Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl2k3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jormas2000
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, eikös tota aikaa saanut mutttaa 5-20 joka minuutti, eli joku 7-10min on varmaan se millä pelaan.
 
Entä mikä on suosikkijoukkueenne? Millä joukkueella aloitatte ensimmäisen Seasonin/Franchisen?

Vaikka suosikillani Los Angeles Kingsillä ei ole mennyt viime aikoina kovinkaan kehuttavasti, eikä joukkueen rating ole pelissä varmastikaan kummoinen, taidan aloittaa kauden kumminkin Losilla.:D

Let's go Kings!

PS. Signatureen voisi sitten laittaa kausitilastoja, kun pelin saatte, esim. V-H-T-P.
 
Luultavasti muutaman pelin pelailen ennenkuin päätän aloitanko Seasonin vai Franchisen. Luultavasti se alkaa sitten Montrealilla tai Atlantalla. Meinaattekos muuten itse säätää sliderit kuntoon vai käyttää jo olemassa olevia säätöjä? Ajattelin käytää Hrudey32n uusimpia mutta sitten pitäis säätää editoida moket huonommiksi.. :)
Nyt nukkumaan niin perjantai tulee nopeammin!
Kauniita unia, NHL2k3n kuvia! ;)
 
Kuten jo aiemmin totesin, taidan ensin kokeilla perusasetuksilla, miltä peli tuntuu. Etsin mieluiten muutettavat ominaisuudet itse. Eiköhän tekijät tiedä, miltä pelin pitää ensi alkuun tuntua (?).

Vai Atlantalla ajattelit aloittaa? Voi olla aika risuinen tapa aloittaa, tosin paistaa se päivä risukasaankin. :rolleyes:

Ehkä voisi aloittaa muutaman Exhibitonin jälkeen perinteisen Seasonin (tuskin sen pelaamisessa kauan kestää :D) ja sitten voisi tutustua tähän Franchiseen, kun on vähän jo saanut tuntumaa peliin. Ehkä valmennuskin sujuu sitten paremmin.

Oletan että kaikki tähän ketjuun kirjoittavat eivät aio peliä kumminkaan hankkia PS2:lle... Itselleni ei kelpaa tässä tapauksessa kuin paras, eli Xbox-versio :D!

Tosiaan,

kauniita unia, änäri2K3n kuvia!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler

Oletan että kaikki tähän ketjuun kirjoittavat eivät aio peliä kumminkaan hankkia PS2:lle... Itselleni ei kelpaa tässä tapauksessa kuin paras, eli Xbox-versio :D!

Okei, vaikka se onkin graafisesti huonoin (muuten yhtä hyvä kun Cube mutta jään heijastukset puuttuvat), niin Live tuki todella tekee siitä parhaan, mutta hei, lätkä pelin pelaaminen analogi tikulta kuulostaa ikävämmältä kuin luoti päähän. Ei uskalla painaa samanlaisella temmolla ukkoa etiäppäin kun tikkuhan siinä katki menis ;)
 
Taidan aluksi pelaa pari harjotusmatsia ja ehkäpä kokeilla muiden tekemiä säätöjä, ensin toki default säädöillä.

Ihan perinteisen kauden aloitan, mutta joukkueesta en vielä tiedä, nyt jos pitäis joku valita niin.. Atlanta olis aika killeri, Nurminen maalissa! olisi kiva lähteä pelaamaan ja parantamaan joukkuetta ja oppia taktisia hienouksia, Pittsburgh käy mielessä myös, en edes muista millon viimeks olisin pelannut jengillä missä olis Lemiux, tais olla segalla 90-luvulla :cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
pelaaminen analogi tikulta kuulostaa ikävämmältä kuin luoti päähän. Ei uskalla painaa samanlaisella temmolla ukkoa etiäppäin kun tikkuhan siinä katki menis ;)

Samaa mieltä, olen kyllä kokeillut analogisella pelaamista ja siitä ei kertakaikkiaan tule mitään, en ole tarpeeks tarkka, nopea ja vaikka risti liikkuu vain 8 suuntaan niin hyvin on tähän mennessä mennyt, pelaaminen tuntui tuskalta tatilla pelattaessa, en tiedä johtuukon sitten siitä kun sega ajoilta asti tottunut tuohon ristiin.
 
