Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 EASHL SUMMER CUP

Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Itseasiassa kumpikaan ei ole minun joukkue. Tämä nykyinen joukkue on oma tekemä :). Mutta sen sanon että Putous seuraa ei voi ottaa pois turnauksesta noin vain :). Eli jos emme pääse uudella niin Tondeeee ilmoittaa Putouksen takaisin ja menemme sinne.

Eikös pitäisi nyt kieltää tuo seurastahyppiminen turnauksen aikana? Vaikka kyseessä olisi aikaisemman joukkueen pohjarunko niin kuitenkin kyseessä on kuitenkin eri joukkue koska olette pelanneet eri joukkueessa.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

sopiiko että ilmoitan putouksen takaisin koska kille haukkui kaikki partyshakersissä. Ja hirvikorpi potkaisi mut pois :mad: jos haluatte niin en hyväksy hirvikorpea seuraan takaisin! :eek: mutta päästäkää Putous takaisin
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Breakers of the Bones vs Kevyt pataljoona

Tulos: Luovutusvoitto BoB:lle eli jatkamme seuraavalle kierrokselle :)
Kuulemma vastustajillemme tuli pelaajakato.

Joo meidän ainut maalivahti hyppäsi kesken turnauksen Infinity II kelkkaan...
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Olisiko seura jäsenyydet? :) ja tiedätkö mitä? Minua ja pelikavereita ei kiinnosta yhtään mikään seura jäsenyydet. Teitä kiinnostaa seura jäsenyydet ketkä ottavat tämän virtuaalipelin tosissaan. :D

No mutta huhhuh! Nyt jo sitä suuta soukemmalle kiitos. Moitit täällä muita siitä, että ottavat virtuaalipelin tosissaan. Kuitenkin omien tiimikavereidesi (useimmat entisiä ;) ) suusta kuuluu, miten tosissaan se HirvikorpiXD ottaa nämä pelit, kun ihan tiiminsä parhaitakin pelaajia potkii pois heti, jos alkaa tappioita tulla. Taidat itse olla se, joka ottaa nimenomaan tämän virtuaalipelin liian tosissaan, etkä kestä tappioita tämän parissa lainkaan.

Ja herätys myös sen suhteen, että eiköhän se ole merkki siitä, että kaikki täällä olevat ottavat ainakin jollakin tapaa änärin tosissaan, kun oikein erikseen järjestettyyn turnaukseen halutaan ottaa osaa. Jos sitten joillakin ei löydy kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä pitää tiimejään kasassa edes yhden lyhyen turnauksen ajan, niin onhan se nyt aivan selkeä syy siihen, miksei tällaisia sekoilijoita kannattaisi jatkossa vastaaviin turnauksiin ottaa mukaan.

NHT:täkin saattaa kiinnostaa vastaaviin turnauksiin osallistuminen. Mutta tässä vaiheessa kautta ei haluta mitään aikataulupaineita pelaamiseen liittyen. Turnausten pelaaminen on toki hauskaa, ja tuo mukavaa ekstrajännitystä pelaamiseen, mutta noiden matsien järjestäminen ja oman porukan kokoon haaliminen ja valitseminen on kyllä sellainen pain in the ass, että me olemme tuollaisissa turnauksissa taas mukana vasta, jos formaatti on yhtä selkeästi ja ammattimaisesti järjestetty, kuin esim. EHL on. Muussa tapauksessa ainakin itse pelaan kyllä mieluummin ihan tavallista EASHL:ää.

Tsemiä joka tapauksessa kaikille Summer cupissa mukana oleville. Erityisesti niile surkuhupaisille tiimeille, joille on valtava haaste pitää tiimi kasassa turnauksen loppuun asti...
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Okei alkaa mennä juttu jo niin oudoksi että on aika pyytää anteeksi kaikilta. Ja mun vika oli että Party Shakers hajos. Potkin kaikki ja nyt se kasataan takas. Eli Party Shakers hajos mun takia mutta osallistuu turnaukseen koska kaikki menee takaisin. Ei ollut killen syy vaan minun. Pahoittelut vielä.... :(
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Ja asia on niin että Putous lähti alunperin koska oli liian vähän pelaajia.. olin potkinut kaikki melkein mutta nyt he ovat saaneet ne takaisin. Ja en itse pääse enää takaisin mutta en halua että Putous tippuu pois turnauksesta minun takia...
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Noni pelleily viestit sikseen ja asiaan...

