Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo 3DS

Vastaus: Nintendo 3DS

Nyt sekä Wii U:n että 3DS:n eShopit toimivat ja näyttää siltä että tilit ovat tosiaan yhdistyneet. Molemmat kaupat näyttävät, että on saman verran rahaa eShop lompakossa.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Voi johtua omasta sokeudesta, mutta en löytänyt hintatarjousketjua laitteelle. Eli sellaista tietoa kaipailisin, että jos esim. sen 3DS XL:n ostaisi, niin mistä se kannattaisi ostaa. Missä on paras hinta/toimitus jouluksi?
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Aika monessa paikassa on se noin 220e, mutta itse ostin Anttilasta kun sai Mario Kartin samaan hintaan. Ja muista ostaa erikseen joko laturi tai lataustelakka.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Aika monessa paikassa on se noin 220e, mutta itse ostin Anttilasta kun sai Mario Kartin samaan hintaan. Ja muista ostaa erikseen joko laturi tai lataustelakka.

Niin se on tavallaan paras tarjous minkä itsekin löysin. 229 ois Marion kanssa, kun esim. verkkokauppa.com:ssa Marion kanssa olisi 249e.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Perus esim sininen 3DS XL www.amazon.co.uk maksaa tällä hetkellä halvimmilla postikuluilla noin 153 euroa. Laturin saa sieltä myös alle kympillä messiin. Ja muistaakaa että vanhan DSi:n laturit toimii jos sellaisia on laatikoissa pölyttymässä.

Saattaa ehtiä jopa jouluksi jos nyt tilaa!
 
Vastaus: Nintendo 3DS

cdonissa perusversio 180 ja Luigi spesiaaliversio 215, Zelda spesiaaliversio + uusin Zelda 235. Markantalossa 185. Konsolinetissä ~200. Omenanraato voisi jo lopettaa ton 3DS XL:n hinnan liioittelun, vai ruvetaanko Vitankin hinnaksi ottamaan keskusteluun mukaan vaikka satunnaisesti poimittu Multitronicin ~350 euron hintalappu?

 
Vastaus: Nintendo 3DS

Karhulan Anttilassa on alennuslaarissa pyörinyt pinkki 3DS 100€ hintaan jo jonkin aikaa - itse pyörittelin hetken kädessä ja jätin sen asiasta enemmän kiinnostuneelle (vaikka tuostakin olisi saanut vielä pois sen 20€)... Aikaisemmin olisi kyllä herännyt tuo hamsterin ominaisuus, mutta ilmeisesti järki on vihdoinkin vallannut mielen, kun ei enää tarvitse julkaisupäivänä hakea konsoleita kaupasta ja ei tule ostettua uusia laitteita vaikka halvalla(?) saisi... :)
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Rekisteröi Nintendo Network ID tunnus 3DS:ään tammikuun loppuun mennessä niin helmikuussa saa sähköpostiin latauskoodin, jolla voi ladata Super Mario Bros. Deluxe pelin 3DS:ään.
twitter
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Miten tuo Nintendo Network ID:n linkittäminen 3DS:ään oikein tapahtuu? Minulla on ennestään tuo ID jo Wii U:lla. Olen siinä käsityksessä, että tuota varten joutuu tuhoamaan sen aiemman 3DS:n eShop-tunnuksen. Mikäli homma menee noin, niin eihän tuossa ole mitään järkeä, kun siinä menettää kaikki ladatut pelit, sekä oikeudet ladata ne uudestaan. Jos se on tosiaan noin, niin en koe kannattavaksi menettää kaikkia ladattuja pelejä sen vuoksi, että tilit voi yhdistää. Olenko vain ymmärtänyt jotakin väärin vai enkö muka löydä 3DS:n eShop- tai konsoli-valikoista oikeaa vaihtoehtoa tuon tekoon ilman, että menettää mitään aiemmin ladattua?

