Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Eipä tuo Chapter 14 hirveän helppo ole tuolla Acolytelläkään... Itsellä tilanne on se, että pari vikaa bossia jäljellä eikä taskusta löydy yhtään potionia, eikä myöskään mahdollisuuksia hankkia niitä, koska autosave ollut päällä ja rahat ei riitä kaupalla mihinkään...
Ei oikein minun skillseillä tunnu nuo vikat pomot kaatuavan.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Mullakin vähän samanlainen ongelma. Voiko mission jotenkin alottaa kun ei chapter 12 kakkos-bossia pysty voittaa, kun kaikki parannusyrtit loppu. Voiko mission jotenkin alottaa alusta? Miten? Hermo menee...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden 2

No, nyt voi kyllä katsoa peiliin.
On se ihme, jos pitää käyttää pelkkää autosavea, itsellä on manuaali save päällä ja 6 slottia käytössä.

Jokaisen pomon voi päästä läpi lähes menettämättä energioita, ja acolytellä varsinkin.
Tarkoitatko zedoniusta (tulibossi), chapter 12 2. boss? Vedin sen warriorilla puolilla energioilla, ilman yrttejä pienen kiroilun ja parin kymmenen continuen jälkeen.

Nyt on menossa mentor (aqua capital, vasta, en ole ehtinyt pelata ja intti painaa päälle), eniten koko pelissä on takunnut mentorilla ensimmäinen ToV.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Koko peli on acolytellä pelkkää pelleilyä... Yksi isku viikatteesta ja lähtee melkein miltä tahansa raaja irti? Too easy... Warrior on ihan uukei ja sitten mentorilla on sitä haastetta. Vastustajat iskevät ihan mukavia vahinkoja ja game over alkaa vasta nyt kunnolla vilkkua.

Chapter 8 menossa mentorilla parhaillaan. En kyllä sitä tallennusta liikaa pelaile kun hankin tähän väliin weapon master acheja parit kappaleet (vigoorian ja dual katana master achit on jo taskussa).
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Koko peli on acolytellä pelkkää pelleilyä...

No kerroppa sitten hyvä strategia siihen Dagra Daihin, kun kerran pientä Sensein roolia haet. Itse etenin siihen asti ilman suurempia ongelmia, tosin Herbbien avustuksella, mutta tuo ei oikein luonnistu. Tuurilla voitin yhden kerran, mutta muutaman yrityksen vikasta bossista jälkeen sammutin koneen ja nyt olisi taas sama edessä.

Suosittelen kyllä itsekin tuota manuualitallentamisen käyttöä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Dagra Dai? Siis se pappi? Paljon sulla on herbejä yms?

Ole niin lähellä, kuin mahdollista, tulee sähköä mutta huomattavasti hauskempaa ottaa niistä damaa, kuin pitkistä iskuista (muistaakseni sähköjen aikana voi mättää sitä). Ninpolla tapat ne tyypit mitä se spawnaa, jos pakollista. Muuten pysyt vaan ihan kiinni siinä ja mätät koko ajan. Muistaakseni itse tapoin sen lvl4 dual katanoilla. Siitä on pari viikkoa, kun viimeksi sitä kohtaa pelailin, en kunnolla muista.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Dagra Dai? Siis se pappi? Paljon sulla on herbejä yms?

Ole niin lähellä, kuin mahdollista, tulee sähköä mutta huomattavasti hauskempaa ottaa niistä damaa, kuin pitkistä iskuista (muistaakseni sähköjen aikana voi mättää sitä). Ninpolla tapat ne tyypit mitä se spawnaa, jos pakollista. Muuten pysyt vaan ihan kiinni siinä ja mätät koko ajan. Muistaakseni itse tapoin sen lvl4 dual katanoilla. Siitä on pari viikkoa, kun viimeksi sitä kohtaa pelailin, en kunnolla muista.

Joo siis eli herbejä yms. on... ei yhtään... Mutta pitää kokeilla tuota ehdottamaasi konstia.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

No, nyt voi kyllä katsoa peiliin.
On se ihme, jos pitää käyttää pelkkää autosavea, itsellä on manuaali save päällä ja 6 slottia käytössä.

Jokaisen pomon voi päästä läpi lähes menettämättä energioita, ja acolytellä varsinkin.
Tarkoitatko zedoniusta (tulibossi), chapter 12 2. boss? Vedin sen warriorilla puolilla energioilla, ilman yrttejä pienen kiroilun ja parin kymmenen continuen jälkeen.

