Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #2

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Kiitokset youngille viel treideistä.. Menetit hyviä jätkiä.. ;)

TÄH :D

Sharp 88 --->
<---- Stamkos 93

Crawford 85 --->
<------ Roloson 83

Montador 81 ---->
<---- Bergeron 82

Bickell 82 ---->
<---- Aulie 78


Sharp ei itellä toiminu kunnolla + aina inhonnu kyseistä kaveria.. Nyt saan kahteen kenttään parit Toews & Kane sekä Stamkos & Hossa, et KÄY :D

Veskaris vähän menetin mut en hirveesti, 85 ja 83 ero ei loppujen lopuksia ainakaan omasssa pelaamisessa vaikuta mitenkään.. Miksan liigassa jo kerran Rolosonilla viety Cup et eiköhän se liimaa ihan ok nyttenkin kiekkoja kiinni..
Ja miten Crawford sulla on viimeseen kahteen peliin päästäny 10maalia ku aiemmin oli viidessä matsissa 7 päästettyä ;)
Et aika sama kuka +80 ukko siel maalissa pyörii..

Montador itselläni ollut huono, tilalle sain nopeamman Bergeronin eli KÄY =)

Bickell taas nelosketjun/ylimäärästä kamaa jolla en tehnyt mtn.. Koko ajan ollu vaan kauppa tavarana..

Et hieno homma jos molemmat on tyytyväisiä :)

Itse otan mielelläni nopeamman kaverin puolustukseen, lisään roppakaupalla tehoa hyökkäyspäähän.. Sen kustannuksella et kassariosasto heikkenee hitusen..

Mut ei muuta ku tsemiä Tampan miehille peleihin, hyvä et ukot toimivat!!

Ps. Lepistö kun ei mahu millään kovaan pakki rykelmään niin laitoin sen nelosen vasempaan laitaan kun halusin sen peleille =)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

TÄH

Sharp 88 --->
<---- Stamkos 93

Crawford 85 --->
<------ Roloson 83

Montador 81 ---->
<---- Bergeron 82

Bickell 82 ---->
<---- Aulie 78


Sharp ei itellä toiminu kunnolla + aina inhonnu kyseistä kaveria.. Nyt saan kahteen kenttään parit Toews & Kane sekä Stamkos & Hossa, et KÄY :D

Veskaris vähän menetin mut en hirveesti, 85 ja 83 ero ei loppujen lopuksia ainakaan omasssa pelaamisessa vaikuta mitenkään.. Miksan liigassa jo kerran Rolosonilla viety Cup et eiköhän se liimaa ihan ok nyttenkin kiekkoja kiinni..
Ja miten Crawford sulla on viimeseen kahteen peliin päästäny 10maalia ku aiemmin oli viidessä matsissa 7 päästettyä ;)
Et aika sama kuka +80 ukko siel maalissa pyörii..

Montador itselläni ollut huono, tilalle sain nopeamman Bergeronin eli KÄY =)

Bickell taas nelosketjun/ylimäärästä kamaa jolla en tehnyt mtn.. Koko ajan ollu vaan kauppa tavarana..

Et hieno homma jos molemmat on tyytyväisiä

Itse otan mielelläni nopeamman kaverin puolustukseen, lisään roppakaupalla tehoa hyökkäyspäähän.. Sen kustannuksella et kassariosasto heikkenee hitusen..

Mut ei muuta ku tsemiä Tampan miehille peleihin, hyvä et ukot toimivat!!

Ps. Lepistö kun ei mahu millään kovaan pakki rykelmään niin laitoin sen nelosen vasempaan laitaan kun halusin sen peleille =)

Ensin kehut maasta taivaisiin ja sitte lyttäät kun treidi toteutunut? :D
Pelityylistähän ne on kiinni ja kyllähän tuo treidi Youngilta oli selkeä ryöstö, Stammerista olisi saanut reilusti paremmankin maalivahdin. Mutta ei vissiin youngilla hirveästi löydy top-6:sta puolustusintoa :DD
Ja lopeta young pelaajien mainostus pisteillä :D Kai niillä nyt pisteitä on jos joka pelin voitat 10-0 ..
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Ensin kehut maasta taivaisiin ja sitte lyttäät kun treidi toteutunut? :D
Pelityylistähän ne on kiinni ja kyllähän tuo treidi Youngilta oli selkeä ryöstö, Stammerista olisi saanut reilusti paremmankin maalivahdin. Mutta ei vissiin youngilla hirveästi löydy top-6:sta puolustusintoa :DD
Ja lopeta young pelaajien mainostus pisteillä :D Kai niillä nyt pisteitä on jos joka pelin voitat 10-0 ..

