Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nimimerkkisi tarina

Onnistuuko nickin vaihto tällä foorumilla muuten kuin luomalla uus käyttäjä? ja uuden käyttäjän luominenkin näkyi olevan kiellettyä.
 
Ei mitään sen kummempia tarinoita. Hätäseen piti joku keksiä ja tuo tuli mieleen. Jotenkin toi on musta vähän... ehkä "nössö", haluasin olla joku Animal tai joku :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Onnistuuko nickin vaihto tällä foorumilla muuten kuin luomalla uus käyttäjä? ja uuden käyttäjän luominenkin näkyi olevan kiellettyä.
Onnistuu. Lähettää vaikka minulle privaviestiä.
 
Omani keksin vuosia sitten yhdistelemällä ja lyhentämällä monia englannin sanoja jotka kuvaa minua, joten sanasta teccrom kaikki tietää minusta kaiken hetkessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Arvaas kuka sen ehti varata 5 kuukautta ennen toista rekisteröitymistäsi.

Loistavaa, jotenkin arvasin :rolleyes:... Viisi kuukautta?? Miten ihmeessä? En oo ees muistaakseni käyny tääl sitä ennen ku rekisteröidyin tällä nickillä... Tai sit on iskenyt dementia. Kuinkas kauan kestää että se poistuu käytöstä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi86
En oo ees muistaakseni käyny tääl sitä ennen ku rekisteröidyin tällä nickillä... Tai sit on iskenyt dementia. Kuinkas kauan kestää että se poistuu käytöstä?

No nyt kun sanoit, poistin sen. Jos haluat muuttaa nickiäsi, jätä privaviesti.

Edit: Griever hoitakoon siis asian.
 
Mun nikkini on syntynyt joskus vuonna nakki niinkin mielikuvituksettomasti kuin pöllimällä se jostain Prodigyn (!) kuvatekstistä ja lisäämällä siihen mielivaltainen konsonantti.

..tai sitten olen ala-härön amiksen c-luokalla (linja jääköön mainitsematta ettei koko totuus paljastuisi) :)
 
Niin kauan kuin muistan, minulla on ollut taipumusta tehdä asiat toisella tavalla kuin useimmat. Jossain koulun sanallisessa arvostelussa mainittiin minun olevan "mieltynyt vaihtoehtoisten ratkaisumallien etsimiseen". Alternative

Jos huomaan, että minun tapani tehdä asiat on yleistä käytäntöä parempi, yritän myös käännyttää muita kannalleni. Joskus myös siinä onnistun. The Alternator (jooh, on sillä muitakin merkityksiä :D )

Halusin, ettei nick ole kovin pitkä. Altern
 
Tämä nicki taisi syntyä vakavan unenpuutteen ja valtavan englanninkielen sanavaraston seurauksena. Nykyään en edes pidä siitä, se on aivan liian pitkä ja jotenkin oudon kuuloinen. Tätä samaa nickiä tuli joskus käytettyä myös Diablo 2:sta pelatessa.
 
Hankin joskus kolme vuotta sitten Jensenin 800w kajarit jotka eivät tunnetusti ole mitää ultimate hifiä. Kaverit sitten kettuilivat ja alkoivat sanoa minua hifistiksi. Mies loppuun tulee luonnollisesti sukupuolesta. Ja on tullut aika paljon kuittia Hifi_Mies nickin oikeinkirjoituksesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Hankin joskus kolme vuotta sitten Jensenin 800w kajarit jotka eivät tunnetusti ole mitää ultimate hifiä. Kaverit sitten kettuilivat ja alkoivat sanoa minua hifistiksi. Mies loppuun tulee luonnollisesti sukupuolesta. Ja on tullut aika paljon kuittia Hifi_Mies nickin oikeinkirjoituksesta.

En nyt mene vannomaan, mutta mielestäni Hifi_Mies on teoriassa oikein kirjoitettu, ellei oteta huomioon sitä että Mies on isolla alkukirjaimella; alaviiva voidaan käsittää yhdistäjäksi joka tekee tuosta yhdyssanan. Tietenkin se voi olla oikein myös erikseen jos tahtoo ajatella liikaa, eli sanan hifi tarkoitusta. HiFi taitaa tulla sanoista high fidelity, jolloin kokonainen versio tuosta nickistä tosiaan olisi high fidelity mies, josta tietty voi olla sitä mieltä että se pitäisi olla -mies. Muttei nyt välttämättä. Suosittelen että alat analysoimaan tällä tavalla seuraavan kerran kun joku kuittaa :p
 
Entinen nikki tuli Jack Kerouacilta. tietysti. Oikeastaan se ei ole ollut käytössä muualla kuin täällä.

Nykyinen tule Brett Easton Ellisin kirjasta Glamorama, jossa remform on sellainen uusi muoviräjähde, joka ei näy metallinpaljastimissa. En tiedä onko sitä oikeasti olemassa, vai onko remform pelkkää mielikuvituksen tuotetta. remform kyllä kuulostaa ihan joltain ostos-tv:n tuotteelta (vrt. gymform ja restform).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remform
Nykyinen tule Brett Easton Ellisin kirjasta Glamorama, jossa remform on sellainen uusi muoviräjähde, joka ei näy metallinpaljastimissa. En tiedä onko sitä oikeasti olemassa, vai onko remform pelkkää mielikuvituksen tuotetta. remform kyllä kuulostaa ihan joltain ostos-tv:n tuotteelta (vrt. gymform ja restform).
Aika kieroutunut uusi nicki sulla. http://www.entegrafastener.com/entegra/products/remform.shtml
 
Ylös Bottom