liigan järjestämiseen ja jätetään tuon toisen höpinät omaan arvoon, kun jokainen tietää kuitenkin miten jutut meni :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

DALLAS ONLINE NYT -->, STIMPERI JA/YAI YOUNGI PELEILLE :)??

e. Stimperin kanssa matsi pelattu, enää uupuis youngi!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

DALLAS ONLINE NYT -->, STIMPERI JA/YAI YOUNGI PELEILLE :)??

e. Stimperin kanssa matsi pelattu, enää uupuis youngi!


Jaa nyt on mun pakoilun loputtava :)

Ei vaan mut vielä pelaamatta Miksa81, Jamsku, Gendlik, Moiski

Onko kukaan tänään linjoilla ettei tarvitse turhaa odotella.. ? Kaikki käy mulle 16 jälkeen paitsi tänään 17.30-19.30..
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Jaa nyt on mun pakoilun loputtava :)

Ei vaan mut vielä pelaamatta Miksa81, Jamsku, Gendlik, Moiski

Onko kukaan tänään linjoilla ettei tarvitse turhaa odotella.. ? Kaikki käy mulle 16 jälkeen paitsi tänään 17.30-19.30..

Tänään klo 22.30-23.30 välillä tulen linjalle, ja VARMASTI tulen mutta aika riippuu siitä milloin parempi puolisko sanoo zzzzzz. Tehdäänkö tällit sinne? Mulla enää sua vastaan pelaamatta... Tuota nimilistaa yläpuolella kun katon niin kaikki nämä yleensä ainakin myöhäisillassa online jos saat siitä lisäporkkanaa :D
 
Ylös Bottom