Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Miten mä pystyn tsiikaa mun tietoja switchillä kun tässä switchissä mun käyttäjä nimi on konsolin nimi, mutta Wii u:lla on eri nimi kun switchillä, samalla sähköpostilla toki oon kirjautunu switchiin. Miten pystyn btw kirjautuu ulos sillä? Yritin etsiä mutta ei vaan löydy.
 
Miten mä pystyn tsiikaa mun tietoja switchillä kun tässä switchissä mun käyttäjä nimi on konsolin nimi, mutta Wii u:lla on eri nimi kun switchillä, samalla sähköpostilla toki oon kirjautunu switchiin. Miten pystyn btw kirjautuu ulos sillä? Yritin etsiä mutta ei vaan löydy.
Ihan settings -> user

Sieltä löytyy myös unlink toiminto.
 
Mistä nään mun peliajat peleille, katoin yhen videon missä se näky play activityssä switchillä mut mulla näkyy siel vaan mitä olen pelannut ensimmäistä kertaa?
 
Mistä nään mun peliajat peleille, katoin yhen videon missä se näky play activityssä switchillä mut mulla näkyy siel vaan mitä olen pelannut ensimmäistä kertaa?

Tuossaa oli joku hölmö systeemi että vasta viikon(?) päästä tuo vaihtui tuntimäärään. Siihen asti se näytti milloin olet pelannut peliä ensimmäistä kertaa.
 
Tänään tuli doomin moninpeliä pelatessa sellaista sotkua ruudulle, että alkoi pelottamaan switchin mahdollinen hajoaminen.
Sieltä kuitenkin olisi xenoblade tulossa ihan just ja bergsalan huoltokin on ilmeisesti täysin luokaton.
Toivottavasti tuo nyt on vaan doomin omaa sekoilua kun muutenkin matseissa äänet pätkii jatkuvasti ja tänään yhdessä matsissa sain olla demonina monta minuuttia kunnes joku tappoi.

Kuvat sotkusta:
2017111715285400-cf03i9unu.jpg

2017111715290400-cf039zu1c.jpg

2017111715304100-cf03uluxn.jpg
 
Tuli hankittua itselle tuo Mario Odyssey-bundle ja onhan tuo, vastoin kaikkia odotuksiani, aivan loistava laite. Tosiaan, Mario vasta ensikosketus laitteeseen ja se on ainakin aivan huippu. Zelda on vielä matkalla ja onneksi otin 256 gigaisen muistikortin, koska ei tuolla sisäisellä tallennustilalla pitkälle pötkitä.

Tulen muuten varmasti käyttämään tätä huomattavasti enemmän käsikonsolina kuin muuten. Jotenkin sopii itselle paljon paremmin sillä tavalla. Täytyy vaan toivoa, että julkaisevat jatkossa tälle niitä pelejä, mitkä on tuttuja DS:ltä, kuten Ace Attorneyt, Professor Laytonit, Animal Crossingit jne.
 
Ootteko matkoillanne miten ladannut laitetta ottanut laturin messiin ja ettinyt pistoketta vaai powerbankilla ja johdolla? Kokeilin OnePlus 5 puhelimen laturi johtoa tohon (USB-C) mutta switch ei jostain syystä sitä tunnistanut tai sallinut.
 
Ootteko matkoillanne miten ladannut laitetta ottanut laturin messiin ja ettinyt pistoketta vaai powerbankilla ja johdolla? Kokeilin OnePlus 5 puhelimen laturi johtoa tohon (USB-C) mutta switch ei jostain syystä sitä tunnistanut tai sallinut.
Mulla on ollu laturi messissä, kun se kulkee kantolaukussa kätevästi mukana. Autossa myös on usb laturin perässä piuha.

Powerbankkia koitin muutamaan kertaan, mutta kun oma ei ainakaan anna ulos tuota Switchin kaipaamaan 15v jännitettä, niin lataus on liian hidasta edes ylläpitämään latauksen tilaa pelatessa.
 
Näköjään alkaa 31.3 ekat gold coinit itsellä hävitä bitti avaruuteen my nintendon mukaan, aika perseestä jos eivät tuo mitään Switchille ostettavaa kamaa siihen mennessä ulos ja ne vaan homehtuu ja vanhenee pois tai pitää kuluttaa laitteisin joita ei juurikaan käytä enää.
 
Hei, mites nuo gold coinit toimii ja onko ne siis Switchissä käytössä? Lähinnä että mistä niitä saa? Tuleeko fyysisistä peleistä yhtään mitään?
 
Hei, mites nuo gold coinit toimii ja onko ne siis Switchissä käytössä? Lähinnä että mistä niitä saa? Tuleeko fyysisistä peleistä yhtään mitään?
Fyysisissä peleissä pelin kuvakkeen päällä painat plussaa, niin siellä muistaakseni alin vaihtoehto. Saa vain uusista peleistä, eli jos käytetyn ostat ja toinen on pisteet ottanut, ei niitä uudestaan saa.
Digipeleissä tulee automaattisesti.

Tällä hetkellä Switchille ei ole niistä hyötyä, mutta tulossa on.

Etuja voi selata täällä: https://my.nintendo.com/
 
Mikäli noilla eduilla ei vielä Switchillä tee mitään niin varmaan järkevämpi jättää lunastus myöhempään. Vuosi (vai kaksi?) pelin julkaisupäivästä oli kai lunastamisen takaraja, jos eiliseltä googlettelulta oikein muistan. Lunastelee sitten kun on jotain edes tarjolla Switchillekin.
 
Mikäli noilla eduilla ei vielä Switchillä tee mitään niin varmaan järkevämpi jättää lunastus myöhempään. Vuosi (vai kaksi?) pelin julkaisupäivästä oli kai lunastamisen takaraja, jos eiliseltä googlettelulta oikein muistan. Lunastelee sitten kun on jotain edes tarjolla Switchillekin.
Ehdottomasti näin. Itse parin 3DS:n ja Wii U:n omistajana otan ne heti, mutta pelkän Switchin omistajan ei kannata kyllä vielä niitä lunastella.
 
No niin nyt sain vihdoinkin hommattua Nintendo Switchin useita kuukausia myöhässä. Alunperin piti ostaa se silloin kun Mario Kart 8 Deluxe julkaistiin, mutta eteen tuli juttuja mitkä pakottivat siirtämään hankinnan tulevaisuuteen. Hommasin tuon Odyssey Bundlen ja nyt latailen kyseistä peliä. Mukaan ostin myös Pro controllerin ja täytyy sanoa, että sen kun nappasin suuriin kouriini ensimmäisen kerran niin ensimmäinen mielikuva oli se, että Nintendo on tehnyt sen mitä tälläinen mikkisoftan fanittaja piti mahdottomana eli luonut ohjaimen joka tuntuu kädessä vieläkin paremmalta mitä Bonen ohjain. Käyttöjärjestelmästä on annettava tunnustusta myös Nintendolle se on erittäin miellyttävän simppeli ja mukava käyttää kaikin puolin. Ei ole samanlainen sekasotku mitä Mikkisoftalla. Tämä on ensimmäinen Nintendon pelikonsoli itselleni vaikka olenkin Nes sukupolvea niin aina on ollut jonkun toisen valmistajan konsoleita tähän päivään mennessä. Ensi vaikutelmat ovat todellakin positiiviset. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mun uudessa LG telkkarissa switch ei yhdistä automaattisesti dock tilaan, vaan mun pitää käynnistää televisio ja hakea HDMI kanava? Vanhassa telkkarissa toimi ainakin niinkun pitää. Tietäskö joku ratkasua tähän?
 
Ylös Bottom