Eli ootko nyt oikeesti sitä mieltä että Putouksen kuuluu päästä takasin kun ekana ilmottaudutaan pois ja lähetään muualle pelaamaan. Sitte huomataanki että ei tää ollukkaa kivaa, mennään takasin ja kaikki pitäis olla ku mitää ei ois tapahtunu. No shokkina voin sanoo että ei onnistu ja jos tässä mentäis täysin EHL-säännöillä nii kyllä ois teillä niin joukkueilla kuin pelaajillaki bannit mitä luultavimmin siihe turnaukseen. Mutta kun kerta täs nyt joustavasti mennään nii eiköhän Nikopetteri tän turnauksen laatijana päättäne kuin homma menee. Ugh! olen puhunut.

Et taas tiedä yhtään mitään... Putouksesta ei ollut ketään muu kuin minä ja tondeeee Party Shakersissa ei ketään muu!!!! Ja en ole menossa enään Putoukseen..

Kaikki ei pyöri siun ympärillä. Nyt puhutaan Putous-joukkueesta eikä kenestäkään pelaajasta. Itelläs on 0-ottelua kokemusta EHL:stä niin voin sanoa että sinä et tiedä kyllä turnauskäyttäytymisestä yhtään mitään.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Et taas tiedä yhtään mitään... Putouksesta ei ollut ketään muu kuin minä ja tondeeee Party Shakersissa ei ketään muu!!!! Ja en ole menossa enään Putoukseen..
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Selvittäkää välinne privaatisti, ja vääntäkää peistä - eli mailaa - vain siellä virtuaalikaukalossa.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Teitä kiinnostaa seura jäsenyydet ketkä ottavat tämän virtuaalipelin tosissaan. :D
Sanotaanko nyt näin, että hankkiessa pelaajan joukkueeseensa sitä haluaisi, että kaveri pysyisi tiimissä enemmän kuin pari päivää. Ei ole kivaa kenellekään, jos ensin näkee jonkin verran vaivaa jonkun hankkimiseen ja sitten heti seuraavana päivänä joutuu uudestaan pelaajan hakuun.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Olemme taas saaneet kuusi pelaajaa kasaan hirvikorpi sotki meidän joukkoetta:mad: Minun mielestäni kukaan ei menetä siinä mitään jos pääsemme takaisin turnaukseen joukkoeessa on kuitenkin moni pelaaja edelleen eikä ole lähtenyt mihinkään onko se paha jos tyhmyyttäni olin päivän eri seurassa!!!! kuka vain voi mennä katsomaan mun acc:n niin ei ole montaa seura jäsenyyttä:eek: Mielestäni ketään ei menetä mitään jos PUTOUS pääsee takaisin cuppiin! eikös se olisi hienompaa ja reilumpaa kaikkia kohtaan et kaikil tulis sama verra pelei :D
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Olemme taas saaneet kuusi pelaajaa kasaan hirvikorpi sotki meidän joukkoetta:mad: Minun mielestäni kukaan ei menetä siinä mitään jos pääsemme takaisin turnaukseen joukkoeessa on kuitenkin moni pelaaja edelleen eikä ole lähtenyt mihinkään onko se paha jos tyhmyyttäni olin päivän eri seurassa!!!! kuka vain voi mennä katsomaan mun acc:n niin ei ole montaa seura jäsenyyttä:eek: Mielestäni ketään ei menetä mitään jos PUTOUS pääsee takaisin cuppiin! eikös se olisi hienompaa ja reilumpaa kaikkia kohtaan et kaikil tulis sama verra pelei :D

Näin juuri mutta taitaa Junu is lizardin poikia vähän jännittää jos teille häviää ;)
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Vtu näiden ipanoiden kanssa, putous ja party shakers on ulkona koko cupista! Tollasta touhua ei katella yhtään enää, ku jokainen tietää että jos te saisitte jatkaa, niin ylihuomenna olisi jo samat rumbat edessä!

Ja turha vinkua mitään, ootte ulkona! Teillä oli mahdollisuus ja ette sitä osannut käyttää!

