Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tulisko joku viel peleille?
Voi olla et liiga jää multa pelaamatta..
Ilmottelen Osmose jos tää homma ei nyt muutu..
Oma peli vaan pirun takkusta, ukot ei reagoi mihinkään jne..
Kahden viimesen liiganpelin laukaukset yhteensä 8-52 kavereiden hyväksi, ei ihan normaalia ole ei..
Et ei tää oikein herkkua ole =)
Caps tulee noin vartin päästä!
Oli niin huono esitys äsken palikka104:sta vastaan, että oli parempi sulkea se pleikkari. ****ttaa. Olen huono häviäjä
Voi olla et liiga jää multa pelaamatta..
Ilmottelen Osmose jos tää homma ei nyt muutu..
Oma peli vaan pirun takkusta, ukot ei reagoi mihinkään jne..
Kahden viimesen liiganpelin laukaukset yhteensä 8-52 kavereiden hyväksi, ei ihan normaalia ole ei..
Et ei tää oikein herkkua ole =)
Tampalla menee lujaa 6-3-3 tilastot.. Youngin miehet liekeis.. patrik sharp 25 pinnaa..
syö kyllä miestä toi,että selkeästi olin taas mifonia parempi,mutta kaverilla selkeästi onni mukana.. 6-5 takkiin jatkoajal.. Mukavan aivokuolleita noi koneen ohjaamat äijät.. hieno kavennus tuli kun pakki huitas ohi menevän kiekon sisää..
Voi voi tätä Northernia.. Ei se vaan näköjään osaa lopettaa sitä perseilyä. Aluksi ei suostunut pelaamaan minua vastaan. Pienen hiillostuksen ja kyselyjen jälkeen suostui pelaamaan. No sitten pelin ollessa 7-1 minulle, yritti pari kertaa ehdottaa yhteistä lopetusta. Sitten alkoi bugirannesyyttely ja haukkuminen. Sen jälkeen kaveri lähti pelistä. Oli kuulemma jotain tärkeää menoa, niin oli pakko lähteä pelistä Ei tälläsiä äijiä voi pitää täällä liigassa, Northernin kaltaset ihmiset/pelaajat kuuluvat ihan muualle. Nyt ymmärrän miksi Northernilla on sellainen maine kuin hänellä on.. Ei voi muuta kuin nauraa
Northernin selittyjä odotellessa, joku tulee ottamaan peliä?