Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Olikos jossain ohjetta, miten siirtää olemassa olevan muistikortin tiedot uudelle (isommalle) muistikortille?
 
Onkohan mahdollista ottaa virta switch telakkaan 2019 vuoden Macbookin USB C liitännän kautta käyttäen USB C - USB C piuhaa?

Nim. ”Mitä vähemmän virtapiuhoja, sen parempi”
 
Onkohan mahdollista ottaa virta switch telakkaan 2019 vuoden Macbookin USB C liitännän kautta käyttäen USB C - USB C piuhaa?

Pikaisella googlauksella selviää, että Switchin telakka vaatii 15 voltin virtalähteen. Mikä tahansa usb-c virta ei käy.

 
Tämä on mennyt ohi. Erikoiskuvioinen Switch Fortnite teemalla tulee huomenna myyntiin.
EkzCYM7W0AED0Y6

twit
 
vaikka nyt ei switchiin liitykkään. mutta Nintendoon kumminki niin on pirun hienon näköinen tuo Nintendon oma Disneyland.

 
EoZIgTkXYAApu1j

NoE Twitter

Nintendon Twitter tili väittää, että Animal Crossing bundle on kaupoissa, mutta en nähnyt ainakaan VPD:ssä, Konsolinetissä ja Verkkiksessä?
 
EoZIgTkXYAApu1j

NoE Twitter

Nintendon Twitter tili väittää, että Animal Crossing bundle on kaupoissa, mutta en nähnyt ainakaan VPD:ssä, Konsolinetissä ja Verkkiksessä?
Eikös tuo ole ollut kaupoissa jo hyvän tovin? Tyyliin jostain helmikuusta asti. Voihan se olla että on mainituista kaupoista vaan myyty loppuun. Tai ehkä kaikki kaupat eivät ole ottaneet tuotetta valikoimiinsa.
 
Voisivat antaa kyllä ring fitin koodin jo pelin omistavillekin ja sen olisi pitänyt tulla jo pelin mukana myös koodina.
Normaalisti mua ei haittaa kortin vaihtaminen, mutta ring fitin kohdalla se pelin kortti on mulla koneessa vain tunnin verran.
 
Gigantti: ENNAKKOTILAA! JULKAISU 4.12. Hinta 469€.
Onpa erikoista. Wulff Den osti konsolin kahdeksan kuukautta sitten ja teki siitä jopa videon. Ihmeellistä, että se on nyt sitten jotenkin uudelleen ennakkotilattavissa.
 
Onpa erikoista. Wulff Den osti konsolin kahdeksan kuukautta sitten ja teki siitä jopa videon. Ihmeellistä, että se on nyt sitten jotenkin uudelleen ennakkotilattavissa.

Ne maaliskuussa kauppoihin tulleet Animal Crossing kuvioidut konsolit myytiin loppuun jossain viikossa.

Tuossa on mun viesti aiheesta viime maaliskuulta:
Nyt on myös VPD:stä ja Konsolinetistä myyty kaikki Animal Crossing kuvioidut Switchit. Siinä ei kauaa nokka tuhissut. :D
 
Ylös Bottom