Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl2k3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jormas2000
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäisi siinä olla Live-tuki.

Mitä asetuksiin tulee, haluan löytää parhaimmat vaihtoehdot etsimällä ne itse. Eri ihmisillä on myös vähän eri käsityksiä realistisuudesta...
 
Jep, ainakin pelinopeudesta, NHL2003:sta oon pelannu 2 nopeudella joten haen varmaan samaa nhl2k3:sta.
 
No, mä en jaksa alkaa sääteleen ja testaan kaikkien eri nippeleiden vaikutusta jos niitä vaihtaa pykälän eteen tai taakse. Pitää kattoa jotkut hyvät asetukset ja aloittaa niillä ja säätää siitä sit johonkin suuntaan jos siltä tuntuu.

WoPe: Tärkein ohje tuolla nhl2k3.netissä oli EA lätkän pelaajille: Unlearn everything you have learned. :D
 
Bugeja korjattu?

Onko kukaan kuullu jos joitain pienimpiä bugeja ois korjattu? Esim. se kun maalikamera kuvaa väärää maalia tai 0.01 sekunnin jumittuminen tai se ettei pääse vaihtoon jos pelaa vaikka vain vasenta laitaa ois ollu hyvä korjata. Aikaa on ainaki ollu!

Enää 8 päivää:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
No, mä en jaksa alkaa sääteleen ja testaan kaikkien eri nippeleiden vaikutusta jos niitä vaihtaa pykälän eteen tai taakse. Pitää kattoa jotkut hyvät asetukset ja aloittaa niillä ja säätää siitä sit johonkin suuntaan jos siltä tuntuu.

Jooh, voiskin laittaa suoraan nuo mitä edellisellä sivulla pastesit ja jos on muutettavaa niin sitten muuttaa.
 
Yllättävää, että pelistä on saatu jo yhdeksän sivun edestä juttua. Odotan innolla näkeväni pelin eri versioiden Euroopan myyntilukuja.
 
Veikkaanpa että suosio ei tule olemaan EA:n kaltaista Euroopassa, vaikka onkin varmasti parempi kuin EA:n NHL:ät...
Seuraava osa sitten tulee lähelle/menee ohi EA:n tekeleestä ála PES.
 
Ei suosio vielä pääse lähellekään EA:ta.

NHL2K4:n kohdalla asia saattaakin olla toisin, koska peli lokalisoidaan, joka on selvää alkusoittoa siitä, että Sega Sports aikoo taistella EA Sportsin kanssa toden teolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
NHL2K4:n kohdalla asia saattaakin olla toisin, koska peli lokalisoidaan, joka on selvää alkusoittoa siitä, että Sega Sports aikoo taistella EA Sportsin kanssa toden teolla.
Joo, ainoa mikä hieman huolestuttaa NHL 2k4:n kohdalla, tai mikä sen nimi nyt sitten tulee olemaankaan, on se, että saako Kush Games jatkettua NHL 2k4:n kehitystä oikeaan suuntaan, etteivät vaan mene ja ryssi seuraavaa osaa. No, on siellä ainakin yksi Treyarchin vanha työntekijä ja luulisi Segan tietävän ketkä ovat hyviä kehittäjiä sen peleille. Toivottavasti Kush Games on yksi sellainen.
 
TP Forumissa sanottiin että NHL2k3 olis Espanjassa jo ilmestyny kauppoihin. Pelataanko siellä edes lätkää?? Luulen vähän että se täälläkin nähdään ennen tuota 28.päivää :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
TP Forumissa sanottiin että NHL2k3 olis Espanjassa jo ilmestyny kauppoihin. Pelataanko siellä edes lätkää?? Luulen vähän että se täälläkin nähdään ennen tuota 28.päivää :)
Joo, niinhän siellä sanottiin ja mainostihan suomessakin moni sen ilmestyvän tänä päivänä. Pitänee vilkaista samalla kun käy kaupassa - varmuuden vuoksi.
 
Kyselin hiukan pelin perään... Stocka, VPD ja Dose kertovat, että peliä ei saa ennen 28. pvää ja että maahantuoja on tästä pirun tarkka. Eli ei muuta kuin vielä viikon päivät odotusta. Perkele!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Joo, ainoa mikä hieman huolestuttaa NHL 2k4:n kohdalla, tai mikä sen nimi nyt sitten tulee olemaankaan, on se, että saako Kush Games jatkettua NHL 2k4:n kehitystä oikeaan suuntaan, etteivät vaan mene ja ryssi seuraavaa osaa. No, on siellä ainakin yksi Treyarchin vanha työntekijä ja luulisi Segan tietävän ketkä ovat hyviä kehittäjiä sen peleille. Toivottavasti Kush Games on yksi sellainen.

En usko, että Kush Gamesista kannattaa ottaa hirveästi paineita. Onhan Kushilla Treyarchin pohjaa valmiina ja luulisi Visual Conceptsin tarkkailevan projektin etenemistä. Nyt etenkin erityisesti, kun vuonna 2K4 tulee melkoinen taistelu EA Sportsin kanssa.

Eniten pelottaa graffamoottorin uusiminen, joka toivon mukaan ei tuota Kushille kumminkaan ongelmia.

Jos Kush jollain ihmeen ilveellä onnistuu pelin kämmimään, toivotaan, että Sega saisi joskus ostettua Treyarchin Activisionilta. Se on kumminkin varsin epätodennäköistä...

Ehkäpä suuri unelma käy viimein toteen ja Visual Concepts valmistaa NHL2K5:n? :rolleyes:

-----------

PS. Mistä porukka aikoo ostaa pelin? Missähän kaupat avaavat ovet aikaisimmin? :D Stockmann tai vastaava...?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
NHL2004:seen on kuulemma tulossa SM-liiga joukkueetkin NHL-jengien lisäksi,mutta eipä paljoa lohduta jos Segan NHL2K3 on niin paljon parempi itse pelinä.:p
 
Ei paljon SM-liiga joukkuee lohduta jos peli on täys p*sk*.. ja jos Rosterit on samaa tasoa kuin EAn NHLn vastaavat ni Otto Janecky varmaan pelaa vielä jokereissa ^^
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Luulen että heti kun tulee niin menen vpd:stä ostamaan kello 10:00 :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Pelin käyn ostamassa hämeentien filmifriikistä se kun on tuossa 3 minuutin kävelymatkan päässä (tässä tapauksessa minuutin juoksumatkan päässä ;)). Perjantai, tule jo! ^^
 
Muuten! Miten pitkillä erillä aiotte pelata?

Ehkä ensin kokeilen viiden minuutin erillä, mutta jos pelit alkavat päättyä lukemin 0-0, niin eiköhän vaihdeta 10 minuuttiin... Olisi kyllä mahtavaa, jos tietokone pystyisi kerrankin antamaan sen verran haastetta, että 20 minuutin erissä olisi järkeä (ettei lukemat ole pelin päätteeksi jotain 10-6). Se vasta ultrarealistista olisi, pelaisi vielä 20 minuutin erillä. Usein se alkaa tympiä, kun tietokonetta vastaan ei ole niin hauska pelata. Siksi olisi hauska nähdä selviä eroja eri joukkueiden pelityylissä, että kiinnostus kestäisi.
 
Ylös Bottom