vaikka se onkin graafisesti huonoin (muuten yhtä hyvä kun Cube mutta jään heijastukset puuttuvat)
Ei siitä jäänheijastukset puutu. PS2 versiossa jään heijastukset on vedetty vähän överiksi. Vai voitko väittää näkeväsi samanlaisia heijastuksia jäästä kun käyt katsomassa lätkää jäähallissa kuin mitä ne on PS2 versiossa?:D Xbox versiossa on REALISTISET jääheijastukset eli erittäin himmeät.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Samaa mieltä, olen kyllä kokeillut analogisella pelaamista ja siitä ei kertakaikkiaan tule mitään, en ole tarpeeks tarkka, nopea ja vaikka risti liikkuu vain 8 suuntaan niin hyvin on tähän mennessä mennyt, pelaaminen tuntui tuskalta tatilla pelattaessa, en tiedä johtuukon sitten siitä kun sega ajoilta asti tottunut tuohon ristiin.

Johtuu siitä, että taidat omistaa PS2:n ja olet todennut sen analogitikut epätarkoiksi ja surkeiksi tekeleiksi. Xboxin ja etenkin Dreamcastin tatti on loistavan jämerä ja tiukka. XBX:llä ja DC:llä lätkän pelaaminen on täyttä nannaa analogitikulla, kunhan pelin valmistuksesta ei vastaa EA Sports.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse kokeilen kanssa varmaan noita aiemmin peistattuja asetuksia, niistä on sitten hyvä lähteä vääntämään. Sitten harkkapelejä alle ja kausi/franchise käyntiin Capitalsilla...
Juttelin kaverin kanssa, joka oli kokeillut peliä (en tiedä missä, on kyllä pelikaupassa töissä) ja tämä kertoi NHL 2K3:n olevan pettymys. Kaveri ei kyllä muutenkaan tykkää urheilupeleistä, varsinkaan jääkiekosta. Sanoi, että peli nyt lähinnä alkoi ärsyttämään kun mistään ei tule mitään... myönsi kyllä pelanneensa vain 10min ajan, joten NHL 2K3 luultavasti avautuu kuin PES, eli hitaasti mutta varmasti. Mun päätä ei tuollaiset puheet käännä, tästä pelistä on pakko pitää jos se toteuttaa ees puolet siitä mitä arvosteluissa on luvattu.

Eikö se perjantai nyt vois tulla nopeammin!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Itse kokeilen kanssa varmaan noita aiemmin peistattuja asetuksia, niistä on sitten hyvä lähteä vääntämään. Sitten harkkapelejä alle ja kausi/franchise käyntiin Capitalsilla...
Juttelin kaverin kanssa, joka oli kokeillut peliä (en tiedä missä, on kyllä pelikaupassa töissä) ja tämä kertoi NHL 2K3:n olevan pettymys. Kaveri ei kyllä muutenkaan tykkää urheilupeleistä, varsinkaan jääkiekosta. Sanoi, että peli nyt lähinnä alkoi ärsyttämään kun mistään ei tule mitään... myönsi kyllä pelanneensa vain 10min ajan, joten NHL 2K3 luultavasti avautuu kuin PES, eli hitaasti mutta varmasti.

Eihän tuo nyt herranen aika 10 minuutissa avaudu, etenkään henkilölle, joka ei pidä urheilupeleistä. Ilo kuulla, että mistään ei tule mitään (= varmaankin sama kuin hyvä vaikeustaso).

Mullakin kesti NHL2K2:n oppimisessa ainakin puolikkaan kauden verran... enkä osaa sitä ihan vieläkään... ainakaan pelattaessa erästä marsilaista kaveriani vastaan...:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Mullakin kesti NHL2K2:n oppimisessa ainakin puolikkaan kauden verran... enkä osaa sitä ihan vieläkään... ainakaan pelattaessa erästä marsilaista kaveriani vastaan...:rolleyes:

Niin, Sami on varsinainen marsilainen, ainakin videoiden perusteella. Saa nährä, miten meikäläisen käy 2K3:ssa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Niin, Sami on varsinainen marsilainen, ainakin videoiden perusteella.

