Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
***** jts 81.. peli jumiutu.. tilanteessa 4-0..
Musiikit kuului mut kuva ei liikkunut..
ET kiitti vaan en lopettele pelejä kesken..
- VAIN AKTIIVISET JA REILUA PELIÄ PELAAVAT PELAAJAT VOIVAT OSALLISTUA!!! Jos siis et ole varma ehditkö pelailla, älä ilmoittaudu! Otteluiden tahallinen keskeyttäminen, yhteyden manipulointi tai muu epäurheilijamainen käytös johtaa liigasta poistamiseen. Tällaisissa tapauksissa välittömästi viestiä tähän ketjuun. Samoin liigasta poistetaan pelaajat, jotka eivät ole pelanneet otteluitaan deadlineen mennessä tai käyttäytyvät muuten epäaktiivisesti (=esim. eivät kirjoita foorumille ja hae aktiivisesti peliseuraa). Pleijareihin pääsijät ja lopulliset sarjasijoitukset katsotaan vasta mahdollisten potkimisten jälkeen.
- Jos ottelu katkeaa ennen loppua, pelin merkitsemä tulos jää voimaan. Jos tulosta ei merkitty, ottelu uusitaan siten että tehdään pelitilanne samaksi kuin keskeytystilanteessa (aika ja maalit).
Jos jumiutuessa tulee tappio sille joka ekana quittaa niin sitten pitäisi laittaa sellanen sääntö että tappiolla olevan on quitattava ekana;D Jamskua vastaan eilen jumitti alle minuutti kolmatta jälellä ja 2 pöö mulle...quittasin sitte ja 3-o merkattu tappioksi;D
Juu, pelasin julberon lisäksi baritonia vastaan ja hänellä kuulemman oli myös järkyttävä lagi.
Onko kenelläkään ollut mua vastaan niin, että ei olisi laganut? Jos ei, niin varmaan parempi, että eroan ja annan pudotuspeli paikkani jollekkin muulle.
Juu, pelasin julberon lisäksi baritonia vastaan ja hänellä kuulemman oli myös järkyttävä lagi.
Onko kenelläkään ollut mua vastaan niin, että ei olisi laganut? Jos ei, niin varmaan parempi, että eroan ja annan pudotuspeli paikkani jollekkin muulle.
puntilaa vastaan lagas mullakin ajattelin vaan sillon kesken pelin että jotain ea häikkää mutta kun tuli puheeksi niin ei näköjään ollutkaan, ezkanderia vs ei ollut havaittavissa lagijuttuja.
Onkos seuraavat pelurit viikonloppuna myöhäis illoissa pelailemassa moiski, osmose, tutka, jamsku ja sincostantin?