Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #2

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Minä pääsen linjoille takaisin lauantai - sunnuntai akselilla, lomailla täytyy nämä muutamat päivät tässä. New Jersey pelit on menneet aivan penkin alle, kiekko ei pysy lavassa, maaleja ei saada paikoista sisään, puolustus vuotaa! :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Kaikki voisi ruveta käyttämään tuota Verkkoliiga 2 chattia kun änäriä pelaavat, ei tarvitse kutsuja spämmiä vaan voi siellä kysellä, treidipuheitakin voi siellä sopia ja muutenkin, kutsuja voi kysyä ainakin Osmolta, multa ja joiltakin muilta :)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Joudun ny hiukan vetäytyy peleistä et elkää haastako ku yritän korjata yhteyksiä..

Tuli viime viikolla kirje soneralta et 6.3 tehdään muutostöitä..

Et huollon jälkeen tv ei näy ja samoin netti ei toimi, et pitää bootata kaikki jne..

Noh eilen tein sen tv:lle et sain sen kuntoon mut pleikkarilla en pelannut..

Nyt kun otin normi HUT nettipelin sekä yhen liigapelin niin hirveen hidasta ja lagivaa peli omalla ruudulla.. Kaikki tapahtuu viiveellä..
Kysyin vastustajalta niin hänellä ei mtn ongelmia joten vika täytyy olla omissa yhteyksissä..

Eli kahtellaan nyt et muuttuuko tämä mihinkään..
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Kahdeksalta oon linjoilla, eli vastustajia jonoon vaan sillon. Enköhän mie chattiin huutele jotain, jos siellä on porukkaa.
Ja hyvin ailahtelee oma peli tuolla, tiukka tekee playoffit tällä menolla.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Voi olla et liiga jää multa pelaamatta..

Ilmottelen Osmose jos tää homma ei nyt muutu..

Oma peli vaan pirun takkusta, ukot ei reagoi mihinkään jne..

Kahden viimesen liiganpelin laukaukset yhteensä 8-52 kavereiden hyväksi, ei ihan normaalia ole ei..

Et ei tää oikein herkkua ole =)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Voi olla et liiga jää multa pelaamatta..

Ilmottelen Osmose jos tää homma ei nyt muutu..

Oma peli vaan pirun takkusta, ukot ei reagoi mihinkään jne..

Kahden viimesen liiganpelin laukaukset yhteensä 8-52 kavereiden hyväksi, ei ihan normaalia ole ei..

Et ei tää oikein herkkua ole =)

Höpöhöpö, oot vaan palannut tasollesi pienen ponnahduksen jälkeen ;)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Oli niin huono esitys äsken palikka104:sta vastaan, että oli parempi sulkea se pleikkari. ****ttaa. Olen huono häviäjä :mad:

No voitto musta ja taas hyvä mieli :D. Mutta jos ei hermo kestä niin sit ei :p


e. Tulkaa ny joku peleille kun ei ketään online joita vastaan pelaamatta:(, SETÄ TAHTOO PELATA :D!!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Hinku ois kova alottamaan kausi, mutta oksennustauti ja kuumeilu iski San Joseen. Saa nähä miten toipuu ja saadaanko startattua kausi nyt vkl. Kuitenkin vaihtoehdotuksia otetaan mielellään vastaan. Etenkin Devilsin GM:ltä kaivattais vastauksia:)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Dallas huilaa viikonlopun, sitten ensi viikolla isompaa vaihdetta silmään! :)

Voi olla et liiga jää multa pelaamatta..

Ilmottelen Osmose jos tää homma ei nyt muutu..

Oma peli vaan pirun takkusta, ukot ei reagoi mihinkään jne..

Kahden viimesen liiganpelin laukaukset yhteensä 8-52 kavereiden hyväksi, ei ihan normaalia ole ei..

Et ei tää oikein herkkua ole =)

Mikäs Mr. Youngin tilanne on, joko yhteydet toimii?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Capitals huilaa tän päivän peleistä, mutta huomenna olen tossa JYP-Kalpa matsin jälkeen (n. 19.30-20.00-->) linjoilla koko illan, joten tulkaahan silloin mahdollisimman moni peleille :)!
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Voi voi tätä Northernia.. Ei se vaan näköjään osaa lopettaa sitä perseilyä. Aluksi ei suostunut pelaamaan minua vastaan. Pienen hiillostuksen ja kyselyjen jälkeen suostui pelaamaan. No sitten pelin ollessa 7-1 minulle, yritti pari kertaa ehdottaa yhteistä lopetusta. Sitten alkoi bugirannesyyttely ja haukkuminen. Sen jälkeen kaveri lähti pelistä. Oli kuulemma jotain tärkeää menoa, niin oli pakko lähteä pelistä:rolleyes: Ei tälläsiä äijiä voi pitää täällä liigassa, Northernin kaltaset ihmiset/pelaajat kuuluvat ihan muualle. Nyt ymmärrän miksi Northernilla on sellainen maine kuin hänellä on.. Ei voi muuta kuin nauraa :)

Northernin selittyjä odotellessa, joku tulee ottamaan peliä?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Northerni veks jos tollast tapahtu.. Tampalla menee lujaa 6-3-3 tilastot.. Youngin miehet liekeis.. patrik sharp 25 pinnaa.. :D :)

syö kyllä miestä toi,että selkeästi olin taas mifonia parempi,mutta kaverilla selkeästi onni mukana.. 6-5 takkiin jatkoajal.. Mukavan aivokuolleita noi koneen ohjaamat äijät.. hieno kavennus tuli kun pakki huitas ohi menevän kiekon sisää.. :(