Edit: Löytyikin vastaus, eli tuohan tapahtuu 3DS:n Miiversen alkuasetuksista.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Minä sain ainakin pitää vanhat pelit linkityksen jälkeenkin.

Spoileritageissa iso mainosgrafiikka aiheesta.
Bb154ywIQAAkjwE.png

https://twitter.com/NintendoEurope/status/413620757504475136
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Minä sain ainakin pitää vanhat pelit linkityksen jälkeenkin.

Joo, pelit säilyivät minullakin. En vain ensin meinannut mistään löytää mitään järkeviä ohjeita tuohon - en sitten tiedä etsinkö vain väärillä hakusanoilla. Ilmeisesti Nintendo luotti siihen, että kaikki käyttäjät tulevat kokeilemaan Miiverseä päivityksen jälkeen. Itse en ole koskaan välittänyt noista sosiaalisista järjestelmistä millään laitteella, joten en Miiverseä edes 3DS:llä kokeillut päivitettyäni konsolin. Yritin vain eShopin kautta ja konsolin omista asetuksista löytää keinoa ID:n linkittämiselle ja niistähän sitä ei löytynyt. Jostain sitten löysinkin lopulta ohjeet, että ei tarvitse kuin käynnistää Miiverse, niin sieltähän se vaihtoehto tulee vastaan heti alkuasetuksissa. :D
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Voisikos joku kertoa tähän kuinka tuo linkittäminen onnistuu? En vielä omista 3DS:ää, mutta pian kyllä, Wii U löytyy. Jos siis yhdistän tuon Wii U:ssa olevan NNID:n (alueena suomi) 3DS:ään, voinko rekisteröidä kyseisen ID:n ja näin saada tuon Super Mario Bros. Deluxe -pelin, vai pitääkö minun luoda uusi NNID 3DS:lle jonka sitten linkitän? Niin ja tuo Wii U:n NNID ei ole liitettynä Club Nintendoon koska alueena Suomi.
Eli pääsenkö helpoimmalla jos luon uuden NNID:n 3DS:lle? Ja jos näin on, niin kannattaako laitteen (ja NNID:n? en muista tarvitseeko tähänkin laittaa) alueeksi laittaa esim. UK, vai onko mahdollista jos alueena on Suomi? Ja onko tuosta mahdollisesti jotain haittaa jos noin tekee?
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Kysymyksiä linkityksestä.[/COLOR]

Wii U:n NNID:n voi huoletta linkittää 3DS:ään ilman, että tarvitsee alkaa uutta luomaan. ID rekisteröityy automaattisesti linkityksen yhteydessä ja sen myötä pitäisi sitten myöhemmin saada tuo Super Mario Bros. Deluxe.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Tuon firmware-päivityksen ja linkittämisen jälkeen tapahtui kummia. Mulla on latauspelinä Super Mario 3D Land jossa olin aika pitkällä. Nyt kun laitan pelin päälle niin se näyttää siltä kuin mun savet ois hävinnyt. Mutta jos otan "new game" niin silti pääsen jatkaan sitä mun vanhaa peliä, mutta guest-Miillä. Sitten kun otan save & quit niin näyttää taas siltä kuin mulla ei ois siellä saveja ollenkaan. Ilmeisesti johtuu siitä, että korvasin mun 3DS:llä olleen oletus Miin mun Wii U:n oletus Miillä.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Uuden edullisemman 2DS-mallin täydentämä "3DS-tuoteperhe" pärjää varsin hyvin maailmalla. Se onkin jo hyvin tiedossa, että 3DS on noussut Japanissa menestykseksi, ja nyt Japanin menestys näyttää siirtyneen myös muualle maailmaan. Muunmuassa Britanniassa se oli viime vuoden suosituin pelialusta:

It's well known that the 3DS family of systems had a strong year in 2013 in various territories, and in terms of the UK there'd been various positive headlines throughout the 12 months. A steady stream of high-profile games — such as Pokémon X & Y, Animal Crossing: New Leaf and The Legend of Zelda: A Link Between Worlds — enabled impressive sales throughout the year, with the 2DS also providing a boost from October onwards.

