Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Olisko ollut joskus vuonna 2000-2001 kun piti keksiä äkkiä uusi maili osoite ja isukin pöydällä oli tuollainen kuvasto:


http://cdcardic.fi/

Siitä asti siiten ollut cardic mutta nyt rippone on tullut kovasti haastaan. Antaa poikien tapella ja katsoa kumpi jää :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Oikeestaan en käytä tota Kapteeni Kaasua missään, se on aina
TAkEN__FIN tuo nimi tuli kun joku oli pöllinyt mun aiemman nimimerkin ja aloin huutaa kesken pelin että "some idiot has taken my nick blaa blaa blaa" ja siitä sitten TAkEN mutta FIN tulee kansallisuudesta, eli arvaatte varmaankin. FINLAND:D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Oon moneen paikkaan halunnu nimen Flash .. Noh tämä on yleensä ollu melkee poikkeuksetta varattu ja muutenkaan se ei olisi kovin persoonallinen.

Muunsin nimen eka Flash -> Flashy -> fLÄSh .. ja tätä oon käyttäny nyt pari vuotta eri paikoissa =P ainaki erotun Flashista.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Alunperin nimimerkkinä oli ChesterField (tupakkamerkki) mutta vaihdoin se WASPin klassikko biisiin Wild Child (tykkään Susperian coveroimasta versiosta enemmän).
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Itse tuli otettua nimi siitä kun tuppasin aina kuukahtamaan ohjain kädessä yön pelisession jälkeen ja joskus päivisinkin. Vaimoke tuli herättelemään ja sanomaan että päiväunet loppu nyt :D siitä se jotenkin iskostui. Boxi nicki kyseessä tässä tapauksessa. Muuten nickini on vain jostain kumman syystä erilaisten sanojen sekoitus ja se vain kuulosti kivalta korvaan. Mitä vaikeampi lausua sitä parempi :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Ocarina of Timessä oli semmonen kana (tai cucco niinku pelissä) jonka nimi oli Cojiro.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Suosikkiyhtyeeni tunnetuin (mutta kaukana parhaasta) kappale on nimeltään Epic (mikä bändi kyseessä?). Epic olisi sellaisenaan ollut liian mahtipontinen ja egoistinen nicki, joten lisäsin siihen tuommoisen pienen twistin, jolla sain nickistä hieman persoonallisemman ja olen nyt jo pitkään käyttänyt tätä nickiä lukuisilla foorumeilla. Hyvänä puolena myös se, että Epic on melkeinpä kaikilla foorumeilla jo varattuna, mutta Epicor ei juuri missään. Ja tosiaan nimimerkkiäni aikoinani pähkäillessäni kriteerini olivat: lyhy, ytimekäs ja jonkinlainen yhteys suosikkiyhtyeeseeni. Tässä nyt toteutuu ne kaikki ja olen todella tyytyväinen omaan nimimerkkiini.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Hyvänä puolena myös se, että Epic on melkeinpä kaikilla foorumeilla jo varattuna, mutta Epicor ei juuri missään.
OT: Matkallani töihin näen joka aamu rakennuksen, jossa on suhteellisen iso ja näkyvä Epicor-valomainos. 8)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Eipä ole kummoinen tarina tämä. En keksinyt mitään nimimerkkiä, niin piti vain repiä nimi Halosta.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nimimerkkini tulee FPS-pelaamis tavasta (ainakin siihen aikaan kun keksin). ELi pelatessani hekotin ja juoksin kuin päätön kana mihin sattui, ja usein nämä "hyökkäykset" olivatkin varmoja itsemurhia.. mutta KIVAA OLI !
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Tuli kerran, kun pelattiin Counter Strike: Sourcea kavereitten kanssa. Mulla kaatu CSS varmaan 5 kertaa kymmenessä minuutissa, ja siinä sitten tiuskin kavereille että p*rkele kun näitä virheraportteja tulee. Ehdottivat sitten että "hei siinähän ois sulle hyvä nimimerkki". Siitä asti se on sitten ollut virheraportti. Kuvaa nykyistä tietokonettani täydellisesti.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Katsoin ala-asteella videota, jossa oli Stinky-kettu. Kuulin nimen väärin ja aloin käyttää Dinkietä. Onneksi kävi näin.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Mietin aikanaan pitkään nimimerkkiä jota jaksaisi käyttää pitkään, joka ei olisi täysin mahdoton ulkomaalaisille lausua, ei mitenkään mauton ja ennenkaikkea halusin nimen olevan omaperäinen..

Pitkän tuumailun ja oman nimen (Ari) vääntelyn jälkeen keksin sitten päähäni mehicaanomaisen Arriibahin.. Nyt nimi ollu käytössä pitkälti yli 2 vuotta, ja en voi sanoa että olisin koskaan törmänyt toiseen vastaavaan.

Tosin hieman aina ärsyttää se että nimeä on melko helppo hokea.. Esim. CODia pelatessa voi alkaa kyrsii kuunnellaa nimensä huutoa (pelatessa:D) re-spawnia odotellessa:rolleyes:..
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Mun nimimerkki tulee sly-sarjasta.
Slyn japanilainen esi-isä oli rioichi cooper eli tosta otin sit etunimen.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Käytän joko Rakken tai Rakkeni nimeä. Alkujaan lähtenyt siitä kun piti irc-nickname(EI irc-galleria) kesiä jostain. McKracken(C64-peli) kuulosti hauskalta joten aloin käyttää sitä. Ajan myötä kukaan ei jaksanut kutsua tuolla nimellä ja se muovaantu yksinkertaisempaan muotoon.
Jossain välissä oli myös nimestä käytössä versiot McK ja Mack. Vaikeaa olisi enään keksiä tai tottua käyttäämään uutta nikkiä.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nimimerkkini tulee, kun koulussa terveystiedon tunnilla piti tehdä huvittava esitelmä jostain päihteestä. Ruvettiin sit kaverin kans vääntään jotain julistetta Suomi-viinasta. Käytettiin juopuneen kirjoitusta, eli H:n edessä S jne.. No sit tuli lause: "Shetken shaatat olla shekaisin.."

Ruvettiin oikein miettimään mitähän se Shetken tarkoittaa ja kyllä sillekkin tarkoitus löytyi.. Ja saatiin julisteesta 7½....
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Joskus pentuna tuli luettua LoTR:n tiiliskivi (taru sormusten herrasta) ja Balrog oli kuvailtu siina kirjassa pirun mageesti, eraalta vanhempieni tuttavalta loytyi kirja jossa oli luonnoksia ja kuvituksia lotr hahmoista. Ihastuin tuohon liekkien ja pimeyden paholaiseen ja torkeasti kopioin nimen suoraan kayttooni. On sama nimimerkki paikasta toiseen ja pelista peliin ollut kaytossa helposti jo 7 vuotta.

(pahoittelen aakkosten puutteita, eivat tunnu toimivan tassa puhelimessa)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

COD4:sta eli Spetsnazeista ja sana oli kiva, mutta se oli PSN:ssä viety niin laitoin The sanan eteen niin syntyi tämä ja sittemmin peliaiheississa paikoissa käytellyt.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Demel tulee omasta nimestä väännettynä ja kirjain lisättynä. Mutta peli nickki Kenttis/Kenttic tulee vanhasta nickistä Kenttälapio jotakäytin wanhanaan hyvään aikaan Action Quakessa ja CSssä. Jossain vaiheessa kun pelasin CS suorcea nickkistä muuttu vaan Kenttis. Gamertag Kenttic johtuu siitä kun Kenttis oli käytössä.
 
Ylös Bottom