Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Wille__90 sanoi:
Tylsänä ja vailla mielikuvitusta väänsin aikoinaan omasta nimestäni tuon ja syntymävuosi perään.
Harmi, kun täällä ei nimeään saa vaihdettua...

Moderaattorille voi pistää privaviestiä asiaan liittyen, yleensä nickin vaihto onnistuu.

Kyllästyin nimimerkkeihin niin pistin oman nimen kerta sitä ei kukaan vielä ollut ottanut. Omalla nimellä (vaikkakin vain etunimellä) kirjoittaessa tekstissä on enemmän painoarvoa. Minun mielestäni ainakin.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Halusin joskus vuosia sitten nelikirjaimisen nickin, joka ei tarkoita mitään. Vaatimuksena oli että toinen kirjain on vokaali, muut konsonantteja. Sitten vaan randomilla hakkaamaan näppäimistöä ja muutaman yrityksen jälkeen syntyi miellyttävä lopputulos.

Mielikuvitusta ei siis pahemmin tullut käytettyä.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Pipo päässä joka säällä. Eipä kai siihen mitään elämää suurempaa tarinaa takana ole.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Hmm nykysellä nicillä ei sen kummempaa juurta ole, ehkä vain että on helppo muistaa ja jotenkin looginen ja myös järkevämpi ja luotettavampi kuin tuo alla olevani, ja vaikka en olekkaan 16v niin mielummin aleksi61 kuin aleksi16.

Ex nick ja vieläkin jossain käytössä ainakin jossai peleissä on paukkupoliisi, tykkäsin ennen tuprutella ja miksi ei nykyäänkin ja tavalla tai toisella poliisit siihen liittyy niin ehkä tullut siitä ja kun pelannut pelejä niin liittyyhän toi nicki niihinkin ja kun yleensä fps pelaankin.. Ja kyllä porukka nettipeleissä nauranutkin moneen otteeseen tuolle paukkupoliisi nicilleni :) Ja nämäkin osaksi spekulaatiota enhän mitä noi itsekkään muistaa mitä sitä aina juolahtanut mieleen :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Luotu F1:sen onlineen.Siellä pelaaja voi muuttaa näkyvää maansa lippua,joten joko kysyvänä(ootsä suomalainen),saksalaisena(RUF:n porsche in) tai englantilaisille "kovistelijana",itelle epäselvää toimiiko?Ei kuitenkaa hidasta,joten tällä mennään,muitakin on.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Noniin. Nyt sain nimimerkinkin mieluisaksi, kiitos Xshavan.
Se nyt tuli sukunimestä väännettyä. Simppelimpi, kuin vanha:)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Joskus aikoinaan kun olin rekisteröitymässä ihan ensimmäiselle keskustelupalstalleni, joka taisi olla Star Wars -aiheinen, mietin SW:n maailmaan sopivaa nimeä ja kekkasin jostain Zarin Asralin. Siitä vain sitten tiputin tuon etuosan pois ja jälkimmäinen onkin sitten jäänyt käyttäjänimeksini monessa nettipaikassa
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nimeni on Samu, ylläri. Joku kaveri ehdotti nimimerkkiäni kun oli kuullut että joku vapaapainija oli käyttänyt The Great Samu nimeä, siitä se sitten lähtikin. Vapaapainia ahkerasti seuraavalle Samu-nimiselle henkilölle "The Great Samu" -nimi kuulosti hienolta. Eli en siis ole mikään ylimielinen paska tai mtn. Tai ehkä joskus, mutta nimimerkkini ei siihen mitenkään liity. :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Edward on toisen persoonani nimi, hän asuu Skotlannissa ja elää keskiaikaista elämää syrjä seudulla. Soturi taitoja harjoittaa ja ritarillisia ihanteita, tietyillä poikkeuksilla tosin.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nostetaanpa tämä ketju, haluan kuulla lisää selvittelyjä ;)

No vaihoin sitten nickiä ja vanha tarina löytyy tästä (liittyy myös uuteen!) ja uuden tarinan löydät alta:
Yks päivä olin Muntun kanssa mesessä ja keskustelu meni kutakuinkin näin:

J2: moi
Muntu: mo
J2: mitäs muntu?
Muntu: eipä mitään ihmeellisempää
Muntu: mitäs jiikax?
J2: eipä mitään erikoista
J2: pitäskö vaihtaa nickiks toi jiikax ton J2n tilalle oisko se hienompi
Muntu: en tiiä kyl se ois mut sä päätät sen
J2: no mä vaihan sen sitten kun kerkeen
Muntu: ok

Suunnilleen noin se keskustelu meni, aivan varma en kuitenkaan noista sanamuodoista yms ole, kun mese ei tallenna keskusteluja (onneksi).

Ja nyt kaikki jotka eivät sitä ole tehneet, tulkaa kertomaan omat tarinanne.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Eräänä myrskyisenä iltapäivänä marraskuun viidentenä päivän vuonna yhdeksätoistasataakahdeksankymmentäyksi syntyi poikalapsi, joka tulevaisuudessaan käyttäisi nimeään nickinä. Väiliviiva koska ilman sitä yleensä nick on jo käytössä.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Hyvä tredi. Ainoo parempi on varmaan toi väärät-numerot-tredi.

Noniin, asiaan asiaan.


Mietisikelin kovasti, että minkäs sitä ottaisi... Kaverillani oli Klipi, joka oli mun mielestä ihan jees. Meinasin ottaakin Klippi, mutta kun pelattiin samoilla paikoilla niin tyypithän siinä menis sekaisin.
(Kaverikin kielsi ottamasta klippiä).

Healtti tulee jotenkin siitä, että joka pelissä pitää hakee "healttia" - eli health-packeja/healthbonuksia/terveydenlisääjiä tms.
Näin puoliruottalaisena se kuulostaa vähän samalta kuin "(en) hjälte" = sankari.


Tyytyväinen olen.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Tällaset on aina mukavia...

Anyways, oma nicki tuli tietenkin Advent Children-leffasta. Olen aina ollut suuri FFVII fani ja leffa oli omasta mielestä aivan mahtava. No väänsin sitten ton leffan alaotsikon yksikkömuotoon. Eipä sen kummempia.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Oman nimen "cooli" versio...josta saa varsinkin Livessä kuunnella ärsyttäviä Samuel L Jackson vitsejä, ja kyselyjä siitä että ajanko M6lla. Aika hiljaista taitaa olla. 6 on luonnollisesti onnennumero ja on se joskus pelipaitaakin koristanut.
 
Ylös Bottom