Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samaa mieltä. MTV:ltä tuli nightwishin uusi kappale ja sehän kuulosti hyvältä!Baron sanoi:Itse en ole koskaan oikein Nightwishistä välittänyt, mutta nyt oli pakko mennä kokeilemaan musiikkimakuni venymistä ja uskaltauduin ostamaan heidän uusimman levyn hyvien arvosteluiden jälkeen...
Ja mitä nyt olen pari kertaa makustellut levyä, niin voin vain sanoa sen, että parasta mitä Nightwishille on koskaan tapahtunut, on Tarja Turusen ulos potkiminen... Kiteen tyypit ovat ruotsalaisen solistinsa kanssa nostaneet itsensä aivan uudelle tasolle. Piti välillä oikein ihmetellä, että ei saatana...Hyvä levy täynnä hyviä biisejä... Tuomas Holopainen on omanlaisensa nero. Ja Tarja Turunen... Who cares...
Homma toimii...
Juuri näin, en olisi itse voinut sanoa yhtään paremmin. Ennen en yhtyeestä juuri välittänyt vaikka power on lähellä sydäntä... Tarjan äänestä en pitänyt sitten yhtään, muut yhtyeen muusikot olivat loistavia ja ovat vieläkin. Tai siis Tarjan äänessä ei vikaa ollut, mutta Tarjan olisi vaan kannattanut laulaa suomeksi. Se olisi toiminut, Englanti ei. Dark Passion Play on selvästi Nightwishin paras levy IMO.Baron sanoi:Itse en ole koskaan oikein Nightwishistä välittänyt, mutta nyt oli pakko mennä kokeilemaan musiikkimakuni venymistä ja uskaltauduin ostamaan heidän uusimman levyn hyvien arvosteluiden jälkeen...
Ja mitä nyt olen pari kertaa makustellut levyä, niin voin vain sanoa sen, että parasta mitä Nightwishille on koskaan tapahtunut, on Tarja Turusen ulos potkiminen... Kiteen tyypit ovat ruotsalaisen solistinsa kanssa nostaneet itsensä aivan uudelle tasolle. Piti välillä oikein ihmetellä, että ei saatana...Hyvä levy täynnä hyviä biisejä... Tuomas Holopainen on omanlaisensa nero. Ja Tarja Turunen... Who cares...
Homma toimii...
Baron sanoi:Annetaanko mahdollisuus tälle Nightwishin solistille ja unohdetaan se, että se on ruotsalainen...
Baron sanoi:Jotkut sanoivat samaa AC/DC:n Bon Scottin jälkeen: "kunhan pysyy kaukana vanhoista kappaleista..." Kuinkas hyvä Brian Johnsson olikaan...
Annetaanko mahdollisuus tälle Nightwishin solistille ja unohdetaan se, että se on ruotsalainen...
Taikuri sanoi:Uus Nightwish kuulostaa joltain Evanescenseltä ja within temptationilta, se ei enää erotu massasta kun on niin normi laulaja. Tarjan aikaan se oli toista! Se oli uniikki ku Tarja oli messissä, nyt se on vaan casual hevibändi casual nais laulajalla.. Anette on muutenki liian iloinen Nightwish meininkiin. Ois vaikka se MArco(basisti) laulanu pelkästää DPP:llä nii seki kuulostais paremmalta kun Anetten happy tunesit. TARJA!
ColdFire sanoi:Mun mielestä uusi levy on todella hyvä. Pirun upeita sanoituksia ja sävellyksiä.
Evanescense ja within temptationit ei pääse lähellekkään.
Taikuri sanoi:Musiikki ja sävellykset on hyviä, mutta en vain tykkää Anetten laulusta..Pop laulaja ei toimi.
ColdFire sanoi:Evanescense ja within temptationit ei pääse lähellekkään.
The Great Samu sanoi:Nyt jos saisi vielä Sonata Arctican vaihtamaan solistia....