Enhän mää ketään nytkään lytännyt.. Tottakai kehuin Crawfordia joka pelas mulla hyvin, (enkä nytkään sanonut että olisi huono ollut).. Sharpia kehuin, koska onhan sen arvot hyvät! Oliko 87 nopeus ja 88 LAU.. Enkä edelleenkään sitä lyttää..Hyvä pelaaja se on vaikka en pidäkkään kaverista "in real life" ja vaikka ei mulla toiminut, ei se oo lyttäämistä...Mut jos sen tilalle saa Stamkosin niin tottakai kehun omaa treidiäni..On Steven sen verran parempi kaveri..


Nyt pakissa taitaa olla:

Keith 89 - Seabrook 87
Bergeron 82 - Odya 79 (joka on Yllättänyt meitsin ihan totaalisesti vaikka overal arvo ei oo korkea.. Taas kerran, sitä ei kannata pelkästään tuijottaa..)
Hjalmarson 83 - Leddy 78

Ei sieltä LIIKAA puolustusintoa löydy mut täytyy sit vaan pitää muutama extra reeni Stevenille, Kanelle sekä Hossalle, jotta nekin luistelis alaspäin yhtä hyvin kuin El Capitano Toews.. =)

Mut kausihan vasta aluillaan ja treidejä ehtii vielä tehdä..

Ps. Ennen kuin jatkat mun myyntikeinojen kommentoimista niin voin kyllä pari vihjettä sulle antaa, ettei sun tarvi jatkossa laittaa mulle viestiä et "anna mun hankkia toi Grabner Temetorilta ;)


Ja kaikki tää on sitten huumorilla sanottu, että EI tarvitse alkaa ottamaan tosissaan kommentteja tai jatkamaan sivukaupalla taistelua :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Enhän mää ketään nytkään lytännyt.. Tottakai kehuin Crawfordia joka pelas mulla hyvin, (enkä nytkään sanonut että olisi huono ollut).. Sharpia kehuin, koska onhan sen arvot hyvät! Oliko 87 nopeus ja 88 LAU.. Enkä edelleenkään sitä lyttää..Hyvä pelaaja se on vaikka en pidäkkään kaverista "in real life" ja vaikka ei mulla toiminut, ei se oo lyttäämistä...Mut jos sen tilalle saa Stamkosin niin tottakai kehun omaa treidiäni..On Steven sen verran parempi kaveri..


Nyt pakissa taitaa olla:

Keith 89 - Seabrook 87
Bergeron 82 - Odya 79 (joka on Yllättänyt meitsin ihan totaalisesti vaikka overal arvo ei oo korkea.. Taas kerran, sitä ei kannata pelkästään tuijottaa..)
Hjalmarson 83 - Leddy 78

Ei sieltä LIIKAA puolustusintoa löydy mut täytyy sit vaan pitää muutama extra reeni Stevenille, Kanelle sekä Hossalle, jotta nekin luistelis alaspäin yhtä hyvin kuin El Capitano Toews.. =)

Mut kausihan vasta aluillaan ja treidejä ehtii vielä tehdä..

Ps. Ennen kuin jatkat mun myyntikeinojen kommentoimista niin voin kyllä pari vihjettä sulle antaa, ettei sun tarvi jatkossa laittaa mulle viestiä et "anna mun hankkia toi Grabner Temetorilta ;)


Ja kaikki tää on sitten huumorilla sanottu, että EI tarvitse alkaa ottamaan tosissaan kommentteja tai jatkamaan sivukaupalla taistelua :)

Odoyaa taidettiin sitten tiputtaa aika pahasti viimesessä päivityksessä :O, muttajoo en minäkään noita täysin tosissani sulle heittänyt, enemmänkin juuri heittona :) Ja ei se Temetori sitten luopunut edes Grabneristä :( Mutta hyvinhän se toimi kun et sinäkään sitä saanut :D

Ja tosiaan ei kannata overalia tuijottaa liikaa (vaikka kaikkihan sitä tekee, mukaanlukien itseni & Youngblood)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

SakeminHerttua pääsee pelaileen viimestään torstaina. saattaa olla senverran pitkiä työpäiviä et vasta torstaina pääsee tahkoon.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Odoyaa taidettiin sitten tiputtaa aika pahasti viimesessä päivityksessä :O, muttajoo en minäkään noita täysin tosissani sulle heittänyt, enemmänkin juuri heittona :) Ja ei se Temetori sitten luopunut edes Grabneristä :( Mutta hyvinhän se toimi kun et sinäkään sitä saanut :D

Ja tosiaan ei kannata overalia tuijottaa liikaa (vaikka kaikkihan sitä tekee, mukaanlukien itseni & Youngblood)

Ups.. Siis Odoya olikin 82, muistelin väärin =)

Jooh Temetori teki fiksun liikkeen ja veti jarrut kii Grabnerin suhteen.. Jos rehellisiä ollaan =)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Phoenix aloittaa kautensa luultavasti huomenna tai keskiviikkona alkuviikon työkiireiden takia.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Tulisko joku ottamaan ilmaset pinnat capseilta??

