Dallas huilaa viikonlopun, sitten ensi viikolla isompaa vaihdetta silmään!!
Ois pitäny pysyä tuossa päätöksessä, kaks peliä kävin koheltamassa ja maalierolla 1-12 ei ihan hirveen montaa pistettä tullu... :banghead:
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Dallas huilaa viikonlopun, sitten ensi viikolla isompaa vaihdetta silmään!!
Voi voi tätä Northernia.
Osmose voisi ottaa kantaa seuraavaan: mun ja palikan peli tilttasi, kun kolmatta erää jäljellä 1.41. Mun johto 3-1 ja olisin pelannut ylivoimalla ottelun loppuun saakka. Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta aika varmasti olisin matsin voittanut. Tässä nyt sitten odotellaan, että kumpi lähtee ottelusta ensin. Ainakaan mitään ilmoitusta ei ole tullut vastustajan poistumisesta. Kokemuksesta tiedän, että näissä liigoissa voi pudotuspelipaikka ratketa yhden pisteen erolla eli en nyt välttämättä haluaisi noita pisteitä lahjoittaa pois.
e. Tässä siis Miksallekin vastaus, kun pleikkari täysin tiltissä.
No mulle kävi juurikin noin tossa viikolla Mr Marjamaata vastaan ja hengasin sen 5min ennenku sit ajattelin kaverin lähteneen... eipä ollut lähtenyt ja 0pongoa tilille (Mäkin johdin 3-1 9min ennen loppua ). Laita haastetta sit ku oot pelivalmis!
Joo, luin siitä. Itse en kyllä kehtaisi jäädä kyttäämään näissä liigapeleissä noita paskapisteitä, mutta jotkut näköjään kehtaa. Jos palikka on kuulolla, niin voisi ilmoitella onko jo lähtenyt pelistä.
e. jos palikka on samassa tilassa, niin ei pysty lukemaan viestejä.
Tässä on jo ilmeisesti yli tunti odoteltu ettei ole mistään vahingosta kyse. Sammuttelen pleikkarin, jotta Miksa saa pisteet pois
Ja Miksahan haki, tosin pitkän kaavan kautta kun rankkareille asti mentiin . 2-1 ja. pinnat Washingtoniin!
Mites siinä palikan kanssa pelatussa kävi? Kummalle voitto?
Palikalle siitä merkattiin se 3-0 voitto, kun ei kerran suostunut lähtemään pelistä.
Palikalle siitä merkattiin se 3-0 voitto, kun ei kerran suostunut lähtemään pelistä.
Sattuuko Palikka olemaan sulla kavereissa? Jos on niin miksi et vain yksinkertaisesti poistanut miestä kavereista?