Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #1 *Keskeytetty EA:n bugin takia!*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Julbero lopetti pelin kesken ku tilanne mulle 4-0. Tulos merkattii et no hätä sen suhteen. aattelin vaa ilmotella tänne.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

***** jts 81.. peli jumiutu.. tilanteessa 4-0..
Musiikit kuului mut kuva ei liikkunut..
ET kiitti vaan en lopettele pelejä kesken..

Eka ean quittaama peli liigaan..
Jääkö tulos vai jatketaanko toisesta erästä?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

***** jts 81.. peli jumiutu.. tilanteessa 4-0..
Musiikit kuului mut kuva ei liikkunut..
ET kiitti vaan en lopettele pelejä kesken..

Peli "jumiutu" jotenki ihmeellisesti vaihdon jälkee, jos lopetit pelaamisen. :) noh ihan sama. tehköö osmoosi niiku parhaaks näkee.

Edit. Sellasta spammia tulee verkon kautta, et tota itkuu ei jaksa vaa enää kuunnella. sovitaa nyt sitte vaikka et peli jumitti oikeesti ja annetaa asian olla. liiga on menny muutenki päin ...... . näitä tämmösiä jaksa.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Mites ton saanul lopetettua sillai et sullaki jumiutuu?? :D
OLis vaan pitänyt jättää plege tunniks päälle niin voitto olis tullut mulle ku se eka joka quittaa kuvan jumiutues saa haviön..
Mulla oli yv menos ja toista eraa jäljel 9minsaa niin kyl tuolta oltais voitu nousta..

Ea se päätti toisin..

JTS 81.. sä taistelet mun kanssa tuolta liigan jämäsijoista niin eipä mulla múutenkaan oo tapana quittailla pelejä vaikka olisin 15-0 häviöl..

Kummallakaan ei poffeihin mahdollisuuksia noilla tilastoilla,mut olisihan se kiva pelata toi peli loppuun.(=ja katsoa mikä tilanne sit olis)

Eipä kummallakaan toi jengi mikään huippusakki ole,mut eipä meidän taidotkaan taitaisi ihan kärkeekään riittää.. ?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Jos jumiutuessa tulee tappio sille joka ekana quittaa niin sitten pitäisi laittaa sellanen sääntö että tappiolla olevan on quitattava ekana;D Jamskua vastaan eilen jumitti alle minuutti kolmatta jälellä ja 2 pöö mulle...quittasin sitte ja 3-o merkattu tappioksi;D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

- VAIN AKTIIVISET JA REILUA PELIÄ PELAAVAT PELAAJAT VOIVAT OSALLISTUA!!! Jos siis et ole varma ehditkö pelailla, älä ilmoittaudu! Otteluiden tahallinen keskeyttäminen, yhteyden manipulointi tai muu epäurheilijamainen käytös johtaa liigasta poistamiseen. Tällaisissa tapauksissa välittömästi viestiä tähän ketjuun. Samoin liigasta poistetaan pelaajat, jotka eivät ole pelanneet otteluitaan deadlineen mennessä tai käyttäytyvät muuten epäaktiivisesti (=esim. eivät kirjoita foorumille ja hae aktiivisesti peliseuraa). Pleijareihin pääsijät ja lopulliset sarjasijoitukset katsotaan vasta mahdollisten potkimisten jälkeen.


- Jos ottelu katkeaa ennen loppua, pelin merkitsemä tulos jää voimaan. Jos tulosta ei merkitty, ottelu uusitaan siten että tehdään pelitilanne samaksi kuin keskeytystilanteessa (aika ja maalit).

En usko että Julbero olisi itse lopettanut pelin. Laitetaan tämä mieleen jos vastaavia tapauksia tulee lisää.

Come on guys, it's only hockey! ;)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Rangers askissa noin 20.30 ->.

e. Nyt riitti nuo 2 matsia!! Ei ole järkeä tuossa omassa touhussa tuolla kentällä, ei sitten yhtään. nispektiltä 3-8 kuokkaan ja pairilta 2-3...