Trade publication MCV has now confirmed that the 3DS family of systems were the top-selling game devices over the course of the whole year.

The 3DS Was The UK's Top-Selling Games System in 2013 - 3DS News @ Nintendo Life

Myös Yhdysvalloissa 2DS ja 3DS sekä niiden pelit ovat käyneet kaupaksi:

More than 16 million combined packaged and digital Nintendo 3DS games were sold in 2013, an increase of more than 45 percent over 2012’s Nintendo 3DS game sales — we suspect this is for North America as a whole, it's not clarified.

The Nintendo 3DS family of portable systems, which also includes Nintendo 3DS XL and Nintendo 2DS, has crossed lifetime hardware sales of more than 11.5 million in the United States alone.

Nintendo Boasts of "Record-Setting" 3DS Sales in 2013 - 3DS News @ Nintendo Life

Vaikka DS-lukuihin 2DS/3DS ei ylläkään, niin kuluneen vuoden jatkuvat mielenkiintoiset pelijulkaisut sekä uusi 2DS-malli ovat selvästi saaneet laitteelle vauhtia Japanin ulkopuolellakin. Mielenkiinnolla odotetaan alkaneen vuoden uusia pelijulkistuksia.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

3DS:n menestys takaa huippupelejä laitteelle myös tulevina vuosina. Sehän sopii, sillä 3DS on jo nyt mielestäni paras pelikonsoli ikinä, jos ja kun otetaan huomioon se, että omien loistopeliensä lisäksi kone pyörittää myös DS:n valtaisaa ja laadukasta pelikirjastoa.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Pachter on kyllä melkoinen ässä.

Nyt on muuten Bravely Defaultia sellaiset 35 tuntia takana, ja kyseessä on yksi parhaista JRPG-peleistä sitten... niin, klassisten Final Fantasyjen. Bravely Defaultin nimen pitäisi olla Final Fantasy, siinä määrin ne ovat keskenään lähisukua. Joka tapauksessa: loistavia nykyaikaistuksia, tarpeeksi genren perinteitä, mainio taistelujärjestelmä ja hahmojen todella monipuolinen kustomointi, jossa kerrankin voi tehdä juuri sellaisen kokoonpanon rivitanssiin kuin haluaa. Peli on 10/10 materiaalia.
 
Vastaus: Nintendo 3DS

Nyt on muuten Bravely Defaultia sellaiset 35 tuntia takana, ja kyseessä on yksi parhaista JRPG-peleistä sitten... niin, klassisten Final Fantasyjen. Bravely Defaultin nimen pitäisi olla Final Fantasy, siinä määrin ne ovat keskenään lähisukua. Joka tapauksessa: loistavia nykyaikaistuksia, tarpeeksi genren perinteitä, mainio taistelujärjestelmä ja hahmojen todella monipuolinen kustomointi, jossa kerrankin voi tehdä juuri sellaisen kokoonpanon rivitanssiin kuin haluaa. Peli on 10/10 materiaalia.

Mulla kans peluussa. Kyllähän se on ihana nostalgiatulvahdus videopelien Kulta-ajoilta. Tätä olen monesti toivonut kauhistellessani suuntaa, jonka Final Fantasy-sarja on ottanut. Toivoin "New Final Fantasy"-sarjaa, joka palaisi takaisin juurille niihin asioihin, jotka tekivät näistä peleistä alunperin kulttikamaa ja tässä se on. Toivon tälle sarjalle menestystä ja pitkää ikää. En silti ihan vielä lähtisi asettamaan tätä eeppisen Xenoblade Chroniclesin edelle (ja Ni No Kunia en ole pelannut), mutta loistokamaa silti. Kulunut vuosi on kyllä ollut erinomainen tällä saralla. Fire Emblem Awakening ja Pokèmon X olivat kumpikin loistavia pelikokemuksia, ja nyt vielä tämä.
 
Ylös Bottom