on muuten kalliita pelejä, jos siis nämä hinnat pitää paikkansa
Tosiaan nämä samat Switch 2 pelien hinta huhut leviää ympäri nettiä. Kyllä nämä pelien hinnat on kyllä jo kipurajan yläpuolella. Fyysisestä rankaistaan 10 euroa lisää
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
on muuten kalliita pelejä, jos siis nämä hinnat pitää paikkansa
Ei ole vaan huhuja vaan kuka vaan voi käydä itse katsomassa My Nintendo Storesta (itse olen jo vuosia käyttänyt Irlannin Storea kun Suomella ei ole omaa. Sieltä voi siis Suomeenkin tilata). Kalliita on pelit tosiaan, jos hinnoittelu yleisestikin menee tuon Mario Kartin mukaan.Tosiaan nämä samat Switch 2 pelien hinta huhut leviää ympäri nettiä. Kyllä nämä pelien hinnat on kyllä jo kipurajan yläpuolella. Fyysisestä rankaistaan 10 euroa lisää
siinä vähä uskottavampi lähde, joten eiköhän tuo siellä 500 euron paikkeilla ole suomessa
Mario kart bundle 509,99€ + pro controller 89,99€ on tosiaan suurinpiirtein 600€. Kallista on. Vaikka ei tuo konsoli itsessään mun mielestä pahan hintainen ole, mutta pelien hinta kyllä tuntuu korkealta.Perketti. Mario Kartin ja Pro Controllerin kanssa nopeasti 600€ selällään. Tällainen hinta ja päivän vähän nihkeä esittely vähän hillitsee ostohaluja. Toisaalta ajanpuutteen takia Switch jäi kokonaan hankkimatta, eli kyllä sitä pelattavaakin löytyisi...
10 euron nosto olisi vielä ollut juuri ja juuri siedettävyyden rajoissa mutta 20 euroa tuntuu kyllä kohtuuttoman suurelta. Toivottavasti hinnat eivät ole lukkoon lyötyjä ja Nintendo seuraa pelikansan mielipiteitä hinnoista nettimaailmassa. Jännää, että konsolibundlessa Mario Kartti irtoaa varsin halvalla digipelinä.Kaikki pelit ei ole tuota 90euroa. Uusi Donkey Kong on fyysisenä ”vaan” 79,99€. Diginä vielä 10€ vähemmän. Kallis toki silti.
Näytä liitetiedosto 18845
Toki jos pelit tulevat maksamaan 90 euroa niin se on aivan todella paljon liikaa. Ei tuolla pelien hinnalla ala konsolit liikkumaan.
Jaa ne on Sonyllakin noissa hinnoissa. Fyysisyys on ollut itselle tärkeä tekijä ja nyt siitä pitäisi maksaa ylimääräistä, niin kyllähän tämä laittaa mielen alakuloiseksi ja peliharrastuksen hinnalle alkaa kipurajat paukkumaan. Sitten kun vielä haluaisi tukea paikallista pelikauppaa fyysisillä ostoksilla, jotta tuo olisi tulevaisuudessakin pystyssä niin siltäkin kantilta ikävä homma nuo kohtuuttomat pelien hinnat.No jokaisella on oikeus äänestää lompakollaan. Jos pelit myy miljoonia niin ei ne hinnat siitä tule putoamaan. Itselle ei 80€ ole mikään yllätys kun Sonyn peleistäkin sen saanut jo hyvän tovin maksaa.
Trumpin tullit todennäköisesti nostaneet hintoja euroopassa ja Jenkeissä, koska japanissa hitusen erilainen hinnoittelu nimittäin konsoli irtoaa siellä 300 eurolla, täytyykin pitää silmillä että mikä on japanilaisen storen pelien hinnoittelu Switch 2:lla, että jos sieltä irtoo pelit huomattavasti halvemmalla niin tulee kyllä jatkossakin ostettua pelit sieltä, aika monta switch peliäkin ostellu sieltä digitaalisesti, koska aika useassa on myös mukana englannin kieli, ei tosin kaikissa, siellä kun on myös se että, digitaaliset pelit aukeaa 7 tuntia suomea aikasemmin.
Näytä liitetiedosto 18846