Rangaistus on kova koska syyllisillä aiempaa rekisteriä pahennuksen aiheuttamisesta :)

Molemmissa kerhoissa saattaa olla ihan asiallisia rehtejä pelaajia, heille sallittakoon osallistuminen cupiin jos joku kerho teidät ottaa rosteriinsa. Koska on kohtuutonta rankaista sellaista pelaajaa joka on esim. Viikko sitten liittynyt kerhoon, autuaan tietämättään millaisia sankareita on hirvikorpi yms... Mutta hirvikorpi, killekalle ja tondeeee ovat pelinsä pelaneet!
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Mitä nyt hurjastelin hirvikorven tiimissä niin killekallek potki joukkuueen pelaajia sieltä niin tottakai siinä pitää sitten jotain tehdä.
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

En saanut mitään vastausta siihen että mitä pahaa minä olen tehnyt tai sanonut????:confused:

  • :confused: mut teette niinkuin parhaaksi näette! Putous ei ole mukana jos ette haluu mut olis se ollu kiva päästä tollane höntsäturnaus pelaa! rankaiskaa vain siitä et sorruin hirven mukaa menee!

    ystävällisin terveisin TIETÄMÄTÖN :eek:

 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Kyllähän se niin on jos turnaus järjestetään ja säännöt on niin niiden mukaan jokainen koittaa touhuta ja toisaalta ollaan katsottu jo aikamme läpi sormien tota touhuu, jossain se raja menee! Ihan oikeesti miettikää ny ja katsokaa peliliin, ennenku mua tulette haukkumaan!

Haukuthan tästä vaan saa, ku hyvää hyvyyttään pistää eashl kerhoille kesä cuppii höntsäilyy ja vaihteluu perus eashl peleihin! Ja jos jostain päin kiitosta tulee niin nekin voi laittaa koko cupin "isälle" aka_chikenpoopille, me vaan toteutettiin ja viksailtiin systeemi pystyyn! :)
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Olette varmasti aikanne katsoneet läpisormien, mut minä olen tälläisessä turnauksessa ensimmäistä kertaa niin olisithan mun kohdallani voinut katsoa edes kerran läpi sormien :rolleyes:
Ja minä mielestäni kysyin hyvin asiallisesti että voinko ilmoittaa putouksen takaisin sitä en tie mitä muut on kirjotellut koska ei niin kauheasti ole kiinnostanut! olisimme halunneet Putouksella käydä pelaas tälläinen turnaus harjotus/opetus mielessä NHL 14:sta odottaessa:cool: olisin halunnut edes kunnon syyn tietää miksei Putousta voinut hyväksyä takaisin! Hyvin olisimme ehtinyt vielä pelaamaan pelit pois?:confused:
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Otetaas vielä uusiks, tuli liian hätäsesti luettuu tapahtumat läpi! Hirvikorven sekoilujahan nämä on kaikki, putouskin peruttu neljästi jne... Jos oon nyt kärryillä enää tästä koko hirvikorven showsta.. Niin tämä putous jonka hirvikorpi jätti ja petti, niin meidän puolesta voi jatkaa junu is lizardia vastaan sillä porukallaan joka teil on ilman hirvikorpea ja killekallea, jos Junu is lizardille asia käy, ku taitaa toi putoksen loppu porukka olla ihan ok porukkaa. Onhan se väärin heitä rankaista noiden hölmöilyjen takia, jos haluatte antaa putouksen pelata teitä vastaan niin pelatkaa ihmeissä!?

Oon pahoillani jos jotenkin oon ymmärtänyt jotain väärin, mut sattui eilen töissä paha tapaturma ja ajatukset hiukan ollut tärkeimmissä asioissa. Voi olla että en vieläkään oo täysin perillä näistä hirvikorven aikaan saannoksista, mutta Junu is lizardin porukka lienee paremmin putouksen tilanteesta kartalla, eli jos näätte aiheelliseksi heidän saada pelata ilman hirvikorpea ja killekallea teitä vastaan niin pelatkaa, mut jos koko putous joutaa pois nii ok...
 
Vastaus: NHL13 EASHL SUMMER CUP

Putous pelatkoon meitä vastaan. Saa mukulatkin rauhan kun pitää täällä YV:llä ja PSN-postiin spämmätä että eikö uskalleta pelata..

Otetaan sarja Putousta vastaan ja mikäli kokoonpanossa on Hirvikorpi tai killekalle niin oletan Putouksen tulevan diskatuksi?
 
Ylös Bottom