Huomenna uutta yritystä liigapelien osalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Jos jumiutuessa tulee tappio sille joka ekana quittaa niin sitten pitäisi laittaa sellanen sääntö että tappiolla olevan on quitattava ekana;D Jamskua vastaan eilen jumitti alle minuutti kolmatta jälellä ja 2 pöö mulle...quittasin sitte ja 3-o merkattu tappioksi;D

Tähän nyt vastaisin et miten oisin voinu kuitata ensin kun sillon kun mulla tuli et odotetaan pelaajaa näkyvii kesti noin 4sek kun muuttu et yhteys vastustajaa katkennu(siihen asti ei ongelmaa). sääntö toimii vaan sillon kun jumiutumisen jälkee jää musiikit sekä esim kuulee peli selostuksen edellee mutta jos jumiutuuniin et ei kuulu mitää tai äänetkin jää jumii niin sillon on "peli menetetty" jo eikä paljo auta kikkailut + sitten on viel se kolmas jumitus hässäkkä mistä ei merkata kellekkää voittoo;). Tästä muuten hyvä esimerkki kun normi 1 vs 1 pelissä johin 2-0 ja kymppi jäljellä kolmatta kun veti jumii, oli kiva kuunnella selostuksista kun kaveri veivas 2-2 ja jatkoilla voiton.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Tänään San Jose linjoilla 15.30-16.45 ja huomenna 16 ->. Ihmiset, jotka ei oo vielä Sharkseja vastaan pelannu vois ilmotella jos saatais pelejä pelattua.

e. näköjään ea:n puolella tai omassa päässä ongelmia, kun ei pääse kirjautumaan ea:n servereille. Huomenna uutta yritystä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Dallas päätti runkosarjansa ja todennäköisesti koko kautensa 4-3 tappioon youngille. Saldot on kyllä synkät 13V 12H 1JAH ja 27p :(. Ajoittain peli kulki oikeinkin mukavasti mutta välissä peli oli sellasta paskaa että oksat pois. No uutta kautta ja joukkuetta odotellessa ellei nyt "hirvee munkki" käy ja pääse ekalla kiekalla youngia tai gendlikiä vastaan :p...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Pitää yrittää hoitaa runkkari kunnial loppuun..
Ezkanderii vastaan hirveel lagil 7-0 pataan.. :(
Kaikkii muit vastaan wörkkinyt lukuun ottamatta ezkanderia ja jts 81 kanssa katkennutta peliä..

Eipä peli rullaa.. :D

Vs peleissä kaatui maailmanlistan sijal 30 oleva jannu 6-1.. :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Juu, pelasin julberon lisäksi baritonia vastaan ja hänellä kuulemman oli myös järkyttävä lagi. :confused:
Onko kenelläkään ollut mua vastaan niin, että ei olisi laganut? Jos ei, niin varmaan parempi, että eroan ja annan pudotuspeli paikkani jollekkin muulle. :(
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Juu, pelasin julberon lisäksi baritonia vastaan ja hänellä kuulemman oli myös järkyttävä lagi. :confused:
Onko kenelläkään ollut mua vastaan niin, että ei olisi laganut? Jos ei, niin varmaan parempi, että eroan ja annan pudotuspeli paikkani jollekkin muulle. :(

No pakko kommentoida sen verran että aika lagista oli meno mullakin sua vastaan mutta pelattua kuitenkin pystyi (tosin söi kyllä parhaan terän se pätkiminen). En silloin alkanut siitä kitisemään kun ajattelin että pidät vaan huonona häviäjänä. Toinen jonka kanssa lagasi raskaasti oli Punt1la...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Juu puntilan kanssa itsellänikin lagas..
Ezkander kokeile johdolla pelaamista?

Uskon,että toimisi ilman lagia..

25metrin kaapeli maksaa vajaat 31€..
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

puntilaa vastaan lagas mullakin ajattelin vaan sillon kesken pelin että jotain ea häikkää mutta kun tuli puheeksi niin ei näköjään ollutkaan, ezkanderia vs ei ollut havaittavissa lagijuttuja.
Onkos seuraavat pelurit viikonloppuna myöhäis illoissa pelailemassa moiski, osmose, tutka, jamsku ja sincostantin?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

Juu, pelasin julberon lisäksi baritonia vastaan ja hänellä kuulemman oli myös järkyttävä lagi. :confused:
Onko kenelläkään ollut mua vastaan niin, että ei olisi laganut? Jos ei, niin varmaan parempi, että eroan ja annan pudotuspeli paikkani jollekkin muulle. :(

Sua vastaan oli ekalla kerralla järkyttävä lagi, toisella kerralla täysin sama homma.
Wlanilla ihme jos ei toimi, itse on tullut koitettua myös.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #1

puntilaa vastaan lagas mullakin ajattelin vaan sillon kesken pelin että jotain ea häikkää mutta kun tuli puheeksi niin ei näköjään ollutkaan, ezkanderia vs ei ollut havaittavissa lagijuttuja.
Onkos seuraavat pelurit viikonloppuna myöhäis illoissa pelailemassa moiski, osmose, tutka, jamsku ja sincostantin?

No tuolla on online osmose, Moiski ja tutka (jolla tosin jotain muuta konees ku änäri), käy koittaa onneas:)
 
Ylös Bottom