Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2
Voi voi tätä Northernia.. Ei se vaan näköjään osaa lopettaa sitä perseilyä. Aluksi ei suostunut pelaamaan minua vastaan. Pienen hiillostuksen ja kyselyjen jälkeen suostui pelaamaan. No sitten pelin ollessa 7-1 minulle, yritti pari kertaa ehdottaa yhteistä lopetusta. Sitten alkoi bugirannesyyttely ja haukkuminen. Sen jälkeen kaveri lähti pelistä. Oli kuulemma jotain tärkeää menoa, niin oli pakko lähteä pelistä

Ei tälläsiä äijiä voi pitää täällä liigassa, Northernin kaltaset ihmiset/pelaajat kuuluvat ihan muualle. Nyt ymmärrän miksi Northernilla on sellainen maine kuin hänellä on.. Ei voi muuta kuin nauraa
Northernin selittyjä odotellessa, joku tulee ottamaan peliä?
On se niin ihanaa kun randomit tulee huutelemaan vaikka asiahan ei kuulu millään tavalla kyseisille henkiköille.
"en suostunut pelaamaan" = Sanoin että en juuri nyt jaksa pelata kun vitutti sillä hetkellä, muutenkin vielä aikaa liigalle aika reilusti joten turha sitä päätä on aukoa jos ei kaikkimullehetinyt-periaate toimi, sen voisit tosiaan Gendlikki jättää pois.
"hiillostus ja kysely" = Kysyit kerran pelaanko -> Vastasin en, myöhemmin laitoin sinulle pelikutsun, mutta kukin tavallaan ..
"peli 7-1 sulle" = Peli oli 5-1 toisella erätauolla kun sanoin että pitää mennä joten voidaanko jatkaa tästä, mutta kun pitää ihan tahallaan vittuilla niin turha siitä tulla minua syyttelemään.
"Sitten alkoi bugirannesyyttely" = Sanoin kerran että heitähhän pari bugirannetta ja sen jälkeen heitin keventän hymiön (ei kaikkea ole tarkoitus ottaa tosissaan ..)
"oli jotain tärkeää menoa" = Niin oli, yleensä jos olet palkallisessa työssä ja sulle joku homma annetaan, se silloin tehdään, ehkä sinäkin sen joskus tulevaisuudessa opit.
Ja tosiaan, voit syyttää tästä poistumisesta vain itseäsi. Ilmoitin kyllä aivan selvästi että pakkoa lähteä, yleensä silloin voisi mikäli edes hieman olisi herrasmiestä, suostua siihen yhteiseenloputukseen vittuilun sijaan.
Youngbloo__d;
Tosiaan joka asiaan sinun nähtävästi täytyy puuttua? Asia ei kuulu sinulle millään tavalla, ja ei, en väitä Gendlikiä valehtelijaksi, sanoin jo ennen peliä ettei kiinnostaisi ottaa 10-0 turpaan niin katotaan joku toinen päivä, Gendlikille ei käy ja pitää aukoa päätä -> aloitetaan peli eikä suostu lopettamaan, ja kun tilanne oli mikä oli niin eipä ollut muita vaihtoehtoja kuin lähteä.
Mutta tosiaan, kyllä minä pelit pelaan loppuun asti, enkä ole poistunut _yhdestäkään_ pelistä NHL12 aikana, mikäli tätä case Gendlikiä ei lasketa.
Ja tämä "mainekortti" nyt on täyttä roskaa, 2v sitten lopetin yhden turnauksen keskellä kesää. Muttajoo, Gendlik voisit nämä syytökset heittää privassa varsinkin kun kerran jo olen sinulle samat selittänyt, eli tämäkin mustamaalaus olisi voitu jättää pois, mutta miten vaan.