Nyt on menossa mentor (aqua capital, vasta, en ole ehtinyt pelata ja intti painaa päälle), eniten koko pelissä on takunnut mentorilla ensimmäinen ToV.
Joo no kieltämättä oma moka kun en oo tajunnu manual savea käyttää, lesson learned.:o
Pääsin nyt kuitenkin noin 10 yrittämän jälkeen sen Zedoniuksen ja Volfin hetiperään.Nyt manual save käytössä. Onko tossa chapter 14 vielä kuinka monta bossia kun oon jo sen Dagra Dain voittanu? Nyt oon vähä jumissa siinä isossa örkissä mikä tuee sen Dagra Dain jälkeen. Vinkkejä sen voittamiseen?:)
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Joo no kieltämättä oma moka kun en oo tajunnu manual savea käyttää, lesson learned.:o
Pääsin nyt kuitenkin noin 10 yrittämän jälkeen sen Zedoniuksen ja Volfin hetiperään.Nyt manual save käytössä. Onko tossa chapter 14 vielä kuinka monta bossia kun oon jo sen Dagra Dain voittanu? Nyt oon vähä jumissa siinä isossa örkissä mikä tuee sen Dagra Dain jälkeen. Vinkkejä sen voittamiseen?:)

Siinä on viel se iso möllerö (archfiend) ja sen "täydellinen versio". Molemmat mahdollista päästä hyvin pienillä damoilla läpi. Huomasit varmaan ettei sitä mölleröä voi hakata, joten ammu siihen siniseen kristalliin sen vatsassa tayteen ladattu nuoli, jonka jälkeen väistät sen mitä se tiputtaa suustaan ja lataat täysladatulla nuolella sitä naamaan. Väistelet sen iskut ja nimpoja voit käyttää, kun tulee nitä jotain (en muista minkä näkösiä ne ees oli) jotka räjähtää sellanen lauma. Mutta siis lähinnä: Väistö, väistö, lataus orbiin, väistö, lataus päähän jne jne. Sitten seuraat sitä aina ylemmäs. Se vika jantteri onkin vähän eri tapaus, siinäkin pysy lähellä ja mätä kokoajan. Kun se alkaa valmistella iskua nimpo tai väistö ja lisää mättöä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Siinä on viel se iso möllerö (archfiend) ja sen "täydellinen versio". Molemmat mahdollista päästä hyvin pienillä damoilla läpi. Huomasit varmaan ettei sitä mölleröä voi hakata, joten ammu siihen siniseen kristalliin sen vatsassa tayteen ladattu nuoli, jonka jälkeen väistät sen mitä se tiputtaa suustaan ja lataat täysladatulla nuolella sitä naamaan. Väistelet sen iskut ja nimpoja voit käyttää, kun tulee nitä jotain (en muista minkä näkösiä ne ees oli) jotka räjähtää sellanen lauma. Mutta siis lähinnä: Väistö, väistö, lataus orbiin, väistö, lataus päähän jne jne. Sitten seuraat sitä aina ylemmäs. Se vika jantteri onkin vähän eri tapaus, siinäkin pysy lähellä ja mätä kokoajan. Kun se alkaa valmistella iskua nimpo tai väistö ja lisää mättöä.
Joo kiitos noista vinkeistä. Pääsin kuin pääsinkin tämän Ninja Gaiden II:n läpi tosin helpoimmalla, mutta kuitenkin, vaikka viimesessä bossissa ei ollu mitää apuyrttejä jäljellä.

Loppujen lopuksi aika hyvä peli, vaikka välillä ottikin hermoon chapter 8:n alku, jotkut bossit ja kameran huonous. Hyvä fiilis tästä pelistä kuitenkin jäi. Nyt aika laittaa peli kiertoon Bad Companyn tieltä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Jes minä tein SEN! pääsin Ninja Gaiden 2:sen läpi helpoimmalla tasolla!!!!111 heheh.
Kiitokset Ezmalle vinkeistä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Hahaa, lankesin ostamaan pelin...