Löytyisikö peliseuraa huomiseksi?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Tampalla menee lujaa 6-3-3 tilastot.. Youngin miehet liekeis.. patrik sharp 25 pinnaa.. :D :)

Hyvä et toimii.. Mä yritän saada taas yhteyksiä toimimaan ;)

Mut jos Sharp teki 12matsiin 25 pinnaa niin kovaa vastuksen Stamkosikin antaa ku Hossan vierellä painoi 2 matsiin 6+3 ;)
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

syö kyllä miestä toi,että selkeästi olin taas mifonia parempi,mutta kaverilla selkeästi onni mukana.. 6-5 takkiin jatkoajal.. Mukavan aivokuolleita noi koneen ohjaamat äijät.. hieno kavennus tuli kun pakki huitas ohi menevän kiekon sisää.. :(

Mäkin olen huono häviäjä, mutta en silti koe millään lailla tarpeelliseksi tehdä tuollaisia avautumisia tappioiden jälkeen. Nyt ei sentään tarvinnut kesken ottelun näitä lukea. Kyllä muakin syö aika lailla, kun omassa maalissa Luongon ja Lundqvistin tasoiset veskarit imuroivat kiekkoja 25-45 torjuntaprosentilla (kuten juuri meidän pelissä). Se nyt vaan kuuluu tähän peliin, kuten myös paskamaalit.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Voi voi tätä Northernia.. Ei se vaan näköjään osaa lopettaa sitä perseilyä. Aluksi ei suostunut pelaamaan minua vastaan. Pienen hiillostuksen ja kyselyjen jälkeen suostui pelaamaan. No sitten pelin ollessa 7-1 minulle, yritti pari kertaa ehdottaa yhteistä lopetusta. Sitten alkoi bugirannesyyttely ja haukkuminen. Sen jälkeen kaveri lähti pelistä. Oli kuulemma jotain tärkeää menoa, niin oli pakko lähteä pelistä:rolleyes: Ei tälläsiä äijiä voi pitää täällä liigassa, Northernin kaltaset ihmiset/pelaajat kuuluvat ihan muualle. Nyt ymmärrän miksi Northernilla on sellainen maine kuin hänellä on.. Ei voi muuta kuin nauraa :)

Northernin selittyjä odotellessa, joku tulee ottamaan peliä?


On se niin ihanaa kun randomit tulee huutelemaan vaikka asiahan ei kuulu millään tavalla kyseisille henkiköille.

"en suostunut pelaamaan" = Sanoin että en juuri nyt jaksa pelata kun vitutti sillä hetkellä, muutenkin vielä aikaa liigalle aika reilusti joten turha sitä päätä on aukoa jos ei kaikkimullehetinyt-periaate toimi, sen voisit tosiaan Gendlikki jättää pois.
"hiillostus ja kysely" = Kysyit kerran pelaanko -> Vastasin en, myöhemmin laitoin sinulle pelikutsun, mutta kukin tavallaan ..
"peli 7-1 sulle" = Peli oli 5-1 toisella erätauolla kun sanoin että pitää mennä joten voidaanko jatkaa tästä, mutta kun pitää ihan tahallaan vittuilla niin turha siitä tulla minua syyttelemään.
"Sitten alkoi bugirannesyyttely" = Sanoin kerran että heitähhän pari bugirannetta ja sen jälkeen heitin keventän hymiön (ei kaikkea ole tarkoitus ottaa tosissaan ..)
"oli jotain tärkeää menoa" = Niin oli, yleensä jos olet palkallisessa työssä ja sulle joku homma annetaan, se silloin tehdään, ehkä sinäkin sen joskus tulevaisuudessa opit.

Ja tosiaan, voit syyttää tästä poistumisesta vain itseäsi. Ilmoitin kyllä aivan selvästi että pakkoa lähteä, yleensä silloin voisi mikäli edes hieman olisi herrasmiestä, suostua siihen yhteiseenloputukseen vittuilun sijaan.

Youngbloo__d;
Tosiaan joka asiaan sinun nähtävästi täytyy puuttua? Asia ei kuulu sinulle millään tavalla, ja ei, en väitä Gendlikiä valehtelijaksi, sanoin jo ennen peliä ettei kiinnostaisi ottaa 10-0 turpaan niin katotaan joku toinen päivä, Gendlikille ei käy ja pitää aukoa päätä -> aloitetaan peli eikä suostu lopettamaan, ja kun tilanne oli mikä oli niin eipä ollut muita vaihtoehtoja kuin lähteä.

Mutta tosiaan, kyllä minä pelit pelaan loppuun asti, enkä ole poistunut _yhdestäkään_ pelistä NHL12 aikana, mikäli tätä case Gendlikiä ei lasketa.
Ja tämä "mainekortti" nyt on täyttä roskaa, 2v sitten lopetin yhden turnauksen keskellä kesää. Muttajoo, Gendlik voisit nämä syytökset heittää privassa varsinkin kun kerran jo olen sinulle samat selittänyt, eli tämäkin mustamaalaus olisi voitu jättää pois, mutta miten vaan.
 
Ylös Bottom