Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch -ongelmat

Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Nyt ku toit tuon esiin, niin selittää sen miksi täysin sammutettu laite mulla vei neljässä tunnissa 100->89 kun Sleep modessa menee yössä vain pari prosenttia.
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Ensin tuumin, että olisiko softassa joku bugi niin, että Joy-Conit veisivät jostain syystä virtaa sammutettuna. Tuon keskustelun perusteella pelkkä tablettikin tyhjenee. Kenties kyseessä on bugi PMU:ssa.
 
Tänään testasin skenaariota uudelleen, mutta nyt on akku edelleen 100 %.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Eka kertaa kokeiltiin snipperclipsiä neljällä joyconilla (kun saatiin lisäohjaimet), niin nyt oli parissa ohjaimessa pieniä yhteysongelmia. En oikein saanut niitä ongelmia toistettua, mutta välillä pätkivät, jäi SL/SR-pyöritys päälle, analogitatti ei toiminut tms. Ei kuitenkaan niin pahasti että olisi tarvinnut uudelleen kalibroida koko ajan, mutta jotain häikkää näissä on.
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Teknologiasivusto CNEtin toimittaja oli valokuvannut viallisen Joy-coninsa sisustat ja lähettänyt ohjaimen takuuhuoltoon. Takaisin tuli sama yksilö, korjattuna. Ylempänä lähetetty ja alempana palautettu versio. Ainoaksi eroksi oli toimittaja huomannut pienen neliön muotoisen eristepalasen kuvan oikeassa alareunassa.

Oli myös tilannut uuden ohjainparin ja avannut nähdäkseen onko niihin korjaus jo tehty. Ei ollut, mutta piirilevyversio oli päivittynyt joten jotain muutosta kuitenkin. Uusissa ei ole ollut kirjoitushetkeen mennessä ongelmia.

nintendo-switch-joy-con-board-1.jpg


nintendo-switch-joy-con-fix.jpg

Lähde: https://www.cnet.com/news/nintendo-switch-joycon-desync-connectivity-issue-fix/
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Kaverillani on ollut ongelmia Switchin kanssa kuinka paljon ja minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Esimerkiksi kaverin Switchin näytöllä on paljon pintanaarmuja (kuulemma johtuu telakasta). Joten onkohan tämäkin yksilöllistä, että joillakin olisi heikompi näyttö? :confused: Minun Switch on kumminkin toiminut loistavasti - eikä ole mitään bugeja löytynyt.
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Gamesradar väittää, että Switchiä ei välttämättä kannata käyttää telakassa, jos haluaa konsolin säilyvän ehjänä:


http://www.gamesradar.com/nintendo-...hat-console-some-air/?utm_content=bufferc99ae

Nyt kuulostaa kyllä jo erikoiselta vikaantumiselta.

Siirretääs tämä tänne.

Otin piruuttani viivottimen käteen ja katsoin omaani, niin kyllä mun laite on myös hieman käyrä. En sitä silmällä erota, mutta viivottimen kanssa kyllä.

Ja mulla on nyt tän kuukauden aikana ollut ehkä 10-15h yhteensä telakassa, eli ehkä 1% ajasta. Kyllä luulen et tuo on ihan tehtaalta asti ollut hieman kaareva laitos.
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

En jaksanut viivotinta etsiä, mutta silmällä näyttää ehkä hieman käyrältä omakin, kun oikein tuijottaa. Telakassa ollut ehkä tunnin verran :D
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

En jaksanut viivotinta etsiä, mutta silmällä näyttää ehkä hieman käyrältä omakin, kun oikein tuijottaa. Telakassa ollut ehkä tunnin verran :D

Sama mulla, silmämääräisesti näyttää ihan snadisti käyrältä kun oikein asenteellisesti koittaa katsoa. Telakassa ollut about launchista asti, mutta pelattu sillä ei ole kuin ehkä 10h kädessä ja 10h telakassa. Ei ole vaan vielä ennättänyt + muutakin pelattavaa ollut muille konsoleilla enemmän kuin lääkäri määrää.
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Viivotin tai a4 paperin reuna kertoo totuuden aika hyvin.
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Sama täällä.