Älä muuta sano... jos Sami voittaa minut 2K3:n playoffeissa, saatan ehkä viimeinkin toteuttaa raivon puuskassani pitkäaikaiset uhkaukset ja heittää äijän ikkunasta. :D

Siis aivan uskomaton hörhö! Tekee maaleja kuin tyhjää vaan ja saa aina S-muotoisen kieputuksen onnistumaan täydellisesti. Ei se enää edes juhli, kun tekee maalin mua vastaan. Huokuu prkl niin paljon itseluottamusta, että vaan naureskelee, tai toteaa tyynen rauhallisesti jotain, tyyliin: "Maali - maalintekijänä Lehtinen."

Kunpa voisinkin heittää videopätkiä tästä Marsin asukkaan minua vastaan pelaamista matseista, mutta ei. Jospa sitten jonain vuonna saan toimimaan tuon Xbox Liven, niin saatte kaikki turpiinne tältä tyypiltä.

Laihana lohtuna voisi toivoa, että tappioputkien kirous EI jatku enää 2K3:ssa... Kone vaihtuu Xboxiin ja ihan uusi peli kyseessä... ei sitä koskaan tiedä...:o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Ei siitä jäänheijastukset puutu. PS2 versiossa jään heijastukset on vedetty vähän överiksi. Vai voitko väittää näkeväsi samanlaisia heijastuksia jäästä kun käyt katsomassa lätkää jäähallissa kuin mitä ne on PS2 versiossa?:D Xbox versiossa on REALISTISET jääheijastukset eli erittäin himmeät.

Hei, en mä väitä ettäkö se olis parempi että näkyy heijastuksia (ne kuvat mitä olen nähnyt Xboxin versiosta niin näyttää lähinnä varjoilta kuin heijastuksilta), realismin kannalta se näyttää enemmän jäältä se valkoinen melkein heijastamaton. Mutta onhan siinä sillon silti vähemmän graafista kikkailua, vaikka sitä miltä kantilta kattois joten mielestäni on oikeutettua sanoa että se on graafisesti vähän muitten _loistosta_ jäljessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler

Kunpa voisinkin heittää videopätkiä tästä Marsin asukkaan minua vastaan pelaamista matseista, mutta ei. Jospa sitten jonain vuonna saan toimimaan tuon Xbox Liven, niin saatte kaikki turpiinne tältä tyypiltä.

Hehe... Offense wins games, defense wins championships :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
Hei, en mä väitä ettäkö se olis parempi että näkyy heijastuksia (ne kuvat mitä olen nähnyt Xboxin versiosta niin näyttää lähinnä varjoilta kuin heijastuksilta), realismin kannalta se näyttää enemmän jäältä se valkoinen melkein heijastamaton. Mutta onhan siinä sillon silti vähemmän graafista kikkailua, vaikka sitä miltä kantilta kattois joten mielestäni on oikeutettua sanoa että se on graafisesti vähän muitten _loistosta_ jäljessä.
No mun mielestä se ei ole graafisesti jäljessä jos se on realistisempi. :D Mutta loistosta se on toki jäljessä kun Xbox versiossa jää ei ole kuin peili. Tästä asiasta on muuten keskusteltu tuolla thunderpuckissa ja aikaisemmin siellä Treyatechin foorumissa, missä myös pelin tekijöihin kuuluva heppu myönsi XBoxin grafiikan tällä osa-alueella realistisemmaksi. Mutta joku tosiaankin voi tykätä tuosta PS2 version peilijäästäkin.
 
Tähän väliin pakko todeta, että mun käämit saattaa palaa totaalisesti jos Playerone ei saa toimitettua peliä mulle perjantaiks. No eipä maalata piruja seinille!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jarlaxle
Tähän väliin pakko todeta, että mun käämit saattaa palaa totaalisesti jos Playerone ei saa toimitettua peliä mulle perjantaiks. No eipä maalata piruja seinille!

Luulisi tuon viimeistään maanantaina tulevan perille. :D
 
Ylös Bottom