CAPS edelleen linjoilla heilumassa, ANYONE??:D

Ekat viisi matsia meni (ihan perseelleen) statseilla 1-3-1 (yks tappio tosin johtoasemasta kiitos EA:n :mad:)

seuraavat viisi menneet 4-1-0 eli ainakin suunta on oikea :)... Paljon on hommia edessä jos poffipaikasta viitsii edes unelmoida.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

CAPS LINJALLA! Joutaisko joku ottamaan aamupalaksi pisteitä pääkaupunkinlaisilta :D??

e. Täytyy koettaa myöhemmin uudestaan...

e2. Linjoilla ollaan taas ja vastuksia kaivataan! Roikkumalla ja riipimällä & kilpikonnapuolustuksella haettiin rankkarivoitto nispektin öljymiehistä. Täysin naapurin matsi mutta maalit ratkaisee :D. Sujunut mukavasti viimeisimmät matsit kun 6voittoa 7 ottelusta, kok. saldot 7V 4H 1JAH. HIEMAN aurinkoisempaa kuin liigan alku :p. No tästä se tappioputki varmaan taas alkaa...

e3. Vielä kesti capsien pisteputki kun pojat haki 2 pinnaa Northernin Montrealilta tiukan pelin jälkeen 2-1. Vielä olisin tuohon klo 15 asti online että yhden ehtis jos joku pääsis matsaamaan??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Kexaa90.. mites katkes? miten jatketaan? 2-0 tilanne oli mulle.. mulle merkettiin 3-0 voitto.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Yhteenvetona 7 ekaa peliä: 3-4-0

Aika vaisua on ollut kaikenkaikkiian Avalanchen meno. Varsinkaan hyökkäyspäässä ei oikein mikään onnistu, mikä surullisinta niin edes paikoille ei riittävästi päästä. Kolme voitoa ovat sisältäneet Varlamovin huippupelin Gendlikkiä vastaan, siitä 2-1 voitto. 2 muuta voittoa tullut ihan ookoo pelillä. Neljästä tappiosta yhdessä on kuva jäätynyt ja kolmessa muussa ollut iha maalin kahden pelejä, tuolloin enintään keskinkertaista hyökkäämistä ja puollustusta :(

Eka neljännes pelattu ja varsin alarajassa kuitenki mentiin, mut toivottavasti ajan kanssa Coloradon ilme paranisi, kun jokainen peli ollut tai sitten viimeistää itse tehty aina vaikeaksi. Oikein isompia onnistuja ei tule muita mieleen kuin maalivahti Varlamov ja puolustaja Markov.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Vilbertto ilmoitti juuri että jättäytyy pois tästä liigasta henk.koht syistä. Tästä johtuen St.Louis on taas vapailla markkinoilla (jos ei pe mennessä kukaan tule tilalle niin sitten mennään tällä porukalla loppuun asti).
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Calgaryn pelit on kyllä ollut täyttä kuraa tähän asti. Tuntuu että ei millään tahdo onnistua mikään. Maalinteko on yhtä tuskaa, edes tyhjään verkkoon en osu. Hyökkäyspelistä puuttuu täysin idea, puolustuspelaaminen on aivan naurettaavaa räpeltämistä. Turpiin on tullut aika kovaa, aika monelta.

No, täytyy toivoa että pelit tästä vähän edes paranee, muuten tulee kyllä olemaan aika tuskaa tämä kausi :rolleyes:
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Muistutan vielä että ilmoitetaan ne toteutuneet vaihdot tuonne pelaajavaihtotopicciin!!

Tämä siksi että pystyn seuraamaan että liiga pysyy asiallisena. Nimiä en ala mainitsemaan, mutta pientä laistamista on havaittavissa.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Vilbertto ilmoitti juuri että jättäytyy pois tästä liigasta henk.koht syistä. Tästä johtuen St.Louis on taas vapailla markkinoilla (jos ei pe mennessä kukaan tule tilalle niin sitten mennään tällä porukalla loppuun asti).

Jahas siinä meni sekin voitto, peli mikä vasta (ilmeisesti juuri hetki ennen ilmoitusta) pelattiin ja antoi valoa Los Angelesin rannoille.

Hirveetä kuraa edelleen LA:ssa pelit vaikka vihdoin muutama valopilkkukin ollut. Suurin osa tappioista tosin juuri maalin tappioita tiukan väännön jälkeen mutta ei ne lämmitä. :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom