Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

Vastaus: Nimimerkkisi tarina

En oikeestaan edes tiedä mistä nimimerkki tuli. Joka paikassa yritän sitä käyttää. Mutta yleensä joku pentele on sen kerinnyt varaamaan. :mad:

Dark saattoi tulla siitä et pidän pimeästä.
Side luultavasti siitä,että jokaisella on puolensa.(jopa mulla)

Tai sitten piti vaan keksiä jotain "siistiä" nimimerkiksi. :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Periaatteessa voisi ajatella, että omalla nikilläni ei sinällänsä mitään merkitystä ole, kun se löytyy näppäimistöstä, mutta historiaa kuitenkin löytyy. Kun aikoinaan Worms 2 ilmestyi puuceelle, niin isobroidi pelaili aina joukkueella, jonka nimi oli..."Werty". Kesti jonkin aikaa ennen kuin huomasin, että kyseessä ei ollutkaan niin luova nimi kuin luulin - pelkkää laiskuutta siis. Mutta nyt siis on tämä "werty" periytynyt tälle nuoremmalle veljelle. :)

Se myös kuulostaa yllättävänkin hyvältä.
 
Nimimerkkisi syntyhistoria?

Otsikko kertoo kaiken. Mistä nimimerkkisi on tullut? Kuvaako se olemustasi vai oliko se vain pelkkä päähänpisto kun piti jotain keksiä? Kerro tarina nimimerkkisi synnystä!

Itsellä nimimerkkini kuvaa täysin olemustani. Olen kalju aina ja ikuisesti sekä kokoni puolesta muistutan gorillaa. Miksi ei siis Kaljugorilla? Ei se vaan kuullosta hyvältä mun korvaan. Apina sopii paljon paremmin ja salilla käynnin jälkeen maistuu aina banaani :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi syntyhistoria?

Juontuu F-Zeron eräästä hahmosta...:rolleyes: Se oli vaan kova jätkä sillon aikanaan (no, on se vieläkin;)) ja jotenkin päätyi sitten nimimerkin esikuvaksi.
 
Vastaus: Nimimerkkisi syntyhistoria?

Kaikki lähti kauan sitten America armysta. Kun rekkasin niin käyttäjänimi minkä halusin oli käytössä ja se anto muutaman muun vaihtoehdon. Siellä loisti ZekeDope ja siitä saakka olen käyttänänyt sitä kaikessa mahdollisessa.
 
Vastaus: Nimimerkkisi syntyhistoria?

Joskus penskana kahden hyvän ystäväni äiti keksi mulle tommosen lempinimen. Siitä en sitten tiiä mistä se sen kehitteli.
 
Vastaus: Nimimerkkisi syntyhistoria?

joskus herran vuonna 2002 reccasin irc-galleriaan samalla nimimerkillä ja tässä sitä ollaan edelleenkin
e: yllättäen kuvastaa omaa nimeäni. tosin Peck tulee Martin Beckin mukaan ja nelonen sen takia koska Pecka oli varattu nimimerkkiä väsätessä joten mikäs siinä, 1337-kieli käyttöön ja a kääntyi 4:ksi
 
Vastaus: Nimimerkkisi syntyhistoria?

Hinin tulee alunperin Hiningentekistä (lyhennös), jolla juuret on taas erään kirjan juonessa. Hiningenteki tarkoittaa epäinhimillistä ja Hinin-nimen selityksen jokainen lie voi googlettaa. :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi syntyhistoria?

Jos en ihan väärin muista niin täällä oli jo joku vastaava ketju.
 
Vastaus: Nimimerkkisi syntyhistoria?

Siitä päivästä lähtien kun aikanaan ostin PS1:lle legendaarisen pelin nimeltään Blood Omen Legacy of Kain omaksuin kyseisen antisankarin ID:n omakseni. Lopullinen nimen lainaus vihkiäinen tapahtui kun ekan kerran tuli tilanne vastaan jossa sai nimetä oman hahmonsa ja pelihän oli tuo maanmainio Final Fantasy VII. Ja avot! Siitä päivästä tähän päivään on tuo Kain ollut käytössä. Aamen! :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

No yllättäen nickin neljä viimeisintä kirjainta muodostavat nimeni, Joskus aikoinaan vaan aloin käyttämään tuota nickiä. Yllättävän monessa paikassa muuten vapaa. Tärkeimmät kuitenkin Xbox Live ja PSN. :p Perhana kun galltsussa tuo on varattu. :rolleyes:

Onhan joskus käynyt mielessä vaihtaa nimimerkki johonkin joka ei varmana ole koskaan varattu, mutta mitäs sitä väkisin mitään vääntämään. Tuohon on jo niin tottunut, eikä sen käyttöönotto ole koskaan harmittanut. Ja typerä alkaa uudestaan "rakentamaan mainettaan", nyt olen useassa paikassa samalla nickillä ja ihmiset tuntevat minut. Jos niin voi sanoa.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

mulla ei sen kummempaa, nimimerkki on sama kuin etunimi ja onneksi synnyin hevirokkariksi vahingossa joten nimi klaaraa siihen ja vielä sattui samaan syssyyn nikki sixx kenellä sama nimi kenen touhuista diggan pirusti. jos tekdti on vaikeasti luottevaa niin se johtuu tuosta simasta.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Vastataanpa nyt tähänkin, kun tuli herättyä.

Joskus aikoinaan, kun Socomin maailmaan pääsyä varten odoteltiin laajakaistan aukeamista, tuli mietittyä pää puhki erilaisista nikeistä - ja ideana oli keksiä nimi, joka olisi yleispätevä nimenomaan taistelupeleihin. Socom ei tuolloin hyväksynyt yli 12 merkin nikkiä, joten oli pakko tyytyä englanninkieliseen. S2:n tultua sai Suomalaisen nikin kehiin ja siitä pitäen on viihdytty "Elluna". Sen kummempaa inspiraatiota ei tarvittu, puhdasta mielikuvitusta vain. Jälkeenpäin tullut katseltua, missä muualla nikki on esiintynyt ja on siellä ainakin "The Eliminator" -elokuva ja C64:llä julkaistiin aikoinaan "Eliminator" -peli.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

3 vuotta sitten hyppäsin järvee ja niskat murtu. halvaannuin kaulasta alaspäi ja diagnoosin nimi siitä on siis tuo tetraplegia. Täl hetkel kyl jotenki kävellää. onneks kädet toimii silleen et voi pelata :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Mulla oli ongelma. Olin juuri tekemässä uuttaa PSN - tiliä, koska unohdin vanhan salasanan. En millään keksinyt mitään hyvää, joka olisi ollut vapaana, joten menin olohuoneeseen miettimään sitä.

Näin keittiön pöydällä päivän Aamulehden ja lukaista siitä sarjakuvat, joita en vielä ehtinyt lukemaan.

Pari sivua ennen sarjakuvia näen melko ison leffamainoksen leffasta Stranger in You.

Heureka! Stranger, se kuulostaa hienolta! "Muukalainen" voisi hyvin olla lempinimeni :D

Joten tein PSN - tilin nimeksi Stranger93, syntymävuoteni mukaan. Pari päivää sen jälkeen tein myös KonsoliFIN - profiilin, joten sen nickiksi tuli sama - Stranger93.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Paroni tuli siitä kun hyvän kaverini isä kutsui minua nimeltä mainitsemattoman alueen paroniksi, ja siitä se on kulkenut koko ajan välillä esiintynyt myös TT nickillä (pääosin Socom I ja II aikoihin) joka tulee luonnostaan ensimmäisistä kirjaimista nimestä ja armeijassa kutsuttiin TT:ksi yleensä, counter-striken ja dodin alkuaikoina tuli kyllä pyörittyä MS-2 nimisenä myös... ja etuliittenä toimii Ms, MS-, joka tulee ihan suoraan Meisselisamuraista lyhennettynä joka oli kynäri aikoina meidän kaveri piirin ns. klaani taikka peliyhteisön tagi... mut arvatkaapa kuin moni ulkomaalainen luulee että olen nainen tuon Ms etuliitteen takia... siitä riittääkin taas pikkuruisia omia stooreja :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Oon yrittäny tehä omaperäisiä nimiä, jotka on mukamas kuullut jossain, mutta ei sittenkään. :D
Joskus oli Shotik, kun liero-pelissä (muistaako kukaan?) kaikilla oli jotkut hauskat. Keksin melkeen väkisin. Hyvä puoli omaperäisissä on, että se voi olla aina sama.

Sitten tää taas on jäänyt, jossain pelissä oli tason salasana Slouwros. Otin sen siitä
No se ainakin kuulostaa omaperäiseltä. Se on niistä kaikkein paras. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Outcast oli ja on upea peli.

Jos peliä on tullut pelattua, niin on selvillä mistä mä tämän nimimerkin revin.
 
Ylös Bottom