Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Täällä onkin ihan mielenkiintoisia taustatarinoita. :)

Itse omaan niinkin yksinkertaisen selonteon, notta toinen nimeni on Ensio -> Enska. Välillä zetalla ku ässä on yleensä jo kaapattu. :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Joskus oli Shotik, kun liero-pelissä (muistaako kukaan?) kaikilla oli jotkut hauskat.

Juu, Lierossa en ole koskaan käyttänyt Vaaria vaan milloin mitäkin. Xtremessä olin pinkki torttu nimeltään Anime poo, vaikken animea voi sietääkään.:D ...tai no, tulihan sitä Pokeemonia joskus katottua.:)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Joskus 4 vuotta sitten pelasin runescapea ja siellä näin pelaajan nimeltä Pulukai ja jotenkin ihastuin tuohan Kai osaan nimen lopussa. Hetken aikaa miettisin että mihin nimeen saisin Kai lopun. Loppujen lopuksi keksisin pistää sen oman nimeni loppuun.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Alunperin nickini tuli Final Fantasy VII:n inspiroiman Great Warrior kappaleen mukaan (se Red XIII:n kotikylä, musiikki joka soi ns. Redin menneisyyden muistelma kohtauksissa), eli alkuperäinen nickini oli Great Warrior. Nettitutut sitten ajan kanssa vääntelivät tuosta "lempinimeä" ja joku väänsi sen Warra:ksi jolloin lähes jokainen alkoi kutsumaan Warrana. No se ainakin tuntui originaalimmalta kuin alkuperäinen lähes korni Great Warrior joten vaihdoin nikkini Warraksi :p

Tosin tällä foorumilla olen aina tainnut ollakkin vain Warra, muualla ehdin olla pidempään tuolla entisellä nikillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Muistaakseni ps1:llä pelasin jotain Smackdown-peliä ja tein oman painijan. Hahmo näytti siltä kun olisi selvinnyt voittajana ydinsodasta. Halusin että nimi tarkoittaa jotain englanniksi ja että se alkaa D:llä. Siitä heitin sitten Decimal, liekö desimaalit piinannut sopivan vittumaisella tavalla päätä, kun vihasin matematiikkaa.

Se nimi onkin sitten jäänyt elämään ja kaikissa peleissä olen sitä käyttänyt siitä asti, jo kohta 10 vuotta. Live gamertagini on väännös nickistä ja omasta nimestäni, kun Decimal oli jo käytössä.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Oma nimimerkkini, SILIK, tulee eräästä nykyään entisestä amerikkalaisesta underground bändistä (taitaa myös olla star trek hahmo? trekkarit voivat kertoa paremmin). Bändin nimi oli jotenkin tarttuva ja sellainen, että täällä napapiirillä ei sitä ketään tunnista. Myöskin itseäni kiehtoi ajatus, että se ei oikeasti tarkoita mitään.

Tarinassa on vielä ihan hauska päätös. Tuossa parisen vuotta sitten lueskelin bändin myspace-sivustoilta, että bändi on lyönyt pillit pussiin ja lähtevät eri suuntiin. Kuitenkin bändi kertoi siinä, että heillä on pitkäsoitto valmiina, eivätkä he tiedä mitä sille tehdä. Toivoin sitten, että bändi päättäisi pistää sen vaikka nettiin lataukseen tai jotain. No tuli syksy...kiitokset Last.fm sivustoille, joissa olin muunmuassa SILIK:in "Top Listener", sivuston kautta bändin kitaristi otti minuun yhteyttä. Viesti oli tyyliin: "kiitos, että olet kuunnellut meidän musiikkia. halauaisitko saada meidän julkaisemattoman levyn?". No shit. Tottakai mä sen haluan. Alkuperäisten suunnitelmien mukaan kaverin piti lähettää se rapakon yli postissa, mutta ei ollut sitten toimeentunut ja sovittiin sitten, että lähettää sen messengerillä. Ja näin sitten minä sain bändin julkaisemattoman levyn, ihan vain sen takia, että olin kuunnellut heidän musiikkiaan :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Oman nimimerkkini taisin jostain WoW aiheisesta youtube videosta löytää..
Jonkun ukkelin nimi videolla taisi olla "Learoy"? Tai sitten se vaan kuulosti siltä, sillä kuuloni ei ole vahvin aistini:D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Itse tossa mietiskelin et mikä olis hyvä nimimerkki, niin sitten muistui mieleen legendaarinen hankkija ja siitähän se sitten lähti :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Itse tossa mietiskelin et mikä olis hyvä nimimerkki, niin sitten muistui mieleen legendaarinen hankkija ja siitähän se sitten lähti :)

