Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Mie kuuntelen humppaa (=Eläkeläisiä), niin kaverit ovat antaneet miulle tälläsen lempinimen.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Ah.

Pelasin pienenä aina sisälätkää eli yhdessä talomme isossa huoneessa vetelimme kirjoja vasten ja minä olin aina maalissa. Yleensä pelasin minua muutaman vuoden vanhemman kanssa joka pelasi myös lätkää oikeasti maalissa. No sitten kun aina oli selostukset hasek Saaaaaaaves ja näin edelleen niin tämä kaveri keksi sitte Pipi or Pepe saves! Tästä sitten tuli tämä Pepe ja nyt kaikki kaverit ja jopa vanhempani kutsuvat minua Pepeksi. Jännää tässä oli että tämä kaveri pääsi pelaamaan jopa yhden ottelun liigassa Hifk:ssä ja oli sen 3 veskari nyt vantaan sportin ykkönen ilmeisesti.

Pepe
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nimesin itseni muutama vuosi taakseppäin Ursula K. Le Guinin Maameri kirjasarjan muinaisen kuninkaan Morredin mukaan.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Jarmo Hänninen sanoi:
J on lyhenne Jaysta? :D

Eikös tuo J juuri lausuta [tsei] elikkäs tuo Jay... ya know?

Ei. Eräässä jaksossa 10 tuotantokauden tienoilla paljastuu, että Homerin hippiäiti on antanut Homerin toiseksi nimeksi Jay.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

J tulee ensimmäisestä nimestäni, K toisesta ja L sukunimestäni.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Kumpuaa tuolta toisen vahvan harrastuksen, eli maastopyöräilyn puolelta. Sunni teki aikoinaan konkan ja jätti kisatiimin ihmiset tyhjän päälle. Tuollaisia myötä- ja vastamäkiä on myös omassa elämässä piisannut, joten ei nimi(merkki) miestä pahenna ;)

Toisena puolena on sitten tuo aurinkoisuus, jota koitaan harjoittaa, vaikka sataisi lunta tupaan ovista ja ikkunoista! Ilkeille ihmisille mulla on kuitenkin nollatoleranssi. Olen se, joka menee väliin, jos jotakuta kiusataan.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Kaverit väänsi monen mutkan kautta sukunimestäni tämän. :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Vuonna 1999 kun mietin pysyvämpää nettinimeä, niin samaan aikaan oli Neve Campbell kuume pahimmillaan.
Ja sitten näin jatkuvasti niillä Neven biography sivuilla että hänen lempinimi oli Foghorn Viiden juttu (Party of Five) -sarjan aikana, ja otin sen sitten vain nimekseni kun se kuulosti kivalta.
Neidin fanitys loppu jo ajat sitten, mutta nimi on säilynyt kun en ole parempaa keksinyt.
Että semmosta, ja jos en kertois, ei varmaan kellekkään tulis mieleen nimen alkuperä.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Tämä ketju piti kaivaa ylös, kun suu kääntyi hevosenkengälle aktiivista jäsenlistaamme selatessa.

Jos seuraavat jäsenet (Muumilapsus, nakkihuuli, Sotanorsu, anabooli, sinappipipo ja silppuri) haluavat valottaa taustaa nimimerkkivalintansa taakse, niin kiittäisin, kumartaisin ja mielikuvituksenikin saisi rauhan. =)

Eksoottisia nimimerkkejä löytyy tukuttain muitakin, ja niistäkin voi laittaa tiedustelua jos asia jotakuta askarruttaa. Ja ketjua voi tietty jatkaa sen alkuperäisessä muodossaan, sillä tarinat ovat aina mukavaa luettavaa.

PS. Niin ja kuuden yllä mainitun jäsenen ei ole tietenkään ole pakko avautua, jos ei halua nikkitaustaansa selvitellä. Free will. :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Etunimeni, siitä tulee nimimerkki.Voisin vaikka kertoa tarinan PSN-nimimerkkini takaa.Spoon tulee loistavan Dog Soldiers leffan henkilöstä Spoon ja loppuosa 182,tulee jo lopettaneen bändin Blink 182:sen nimestä :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Tämä oli erään taannoisen roolipelikampanjassa seikkailevan haltia-hahmoni nimi ja siihen miellyin. Kampanja oli hyvä ja jäi mieleeni pitkäksi aikaa ja niinpä tuo hahmoni nimi myös jäi elämään mieleni sopukoihin. ;)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

meikäläisen nimimerkin historia juontaa juurensa jonnekkin noin 8 vuoden taakse.

nimi tulee kahdesta tunnetusta ja loistavasta Vincentistä,
Vinnie Paul (Panteran rumpali Vincent Paul Abbott) sekä
Vinny Appicesta (Dion rumpali Vincent Appice).

nimi vääntyi lopulliseen Vinnie muotoon ollakseen helppo lausuttava kaikilla kielillä,
nykyään suurin osa tutuista kutsuu Vinnieksi/Vinskiksi,
alunperin nimeä Vinnie käytti vain sen aikainen tyttöystäväni.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Pelattiin aikoinaan vuosia sitten Paradroid 90:stä kaverin kanssa paljon ja en ikinä saanu `vallattua` sitä isointa ja pahinta droidia (nr. 999)
Noh, sitten eräänä iltana taas monen tunnin session päätteeks sain sen kovan tappelun jälkeen ja kaveri tuli just huoneeseen ja kysy että: "Saitko sen?"
En ollu vastannu mitään vaan olin tuijottanu sitä ruutua kuin lumottuna ja kuola oli valunu suupielestä..
Että siitä sitten "kuolaaja" :D
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Mulla oli pienenä sinapinvärinen niken kortsupipo, josta sain kuulla aika paljon kuittailua ala-asteella. Siitä sain jopa liikanimen (monen muun ohella)

"sinappipipo" tai "sidabbibibo" (mulla oli joskus hankaluuksia "n" ja "m"-kirjaimien ääntämisessä.)

Se pipo on hävinnyt prkl! RIP, kultaisia muistoja.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Joskus kun rekisteröidyin johonkin, en keksinyt hyvää nimeä joten kokeilin nimen ekaa kirjainta, J:tä, mutta se oli varattu, kokeilin J2:ta ja se oli vapaa. Sitten joskus lisään tuohon fin -päätteen jos on joku min. 5 kirjainta nickissä.

Tuo psn id tuli minun ja veljen ekoista kirjaimista, vaikka tuo VJ_FIN onkin nykyään vain minun käytössä, vaikka alussa ei ollu. No voihan sen vääntää silleinkin että "Vain J2". :D

Itse haluaisin kuulla mitenkä XShavan ja designedin nimimerkki syntyi.
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Nimi tuli luotua aikoinaan xboxin liveen, jotain piti kehittää ja tuo oli vapaana. Eipä siinä sinänsä mitään järkeä ole, paitsi kaikki etunimen kirjaimet löytyvät sisältä.
Nykyään psn Fin-pääte auttaa huomattavasti suomalaisen peliseuran löytämisessä, varsinkin kun mikki on valitettavan harvoin käytettävissä.. :)
 
Vastaus: Nimimerkkisi tarina

Tais olla jossain Simpsonit-jaksossa presidentti Muntu.
Joskin en muista sainko sen siitä
 
Ylös Bottom