Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Tulipa törmättyä tällaiseen. Ohjaimeen joka monilta osin vetää vertoja jopa Pro 2 ohjaimelle. Siinä on testaajien mukaan samat silkinsulavat tatit kuin Pro 2 ohjaimessa mutta ne on uusinta uutta TMR teknologiaa, kutsuvat niitä TMR glide tateiksi koska niissä on samanlainen sulavuus kun Pro 2 ohjaimesaa. Toinen iso ero on mekaaniset micro kytkimet jotka eroavat tuntumaltaan paljon Pro 2 ohjaimesta mutta jos tykkäät antavat paljon paremman palautteen.

Amiibo tuki, HD rumble ja kaikki muut Pro 2 ohjaimen ominaisuudet. Ainut negatiivinen asia joka pisti arviossa silmään on akunkesto joka on max vain 15-20h ja huomattavasti heikompi kuin Nintendon ohjaimessa. Jos joku on testannut niin olisi kiva kuulla mielipiteitä. Voisi ehkä itsekkin kokeilla. Hintakin on huomattavasti halvempi kuin Pro 2 ohjaimella vaikka ottaisi telakan mukaan.

Ei sitten kannata tämänkään joy-coneja jättää hyllyyn pidemmäksi aikaa.
Mä laitoin laitteen kantolaukussa hyllylle heti vuoden alussa ja äsken tsekkasin miten siinä on virtaa vielä.
Itse koneessa 76% jäljellä, mutta kummassakin joy-conissa sellanen millin punanen viiva eli ne varmaan oli täysin kuolleet, mutta kone alkaa niille syöttämään virtaa kun sen laittaa päälle.

Nyt ne oli koneessa kiinni, mutta sen ei pitäs vaikuttaa mitään kun laite on kokonaan sammutettu ja jos siinä jonkun akun pitäs kulua niin laitteen sillä sehän niille virtaa antaa.
Ja ihan yhtä nopeasti meni ekankin switchin joy-conit tyhjäksi vaikka ne oli irrallaan hyllyssä.
Pro ohjaimessa sitten olikin varmaan joku 60-70% palkin perusteella.

Minkään muun akkukäyttösen laitteen akku ei hupene tuollaista tahtia käyttämättömänä.

Ei sitten kannata tämänkään joy-coneja jättää hyllyyn pidemmäksi aikaa.
Mä laitoin laitteen kantolaukussa hyllylle heti vuoden alussa ja äsken tsekkasin miten siinä on virtaa vielä.
Itse koneessa 76% jäljellä, mutta kummassakin joy-conissa sellanen millin punanen viiva eli ne varmaan oli täysin kuolleet, mutta kone alkaa niille syöttämään virtaa kun sen laittaa päälle.

Nyt ne oli koneessa kiinni, mutta sen ei pitäs vaikuttaa mitään kun laite on kokonaan sammutettu ja jos siinä jonkun akun pitäs kulua niin laitteen sillä sehän niille virtaa antaa.
Ja ihan yhtä nopeasti meni ekankin switchin joy-conit tyhjäksi vaikka ne oli irrallaan hyllyssä.
Pro ohjaimessa sitten olikin varmaan joku 60-70% palkin perusteella.

Minkään muun akkukäyttösen laitteen akku ei hupene tuollaista tahtia käyttämättömänä.
Wii U:n gamepad myös kulutti akkua kovasti ja oli aina tyhjänä. Siinä se syy oli se, että siinä on mikki jatkuvasti aktiivisena ja sitä ei saa mitenkään pois päältä. Joku myös Joy-coneissa on mikä sitä virtaa kuluttaa, eli eivät täysin "sammu".

Ylös Bottom