Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Vaikka vasta kolme peliä alla, niin nyt jo vituttaa. Ei kulje. Ensimmäisestä kolmesta pelistä 1 piste. Täten kaikki urpot siirtolistalle ja sitä kautta hakemaan uutta tatsia. Vain Chara ja Thomas saavat jäädä. Onkos tämä joku EA-bugi tämä, jotta yv-kentät ei ole pelissä niinkuin pitää? Charaa ei ole kiinnostanu viivalle mennä, vaikka kesken pelin sieltä vielä tarkistaa.

Suaatana!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Voi voi tätä Northernia.

Liiga pelataan 28 pelaajan voimin. Huomioiden aiempi historia kyseisen herran kanssa, tässä liigassa yksi aiempi valitus ja nyt tämä, en jaksa enää olla vahtimassa.

Jokainen on vastuussa omasta pelaamisestaan kunnioittaen liigan sääntöjä ja vastustajia.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Caps & GM Miksa hyppäävät askiin ihan just kohta ja viipyy peleillä koko illan (ja yön) :). TULKAAHAN PELEILLE!

e. Eihän täällä ole ketään pelaamassa :(, onko joku edes tulossa peleille tänään vai alanko dokaamaan urakalla :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Osmose voisi ottaa kantaa seuraavaan: mun ja palikan peli tilttasi, kun kolmatta erää jäljellä 1.41. Mun johto 3-1 ja olisin pelannut ylivoimalla ottelun loppuun saakka. Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta aika varmasti olisin matsin voittanut. Tässä nyt sitten odotellaan, että kumpi lähtee ottelusta ensin. Ainakaan mitään ilmoitusta ei ole tullut vastustajan poistumisesta. Kokemuksesta tiedän, että näissä liigoissa voi pudotuspelipaikka ratketa yhden pisteen erolla eli en nyt välttämättä haluaisi noita pisteitä lahjoittaa pois.

e. Tässä siis Miksallekin vastaus, kun pleikkari täysin tiltissä.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Osmose voisi ottaa kantaa seuraavaan: mun ja palikan peli tilttasi, kun kolmatta erää jäljellä 1.41. Mun johto 3-1 ja olisin pelannut ylivoimalla ottelun loppuun saakka. Kaikki on tietenkin mahdollista, mutta aika varmasti olisin matsin voittanut. Tässä nyt sitten odotellaan, että kumpi lähtee ottelusta ensin. Ainakaan mitään ilmoitusta ei ole tullut vastustajan poistumisesta. Kokemuksesta tiedän, että näissä liigoissa voi pudotuspelipaikka ratketa yhden pisteen erolla eli en nyt välttämättä haluaisi noita pisteitä lahjoittaa pois.

e. Tässä siis Miksallekin vastaus, kun pleikkari täysin tiltissä.

No mulle kävi juurikin noin tossa viikolla Mr Marjamaata vastaan ja hengasin sen 5min ennenku sit ajattelin kaverin lähteneen... eipä ollut lähtenyt ja 0pongoa tilille (Mäkin johdin 3-1 9min ennen loppua :( ). Laita haastetta sit ku oot pelivalmis!

e. LAITOIN PALIKALLE VIESTIÄ PLEGELLÄ ETTÄ LÄHTEE PELISTÄ, saapa nähdä mitä tapahtuu...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

No mulle kävi juurikin noin tossa viikolla Mr Marjamaata vastaan ja hengasin sen 5min ennenku sit ajattelin kaverin lähteneen... eipä ollut lähtenyt ja 0pongoa tilille (Mäkin johdin 3-1 9min ennen loppua :( ). Laita haastetta sit ku oot pelivalmis!

Joo, luin siitä. Itse en kyllä kehtaisi jäädä kyttäämään näissä liigapeleissä noita paskapisteitä, mutta jotkut näköjään kehtaa. Jos palikka on kuulolla, niin voisi ilmoitella onko jo lähtenyt pelistä.

e. jos palikka on samassa tilassa, niin ei pysty lukemaan viestejä.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Joo, luin siitä. Itse en kyllä kehtaisi jäädä kyttäämään näissä liigapeleissä noita paskapisteitä, mutta jotkut näköjään kehtaa. Jos palikka on kuulolla, niin voisi ilmoitella onko jo lähtenyt pelistä.

e. jos palikka on samassa tilassa, niin ei pysty lukemaan viestejä.

Samassa tilassa on ja näemmä venailee :mad:
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Vois lisätä sääntöihin esim. että häviöllä ollut osapuoli katkaisee pelinsä jumitustilanteessa vaikka 2 min sisään ja voitolla oleva odottelee 5 min... esimerkiksi. (kunhan heitin jotkut ajat asiaa sen enempää suunnittelematta)

Pisteet niille kelle ne kuuluu.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Kannatetaan baritonin ehdotusta ja jos tasapelissä jumahtaa niin venailkoot äijät vaikka 24h niitä pisteitänsä :D

Meinaakohan nämä 4 jamppaa alkaa pelailemaan ollenkaan joilla on 0 peliä kasassa?
Ja yksi ei ole edes vielä saanut itseään liigaan saakka jos 28 pelaajaa pitäisi olla!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Otan mifoni yhden lämmittelymatsin tässä välissä kun näyttää kestävän.... Otetaan matsi sen jälkeen :)?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Voi olla ettei enää tänään pääse pelaamaan, tässä voi mennä pitkään. Ihan periaatteen vuoksi odottelen Osmosen kantaa asiaan ennenkuin lähden. Sen jälkeen ainoa tapa mitätöidä ottelu on antaa kaverille kenkää. Omasta mielestäni tällainen käytös menee jopa Northernin käytöksen edelle.
 
No ei siun tarvi mifoni koko iltaa siellä roikkua. Olen antanut yhden huomautuksen jo palikalle aiemmin. Jos ei älyä tuossa tilanteessa antaa voittoa sille kelle se kuuluu niin hän kyllä tietää mitä tulee tapahtumaan.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Tässä on jo ilmeisesti yli tunti odoteltu ettei ole mistään vahingosta kyse. Sammuttelen pleikkarin, jotta Miksa saa pisteet pois ;)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Tässä on jo ilmeisesti yli tunti odoteltu ettei ole mistään vahingosta kyse. Sammuttelen pleikkarin, jotta Miksa saa pisteet pois ;)

Ja Miksahan haki, tosin pitkän kaavan kautta kun rankkareille asti mentiin :D. 2-1 ja. pinnat Washingtoniin!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Palikalle siitä merkattiin se 3-0 voitto, kun ei kerran suostunut lähtemään pelistä.

Joo ite ollut online tässä koko illan ja tyytyväisenä lähti mies (palikka) pois plegeltä jonkin aikaa sen jälkeen kun Mifoni oli kirjannu ulos...
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Sattuuko Palikka olemaan sulla kavereissa? Jos on niin miksi et vain yksinkertaisesti poistanut miestä kavereista?

Pakko kysyä, että mitenkäs olisi tuohon tilanteeseen auttanut kun kone tiltissä, ei pysty mitään tekemään muuta ku koneen virtanappulasta sammuttamaan koneen :confused: EI vaan ymmärrä näitä joilla on pokkaa tosiaan odottaa niin kauan että saa pisteet jotka ei heille kuulu :mad:. Missä on rehti urheiluhenki ?? Saako hyvätkin kicksit kun "voittaa" pelin jota ei oikeesti voittanut? huoh...

e. Joku vielä linjoille tänään?? Känninen Capsien GM jakaa p....... eiku pisteitä polkuhintaan :D
 
Ylös Bottom