Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Oletan että kaikki tähän ketjuun kirjoittavat eivät aio peliä kumminkaan hankkia PS2:lle... Itselleni ei kelpaa tässä tapauksessa kuin paras, eli Xbox-versio !
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
pelaaminen analogi tikulta kuulostaa ikävämmältä kuin luoti päähän. Ei uskalla painaa samanlaisella temmolla ukkoa etiäppäin kun tikkuhan siinä katki menis
Ei siitä jäänheijastukset puutu. PS2 versiossa jään heijastukset on vedetty vähän överiksi. Vai voitko väittää näkeväsi samanlaisia heijastuksia jäästä kun käyt katsomassa lätkää jäähallissa kuin mitä ne on PS2 versiossa? Xbox versiossa on REALISTISET jääheijastukset eli erittäin himmeät.vaikka se onkin graafisesti huonoin (muuten yhtä hyvä kun Cube mutta jään heijastukset puuttuvat)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Samaa mieltä, olen kyllä kokeillut analogisella pelaamista ja siitä ei kertakaikkiaan tule mitään, en ole tarpeeks tarkka, nopea ja vaikka risti liikkuu vain 8 suuntaan niin hyvin on tähän mennessä mennyt, pelaaminen tuntui tuskalta tatilla pelattaessa, en tiedä johtuukon sitten siitä kun sega ajoilta asti tottunut tuohon ristiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Itse kokeilen kanssa varmaan noita aiemmin peistattuja asetuksia, niistä on sitten hyvä lähteä vääntämään. Sitten harkkapelejä alle ja kausi/franchise käyntiin Capitalsilla...
Juttelin kaverin kanssa, joka oli kokeillut peliä (en tiedä missä, on kyllä pelikaupassa töissä) ja tämä kertoi NHL 2K3:n olevan pettymys. Kaveri ei kyllä muutenkaan tykkää urheilupeleistä, varsinkaan jääkiekosta. Sanoi, että peli nyt lähinnä alkoi ärsyttämään kun mistään ei tule mitään... myönsi kyllä pelanneensa vain 10min ajan, joten NHL 2K3 luultavasti avautuu kuin PES, eli hitaasti mutta varmasti.
Mullakin kesti NHL2K2:n oppimisessa ainakin puolikkaan kauden verran... enkä osaa sitä ihan vieläkään... ainakaan pelattaessa erästä marsilaista kaveriani vastaan...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Niin, Sami on varsinainen marsilainen, ainakin videoiden perusteella.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei siitä jäänheijastukset puutu. PS2 versiossa jään heijastukset on vedetty vähän överiksi. Vai voitko väittää näkeväsi samanlaisia heijastuksia jäästä kun käyt katsomassa lätkää jäähallissa kuin mitä ne on PS2 versiossa? Xbox versiossa on REALISTISET jääheijastukset eli erittäin himmeät.
Kunpa voisinkin heittää videopätkiä tästä Marsin asukkaan minua vastaan pelaamista matseista, mutta ei. Jospa sitten jonain vuonna saan toimimaan tuon Xbox Liven, niin saatte kaikki turpiinne tältä tyypiltä.
No mun mielestä se ei ole graafisesti jäljessä jos se on realistisempi. Mutta loistosta se on toki jäljessä kun Xbox versiossa jää ei ole kuin peili. Tästä asiasta on muuten keskusteltu tuolla thunderpuckissa ja aikaisemmin siellä Treyatechin foorumissa, missä myös pelin tekijöihin kuuluva heppu myönsi XBoxin grafiikan tällä osa-alueella realistisemmaksi. Mutta joku tosiaankin voi tykätä tuosta PS2 version peilijäästäkin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
Hei, en mä väitä ettäkö se olis parempi että näkyy heijastuksia (ne kuvat mitä olen nähnyt Xboxin versiosta niin näyttää lähinnä varjoilta kuin heijastuksilta), realismin kannalta se näyttää enemmän jäältä se valkoinen melkein heijastamaton. Mutta onhan siinä sillon silti vähemmän graafista kikkailua, vaikka sitä miltä kantilta kattois joten mielestäni on oikeutettua sanoa että se on graafisesti vähän muitten _loistosta_ jäljessä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jarlaxle
Tähän väliin pakko todeta, että mun käämit saattaa palaa totaalisesti jos Playerone ei saa toimitettua peliä mulle perjantaiks. No eipä maalata piruja seinille!