Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Montreal on tavoitettavissa seuraavasti: Tänään 14.29-17.30 ja 21--->. perjantaina lähes koko päivän ja illan. La menee harrastuksen parissa ja ilta juhliessa. Su paikalla ellei pelkotilat estä koneen avaamista.
HOX!!! Maanantaina lähden työreissulle viikoksi, eli ma - to en ole tavoitettavissa saatikka pleikan ääressä. Pe iltana seuraavan kerran.
siinä montrealin tiedote jos et sattunu huomaamaan!!
Suunnitteilla muutamien heppujenkaa nopea liiga joka tarkoittaa että syklit vedetään 3-4päivässä joka mahdollistaisi mahdollisesti myös 2kauden.
Jos olet jo monessa liigassa ja tiukkaa tekee keretä pelata niissä pelit pois tai on menoja paljon niin tämä ei ole oikea liiga sinulle mutta mikäli olet kaveri kuka pelaa paljon änäriä niin olet tervetullut mahdolliseen liigaan! Homma toimii niin että yksityisviestiä meikäläiselle jos tahdot osallistua SEKÄ ÄÄNESTÄ mennäänkö NORMAALI vai FANTASY joukkueilla. Mahdolliseen Liigaan osallistuminen edellyttää myös sen että hoidat KUNNIALLA muut liigat. Syy mahdollisesti uuteen Liigaan Minua ei kiinnosta pelata muita pelimuotoja enää laisinkaan joten pelaan mielummin Liigaa niinkuin tähän mennessä kiinnostusta osoittaneet muutkin pelurit.. Kiinnostuneet ennen ensimmäistäkään mainostusta (5/30)
Noo mut jäähää sulle vielä änäri jos emäntä lähtee no vitsi vitsi.. Ei vaan tosiaa enää yhtää muut pelimuodot kiinnosta ja tulee tuo pleikka päällä idlattua pelaamatta nii tuli sitte vielä yks laitettuu kun mermer:inkaa mietitty jo tovi tollast fantasy liigaa pitäs ainaki joukkueet olla tasasii.. Huomenna syklin vaihto koittakaahaa pelata!!!
Penguissilla olis vielä Edmonton jäljellä tässä syklis, mutta eipää oo makee678 näkyny koko syklin aikana.
Onkohan mies jossain reissussa tietoo??
Oon vissii eepille ilmotellu pleikan kautta näin muistelen.. Huomenna (tänään) voin pelata ehditkö sillon ?
niinMoi, moneltas toi syklin vaihto on? mulla vielä 2 peliä pelaamatta ,kysymys kuuluu että saako pelata konetta vastaan jos ei syklin viimisenä päivänä vastustajaa näy l linjoilla
Aikasemmin ne on itestää simuloitunu ku komissaari vaihtanu cyklinMoi, moneltas toi syklin vaihto on? mulla vielä 2 peliä pelaamatta ,kysymys kuuluu että saako pelata konetta vastaan jos ei syklin viimisenä päivänä vastustajaa näy linjoilla+
Klo 21.00---> olen pleikalla. Sopiiko se sullle?