... ja yllätyin positiivisesti! Ehkä se johtuu siitä easy tasosta että peli tuntuu olevan hauskempi kuin edeltäjä, tai sitten siitä ylenpaattisesta veren ja irtoraajien määrästä. Joka tapauksessa, peli on hyvä vaikka en kauheasti pitänytkään Ninja Gaiden ykkösestä ja Sigmasta hieman enemmän, mutta en tarpeeksi. ;)

Pomo matsit ovat aika kinkkisiä ainakin verattuna ykköseen, ja ottaa huomioon että pelaan easyllä. Ehkäpä jostain pitää vain repiä nyt se oikea taktiikka, en pomoihin kuollut, mutta parit herbit on niihin kulunut. :p

Kamerakaan ei ole vielä kiusannut minua, toivotaan että se pysyy niin ja edellis-osien mokat eivät palaa kummittelemaan. Jotten tällä kommentilla, perun pahat puheeni aikasemmin. Paitsi että se kamera oli kauhea edellis osissa. Ehkäpä innostun pelaamaan nekin läpi sitten myöhemmin...
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Pystyykö autosavea vaihtamaan manualiin kesken storyn? Koitin hetki sitten, mutta en onnistunu. Niin ja mitä asetta suositte eniten itte oon pelaillu enimmäksee sillä kepillä, tosin nyt ostin falcon's talonsit lv3 ja niillä pelaillu.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Pystyykö autosavea vaihtamaan manualiin kesken storyn? Koitin hetki sitten, mutta en onnistunu. Niin ja mitä asetta suositte eniten itte oon pelaillu enimmäksee sillä kepillä, tosin nyt ostin falcon's talonsit lv3 ja niillä pelaillu.

Kyllä minun pelissä ainakin pystyi vaihtaa Auto Saven pois päältä kesken pelin.

Samoja aseita itsekkin olen käytellyt. Sitä kepukkaa ja taloneita. Enimmäkseen tosin kepukalla ollaan menty. Talonsit on ollut enempi hupi ase.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Dragon Sword kaikissa muodoissaan ja Scythe oli minulla käytössä, muita ei oikestaan tullut juuri paria minuuttia enempää kokeiltua.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Dragon Sword kaikissa muodoissaan ja Scythe oli minulla käytössä, muita ei oikestaan tullut juuri paria minuuttia enempää kokeiltua.

Missäs missionissa tuon legendaarisen aseiden aseen eli Scynthen sitten saa? Kun kaikki ovat sitä hehkuttaneet. Ja ja, saako aseet pitää ensimäisen peli kerran jälkeen?
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Missäs missionissa tuon legendaarisen aseiden aseen eli Scynthen sitten saa? Kun kaikki ovat sitä hehkuttaneet. Ja ja, saako aseet pitää ensimäisen peli kerran jälkeen?

Taisi vitoschapterin lopussa tulla. Saa pitää aseet, mutta vain samalla vaikeustasolla jos en ihan väärin muista.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Kiitän molempia vastauksista :). Kiva kuulla että aseet saa pitää edes samalla vaikeudella.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Konsolifinin Ninja Gaiden 2 -revikka, ja perään muutama sana itse pelistä ja Mentor-vaikeustasosta. Erityisesti olen nyt Mentorilla pelatessa huomannut, että peli kärsii aivan kamalasta slowdownista ihan ensimmäisestä tasosta lähtien. Kiinteästi tähän ongelmaan liityy Team Ninjalta typerin veto ikinä; lisätään haastetta asettamalla ohjuspatterininjoja joka nurkalle 2-5. Yeah, tosi aitoa vaikeustason korotusta. Voin leuhkasti sanoa, että Mentorillakin pieksen vihut ihan miten tahdon, mutta sille en vain voi mitään, että kun pienessä tilassa kaksi ohjuspatterininjaa spammaa ohjuksia, niin eteneminen on periaatteessakin mahdotonta.

Mitäs mieltä muut ovat näistä epäkohdista?

Jotenkin nuo gatlingrakettisankarit ei ole pahemmin aiheuttanut päänvaivaa ellei käy huonoa säkää, mutta Mentorilla jokaiseen vastaantulleeseen bossiin tungetut Incendiary Shuriken Ninjat saavat aika ajoin sapen kiehumaan. Välillä tekee vaan mieli nostaa kädet pystyyn ja sanoa "Peli on epäreilu, ei taidosta kiinni". :D

Jo chapter 3:sen alussa olevat lentävät melee/tulipallo fienditkin aiheuttavat aika ajoin harmaita hiuksia kun kamera on mitä on ja yksi osuma viel puolet heikoin Ruyn heloista. Kyllähän sitä pääsisi tuota mentoria eteenpäin, mutta kun se ei vain ole enää hauskaa noiden "keinotekoisten" vaikeustason korottajien ansiosta.
 
Ylös Bottom