Eipä tästäkään näköjään oikeaa ongelmaa saatu aikaiseksi ;)
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Hinkkasin eilen telakan kumitutit mikrokuituliinalla ja fairyllä :D Nyt ei näytä enää jäävän sontatöhryjä näyttöön, joita saa hangata pois hampaat irvessä.
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Hinkkasin eilen telakan kumitutit mikrokuituliinalla ja fairyllä :D Nyt ei näytä enää jäävän sontatöhryjä näyttöön, joita saa hangata pois hampaat irvessä.

Sitäkö vähän vuoraa semmosella huopatarralla mitä laitetaan huonekalujen jalkojen pohjiin niin ole tuotakaan ongelmaa =D
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Nyt tuli vastaan ensimmäinen bugi. Eilen jätin Switchin Puyon pelaamisen jälkeen pöydälle, akkua arviolta 80%. Tänään pistin päälle niin akku tyhjä. Jotenkin purkanut yön aikana.

Liekö sitten tuo Puyon englanninkielinen demo jossa joku ongelma, ei ole aiemmin ollut mitään. Jätin siis sen "taustalle".
 
Nyt ilmeni täällä ensimmäinen ongelma Joyconin kanssa tänään.
Konsolin mukana tullut oikean puolen Joyconin lukitus ei toimi. Jollain taisi täälläkin tai muropaketissa tälläistä ongelmaa ollut?

Lisätarvikkeena ostettu ohjain toimii ja sama ongelma ilmenee myös gripissä, eli vika yksittäisessä ohjaimessa. Käsikonsolina tuo irtoaa normaali pelaamisessa suht helposti.

En kyllä koko konsolia tuon takia suostu vaihtamaan/huoltoon lähettämään..

Tässä video ongelmasta:
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

.En kyllä koko konsolia tuon takia suostu vaihtamaan/huoltoon lähettämään..

Marssit Joy-Con kourassa kauppiaalle ja pyydät takuunmukaisia toimenpiteitä. Joko huoltoon tai uutta tilalle. Väriohjaimen kanssa tosin oikeanpuoleinen on lisävarusteena sama kuin vakio vasemmalta.
 
Vastaus: Nintendo Switch -ongelmat

Mulla oli punasissa ohjaimissa (oma ja lisäohjain) jotain yhteyshäikkää. MK8D pelatessa huomas, ko jatko kääntymistä välillä vaikka käänsin ite jo toiseen suuntaan. Piti pelata käytännössä ohjaimet dockia vasten.

Löysin myös ratkaisun. Googlasin hetken ja törmäsin metodiin,
jossa purettiin ohjainten paritus(handheld moodissa),
otettiin joyconit irti, sammutettiin ihan power offilla,
käynnistettiin kone uudelleen,
uudelleen parittamalla ohjaimet.

Sen jälkeen on voinut maata sohvalla huoletta ilman ongelmia.
 
Mulla oli punasissa ohjaimissa (oma ja lisäohjain) jotain yhteyshäikkää. MK8D pelatessa huomas, ko jatko kääntymistä välillä vaikka käänsin ite jo toiseen suuntaan. Piti pelata käytännössä ohjaimet dockia vasten. Löysin myös ratkaisun. Googlasin hetken ja törmäsin metodiin, jossa purettiin ohjainten paritus(handheld moodissa), otettiin joyconit irti, sammutettiin ihan power offilla, käynnistettiin kone uudelleen, uudelleen parittamalla ohjaimet. Sen jälkeen on voinut maata sohvalla huoletta ilman ongelmia.
Mulla teki muuten samaa MK8D:ssä. Aiemmin Zeldassa ei mitään ongelmia.Sitten joo resyncciä pari kertaa ja boottia niin yhtäkkiä ongelmat katosi.
 
Ylös Bottom