Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Tämä on sitten varmaan AC kuvioidun konsolin uudelleenjulkaisu, jos niitä ei ole ollut myynnissä huhti-marraskuussa lainkaan.
 
Verkkokaupalta pieni hupsis :D Vähän veikkaan että boteille meni se hyväjoulumieli nyt, ei 5 minuutissa osteta 300 Switchiä suomessa.

Tuo kääntyy vielä julkisuusarvonsa vuoksi verkkokauppa.comin voitoksi ajan myötä, mutta tooodella suoraselkänen temppu, että myytiin myös tuohon hintaan, arvostan!
 
No nyt tulee riemunkirjava Switch myyntiin! :D
EriYaOhXUAQU0lb


EriYb5rXIAITHYy


EriYciTXcAEIOfL

This Mario Red & Blue Edition #NintendoSwitch will be available in stores starting 12/02. Let’s-a go!
NoE Twitter
 
Lisää erikoiskuvioituja budleja tulossa! Monster Hunter Rise.
Esu8xmrXAAEU3a_


Esu8yNcWMAAOm2t


Esu8ywAXIAELQhu

This Monster Hunter Rise #NintendoSwitch bundle (includes download code for #MHRise + Deluxe Kit DLC + bonus content) will be available on 26/03, alongside this special edition Nintendo Switch Pro Controller.
NoE Twitter
 
Tuli tilattua tälläinen helmi telialta kun vpd oli myyty jo loppuun :)
Onnittelut uudesta konsolista!

Minulla on Mario Odyssey bundlattu Switch. Siinä tuli peli mukana ja molemmat joyconit on punaiset. Olisin mielelläni ottanut myös Mario Odyssey brändätyn kuljetuslaukun. Tuo sinisen ja punaisen sekoitus on todella nätti yhdistelmä. Ja tuo kuljetuslaukku, nice!

Wulffden oli muuten tehnyt erittäin tärkeää tutkivaa journalismia ja tullut siihen tulokseen, että kaikki nämä eri bundleissa tulevat punaiset joyconit ovat itseasiassa eri värisiä. Tämä on tärkeää, hyvin tärkeää. :)
 
Onnittelut uudesta konsolista!

Minulla on Mario Odyssey bundlattu Switch. Siinä tuli peli mukana ja molemmat joyconit on punaiset. Olisin mielelläni ottanut myös Mario Odyssey brändätyn kuljetuslaukun. Tuo sinisen ja punaisen sekoitus on todella nätti yhdistelmä. Ja tuo kuljetuslaukku, nice!

Wulffden oli muuten tehnyt erittäin tärkeää tutkivaa journalismia ja tullut siihen tulokseen, että kaikki nämä eri bundleissa tulevat punaiset joyconit ovat itseasiassa eri värisiä. Tämä on tärkeää, hyvin tärkeää. :)

Selvisi kanssa itselle tuo joy con homma kun katsoin hypessä ton kevin kensonin videon. Ihan kivat lisä jutut tässä paketissa mutta harmi ettei löytynyt mario pelin kanssa. Mutta ei se haittaa pelejä saa kaupasta :D

 
Selvisi kanssa itselle tuo joy con homma kun katsoin hypessä ton kevin kensonin videon. Ihan kivat lisä jutut tässä paketissa mutta harmi ettei löytynyt mario pelin kanssa. Mutta ei se haittaa pelejä saa kaupasta :D
Niin joo tossa on vielä punainen docking station. Todella nätti!

Sit vaan pelejä. Uusi Mario on varmaan jo kiikarissa, mutta Mario Odyssey on myös hyvä. Itse olen tykännyt myös JRPG peleistä mitä Switchillä on tarjota, kuten Octopath Traveler, Xenoblade Chronicles 1 ja 2, ja Pokemon Sword ja Shield.
 
Niin joo tossa on vielä punainen docking station. Todella nätti!

Sit vaan pelejä. Uusi Mario on varmaan jo kiikarissa, mutta Mario Odyssey on myös hyvä. Itse olen tykännyt myös JRPG peleistä mitä Switchillä on tarjota, kuten Octopath Traveler, Xenoblade Chronicles 1 ja 2, ja Pokemon Sword ja Shield.
Super mario 3d world bowsers fury ja super mario u switch edition vaikka kyseinen peli oli jo wiiu minulla. Ne ostan ensin ja tosiaan tuo punainen on aika erikoinen yleensä ne on tummia tai korkeintaan jotain kuviointia. Diablo bundlea himoitsin aikanaan mutta se tuli tahkottua boxilla jo puhki :)
 
Niin joo tossa on vielä punainen docking station. Todella nätti!

Sit vaan pelejä. Uusi Mario on varmaan jo kiikarissa, mutta Mario Odyssey on myös hyvä. Itse olen tykännyt myös JRPG peleistä mitä Switchillä on tarjota, kuten Octopath Traveler, Xenoblade Chronicles 1 ja 2, ja Pokemon Sword ja Shield.
Kohta sitten Brave Default 2!
 
Kovasti alkanut houkuttamaan tämä laite, mutta onkohan tästä nyt tulossa joku tehokkaampi versio?
 
Nintendo on sanonut, ettei heillä ole suunnitelmissa julkaista Switchistä pro-versiota. Ei ainakaan lähitulevaisuudessa. Tuskinpa ainakaan tämän vuoden puolella. Jos ollenkaan, sillä viime vuonna sanottiin, että Switch on elinkaarensa puolessa välissä. Konsoli ei todellakaan loista kovin aktiivisista pelijulkaisuista, joten olisiko pro-konsolille edes tarvetta? Nintendo kun ei ikinä kilpaile tehoissa muiden konsoleiden kanssa muutenkaan.
 
Nintendo on sanonut, ettei heillä ole suunnitelmissa julkaista Switchistä pro-versiota. Ei ainakaan lähitulevaisuudessa. Tuskinpa ainakaan tämän vuoden puolella. Jos ollenkaan, sillä viime vuonna sanottiin, että Switch on elinkaarensa puolessa välissä. Konsoli ei todellakaan loista kovin aktiivisista pelijulkaisuista, joten olisiko pro-konsolille edes tarvetta? Nintendo kun ei ikinä kilpaile tehoissa muiden konsoleiden kanssa muutenkaan.

Joo en samalla tavalla tehoja kaipaakaan kuin muilla valmistajilla, mutta nykyisellään Switch vaikuttaa hieman liian alitehoiselta hintaan nähden. Se onkin yksi syistä miksi en ole ainakaan vielä hankkinut laitetta. Niin ja sitten se, että pelitarjonta tuntuu kuihtuneen alkuinnostuksen jälkeen.
 
Ylös Bottom