Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Ja heti herkkua tarjolla Mario Kartin ystäville. Avoimeen maailmaan perustuva Mario Kart World. Yksi Switch 2:n julkaisupeleistä.

Graafiset tiedot on kyllä aika jees, mutta toisaalta minä en niihin usko, ennen kuin näen ne pelit ruudulta itse. Jotenkin niin kyllästynyt näihin mainospuheisiin. Kyllähän PS5:llekin luvattiin vaikka mitä.

Toinen asia mikä vähän pisti silmään on itse pelit. Missä ovat kaikki uudet pelit? Joo, joku uusi Mario Kart, Metroid ja Hyrule Warriors tulossa, mutta muuten tuossa kierrätetään niitä vanhoja pelejä. En minä ainakaan osta konsolia jossa joku random Howard's Legacy tai Elden Ring (ehkä) näyttää paremmalta. Ainakaan vielä ei itselle mitään system selleriä näytetty.

Mutta toisaalta. Ei tässä mikään kiire saada tuota laitosta. Varmaan kerkeää joku uusi malli tulla jo ennen kuin tuo eksyy tähän talouteen.

Hintaa eivät sitten vielä paljastaneet. Kuitenkin itselleni se tärkein asia, joka määrittelee, että lähteekö konsoli kaupasta kotiin jo kesäkuussa. Muuten aivan mahtava konsolijulkaisu. Paljon uusia pelejä tulossa, mutta myös vanhoja pelejä ehostettuna. Uusi 3D Mario jäi pois, mutta saatiinhan sentään 3D Donkey Kong. Ja tosiaan, Hienoa, että Nintendo edelleen panostaa fyysiseen mediaan! Toivo ei ole vielä menetetty. :)

Viimeksi muokattu:
Olihan pettymys no ehkä omat odotukset oli ihan liian korkealla ainakin pelien graafisen puolen osalta. Vai että ihan 120 fps pyöriikö elden ringikin tuon ?. Mutta joo varmasti nintendon peleistä tykkäävät ovat muikeissaan laitteesta.

Joo ostoonhan toi menee, erittäin hyvältä näytti! Harmi että uutta Marioo ei ole ainakaan heti luvassa. Metroid, Donkey Kong ja Zeldat paranneltuna on kyllä jonhyvä alku. :)

Hintaa eivät sitten vielä paljastaneet. Kuitenkin itselleni se tärkein asia, joka määrittelee, että lähteekö konsoli kaupasta kotiin jo kesäkuussa.
Tämä oli outoa kun julkaisu on kahden kk päässä.

XCX ei saanut ehostuksia julkaisuun.

Donkey Kong ja Mario Kart kiinnostelee. Odotin uutta Mariota

ilmeisesti saksan Nintendo Site oli listannu hinnaksi 470 euroa joten suomessa liikutaan varmaan siellä 500-550 euron paikkeilla

470 euros according to german nintendo site

tuossa on sitten jonkulainen toinen lähde dollareissa

My Nintendo storessa hinta 459,99€. Mario kart bundlena 509,99€.

En tiedä onko launch day osto itselle kun Mario Kart ei kiinnosta, mutta kyllä viimeistään Donkey Kongin tai uuden Hyrule Warriorsin tullessa pakkohankinta.

Nintendo taistelee kivasti ennakkotilauksissa botteja ja trokareita vastaan.
Nintendo online Storesta jos haluaa päästä ennakkotilaamaan konsolia, niin pitää olla ollut 2 vuotta aktiivinen Nintendo online jäsenyys, riittävästi pelitunteja kasassa Switchillä ja asetukset niin että vastaanottaa Nintendolta sähköposteja.

Viimeksi muokattu:
Uusi Daemon x Machina ja Bravely Default remaster kiinnostelee, mutta muuten ei kyllä ollut sellaisia pelejä että konsolin ostaisi niitä varten. Saattaa kyllä silti lähteä julkaisussa ostoon niin saa todennäköisesti paremmin pyörivät Xenobladet uudelleen peluuseen ja sitten Z-A kunhan se julkaistaan.

Metroid Prime 4 useammalla grafiikkamodilla ja Donkey Kong Bananza hajoavina ympäristöineen olivat itse laitteen esittelyn ohella valopilkkuja. Ja ehkä myös From Softwaren uusi peli.

Kaikin puolin hyvältä näytti. Melko varmasti julkaisussa ostoon.

Ylös Bottom