Se on legendaarinen, siksi piti ostaa sen paita. :D Lippistä en löytänyt sillon mistään, ja se sitten jäi..
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Berserker tuli nyt Berserk mangasta.

Mutta mitä yleensä käytän on nimimerkki Arppis. Armeija kaverit kutsuivat sillä nimellä ja se vaan nyt jäi nimimerkiksi. :p
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Opeth on maailman paras bändi jos multa kysytään, ja nimimerkki on vielä kuorrutettu syntymäajalla.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Kun asentelin Serious Samiä ekan kerran niin huomasin vain ohimennen että normaali windows installerin tilalla luki "Serious Installer" nauroin asialle loppupäivän ja sitten kun kaveri alkoi käyttää Jarius nimikettä samana päivänä, yhdistelin itselle nopeasti Serius nimen (laniin) ja siitä se sitten lähti. Maalasin katon punaise---siis sitten vain on joka paikas melkein nikkinä toi Serius, normaalimmin SeriusUser. Sieltä se on kotosin toi nikkini.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Pazeus pohjautuu jostain hyvin kaukaa leikki-ikäisenä leikityistä leikeistä joissa keksittiin itsellemme ja toisillemme kuvitteellisia nimiä. Alunperin Paze joka mukautuu Pasi nimestäni, mutta netin alkuaikoina langoilla pyöri myös toinen Paze ja nimi oli usein siksi varattuna, jolloin lisäsin siihen US päätteen. Loppujen lopuksi mielestäni aika "mahtipontinen" nikki kun lausuu sen vaikka panotuksella PaZeus - Jumalallista lisävivahdetta (olikohan tuo nyt muistaakseni vielä sodan jumala), joka sopii hyvin pelaamiini sotapeleihin!
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Loppujen lopuksi mielestäni aika "mahtipontinen" nikki kun lausuu sen vaikka panotuksella PaZeus - Jumalallista lisävivahdetta (olikohan tuo nyt muistaakseni vielä sodan jumala)
Zeus on taivaan, tuulen, pilvien, sateen ja ukkosen jumala. :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Tälle foorumille saapuessani, päätin kerrankin keksiä jonkun omalaatuisen ja erottuvan niimerkin, joka ei kuulosta väkisin väännetyltä aihealueeseen liittyen pakolla keksityltä, kuten monilla muilla saiteilla olen tehnyt. No, enpä nyt tiedä onko Rammsteinen kappaleesta pöllitty nimimerkki mikään omaperäisyyden riemuvoitto, mutta ainakin se kuulostaa erilaiselta kuin pelimies666 tai xboxfan4life.

Niin ja itse biisi on yksi kyseisen yhtyeen kovimpia, ainakin näin omasta mielestäni.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Ps3 nickin tarina: Ei mitään ihmeempää tarinaa.Pidän vain Hitman peleistä ja joutui vähän vääntämään koska oli varattu.

Kfin nickki: S-marketin eräs myyjätär sanoo aina useita kertoja "Kidosch" jokaiselle asiakkaalle.Aina kun käyn kaupassa ja hän on kassalla, menen hänen kassalleen,aivan sama kuinka pitkä jono on, vain kuullakseni sen äänen.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Oma tulee PSN-nickistäni, jonka keksimiseen en jaksanut hirveästi paneutua. Alussa ovat nimikirjaimeni ja lopussa syntymävuosi. Tietysti muita pelaajia ajatellen olisi voinut laittaa toisen nickin verkkopelaamisen takia, mutta näillä mennään. Ja on tästä väännetty pari helpommin lausuttavaa versiotakin entisiltä klaaniajoilta.
 
Ylös Bottom